Klopt. Veel belangrijke spelers doen nog steeds niet mee met Feyenoord. Zoals Tomasson, Cissé en Fer.quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:20 schreef Boudibou het volgende:
Met alle respect voor Feyenoord, maar dit gaat niet al te moeilijk voor Ajax worden denk ik. 4-0
Bij Ajax doen Suárez, El Hamdaoui en Emanuelson niet meequote:Op woensdag 19 januari 2011 10:25 schreef Creeg het volgende:
[..]
Klopt. Veel belangrijke spelers doen nog steeds niet mee met Feyenoord. Zoals Tomasson, Cissé en Fer.
Ja, maar Ajax heeft dan vervangers die bijna net zo goed zijn. En bij Feyenoord komen dan jongens in uit de A1.quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Bij Ajax doen Suárez, El Hamdaoui en Emanuelson niet mee.
Zit wat in. Ik denk ook niet dat Ajax zo heel veel moeite gaat krijgen met Feyenoord.quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:28 schreef Creeg het volgende:
[..]
Ja, maar Ajax heeft dan vervangers die bijna net zo goed zijn. En bij Feyenoord komen dan jongens in uit de A1.
Ik denk het ook niet. Aangezien Ajax thuis speelt en er geen supporters van Feyenoord mogen zijn kan het nog heel lastig worden voor Feyenoord.quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zit wat in. Ik denk ook niet dat Ajax zo heel veel moeite gaat krijgen met Feyenoord.
HIHIHIAHAHAAIHHOHOHOHIHIAHAHAHIHIHHIH toch, jaa maar kijk weetje..quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:32 schreef Paul-89 het volgende:
Kwaliteits verschil is vrij groot.
Gijp zou zeggen : Ajax moet een hele slechte dag hebben en Feyenoord een hele goede.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:32 schreef Creeg het volgende:
[..]
HIHIHIAHAHAAIHHOHOHOHIHIAHAHAHIHIHHIH toch, jaa maar kijk weetje..
Oui.quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:30 schreef Creeg het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet. Aangezien Ajax thuis speelt en er geen supporters van Feyenoord mogen zijn kan het nog heel lastig worden voor Feyenoord.
het is spijtig. maar ik ben nog meer bezig met punten, en vanavond moeten het er gewoon 3 zijn, f'noord of Willem2, maakt niets uit.quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:35 schreef Creeg het volgende:
Eigenlijk is het nu niet meer zo spannend. Ik ben zelf een Ajax fan en hoe erger Feyenoord in de put zit hoe leuker dat is. Maar met deze wedstrijd wilde ik wel dat Ajax en Feyenoord gelijk stonden aan het voetbal. Zodat het bijvoorbeeld een mooi gelijkspel word met spektakel en rode kaarten of nog mooier een net nipte zege voor Ajax.
Maarja, dat mag helaas dit jaar niet zo zijn
?quote:
quote:
Mooi hčquote:
Ja hij is leuk.quote:
Siem moet de Pantelic voorstellen, alleen scoort en assisteert hij nauwelijks.quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:34 schreef HeatWave het volgende:
Eigenlijk moet Ajax dit vrij eenvoudig kunnen winnen, ik maak me alleen druk om het maken van goals bij Ajax, echt een topspits hebben we niet en Siem vind ik echt hopelijk uit vorm de laatste tijd.
Vanmorgen wist de Telegraaf al te melden dat Liverpool en Hoffenheim tot overeenstemming zijn gekomen over de transfer van Babel en dat Babel gister op zijn vrije dag toestemming heeft gekregen om naar Duitsland te vliegen, waar hij al een medische keuring heeft ondergaan.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:05 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Siem moet de Pantelic voorstellen, alleen scoort en assisteert hij nauwelijks.
Daarom denk ik dat Babel naar Ajax gaat komen.. dat is van orgine een nr. 9 . Met el Hamdaoui en Mickey op de flanken heb je dan toch de beste aanval van de Eredivisie. Dat zou wel betekenen dat Luis verkast.
Ach ja..we zullen het zien.
Dat zeiden ze ook toen Tomasson terugkwam.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Oh ik was vergeten dat SIMON meedoet, dan gaat het echt lastig worden.
Neequote:Op woensdag 19 januari 2011 11:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Als El Hamdaoui speelt scoort hij er 3, hij is zo getergd. Echt. Dat ik volwassen ben staat buiten kijf.˛
Ik had hem wel op kunnen eten.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:24 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
Ebecilio: "Ik weet dat ik Swerts kan hebben"
Lorenzo Ebecilio was voor de Klassieker tegen Feyenoord verzekerd van een basisplaats, maar het duel kon eind december geen doorgang vinden. Aan zijn situatie is echter niets veranderd.
Ebecilio staat door de afwezigheid van Mounir El Hamdaoui en Luis Suarez opnieuw op het magneetbord. "Ik baalde enorm dat het duel werd afgekeurd. Ik zou namelijk spelen, maar ik wist ook dat dat een paar weken later anders zou kunnen zijn", zegt hij in het Algemeen Dagblad.
Dat is echter niet het geval. De negentienjarige aanvaller krijgt woensdagavond wel te maken met een nieuwe Feyenoord-speler: Gill Swerts. "Hij zal me nog wel kennen", grinnikt Ebecilio", die onlangs nog met Jong Ajax tegen Jong AZ speelde. "We wonnen met 4-2 en ik scoorde in die wedstrijd twee keer."
"We hadden nog een klein akkefietje", vertelt de linksbuiten over zijn duels met Swerts. "Ik maakte een tackle op de bal, maar kwam eigenlijk te hard in. Dat was zeker geel ja, al gaf de scheidsrechter niks."
De Belg reageerde wel. "Hij trok me naar de grond. Toen we opstonden, bleef hij me intimiderend aankijken. Ik had hem op dat moment wel op kunnen eten, maar ik bleef rustig. Ik zie de duels met vertrouwen tegemoet. Ik weet dat ik'm kan hebben."
![]()
ebecillio
![]()
Probleem is echter dat Babel niet verkocht wil worden, wat Liverpool wel in gedachte heeft. Bovendien zijn de clubs met elkaar akkoord, de speler moet zelf ook een overeenstemming bereiken. En Babel heeft niet zachtjes laten doorschemeren dat hij zelfs tegen veel minder salaris terug wil naar Amsterdam. Als Liveroool 25 miljoen voor Luis neerlegt en ze doen Babel voor een half jaar erbij, ben ik niet ontevreden. Luis is misschien wel de meest waardevolle peler van Ajax de afgelopen 15 jaar, maar of hij nu weggaat of in de zomer, maakt weinig uit, aangezien we ons toch moeten voor bereiden op een post-Suarez-tijdperk.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:18 schreef Kneivster het volgende:
[..]
Vanmorgen wist de Telegraaf al te melden dat Liverpool en Hoffenheim tot overeenstemming zijn gekomen over de transfer van Babel en dat Babel gister op zijn vrije dag toestemming heeft gekregen om naar Duitsland te vliegen, waar hij al een medische keuring heeft ondergaan.
Ik zie Babel ook graag komen, maar ik denk dat het er niet meer inzit...
OT: ik denk ook een overwinning voor Ajax, alleen dan moet iemand ze er wel inleggen... Hopelijk heeft mickey een goeie dag... Of zou de Boer voor Cvitanich gaan?
mwah, doe mij maar een snelle 2-0 voorsprong hoor. Er is nog steeds wel kans op kampioen worden, maar dan moeten er gewoon punten gepakt worden, tegen wie dan ook. Spanning hoeft van mij nietquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb er zin in, al is het wel te hopen dat Sulejmani een beetje met scherp schiet. Nu maar hopen op een beetje spannende wedstrijd ipv een 4-0 ofzo... (welke in het voordeel van Ajax beslist wordt dat dan weer wel
)
Ik zit al ruim een maand te kwijlen door mijn afkickverschijnselen van voetbal. Ik hoop toch echt op een goede wedstrijdquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
mwah, doe mij maar een snelle 2-0 voorsprong hoor. Er is nog steeds wel kans op kampioen worden, maar dan moeten er gewoon punten gepakt worden, tegen wie dan ook. Spanning hoeft van mij niet.
Ik heb eredivisie-live en sport1, ik heb wel wat gezien nogquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zit al ruim een maand te kwijlen door mijn afkickverschijnselen van voetbal. Ik hoop toch echt op een goede wedstrijd.
Ik heb ook EL en Sport1. Wat een topvoetbalquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb eredivisie-live en sport1, ik heb wel wat gezien nog.
Ik wil gewoon dat Ajax met een goed gevoel de 2de seizoenshelft ingaat, niet meteen weer een dipje zoals vorig jaar.
Ik voorspel echt geen walkover, maar het zou wel lekker zijn gewoon. Maar 3 punten, daar gaat het om.
Ik zit soms te twijfelen EL in te ruilen voor Sport1 omdat ik dan nog goedkoper uit ben, maar de Eredivisie trekt me toch verreweg het meest slecht voetbal of niet.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:52 schreef Creeg het volgende:
[..]
Ik heb ook EL en Sport1. Wat een topvoetbal
Van mij mag Ajax vandaag gelijkspelen als dat betekent dat we net als vorige 2e seizoenshelft 46 op de 48 punten halen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb eredivisie-live en sport1, ik heb wel wat gezien nog.
Ik wil gewoon dat Ajax met een goed gevoel de 2de seizoenshelft ingaat, niet meteen weer een dipje zoals vorig jaar.
Ik voorspel echt geen walkover, maar het zou wel lekker zijn gewoon. Maar 3 punten, daar gaat het om.
Ik heb beiden en kijk EL nauwelijks, vanavond wel uiteraardquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zit soms te twijfelen EL in te ruilen voor Sport1 omdat ik dan nog goedkoper uit ben, maar de Eredivisie trekt me toch verreweg het meest slecht voetbal of niet.
nee, van mij niet. Omdat we vorig jaar dus ook de eerste pot gelijkspeelden, en hoeveel punten kwamen we tekort voor de titel?quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:01 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Van mij mag Ajax vandaag gelijkspelen als dat betekent dat we net als vorige 2e seizoenshelft 46 op de 48 punten halen.
1quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, van mij niet. Omdat we vorig jaar dus ook de eerste pot gelijkspeelden, en hoeveel punten kwamen we tekort voor de titel?
quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Oh ik was vergeten dat SIMON meedoet, dan gaat het echt lastig worden.
Ebicilio: "Swerts zal me nog wel kennen"quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Swerts was ik ook nog vergeten, die gaat een signaal afgeven hoorde ik.
Dat "walkover" gevoel heb ik ook niet, winst moet kunnen maar er is toch wel een gebrek aan scorend vermogen voor een grote uitslagquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:03 schreef Morendo het volgende:
Ik heb zo'n vreemd voorgevoel dat Ajax het lastig gaat krijgen.
Sowieso heeft Ajax het vaak lastig tegen de degradatiekandidaten.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat "walkover" gevoel heb ik ook niet, winst moet kunnen maar er is toch wel een gebrek aan scorend vermogen voor een grote uitslag
Ja dat zei ik ook al, die gast was gewoon een basisspeler in het kampioenselftal van AZ 2 jaar geleden. Natuurlijk is het geen speler die Feyenoord even terug het linkerrijtje in zal loodsen, maar het is zeker een degelijke speler waar ik weinig blunders van verwacht. Al is de kans dat Ebicilio hem op snelheid klopt mocht Feyenoord onder druk komen te staan best groot natuurlijk.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:12 schreef Paul-89 het volgende:
Ohjee nu gaat iedereen Gijp weer napraten.
Gijp is een grappige sympathieke kerel en heeft ook wel een goede kijk op veel dingen maar bij hem is alles onder Messi,Iniesta,Xavi,Özil matig of slecht of extreem slecht. Hij ziet dingen niet echt in een logisch perspectief, Swerts is gewoon een goede versterking voor dit Feyenoord jongen met ervaring en heeft de goede leeftijd en wedstrijdinstelling maar Gijp heeft altijd alleen maar oog voor de technische voetballertjes. En gelooft niet in trainers taal etc. en al zijn volgers kopiëren zijn uitspraken keer op keer. Zo schilderde hij de Vrij na een beroerde pass uit een wedstrijd af als een speler van Jupiler League niveau terwijl die jongen het echt boven verwachting goed doet en toch al heel wat linksbuitens het lastig heeft gemaakt met zijn geringe leeftijd/ervaring. Ik vind het meestal wat simpel hoe Gijp doet.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja dat zei ik ook al, die gast was gewoon een basisspeler in het kampioenselftal van AZ 2 jaar geleden. Natuurlijk is het geen speler die Feyenoord even terug het linkerrijtje in zal loodsen, maar het is zeker een degelijke speler waar ik weinig blunders van verwacht. Al is de kans dat Ebicilio hem op snelheid klopt mocht Feyenoord onder druk komen te staan best groot natuurlijk.
Vind ik ook hoor, al stoor ik me er niet meer aan. Sinds 2 jaar kijk ik Vi puur voor het vermaak, en neem ik het inhoudelijke gedeelte met een grote korrelzout. Sterker nog ik vond dat er afgelopen maandag veelte weinig over randzaken gesproken werdquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:32 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Gijp is een grappige sympathieke kerel en heeft ook wel een goede kijk op veel dingen maar bij hem is alles onder Messi,Iniesta,Xavi,Özil matig of slecht of extreem slecht. Hij ziet dingen niet echt in een logisch perspectief, Swerts is gewoon een goede versterking voor dit Feyenoord jongen met ervaring en heeft de goede leeftijd en wedstrijdinstelling maar Gijp heeft altijd alleen maar oog voor de technische voetballertjes. En gelooft niet in trainers taal etc. en al zijn volgers kopiëren zijn uitspraken keer op keer. Zo schilderde hij de Vrij na een beroerde pass uit een wedstrijd af als een speler van Jupiler League niveau terwijl die jongen het echt boven verwachting goed doet en toch al heel wat linksbuitens het lastig heeft gemaakt met zijn geringe leeftijd/ervaring. Ik vind het meestal wat simpel hoe Gijp doet.
Nee daar geloof ik niet in Ajax mist bijna hun hele voorhoede, en ook spelers als De Jong staan niet garant voor doelpunten dit seizoen.quote:
Ik kijk VI ook niet echt meer voor het daverende voetbalnieuws nee. Afentoe hebben ze nog wel een leuk primeurtje, maar het is meer een soort top gear van het voetbal. Je kijkt het niet voor het onderwerp maar omdat het gewoon grappig isquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor, al stoor ik me er niet meer aan. Sinds 2 jaar kijk ik Vi puur voor het vermaak, en neem ik het inhoudelijke gedeelte met een grote korrelzout. Sterker nog ik vond dat er afgelopen maandag veelte weinig over randzaken gesproken werd. Wel vond ik dat Gijp op het Wk soms wel heel erg doorsloeg met zijn favoriete spelers. Met als dieptepunt dat spelers als Terry er niks meer van konden en zich alleen maar uitsloofde als ze zowat hun leven wilde geven om een doelpunt te voorkomen, maar het is hem vergeven na vele lachmomenten
.
[..]
Nee daar geloof ik niet in Ajax mist bijna hun hele voorhoede, en ook spelers als De Jong staan niet garant voor doelpunten dit seizoen.
Dat idee heb ik dus ook... Of het wordt een nipte 1-0 omdat ze weer staan te falen comme une banaan, of Fey wordt compleet afgeslachtquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:03 schreef Smoofie het volgende:
Overwinning voor Ajax. Het wordt of 1-0 of 5-0!
Is voor een deel ook wel begrijpelijk. Vroeger had je bij Ziggo 1 kanaal met eredivisie en buitenlands voetbal. Toen dat gesplitst werd en je voor beide kanalen apart hetzelfde bedrag moest betalen heb ik (gelukkig) gekozen voor Sport 1. Daar zie je regelmatig echt mooie potten voetbal voorbijkomen. Waarbij Barcelona - Real Madrid apart vermeld moet worden qua niveau - mooiste voetbalpartij die ik ooit heb gezien (van Barcelona's kant danquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:03 schreef Sportex het volgende:
Sinds Gijp Barcelona zo ziet voetballen, kan hij ook niet meer serieus over de eredivisie praten.
Ja alleen een beetje jammer als je andere voetballers buiten Barcelona om door je eigen hype niet meer objectief kunt beoordelen, en Barcelona alleen verliest als de gehele selectie ziek is, en dat voor een maand lang. Alleen El Ham kan 5 weken ziek zijn om toch nog een beetje ontopic te blijvenquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:30 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Is voor een deel ook wel begrijpelijk. Vroeger had je bij Ziggo 1 kanaal met eredivisie en buitenlands voetbal. Toen dat gesplitst werd en je voor beide kanalen apart hetzelfde bedrag moest betalen heb ik (gelukkig) gekozen voor Sport 1. Daar zie je regelmatig echt mooie potten voetbal voorbijkomen. Waarbij Barcelona - Real Madrid apart vermeld moet worden qua niveau - mooiste voetbalpartij die ik ooit heb gezien (van Barcelona's kant dan) en dan is de eredivisie ook bijna niks meer aan. Alleen wedstrijden zoals vanavond zou ik nog wel graag willen zien, maar Willem 2 - Vitesse e.d. kan me gestolen worden.
Maar als je in een Nederlands voetbalprogramma zit moet je ook daar enthousiasme voor kunnen opwekken, dat is waar.
Spelen de C-junioren ook een wedstrijd?quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik heb het gevoel dat Feyenoord vanavond gewoon lekker gaat winnen.
Dat hoop ik ook, maar tegen ons speelt hij altijd wel goed.quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:34 schreef HeatWave het volgende:
Siem vind ik echt hopelijk uit vorm de laatste tijd.
sopcastquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:22 schreef Neo-Mullen het volgende:
Waar kan ik gratis via internet kijken?
Eredivisie livequote:Op woensdag 19 januari 2011 18:22 schreef Neo-Mullen het volgende:
Daar moet je toch voor betalen? Ik zie nergens hoe je daar gratis mee kunt streamen ofzo.quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Eredivisie live.
Is er trouwens een lange voorbeschouwing?
Je vroeg waar, niet hoequote:Op woensdag 19 januari 2011 18:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Daar moet je toch voor betalen? Ik zie nergens hoe je daar gratis mee kunt streamen ofzo.
Vraag het hier eens (en kijk in de OP):quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:22 schreef Neo-Mullen het volgende:
Dat dan weer wel....quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, van mij niet. Omdat we vorig jaar dus ook de eerste pot gelijkspeelden, en hoeveel punten kwamen we tekort voor de titel?
quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Gelukkig. Reitsma geeft nu al commentaar dus niet bij Ajax - Feyenoord
Jij kan wel meer zeggen.quote:
Ah, is toch heerlijk man. Schei uit.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:37 schreef JanPiraat het volgende:
ooow shitt ik heb gewoon eredivisie live kom ik nu achterdankjewel digitenne lekker op de bank ajax-feyenoord dus zo
![]()
Hebben we Ome Leo misschienquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Gelukkig. Reitsma geeft nu al commentaar dus niet bij Ajax - Feyenoord
BLINDquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:09 schreef dakraam het volgende:
De opstellingen
Ajax: Stekelenburg; Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Blind; De Zeeuw, Enoh, Eriksen; Sulejmani, De Jong, Ebicilio.
De komende anderhalf uur even niet,..quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
aah een beetje respect voor de tegenstander he
Alsof ze te horen zijn in die ufoquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:33 schreef Stokstaart het volgende:
Ik ga sowieso zonder geluid kijken. Zit niet te wachten op het gepiep van die uilskuikens van vak 410 .
Feyenoord heet de club. Net zoals Ajax.quote:
respect voor de tegenstander hequote:Op woensdag 19 januari 2011 20:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Feyenoord heet de club. Net zoals Ajax.
Oeps, typ0quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Feyenoord heet de club. Net zoals Ajax.
dat is leuk hequote:Op woensdag 19 januari 2011 20:35 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ajax
Mijn collega is die hard Feyenoord fan.
Wordt lachen morgen
quote:Voor kankerjood moet ruimte zijn
Volgens de Amsterdamse PvdA-wethouder van integratie, Ahmed Aboutaleb, moet er in de straattaal in de hoofdstad ruimte zijn voor jonge Marokkanen die elkaar willen begroeten met Hé, kankerjood. Ajax-supporters noemen zichzelf bij wijze van geuzennaam ook Joden, aldus de wethouder en daar heeft niemand bezwaar tegen. Zo moet duidelijk worden wat het verschil is tussen antisemitisme en gangbare straattaal van Amsterdamse jongeren.
Aboutaleb, wethouder van Integratie, zei dit in dagblad Trouw bij een toelichting over het project van studenten van Marokkaanse komaf, die op Amsterdamse vmbo-scholen les gaan geven over de Tweede Wereldoorlog. Volgens Aboutaleb kunnen vooral vmbo-leerlingen en moeilijk lerende kinderen zich de gebeurtenissen tijdens de oorlog slecht voorstellen, net als de gevoeligheden die er nu nog zijn. De lessen gaan over jodenvervolging, over de Marokkanen, Turken en Surinamers die destijds in het verzet zaten én over het huidige conflict tussen Israël en de Palestijnen.
Aboutaleb zegt dat Marokkanen soms antisemitisch zijn doordat zij of hun ouders zich zo identificeren met de Palestijnse kwestie.
Vorig jaar op 4 mei waren er diverse incidenten in de hoofdstad: In één stadsdeel voetbalden jeugdige Marokkanen met een rouwkrans, ergens anders verbrandden zij een vlag die halfstok hing. Zo waren er door heel Amsterdam incidenten, waarbij volgens getuigen steeds Marokkanen waren betrokken.
http://www.lunaticnews.nl(...)od-moet-ruimte-zijn/
quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:36 schreef Stokstaart het volgende:
Van onze burgemeester mogen we jullie kankerjoden noemen
[..]
Mag dus alleen als wij marocs zijn en elkaar groeten in het 020dorp.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Van mij niet.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
-edit-quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je mag me annemarie noemen als je daar blij van wordtquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Slaat ook nergens op die Abutaleb.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:40 schreef muzas het volgende:
[..]
Je mag me annemarie noemen als je daar blij van wordt
Ja, maar helaas zijn er ook mensen die de rivaliteit ook fysiek gaan uiten...quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Slaat ook nergens op die Abutaleb.
Laat dan gewoon weer fans toe
OKEquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Veel plezier allemaal met de wedstrijd. Laten we het hier netjes en gezellig houden. Bedankt
Dude, mulder staat erin die gast zal wel weer 6x blunderen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:43 schreef Wilskracht het volgende:
Als Ajax Simon in bedwang kan houden heb ik er alle vertrouwen in.
omdat morgen de vogels geteld moeten worden.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:45 schreef napoleonfour het volgende:
Waarom geven ze Vink nou deze match
Meneer heeft koude handjes..quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:47 schreef BansheeBoy het volgende:
Daar had de Moun dus moeten staan.˛
Ik dacht al van; IK ZIE HELEMAAL GEEN AANVALquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik loop ruim een minuut achter, ik dacht al waar hebben jullie het over
quote:
Zwolle - Eagles mag dan ook een eigen topic hoorquote:
Krijgt waarschijnlijk weinig animoquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:48 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Zwolle - Eagles mag dan ook een eigen topic hoor
Mooie combinatie net Eenoog - Blind
GAEquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:50 schreef Blinker het volgende:
[..]
Krijgt waarschijnlijk weinig animo
Tja, jullie Eagles fans zitten natuurlijk allemaal in die betonbak...quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:50 schreef Blinker het volgende:
[..]
Krijgt waarschijnlijk weinig animo
Doodskist met een open dakquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:51 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Tja, jullie Eagles fans zitten natuurlijk allemaal in die betonbak...
Stroeve start van Feyenoord, komen tot nu toe nauwelijks de middellijn over.
Heerlijke club,quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:51 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ontopic:
46.000 toeschouwers, niet uitverkocht dus...
Als je voor Feyenoord bent wel!quote:
Hopelijk. Alleen weet ik nog steeds niet hoe Ajax scoortquote:
Waar? De ArenA?quote:
Had ook niet heel veel anders verwacht eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Als je voor Feyenoord bent wel!
Waar heb je het over dude?quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:52 schreef BansheeBoy het volgende:
Heerlijk man, Ajax speelt totaalvoetbal volgens het wentelwiekensysteem. Goud!˛
Hoe is het met je vrouw en de pasteitjes?quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:52 schreef BansheeBoy het volgende:
Tof! Ik kom oorspronkelijk ook uit Deventer, maar woon nu al dik 5 jaar in Amsterdam, maar ook mijn liefde voor Eagles is nooit verdwenen. Pak geregeld nog een wedstrijdje.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:52 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Heerlijke club,
Ben geboren in Deventer, maar ben later verhuisd naar Rotterdam, waar mijn liefde voor voetbal ontstond. Ondanks dat is GAE ook een mooie club
Kap eens met je bagger posts.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:52 schreef BansheeBoy het volgende:
Als voetballiefhebber ook, dan zie je toch het liefst 2 "topclubs" die aan elkaar gewaagd zijn en er een boeiend voetbalgevecht van maken. Dit is meer een kat en muisspel.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Als je voor Feyenoord bent wel!
Ik ben zelf een aantal keren met mijn vader geweest, maar mijn liefde voor Feyenoord is toch wat groterquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:53 schreef Blinker het volgende:
[..]
Tof! Ik kom oorspronkelijk ook uit Deventer, maar woon nu al dik 5 jaar in Amsterdam, maar ook mijn liefde voor Eagles is nooit verdwenen. Pak geregeld nog een wedstrijdje.
Ik heb het liefst dat Feyenoord Ajax met wervelend voetbal verplettert. De realiteit is anders.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:54 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Als voetballiefhebber ook, dan zie je toch het liefst 2 "topclubs" die aan elkaar gewaagd zijn en er een boeiend voetbalgevecht van maken. Dit is meer een kat en muisspel.
Tja, maar als neutrale supporter doet het geen pijn toch?quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:54 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Als voetballiefhebber ook, dan zie je toch het liefst 2 "topclubs" die aan elkaar gewaagd zijn en er een boeiend voetbalgevecht van maken. Dit is meer een kat en muisspel.
Omdat ze tegen boelers eerste klas spelenquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:54 schreef TC03 het volgende:
Hoe kan het dat van die semi-talenten als Blind, Ebecilio en Eriksen zo oppermachtig kunnen zijn?
Wijlen Michels is er mee begonnen volgens mij. Cruijff heeft het daarna verfijnd bij Barcelona.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Kap eens met je bagger posts.
Kan me voorstellen als je daar al zo vaak komt. Hetzelfde karakter, alleen Feyenoord is GAE in het groot. Prachtige club!quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:54 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ik ben zelf een aantal keren met mijn vader geweest, maar mijn liefde voor Feyenoord is toch wat groter
Zeker wel, ik ben geen Ajax of Feyenoord fan en het doet me pijn om te zien hoe eenzijdig deze wedstrijd is.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:54 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Tja, maar als neutrale supporter doet het geen pijn toch?
Kun jij niet een keer je bek houden met die kutsmileys van je?quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Erikssen kan echt wel voetballen.˛
quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:56 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Net even bijgehouden, 104,9%
Logisch, we zitten pas op 64,4% van het recent ontwikkelde Ajax-systeem van meesterontwerp Frank de Boer. Dan heb je dat, sla de literatuur er maar op na.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:56 schreef Blinker het volgende:
Het spel van Ajax ziet er wel spannend uit, maar ik mis vaak de controle..
topquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:56 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Net even bijgehouden, 104,9%
quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:57 schreef TC03 het volgende:
[..]
Logisch, we zitten pas op 64,4% van het recent ontwikkelde Ajax-systeem van meesterontwerp Frank de Boer. Dan heb je dat, sla de literatuur er maar op na.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wijlen Michels is er mee begonnen volgens mij. Cruijff heeft het daarna verfijnd bij Barcelona.
Volgens de overlevering is het bij toeval ontstaan.˛
Open kopkans, maar rendement is echt nulquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:59 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Niet echt goed verdedigt zo
Misschien omdat ie zeurt als een wijf?quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:59 schreef BansheeBoy het volgende:
En Inter wil Castagnos hebben. Het is mij nog steeds een raadsel waarom. En een alleskunner als d Moun kan nergens heen.˛
Luc kan wel wat alleen de aanvoer naar hem toe ontbreekt.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:59 schreef BansheeBoy het volgende:
En Inter wil Castagnos hebben. Het is mij nog steeds een raadsel waarom. En een alleskunner als d Moun kan nergens heen.˛
Die 'joden' dachten ws, "gaat toch mis...quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:59 schreef Nitrouz het volgende:
2 vrije mannen daar, profiteer is van die slappe verdediging bij de jodeng
Of jij, met je hoofd.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:00 schreef muzas het volgende:
[..]
Die 'joden' dachten ws, "gaat toch mis..."
Cvitanich.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:01 schreef Morendo het volgende:
Wie moet bij Ajax scoren? Zal waarschijnlijk wel Bahia worden.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |