Dat hoop ik ook, maar tegen ons speelt hij altijd wel goed.quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:34 schreef HeatWave het volgende:
Siem vind ik echt hopelijk uit vorm de laatste tijd.
sopcastquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:22 schreef Neo-Mullen het volgende:
Waar kan ik gratis via internet kijken?
Eredivisie livequote:Op woensdag 19 januari 2011 18:22 schreef Neo-Mullen het volgende:
Daar moet je toch voor betalen? Ik zie nergens hoe je daar gratis mee kunt streamen ofzo.quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Eredivisie live.
Is er trouwens een lange voorbeschouwing?
Je vroeg waar, niet hoequote:Op woensdag 19 januari 2011 18:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Daar moet je toch voor betalen? Ik zie nergens hoe je daar gratis mee kunt streamen ofzo.
Vraag het hier eens (en kijk in de OP):quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:22 schreef Neo-Mullen het volgende:
Dat dan weer wel....quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, van mij niet. Omdat we vorig jaar dus ook de eerste pot gelijkspeelden, en hoeveel punten kwamen we tekort voor de titel?
quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Gelukkig. Reitsma geeft nu al commentaar dus niet bij Ajax - Feyenoord
Jij kan wel meer zeggen.quote:
Ah, is toch heerlijk man. Schei uit.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:37 schreef JanPiraat het volgende:
ooow shitt ik heb gewoon eredivisie live kom ik nu achterdankjewel digitenne lekker op de bank ajax-feyenoord dus zo
![]()
Hebben we Ome Leo misschienquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Gelukkig. Reitsma geeft nu al commentaar dus niet bij Ajax - Feyenoord
BLINDquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:09 schreef dakraam het volgende:
De opstellingen
Ajax: Stekelenburg; Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Blind; De Zeeuw, Enoh, Eriksen; Sulejmani, De Jong, Ebicilio.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |