Kap eens met je bagger posts.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:52 schreef BansheeBoy het volgende:
Heerlijk man, Ajax speelt totaalvoetbal volgens het wentelwiekensysteem. Goud!²
Als voetballiefhebber ook, dan zie je toch het liefst 2 "topclubs" die aan elkaar gewaagd zijn en er een boeiend voetbalgevecht van maken. Dit is meer een kat en muisspel.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Als je voor Feyenoord bent wel!
Ik ben zelf een aantal keren met mijn vader geweest, maar mijn liefde voor Feyenoord is toch wat groterquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:53 schreef Blinker het volgende:
[..]
Tof! Ik kom oorspronkelijk ook uit Deventer, maar woon nu al dik 5 jaar in Amsterdam, maar ook mijn liefde voor Eagles is nooit verdwenen. Pak geregeld nog een wedstrijdje.
Ik heb het liefst dat Feyenoord Ajax met wervelend voetbal verplettert. De realiteit is anders.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:54 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Als voetballiefhebber ook, dan zie je toch het liefst 2 "topclubs" die aan elkaar gewaagd zijn en er een boeiend voetbalgevecht van maken. Dit is meer een kat en muisspel.
Tja, maar als neutrale supporter doet het geen pijn toch?quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:54 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Als voetballiefhebber ook, dan zie je toch het liefst 2 "topclubs" die aan elkaar gewaagd zijn en er een boeiend voetbalgevecht van maken. Dit is meer een kat en muisspel.
Omdat ze tegen boelers eerste klas spelenquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:54 schreef TC03 het volgende:
Hoe kan het dat van die semi-talenten als Blind, Ebecilio en Eriksen zo oppermachtig kunnen zijn?
Wijlen Michels is er mee begonnen volgens mij. Cruijff heeft het daarna verfijnd bij Barcelona.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Kap eens met je bagger posts.
Kan me voorstellen als je daar al zo vaak komt. Hetzelfde karakter, alleen Feyenoord is GAE in het groot. Prachtige club!quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:54 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ik ben zelf een aantal keren met mijn vader geweest, maar mijn liefde voor Feyenoord is toch wat groter
Zeker wel, ik ben geen Ajax of Feyenoord fan en het doet me pijn om te zien hoe eenzijdig deze wedstrijd is.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:54 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Tja, maar als neutrale supporter doet het geen pijn toch?
Kun jij niet een keer je bek houden met die kutsmileys van je?quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Erikssen kan echt wel voetballen.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |