Ik dacht al van; IK ZIE HELEMAAL GEEN AANVALquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik loop ruim een minuut achter, ik dacht al waar hebben jullie het over
quote:
Zwolle - Eagles mag dan ook een eigen topic hoorquote:
Krijgt waarschijnlijk weinig animoquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:48 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Zwolle - Eagles mag dan ook een eigen topic hoor
Mooie combinatie net Eenoog - Blind
GAEquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:50 schreef Blinker het volgende:
[..]
Krijgt waarschijnlijk weinig animo
Tja, jullie Eagles fans zitten natuurlijk allemaal in die betonbak...quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:50 schreef Blinker het volgende:
[..]
Krijgt waarschijnlijk weinig animo
Doodskist met een open dakquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:51 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Tja, jullie Eagles fans zitten natuurlijk allemaal in die betonbak...
Stroeve start van Feyenoord, komen tot nu toe nauwelijks de middellijn over.
Heerlijke club,quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:51 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ontopic:
46.000 toeschouwers, niet uitverkocht dus...
Als je voor Feyenoord bent wel!quote:
Hopelijk. Alleen weet ik nog steeds niet hoe Ajax scoortquote:
Waar? De ArenA?quote:
Had ook niet heel veel anders verwacht eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Als je voor Feyenoord bent wel!
Waar heb je het over dude?quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:52 schreef BansheeBoy het volgende:
Heerlijk man, Ajax speelt totaalvoetbal volgens het wentelwiekensysteem. Goud!²
Hoe is het met je vrouw en de pasteitjes?quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:52 schreef BansheeBoy het volgende:
Tof! Ik kom oorspronkelijk ook uit Deventer, maar woon nu al dik 5 jaar in Amsterdam, maar ook mijn liefde voor Eagles is nooit verdwenen. Pak geregeld nog een wedstrijdje.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:52 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Heerlijke club,
Ben geboren in Deventer, maar ben later verhuisd naar Rotterdam, waar mijn liefde voor voetbal ontstond. Ondanks dat is GAE ook een mooie club
Kap eens met je bagger posts.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:52 schreef BansheeBoy het volgende:
Als voetballiefhebber ook, dan zie je toch het liefst 2 "topclubs" die aan elkaar gewaagd zijn en er een boeiend voetbalgevecht van maken. Dit is meer een kat en muisspel.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Als je voor Feyenoord bent wel!
Ik ben zelf een aantal keren met mijn vader geweest, maar mijn liefde voor Feyenoord is toch wat groterquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:53 schreef Blinker het volgende:
[..]
Tof! Ik kom oorspronkelijk ook uit Deventer, maar woon nu al dik 5 jaar in Amsterdam, maar ook mijn liefde voor Eagles is nooit verdwenen. Pak geregeld nog een wedstrijdje.
Ik heb het liefst dat Feyenoord Ajax met wervelend voetbal verplettert. De realiteit is anders.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:54 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Als voetballiefhebber ook, dan zie je toch het liefst 2 "topclubs" die aan elkaar gewaagd zijn en er een boeiend voetbalgevecht van maken. Dit is meer een kat en muisspel.
Tja, maar als neutrale supporter doet het geen pijn toch?quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:54 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Als voetballiefhebber ook, dan zie je toch het liefst 2 "topclubs" die aan elkaar gewaagd zijn en er een boeiend voetbalgevecht van maken. Dit is meer een kat en muisspel.
Omdat ze tegen boelers eerste klas spelenquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:54 schreef TC03 het volgende:
Hoe kan het dat van die semi-talenten als Blind, Ebecilio en Eriksen zo oppermachtig kunnen zijn?
Wijlen Michels is er mee begonnen volgens mij. Cruijff heeft het daarna verfijnd bij Barcelona.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Kap eens met je bagger posts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |