De komende anderhalf uur even niet,..quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
aah een beetje respect voor de tegenstander he
Alsof ze te horen zijn in die ufoquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:33 schreef Stokstaart het volgende:
Ik ga sowieso zonder geluid kijken. Zit niet te wachten op het gepiep van die uilskuikens van vak 410 .
Feyenoord heet de club. Net zoals Ajax.quote:
respect voor de tegenstander hequote:Op woensdag 19 januari 2011 20:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Feyenoord heet de club. Net zoals Ajax.
Oeps, typ0quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Feyenoord heet de club. Net zoals Ajax.
dat is leuk hequote:Op woensdag 19 januari 2011 20:35 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ajax
Mijn collega is die hard Feyenoord fan.
Wordt lachen morgen
quote:Voor kankerjood moet ruimte zijn
Volgens de Amsterdamse PvdA-wethouder van integratie, Ahmed Aboutaleb, moet er in de straattaal in de hoofdstad ruimte zijn voor jonge Marokkanen die elkaar willen begroeten met Hé, kankerjood. Ajax-supporters noemen zichzelf bij wijze van geuzennaam ook Joden, aldus de wethouder en daar heeft niemand bezwaar tegen. Zo moet duidelijk worden wat het verschil is tussen antisemitisme en gangbare straattaal van Amsterdamse jongeren.
Aboutaleb, wethouder van Integratie, zei dit in dagblad Trouw bij een toelichting over het project van studenten van Marokkaanse komaf, die op Amsterdamse vmbo-scholen les gaan geven over de Tweede Wereldoorlog. Volgens Aboutaleb kunnen vooral vmbo-leerlingen en moeilijk lerende kinderen zich de gebeurtenissen tijdens de oorlog slecht voorstellen, net als de gevoeligheden die er nu nog zijn. De lessen gaan over jodenvervolging, over de Marokkanen, Turken en Surinamers die destijds in het verzet zaten én over het huidige conflict tussen Israël en de Palestijnen.
Aboutaleb zegt dat Marokkanen soms antisemitisch zijn doordat zij of hun ouders zich zo identificeren met de Palestijnse kwestie.
Vorig jaar op 4 mei waren er diverse incidenten in de hoofdstad: In één stadsdeel voetbalden jeugdige Marokkanen met een rouwkrans, ergens anders verbrandden zij een vlag die halfstok hing. Zo waren er door heel Amsterdam incidenten, waarbij volgens getuigen steeds Marokkanen waren betrokken.
http://www.lunaticnews.nl(...)od-moet-ruimte-zijn/
quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:36 schreef Stokstaart het volgende:
Van onze burgemeester mogen we jullie kankerjoden noemen
[..]
Mag dus alleen als wij marocs zijn en elkaar groeten in het 020dorp.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Van mij niet.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
-edit-quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je mag me annemarie noemen als je daar blij van wordtquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Slaat ook nergens op die Abutaleb.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:40 schreef muzas het volgende:
[..]
Je mag me annemarie noemen als je daar blij van wordt
Ja, maar helaas zijn er ook mensen die de rivaliteit ook fysiek gaan uiten...quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Slaat ook nergens op die Abutaleb.
Laat dan gewoon weer fans toe
OKEquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Veel plezier allemaal met de wedstrijd. Laten we het hier netjes en gezellig houden. Bedankt
Dude, mulder staat erin die gast zal wel weer 6x blunderen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:43 schreef Wilskracht het volgende:
Als Ajax Simon in bedwang kan houden heb ik er alle vertrouwen in.
omdat morgen de vogels geteld moeten worden.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:45 schreef napoleonfour het volgende:
Waarom geven ze Vink nou deze match
Meneer heeft koude handjes..quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:47 schreef BansheeBoy het volgende:
Daar had de Moun dus moeten staan.²
Ik dacht al van; IK ZIE HELEMAAL GEEN AANVALquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik loop ruim een minuut achter, ik dacht al waar hebben jullie het over
quote:
Zwolle - Eagles mag dan ook een eigen topic hoorquote:
Krijgt waarschijnlijk weinig animoquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:48 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Zwolle - Eagles mag dan ook een eigen topic hoor
Mooie combinatie net Eenoog - Blind
GAEquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:50 schreef Blinker het volgende:
[..]
Krijgt waarschijnlijk weinig animo
Tja, jullie Eagles fans zitten natuurlijk allemaal in die betonbak...quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:50 schreef Blinker het volgende:
[..]
Krijgt waarschijnlijk weinig animo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |