abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93003057
Aleid Wolfsen is het aller- aller- aller- aller- aller- allerslechtste dat Utrecht ooit is overkomen. Zelfs de sloop van De Utrecht en de komst van Hoog Catharijne was nog minder dramatisch dan de "verkiezing" van die man. Die vent zou zich de ogen uit de kop moeten schamen over zijn wanbeleid. Gadverdamme :r :r :r :r
PWBF
pi_93005110
quote:
11s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 16:59 schreef Q. het volgende:
Is er al weer fik bij de Rabo?
Zoals het AD het noemde: De vuurtorens
  zaterdag 19 februari 2011 @ 10:56:47 #103
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_93005295
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 10:49 schreef lost95 het volgende:

[..]

Zoals het AD het noemde: De vuurtorens
Ha! Dat vind ik een veel betere naam dan dat ontzettend gemaakte "De Verrekijker"
  zaterdag 19 februari 2011 @ 11:32:11 #104
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_93006223
De "concertjes" op zaterdagochtend na 11en van de beiaardier van de domtoren zijn stiekem heel erg leuk O+. Vanochtend speelde hij: :D
pi_93010852
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 07:27 schreef Nielsch het volgende:
Aleid Wolfsen is het aller- aller- aller- aller- aller- allerslechtste dat Utrecht ooit is overkomen. Zelfs de sloop van De Utrecht en de komst van Hoog Catharijne was nog minder dramatisch dan de "verkiezing" van die man. Die vent zou zich de ogen uit de kop moeten schamen over zijn wanbeleid. Gadverdamme :r :r :r :r
er is toch zioiets als verkiezingen :? of geldt dat niet in censuurcity Utreg? :{
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_93039971
quote:
15s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 13:59 schreef rubje het volgende:

[..]

er is toch zioiets als verkiezingen :? of geldt dat niet in censuurcity Utreg? :{
Burgemeesters worden niet direct door het volk gekozen.

Het belangrijkste verwijt dat Wolfsen gemaakt kan worden is dat hij meent
dat uithuiszetting nogal complex is, terwijl het wel gewoon vrij simpel kan gelet
op het verhaal van die vrouw die zonder pardon kon oprotten.

Het moet zeker nog eerlijker allemaal.
En ik dacht dat die vorige ouwe dronkelap erg was.
pi_93044662
quote:
15s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 13:59 schreef rubje het volgende:

[..]

We hebben het hier over de burgemeester. Die wordt aangesteld door de koningin. In Utrecht hadden we wel een referendum over de burgemeester, waarbij we mochten 'kiezen' uit twee PvdA'ers.

Ik zou Utrecht niet als censuurcity willen bestempelen. De bestuurders zijn flut, de stad zelf niet.
PWBF
pi_93046804
Ja dat kiezen vond ik zo nep; ik stem altijd, maar dat is de eerste keer dat ik uit protest niet heb gestemd; je houdt of verkiezingen, en dan maak je er echt verkiezingen van, of je houdt het niet; maar doe niet net alsof je zo democratisch bent dat je vrije verkiezingen houdt, om vervolgens met twee kandidaten aan te komen die politieke één-eieige tweelingen zijn...
pi_93050136
Bedacht me vandaag pas dat ik dit topic al een tijdje weer kwijt was. Even wat aan doen :P
Too much is never enough!
pi_93053095
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 10:30 schreef zatoichi het volgende:
Ja dat kiezen vond ik zo nep; ik stem altijd, maar dat is de eerste keer dat ik uit protest niet heb gestemd; je houdt of verkiezingen, en dan maak je er echt verkiezingen van, of je houdt het niet; maar doe niet net alsof je zo democratisch bent dat je vrije verkiezingen houdt, om vervolgens met twee kandidaten aan te komen die politieke één-eieige tweelingen zijn...
Er zijn toen ook amper mensen komen opdagen om aan die schertsvertoning mee te doen. Jammer genoeg werd dat door de minister destijds aangegrepen om te concluderen dat er in Nederland geen animo is voor verkiezingen van de burgemeester. Dat laatste is natuurlijk een belachelijke conclusie. Ik geloof dat er best animo voor is, op voorwaarde dat het vrije en echte democratische verkiezingen zijn.
PWBF
pi_93055638
Weg met Wolfsen!

Djeez, je zal maar in die buurt daar wonen, dan valt Overvecht-Zuid best mee. Voordat ik hier woonde zijn mijn buren trouwens ook lastig gevallen door zulk tuig. Een ervan woonde ook echt in de buurt en kreeg uiteindelijk huisarrest, de rest waren 'vriendjes' die een buurtverbod hebben gekregen. Maar daar is heel wat aan vooraf gegaan. Ik merk trouwens dat veel allochtone kindjes hier gewoon de hele middag en avond de straat op worden geschopt. Vaak moeten 6jarigen op de peuters letten. Ik hou mijn hart vast voor over een paar jaar, echte opvoeding krijgen ze in elk geval niet van hun ouders.
  zondag 20 februari 2011 @ 14:32:50 #113
141482 Q.
JurassiQ
pi_93056185
Wie kan de TT even veranderen naar 'Weg met Wolfsen!' ?
For great justice!
pi_93058796
quote:
14s.gif Op zondag 20 februari 2011 14:32 schreef Q. het volgende:
Wie kan de TT even veranderen naar 'Weg met Wolfsen!' ?
mijn TT wat doe je!? Noem het volgende topic maar zo
PWBF
pi_93059396
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 14:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Weg met Wolfsen!

Djeez, je zal maar in die buurt daar wonen, dan valt Overvecht-Zuid best mee. Voordat ik hier woonde zijn mijn buren trouwens ook lastig gevallen door zulk tuig. Een ervan woonde ook echt in de buurt en kreeg uiteindelijk huisarrest, de rest waren 'vriendjes' die een buurtverbod hebben gekregen. Maar daar is heel wat aan vooraf gegaan. Ik merk trouwens dat veel allochtone kindjes hier gewoon de hele middag en avond de straat op worden geschopt. Vaak moeten 6jarigen op de peuters letten. Ik hou mijn hart vast voor over een paar jaar, echte opvoeding krijgen ze in elk geval niet van hun ouders.
wat heeft Djeez er nou weer mee te maken :? :P maar Overvecht is zo slecht nog niet (even afgezien van de moord van paar weken terug). Nu nog iets meer slopen en het wordt een van de betere buurten (al is dat wellicht iets teveel wishfull thinking van mijn kant ;)).
pi_93062912
Die flats bij station Overvecht worden binnenkort gesloopt, het ziet er nu heel spookachtig uit, zo dichtgetimmerd. Ik woon echt aan het randje, ik zou depressief worden als ik wat verder tussen het beton zou wonen. Een van mijn oudere buurtbewoners heeft meegeholpen Overvecht te bouwen en vertelt wel eens over hoe snel (en soms onverantwoord) dat ging.
pi_93063063
Ik woon daar nu om de hoek, ziet er inderdaad vreemd uit, alsof de boel in quarantaine is gesteld :D
Tap tap tap
  zondag 20 februari 2011 @ 22:17:48 #118
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_93079663
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 10:30 schreef zatoichi het volgende:
Het was niet alleen dat ze van dezelfde partij kwamen, dezelfde gedachten hadden en allebei autochtone 50ers waren. Het meest surrealistische van het hele gebeuren vond ik nog wel dat de ander gewoon glashard had gezegd dat hij het niet eens wilde worden.
pi_93080904
Leidsche Rijn bij hart van NL :7
Tap tap tap
pi_93081942
Fuck Leidsche Rijn
  maandag 21 februari 2011 @ 07:59:25 #121
141482 Q.
JurassiQ
pi_93090631
quote:
AMSTERDAM - Als gemeenten niet snel investeren in Vinex-wijken, trekken hoogopgeleiden weg en verpauperen de buurten. Daarvoor waarschuwen deskundigen maandag in het AD. De Vinex-wijken dreigen volgens hen achterstandsbuurten te worden.

De nieuwbouwwijken aan de rand van grote steden zijn populair bij hoogopgeleide tweeverdieners met jonge kinderen.
De wat oudere jeugd zou zich in de wijken echter stierlijk vervelen, waardoor ze voor problemen zorgen. In veel wijken klagen bewoners over inbraken, bedreigingen, vandalisme en overlast.

In de wijken IJburg (Amsterdam), Nesselande (Rotterdam), Ypenburg (Den Haag) en Leidsche Rijn (Utrecht) moet de politie regelmatig ingrijpen. Op sommige plekken geldt een samenscholings- of alcoholverbod.

Bij het opzetten van de wijken is geen rekening gehouden met de samenhang tussen wonen, werken en spelen, zegt socioloog Frits Spangenberg in de krant. Gemeenten moeten Vinex-wijken niet aan hun lot overlaten zodra de bouw gereed is, zegt directeur Olaf van de Wal van het kenniscentrum voor stedelijke vernieuwing KEI.

Negatieve tegenreactie
In de buurten worden arm en rijk gemengd. Zwakke gezinnen kunnen zich optrekken aan de anderen, maar de kloof moet niet te groot zijn, zegt stadsscocioloog Tineke Lupi. "Er is een buurt waar de sociale huurwoningen tegenover luxe villa's staan. Dat werkt niet, want dan worden de sociale verschillen te groot en krijg je een negatieve tegenreactie."

Juist in die buurten regent het volgens haar klachten over vervuiling, criminaliteit en overlast van jongeren. Deskundigen zouden het zien als de 'emancipatie' van de Vinex-wijken, die steeds meer op stadswijken met alle stedelijke problemen gaan lijken.

De wijken hoeven niet te voldoen aan het Amerikaanse droombeeld van suburban leven, maar gemeenten moeten de wijken volgens Lupi wel aantrekkelijk houden. "Als je dat niet doet worden het achterstandswijken. Mensen die de keuze hebben, trekken weg. Anderen met minder keuzevrijheid blijven achter."
Wel denkt ze dat de wijken altijd een middenklasse blijven aantrekken.
For great justice!
  maandag 21 februari 2011 @ 08:58:43 #122
8369 speknek
Another day another slay
pi_93091225
Deskundigen :'). Ja hoor, de jongeren halen kattenkwaad uit omdat ze zich 'vervelen' in een vinexwijk. Let op de roep tot grootschalige investeringen, waarbij er een betere aansluiting moet komen tussen vorm en functie en blabla buurthuizen blabla.

De reden waarom vinexwijken verpauperen is a) omdat de klassieke volksbuurten veryuppen en de traditionele bewoners verkassen en b) ook allochtonen doorkrijgen dat ze in een vinexwijk hun kinderen niet meer met z'n vieren op een kamer hoeven te laten slapen.

Je bent rot of je bent het niet, en als je rot bent dan ga je die recreatiemogelijkheden slopen, niet benutten.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 21 februari 2011 @ 09:18:44 #123
141482 Q.
JurassiQ
pi_93091571
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 08:58 schreef speknek het volgende:
Deskundigen :'). Ja hoor, de jongeren halen kattenkwaad uit omdat ze zich 'vervelen' in een vinexwijk. Let op de roep tot grootschalige investeringen, waarbij er een betere aansluiting moet komen tussen vorm en functie en blabla buurthuizen blabla.

De reden waarom vinexwijken verpauperen is a) omdat de klassieke volksbuurten veryuppen en de traditionele bewoners verkassen en b) ook allochtonen doorkrijgen dat ze in een vinexwijk hun kinderen niet meer met z'n vieren op een kamer hoeven te laten slapen.

Je bent rot of je bent het niet, en als je rot bent dan ga je die recreatiemogelijkheden slopen, niet benutten.
Wat ben jij politiek incorrect zeg! Hoppa, aan de thee jij! Picknicken, DAT is het antwoord! Kei-hard picknicken, dat zal ze leren, die rekels!
For great justice!
  maandag 21 februari 2011 @ 09:22:10 #124
62913 Blik
The one and Only!
pi_93091634
Doe mij ook maar een bakje thee...
  maandag 21 februari 2011 @ 09:33:50 #125
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_93091868
Hey, wat is er aan de hand bij het station?
  maandag 21 februari 2011 @ 09:34:28 #126
141482 Q.
JurassiQ
pi_93091892
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 09:33 schreef Neelix het volgende:
Hey, wat is er aan de hand bij het station?
Hoezo?
For great justice!
  maandag 21 februari 2011 @ 09:37:45 #127
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_93091963
quote:
Utrecht Centraal
Maandag 21 Februari 09:33
Oorzaak
Rond Utrecht Centraal rijden geen treinen door beperkingen op last van de brandweer.
Verwachting
De verstoring is naar verwachting rond 12:00 uur verholpen.
  maandag 21 februari 2011 @ 09:40:49 #128
141482 Q.
JurassiQ
pi_93092046
De Rabobrand is vast overgeslagen. :7
For great justice!
  maandag 21 februari 2011 @ 09:42:46 #129
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_93092093
quote:
Treinverkeer rondom Utrecht gestremd
Uitgegeven: 21 februari 2011 09:22
Laatst gewijzigd: 21 februari 2011 09:37
AMSTERDAM- Het treinverkeer van en naar Utrecht Centraal is maandagochtend rond kwart over negen op last van de brandweer stilgelegd.

Dit bevestigt een woordvoerder van de brandweer tegenover NU.nl. Het treinverkeer is inmiddels weer hervat, maar reizigers moeten nog wel rekening houden met een half uur vertraging.
De brandweer legde het treinverkeer stil door rookvorming in de verkeersleidingspost op Utrecht Centraal. Het bleek echter vals alarm.
Van nu.nl

Stelletje prutsers bij ProRail, vast dezelfde technici als bij de vuurtorens ;)
pi_93092172
Tja ik snap wel dat ze het treinverkeer stil leggen; goed nu is er niets aan de hand, maar stel dat het wel zo is en er botsen twee treinen tegen elkaar...

En vals alarm komt zo vaak voor; hier op mijn werk sta ik gemiddeld vijf keer per jaar buiten omdat het brandalarm zonder reden afgaat... Op één of andere manier is dat helaas wel altijd als het 0 graden is, en nooit op een zonnige zomerdag...
  maandag 21 februari 2011 @ 09:47:03 #131
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_93092201
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 09:46 schreef zatoichi het volgende:
Tja ik snap wel dat ze het treinverkeer stil leggen; goed nu is er niets aan de hand, maar stel dat het wel zo is en er botsen twee treinen tegen elkaar...

En vals alarm komt zo vaak voor; hier op mijn werk sta ik gemiddeld vijf keer per jaar buiten omdat het brandalarm zonder reden afgaat... Op één of andere manier is dat helaas wel altijd als het 0 graden is, en nooit op een zonnige zomerdag...
Natuurlijk, zo bedoel ik dat ook niet. Het is terecht dat ze dat doen.
Maar die hele toko is daar laatst afgebrand, en hebben ze opnieuw opgebouwd, dus dan mag je hopen dat ze het goed doen :)
  maandag 21 februari 2011 @ 11:41:29 #132
8369 speknek
Another day another slay
pi_93095179
quote:
8s.gif Op maandag 21 februari 2011 09:18 schreef Q. het volgende:

[..]

Wat ben jij politiek incorrect zeg! Hoppa, aan de thee jij! Picknicken, DAT is het antwoord! Kei-hard picknicken, dat zal ze leren, die rekels!
Pickw/nicken
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 21 februari 2011 @ 11:50:31 #133
141482 Q.
JurassiQ
pi_93095482
quote:
Op maandag 21 februari 2011 09:47 schreef Neelix het volgende:

[..]

Natuurlijk, zo bedoel ik dat ook niet. Het is terecht dat ze dat doen.
Maar die hele toko is daar laatst afgebrand, en hebben ze opnieuw opgebouwd, dus dan mag je hopen dat ze het goed doen :)
Mwa, ze hadden wel enige haast. :+
For great justice!
pi_93111466
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 16:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Die flats bij station Overvecht worden binnenkort gesloopt, het ziet er nu heel spookachtig uit, zo dichtgetimmerd. Ik woon echt aan het randje, ik zou depressief worden als ik wat verder tussen het beton zou wonen.
En d'r woont gewoon nog iemand in dat complex, ik weet niet of de de huismeester is of iemand die niet weg wil, maar heel apart.
pi_93116162
quote:
Die flats bij station Overvecht worden binnenkort gesloopt, het ziet er nu heel spookachtig uit, zo dichtgetimmerd. Ik woon echt aan het randje, ik zou depressief worden als ik wat verder tussen het beton zou wonen. Een van mijn oudere buurtbewoners heeft meegeholpen Overvecht te bouwen en vertelt wel eens over hoe snel (en soms onverantwoord) dat ging.
Ik woon daar ook redelijk in de buurt, en een groot deel hier is genomineerd voor sloop. Was voor mij één van de motivaties hier in te gaan 2 jaar terug, bij sloop urgentie + verhuisvergoeding :7 De woningen hier zijn ook wel echt aan sloop toe, de kozijnen rotten uit m'n badkamer.

Helaas zitten er ook mensen die hier al 20 jaar wonen en 5500 euro vergoeding + urgentie niet genoeg vinden om uit hun mooi buurtje weg te gaan *kuch*. Die gaan lekker overal tegenaan schoppen en alles zolang mogelijk uit laten stellen. In ieder geval is de draagvlakmeting pas geweest, als het goed is komt de uitslag daarvan begin maart en weten we waar we aan toe zijn (of nog steeds niet).

Het gaat hier trouwens om het blok Van Brammendreef - Taagdreef.
  maandag 21 februari 2011 @ 19:47:03 #136
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_93116742
quote:
Ben blij dat we daar uit die buurt (nouja iets verderop was ut) weg zijn ;) je wordt idd niet vrolijk van, hoop wel dat het opknapt daar voor de buurt dan.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  maandag 21 februari 2011 @ 21:53:28 #137
8369 speknek
Another day another slay
pi_93125028
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 17:02 schreef speknek het volgende:
Zou het toch brandstichting van een boze Rabobank klant zijn?
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 17:09 schreef Q. het volgende:

[..]

Dat gebouw kom je niet zomaar binnen hoor.
quote:
De brand die vrijdag in het nieuwe hoofdkantoor van de Rabobank in Utrecht heeft gewoed, is waarschijnlijk aangestoken. Dat liet de politie maandag weten.

De brand brak vrijdagmiddag uit in een technische ruimte op de tweede verdieping van het pand aan de Croeselaan. Zeven bouwvakkers moesten het gebouw verlaten. Bij de brand raakte niemand gewond en kwamen geen gevaarlijke stoffen vrij. De politie heeft nog geen idee wie de brand zou kunnen hebben gesticht.

In juni en oktober vorig jaar was er ook al brand in het pand. Die in oktober bleek te zijn aangestoken. Bij de brand in juni vond bovenin een van de twee torens, die met elkaar verbonden zijn, een explosie plaats. Dat zorgde voor veel schade.

Later dit jaar moeten zo'n drieduizend Rabobank-medewerkers naar het gebouw van 105 meter hoog verhuizen.
pi_93125125
Wel een beetje nostalgie voor mij, die flats bij Overvecht.... Toen ik 10 was, woonde een vriendje van mij daar; ja het gezin was erg arm, maar het was leuk spelen op dat binnenplaatsje O+

Twintig jaar geleden, waar blijft de tijd :D
  dinsdag 22 februari 2011 @ 14:28:53 #139
141482 Q.
JurassiQ
pi_93150506
Op Twitter lees ik dat er weer iemand van de Dom gesprongen is...
For great justice!
  dinsdag 22 februari 2011 @ 14:30:52 #140
141482 Q.
JurassiQ
pi_93150588
quote:
Utrecht weer opgeschrikt door Domspringer

UTRECHT - In Utrecht is iemand van de Domtoren gesprongen. Of het om een man of vrouw gaat is niet bekend.

September 2009 was de laatste keer dat iemand van de Dom sprong.
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/334201
For great justice!
pi_93150710
Ik was het niet!
Tap tap tap
  dinsdag 22 februari 2011 @ 14:34:57 #142
141482 Q.
JurassiQ
pi_93150768
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 14:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik was het niet!
Gelukkig maar. O+!
Maar als ie een uurtje eerder was geweest had ik hem moeten wegkoppen. Brrrr. Geluk bij een ongeluk dat de terrasjes op het Domplein in de schaduw liggen, anders hadden daar vast ook mensen gezeten...
For great justice!
pi_93150799
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 14:34 schreef Q. het volgende:

[..]

Gelukkig maar. O+!
Maar als ie een uurtje eerder was geweest had ik hem moeten wegkoppen. Brrrr. Geluk bij een ongeluk dat de terrasjes op het Domplein in de schaduw liggen, anders hadden daar vast ook mensen gezeten...
Vriendin van me werkt om de hoek, heb even ge-sms't of zij het niet was :')

edit: zij was het niet :D
Tap tap tap
  dinsdag 22 februari 2011 @ 14:40:02 #144
141482 Q.
JurassiQ
pi_93150967
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 14:36 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Vriendin van me werkt om de hoek, heb even ge-sms't of zij het niet was :')
Gelukkig maar. O+
For great justice!
pi_93151026
Ik was het. Fok! nu vanuit het ziekenhuis...
PWBF
pi_93151071
Tering hee, wel bizar. Vanochtend vroeg ik me nog af wat het beste gebouw in Utrecht zou zijn om vanaf te springen als je zelfmoord zou willen plegen (geen neigingen hier hoor...) en kwam toen al snel tot de conclusie dat dat de Dom was. En dan nu dit bericht...
PWBF
  dinsdag 22 februari 2011 @ 14:50:34 #147
141482 Q.
JurassiQ
pi_93151423
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 14:42 schreef Nielsch het volgende:
Tering hee, wel bizar. Vanochtend vroeg ik me nog af wat het beste gebouw in Utrecht zou zijn om vanaf te springen als je zelfmoord zou willen plegen (geen neigingen hier hoor...) en kwam toen al snel tot de conclusie dat dat de Dom was. En dan nu dit bericht...
Weet je zeker dat jij het niet was?
For great justice!
pi_93151911
http://www.nu.nl/binnenla(...)omtoren-utrecht.html

quote:
Een gids van de Dom heeft aan RTV Utrecht gemeld dat hij een van zijn toeristen mist.
Nu pas? :D
Tap tap tap
  dinsdag 22 februari 2011 @ 15:05:35 #149
8369 speknek
Another day another slay
pi_93152210
Ik weet waar ie uithangt :X.

(uitspreidt?)
  dinsdag 22 februari 2011 @ 15:16:00 #150
141482 Q.
JurassiQ
pi_93152667
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 15:05 schreef speknek het volgende:
Ik weet waar ie uithangt :X.

(uitspreidt?)
Hij is in ieder geval onder dak. :').

quote:
De persoon ligt ín de toegang van de Sint Michaëlskapel en is waarschijnlijk door een dak gegaan. De Florahof is afgezet. Brandweer en politie zijn ter plaatse.
For great justice!
  dinsdag 22 februari 2011 @ 15:29:04 #151
8369 speknek
Another day another slay
pi_93153240
ik hoop niet dat er een bruiloft was :X.
pi_93154160
Ohja wilde jij daar niet trouwen?
pi_93154705
Ik wilde ook altijd wil in de Domtoren trouwen eigenlijk. Uiteindelijk toch het stadhuis geworden.
PWBF
  dinsdag 22 februari 2011 @ 16:02:47 #154
8369 speknek
Another day another slay
pi_93154813
Niet voor 2000 euro een uurtje een ceremonie :').
pi_93154892
2000? Wist niet dat het zo duur was... Misschien geven ze nu korting bovendien hebben ze een sunroof! Voor mij was de domtoren iig ook te duur.

Uiteindelijk getrouwd in het universiteitsmuseum en gefeest in het griftpark; lopend naar huis; meesterlijk om om drie uur 's nachts in trouwpak en trouwjurk rond te lopen en die verbaasde gezichten van mensen die terug uit de stad kwamen te zien!
  dinsdag 22 februari 2011 @ 16:09:46 #156
8369 speknek
Another day another slay
pi_93155150
We gaan uiteindelijk naar Kasteel Wijenburg in Echteld. Ja heel afgezaagd sprookjeshuwelijk.
pi_93155173
Onze plechtigheid was in het stadhuis, het diner en het feest in Oudaen. Slapen deden we in het Mitland. In de bar van het hotel kregen we nog allemaal drankjes van onbekenden. Er was zelfs een dronken Engelsman die een hele fles champagne wilde bestellen. We waren echter al zo dronken dat dat niet meer hoefde voor ons.
PWBF
  dinsdag 22 februari 2011 @ 16:27:01 #158
62913 Blik
The one and Only!
pi_93156021
Mijn trouwlocatie wordt waarschijnlijk Kasteel Oud-Zuilen (loopafstand van huis) of Fort bij Vechten

maar dat duurt nog wel even voordat dat gaat gebeuren
pi_93156035
Tja die huwelijksnacht... eigenlijk kun je het beter overslaan want je hebt beiden eigenlijk niet zo'n zin, als het goed is ben je hartstikke dronken, en eigenlijk gewoon verschrikkelijk moe.. :D

Ik vond het wel fijn om lekker thuis te slapen; de volgende dag lekker nog met haar uit eten geweest om het samen te vieren ipv met iedereen.

En Speknek, is zo'n kasteel niet juist heel duur? Ik heb het ook overwogen, maar vond het te duur (al heb ik niet naar deze gekeken). Ohja en ik wilde ook graag in Utrecht trouwen, leverde mooie foto's aan de nieuwe gracht op.
pi_93156089
Fijn dat zo'n bericht over zelfmoord verandert in een gesprek over trouwlocaties O+
Tap tap tap
pi_93156290
Utrechters doen wel verbitterd, maar diep van binnen zijn het allemaal optimisten!
  dinsdag 22 februari 2011 @ 16:37:48 #162
8369 speknek
Another day another slay
pi_93156541
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 16:27 schreef zatoichi het volgende:
En Speknek, is zo'n kasteel niet juist heel duur? Ik heb het ook overwogen, maar vond het te duur (al heb ik niet naar deze gekeken). Ohja en ik wilde ook graag in Utrecht trouwen, leverde mooie foto's aan de nieuwe gracht op.
Ja, ik heb het mazzel dat m'n schoonpa fiks in de slappe was zit en wel mee wil betalen aan de bruiloft (en zelf zijn we ook al niet zo heel arm). Achteraf vonden we het vooral wel fijn dat nu alles op een locatie kan. Lunchen, trouwen, middagprogramma, diner, feest. Geen gedoe met mensenmassa's dirigeren.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 17:03:47 #163
141482 Q.
JurassiQ
pi_93157859
Zijn wij als je goede Utrecht-topic-vrienden ook uitgenodigd, Spek?
For great justice!
pi_93158771
Haha zie je het voor je?

Speknek: "Nou en dit zijn nou mijn Fok! vrienden"
Mevr. Speknek: "Zeg dat trouwen hè? Je hebt toch 24 uur bedenktijd?"
pi_93159029
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 16:27 schreef zatoichi het volgende:
Tja die huwelijksnacht... eigenlijk kun je het beter overslaan want je hebt beiden eigenlijk niet zo'n zin, als het goed is ben je hartstikke dronken, en eigenlijk gewoon verschrikkelijk moe.. :D

Ik vond het wel fijn om lekker thuis te slapen; de volgende dag lekker nog met haar uit eten geweest om het samen te vieren ipv met iedereen.

Oh ik vond het slapen in het hotel juist geweldig. Echt nog lekker nagenieten in die roes waarin je dan zit en de volgende ochtend zo met je brakke kop aan het heerlijke ontbijtbuffet met alles erop en eraan (full English Breakfast, oh yeah!). Voor mij was het juist de kers op de taart. De volgende ochtend alsnog kunnen presteren om het zo maar even te zeggen. Daarna lekker chillen in het zwembad en de sauna.

Wel hebben we op een gegeven moment besloten om een gewone kamer te nemen in plaats van een suite, want dat leek ons wel een beetje onzin. Achteraf een goede keuze. Er bleven vrienden van ons slapen in ons appartement en bij thuiskomst de volgende dag was echt werkelijk alles versierd en overal lagen nog extra nieuwe cadeautjes. Ook een leuke thuiskomer.
PWBF
pi_93159113
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 16:09 schreef speknek het volgende:
We gaan uiteindelijk naar Kasteel Wijenburg in Echteld. Ja heel afgezaagd sprookjeshuwelijk.
Wel een cool kasteel. Heb daar ooit eens een zakendiner gehad. Was me uitstekend bevallen!

Maar is die lokatie niet bijzonder ruk te bereiken met het OV? Moet iedereen met de auto komen en wordt er niets gedronken. Voor ons was de keuze voor de binnenstad van Utrecht mede ingegeven door het feit dat dan veel mensen konden komen lopen (of met de fiets / trein).
PWBF
  dinsdag 22 februari 2011 @ 17:31:46 #167
8369 speknek
Another day another slay
pi_93159401
Ja dat is inderdaad wel een groot nadeel, alhoewel vrijwel alle daggasten een hotelkamer nemen in het hotel dat ernaast zit. De rest zal inderdaad moeten zien te carpoolen, of toch met het openbaar vervoer komen.
pi_93161922
Tja je moet je eigen huwelijk ook vieren zoals je wilt natuurlijk; ik ben wat dat betreft nogal een huismus, dus vond het leuk om naar huist te gaan na het huwelijk. Net zoals de volgende dag (het was heerlijk weer) veel van de vrienden die bij de bruiloft waren hadden afgesproken in het Wilhelminapark.

Mijn vrouw haar tweelingzus twijfelde een beetje, maar besloot toch nog even te laten weten dat ze daar zaten. Wij vonden het hartstikke leuk (mede doordat er vrienden vanuit Spanje bij waren), maar een groot deel dacht dat wij de dag per sé met zijn tweeën wilden doorbrengen... Dat schijnt zo te horen. Nou was ik toen al 12 jaar met haar, bovendien hadden we samen nog een huwelijksreis tegoed van vier weken, dus ik vond het eigenlijk wel gezellig om gewoon normaal een biertje uit blik in het wilhelminapark te drinken; wat wil je nog meer? :D
pi_93166889
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 18:26 schreef zatoichi het volgende:
biertje uit blik in het wilhelminapark te drinken; wat wil je nog meer? :D
*zombiegeluiden maakt*
Zomer... zoooomer...
pi_93168384
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 20:11 schreef TMan het volgende:

[..]

*zombiegeluiden maakt*
Zomer... zoooomer...
Dat gaat zo'n pijn doen dit jaar...m'n eerste zomer sinds ik fulltime ben gaan werken. Ik zie de facebookberichtjes al voorbij vliegen dat iedereen lekker in het park zit terwijl ik werk :')
pi_93187558
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 20:36 schreef The6thgate het volgende:

[..]

Dat gaat zo'n pijn doen dit jaar...m'n eerste zomer sinds ik fulltime ben gaan werken. Ik zie de facebookberichtjes al voorbij vliegen dat iedereen lekker in het park zit terwijl ik werk :')
Zorg dat je oudere vrienden hebt die ook allemaal werken. Alhoewel een groot deel van mn vriendenclub tegenwoordig werkloos is en dus genoeg tijd heeft. :')
For great justice!
pi_93187709
quote:
6s.gif Op woensdag 23 februari 2011 08:29 schreef Q. het volgende:

[..]

Zorg dat je oudere vrienden hebt die ook allemaal werken.
Nja daar ging het dus mis toen ik op m'n 22e nog bij een vereniging ging :') Nu is haast iedereen dus nog student om me heen. Werkloze vriendenclub...ook leuk, zelfde verhaal dus :P
pi_93201560
quote:
BRANDEN RABOTOREN OPGEËIST

Drie van de vier branden in de in aanbouw zijnde Rabotoren in Utrecht zijn opgeëist door een groep die zich ‘Conspiracy Cells of Fire, Dutch Cell’ noemt. Dat staat te lezen in een verklaring van de groep op de website Indymedia. De groep zegt ook verantwoordelijk te zijn voor een aanval op de website van de Rabobank.

Reden waarom de Rabo doelwit is, is dat ‘de fascisten van de Rabobank’ volgens de groep investeren in de wapenindustrie en daarmee in wapens die gebruikt worden in landen Egypte, Griekenland, Israël, Lybie en Algerije.

De verklaring van de groep is hier te lezen. De politie is inmiddels bekend met de verklaring en betrekt deze in het onderzoek naar de branden, aldus een woordvoerder.
Bron: DNU.nu
For great justice!
  woensdag 23 februari 2011 @ 16:03:56 #174
8369 speknek
Another day another slay
pi_93204676
Lache wah, vuurbommen gooien om te protesteren tegen wapengebruik.
pi_93208675
Yes mijn aandelen Rabobank brandbommenindustrie schiet met iedere aanslag omhoog! ^O^
pi_93210630
Ik hoop dat ze die vieze gore linkse pluizen snel te pakken krijgen.
PWBF
pi_93262469
Ik ben op zoek naar de locatie van KBTR die smurfin neemt...iemand die me kan helpen?
pi_93262708
Nee, geen idee waar die is.
PWBF
pi_93263311
Helaas helaas! Let me know als je hem toevallig tegenkomt... :-)
pi_93278793
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 16:28 schreef CherryLips het volgende:
Fijn dat zo'n bericht over zelfmoord verandert in een gesprek over trouwlocaties O+
Ik heb weleens gehoord dat het op hetzelfde neerkomt.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 10:17:24 #181
141482 Q.
JurassiQ
pi_93297852
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 21:59 schreef Specularium het volgende:

[..]

Ik heb weleens gehoord dat het op hetzelfde neerkomt.
Zelfmoord is pijnlozer.
For great justice!
  vrijdag 25 februari 2011 @ 18:38:55 #182
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_93317034
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_93330504
:Y) Goeie Louisa ^O^
  zaterdag 26 februari 2011 @ 16:20:52 #184
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_93352256
Als de winst van de rabobank opgaat aan brandjes wordt die winst weer in de economie gepompd.
Bouwlui en schoonmaakpersoneel hebben meer aan het geld dan een directeur die dan meer opzij zet.
Geniaal idee dus. Zouden we meer wraak acties tegen grote bedrijven gaan zien?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Noise is all relative to the silence preceding it
pi_93356140
Ik weet niet, zolang die toren niet vol zit met werknemers; zal dat niet goed voor de economie zijn lijkt me...
pi_93434384
Weet iemand een winkel in Utrecht waar ik sportprijzen (medailles, bekers) kan kopen?
PWBF
pi_93434397
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 16:20 schreef Undergod het volgende:
Als de winst van de rabobank opgaat aan brandjes wordt die winst weer in de economie gepompd.
Bouwlui en schoonmaakpersoneel hebben meer aan het geld dan een directeur die dan meer opzij zet.
Geniaal idee dus. Zouden we meer wraak acties tegen grote bedrijven gaan zien?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop dat je sarcastisch bent, anders vind ik het een verwerpelijk bericht.
PWBF
pi_93443898
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 12:15 schreef Nielsch het volgende:
Weet iemand een winkel in Utrecht waar ik sportprijzen (medailles, bekers) kan kopen?
Google?
http://www.sportprijzen-utrecht.nl/contact
http://www.houseofspecialsports.nl/bedrijfsprofiel
  dinsdag 1 maart 2011 @ 14:41:14 #189
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_93490300
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 12:16 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ik hoop dat je sarcastisch bent, anders vind ik het een verwerpelijk bericht.
Het is een beetje advocaat van de duivel spelen.
Maar ik kan me indenken dat mensen zo'n gedachtegang hebben.
Het is natuurlijk na 3x geen ongeluk meer en bankiers ed hebben zich niet populair gemaakt.

Wat is er precies zo verwerpelijk aan?
Noise is all relative to the silence preceding it
pi_93531159
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 14:41 schreef Undergod het volgende:

[..]

Het is een beetje advocaat van de duivel spelen.
Maar ik kan me indenken dat mensen zo'n gedachtegang hebben.
Het is natuurlijk na 3x geen ongeluk meer en bankiers ed hebben zich niet populair gemaakt.

Wat is er precies zo verwerpelijk aan?
Als je andersmans eigendommen in brand steekt, ben je gewoon misdadig bezig. Dan maak je je schuldig aan dezelfde zaken als waar je de tegenpartij van beschuldigt. Bovendien, als de Rabobank 20 miljoen extra moet betalen vanwege brand en tegenwerking, dan zal dit enkel op het bordje van de consumenten terechtkomen (hogere prijzen betaalpaketten, hogere rente e.d.). Je schiet er dus niets mee op. Bovendien breng je er mensenlevens mee in gevaar.

Nee, dergelijke terroristen uit de kraakscene mogen wat mij betreft kei- en keihard worden aangepakt. Het zijn dieven, vuile criminelen. Die moet je opsluiten.
PWBF
  dinsdag 8 maart 2011 @ 15:54:01 #191
141482 Q.
JurassiQ
pi_93817466
Voor wie de Inktpot nog eens van binnen wil zien:

http://www.openmonumentendagutrecht.nl/nieuws.aspx?ID=576

quote:
Utrechtse 'Inktpot' opent Nationale Monumenten Estafette

Dit jaar wordt de landelijke Open Monumentendag voor de 25e keer georganiseerd. Om dit te vieren zal in de vijfentwintig weken voorafgaande aan de eigenlijke Open Monumentendag - dit jaar op 10/11 september - een Nationale Monumenten Estafette worden gehouden. In deze periode zal ieder weekend ergens in het land een Monument van de Week zijn deuren openen voor het publiek. De estafette start op zaterdag 26 maart in Utrecht in 'De Inktpot', het voormalige derde administratiegebouw van de spoorwegen. Dit monumentale pand is tussen 10.00 en 17.00 uur gratis voor het publiek te bezoeken.
For great justice!
pi_93819658
Ik ben daar een paar jaar geleden geweest met de Open Monumentendag. Was wel erg gaaf om ook van binnen te zien.
PWBF
  dinsdag 8 maart 2011 @ 17:02:27 #193
141482 Q.
JurassiQ
pi_93820405
Idd, ik ook, 2007 denk ik.
For great justice!
pi_93820495
Waarom ligt dit topic eigenlijk op z'n gat? Voorheen ging het altijd veel sneller.
PWBF
  dinsdag 8 maart 2011 @ 17:12:20 #195
141482 Q.
JurassiQ
pi_93820857
Iedereen zit op het terras in de zon. Can't blame them. :7
For great justice!
  dinsdag 8 maart 2011 @ 17:28:13 #196
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_93821572
Ik wil ook wel even in de Inktpot gaan kijken.
Gourmetten of steengrillen?
  woensdag 9 maart 2011 @ 11:05:45 #197
141482 Q.
JurassiQ
pi_93852593
quote:
AH STRAATWEG HEROPENT MET RUIMST MOGELIJKE OPENINGSTIJDEN

De volledig verbouwde en vergrote Albert Heijn supermarkt aan het begin van de Amsterdamsestraatweg hanteert vanaf woensdag de ruimste openingstijden die mogelijk zijn binnen de gemeente Utrecht. De winkel is voortaan van maandag tot en met zaterdag en op de maandelijkse koopzondag geopend van 7.00 tot 23.00 uur en op de andere zondagen van 16.00 tot 23.00 uur.

De AH is de enige winkel in Utrecht die van deze maximale openingstijden gebruik maakt. De winkel heropende woensdag na een verbouwing die tien dagen in beslag nam. Het interieur is volledig vernieuwd en het winkeloppervlak is fors uitgebreid. Dat was mogelijk door onder meer een naastgelegen pand en de buitenruimte achter de winkel bij de zaak te trekken.
Dat zijn nog eens tijden. :7
For great justice!
  woensdag 9 maart 2011 @ 11:09:55 #198
8369 speknek
Another day another slay
pi_93852700
En die eigenaresse is echt net 35 ofzo. Doet ze goed.
pi_93853231
quote:
14s.gif Op woensdag 9 maart 2011 11:05 schreef Q. het volgende:

[..]

Dat zijn nog eens tijden. :7
De boel is echt enorm gemoderniseerd. Wat ik er van buitenaf tenminste van kon zien. Straks eens even kijken hoe het is geworden. Verder natuurlijk erg relaxt die openingstijden. Nu nog even elke zondag vanaf 12u open zijn ipv 16u en dan is het helemaal top
  woensdag 9 maart 2011 @ 11:26:59 #200
141482 Q.
JurassiQ
pi_93853257
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 11:26 schreef The6thgate het volgende:

[..]

De boel is echt enorm gemoderniseerd. Wat ik er van buitenaf tenminste van kon zien. Straks eens even kijken hoe het is geworden.
Als het niet zulk enorm kutweer zou zijn zou ik er ook ff naar binnen huppelen.
For great justice!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')