abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 februari 2011 @ 15:29:04 #151
8369 speknek
Another day another slay
pi_93153240
ik hoop niet dat er een bruiloft was :X.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_93154160
Ohja wilde jij daar niet trouwen?
pi_93154705
Ik wilde ook altijd wil in de Domtoren trouwen eigenlijk. Uiteindelijk toch het stadhuis geworden.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 16:02:47 #154
8369 speknek
Another day another slay
pi_93154813
Niet voor 2000 euro een uurtje een ceremonie :').
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_93154892
2000? Wist niet dat het zo duur was... Misschien geven ze nu korting bovendien hebben ze een sunroof! Voor mij was de domtoren iig ook te duur.

Uiteindelijk getrouwd in het universiteitsmuseum en gefeest in het griftpark; lopend naar huis; meesterlijk om om drie uur 's nachts in trouwpak en trouwjurk rond te lopen en die verbaasde gezichten van mensen die terug uit de stad kwamen te zien!
  dinsdag 22 februari 2011 @ 16:09:46 #156
8369 speknek
Another day another slay
pi_93155150
We gaan uiteindelijk naar Kasteel Wijenburg in Echteld. Ja heel afgezaagd sprookjeshuwelijk.
pi_93155173
Onze plechtigheid was in het stadhuis, het diner en het feest in Oudaen. Slapen deden we in het Mitland. In de bar van het hotel kregen we nog allemaal drankjes van onbekenden. Er was zelfs een dronken Engelsman die een hele fles champagne wilde bestellen. We waren echter al zo dronken dat dat niet meer hoefde voor ons.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 16:27:01 #158
62913 Blik
The one and Only!
pi_93156021
Mijn trouwlocatie wordt waarschijnlijk Kasteel Oud-Zuilen (loopafstand van huis) of Fort bij Vechten

maar dat duurt nog wel even voordat dat gaat gebeuren
pi_93156035
Tja die huwelijksnacht... eigenlijk kun je het beter overslaan want je hebt beiden eigenlijk niet zo'n zin, als het goed is ben je hartstikke dronken, en eigenlijk gewoon verschrikkelijk moe.. :D

Ik vond het wel fijn om lekker thuis te slapen; de volgende dag lekker nog met haar uit eten geweest om het samen te vieren ipv met iedereen.

En Speknek, is zo'n kasteel niet juist heel duur? Ik heb het ook overwogen, maar vond het te duur (al heb ik niet naar deze gekeken). Ohja en ik wilde ook graag in Utrecht trouwen, leverde mooie foto's aan de nieuwe gracht op.
pi_93156089
Fijn dat zo'n bericht over zelfmoord verandert in een gesprek over trouwlocaties O+
Tap tap tap
pi_93156290
Utrechters doen wel verbitterd, maar diep van binnen zijn het allemaal optimisten!
  dinsdag 22 februari 2011 @ 16:37:48 #162
8369 speknek
Another day another slay
pi_93156541
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 16:27 schreef zatoichi het volgende:
En Speknek, is zo'n kasteel niet juist heel duur? Ik heb het ook overwogen, maar vond het te duur (al heb ik niet naar deze gekeken). Ohja en ik wilde ook graag in Utrecht trouwen, leverde mooie foto's aan de nieuwe gracht op.
Ja, ik heb het mazzel dat m'n schoonpa fiks in de slappe was zit en wel mee wil betalen aan de bruiloft (en zelf zijn we ook al niet zo heel arm). Achteraf vonden we het vooral wel fijn dat nu alles op een locatie kan. Lunchen, trouwen, middagprogramma, diner, feest. Geen gedoe met mensenmassa's dirigeren.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 17:03:47 #163
141482 Q.
JurassiQ
pi_93157859
Zijn wij als je goede Utrecht-topic-vrienden ook uitgenodigd, Spek?
For great justice!
pi_93158771
Haha zie je het voor je?

Speknek: "Nou en dit zijn nou mijn Fok! vrienden"
Mevr. Speknek: "Zeg dat trouwen hè? Je hebt toch 24 uur bedenktijd?"
pi_93159029
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 16:27 schreef zatoichi het volgende:
Tja die huwelijksnacht... eigenlijk kun je het beter overslaan want je hebt beiden eigenlijk niet zo'n zin, als het goed is ben je hartstikke dronken, en eigenlijk gewoon verschrikkelijk moe.. :D

Ik vond het wel fijn om lekker thuis te slapen; de volgende dag lekker nog met haar uit eten geweest om het samen te vieren ipv met iedereen.

Oh ik vond het slapen in het hotel juist geweldig. Echt nog lekker nagenieten in die roes waarin je dan zit en de volgende ochtend zo met je brakke kop aan het heerlijke ontbijtbuffet met alles erop en eraan (full English Breakfast, oh yeah!). Voor mij was het juist de kers op de taart. De volgende ochtend alsnog kunnen presteren om het zo maar even te zeggen. Daarna lekker chillen in het zwembad en de sauna.

Wel hebben we op een gegeven moment besloten om een gewone kamer te nemen in plaats van een suite, want dat leek ons wel een beetje onzin. Achteraf een goede keuze. Er bleven vrienden van ons slapen in ons appartement en bij thuiskomst de volgende dag was echt werkelijk alles versierd en overal lagen nog extra nieuwe cadeautjes. Ook een leuke thuiskomer.
pi_93159113
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 16:09 schreef speknek het volgende:
We gaan uiteindelijk naar Kasteel Wijenburg in Echteld. Ja heel afgezaagd sprookjeshuwelijk.
Wel een cool kasteel. Heb daar ooit eens een zakendiner gehad. Was me uitstekend bevallen!

Maar is die lokatie niet bijzonder ruk te bereiken met het OV? Moet iedereen met de auto komen en wordt er niets gedronken. Voor ons was de keuze voor de binnenstad van Utrecht mede ingegeven door het feit dat dan veel mensen konden komen lopen (of met de fiets / trein).

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 22-02-2011 17:28:08 ]
  dinsdag 22 februari 2011 @ 17:31:46 #167
8369 speknek
Another day another slay
pi_93159401
Ja dat is inderdaad wel een groot nadeel, alhoewel vrijwel alle daggasten een hotelkamer nemen in het hotel dat ernaast zit. De rest zal inderdaad moeten zien te carpoolen, of toch met het openbaar vervoer komen.
pi_93161922
Tja je moet je eigen huwelijk ook vieren zoals je wilt natuurlijk; ik ben wat dat betreft nogal een huismus, dus vond het leuk om naar huist te gaan na het huwelijk. Net zoals de volgende dag (het was heerlijk weer) veel van de vrienden die bij de bruiloft waren hadden afgesproken in het Wilhelminapark.

Mijn vrouw haar tweelingzus twijfelde een beetje, maar besloot toch nog even te laten weten dat ze daar zaten. Wij vonden het hartstikke leuk (mede doordat er vrienden vanuit Spanje bij waren), maar een groot deel dacht dat wij de dag per sé met zijn tweeën wilden doorbrengen... Dat schijnt zo te horen. Nou was ik toen al 12 jaar met haar, bovendien hadden we samen nog een huwelijksreis tegoed van vier weken, dus ik vond het eigenlijk wel gezellig om gewoon normaal een biertje uit blik in het wilhelminapark te drinken; wat wil je nog meer? :D
pi_93166889
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 18:26 schreef zatoichi het volgende:
biertje uit blik in het wilhelminapark te drinken; wat wil je nog meer? :D
*zombiegeluiden maakt*
Zomer... zoooomer...
pi_93168384
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 20:11 schreef TMan het volgende:

[..]

*zombiegeluiden maakt*
Zomer... zoooomer...
Dat gaat zo'n pijn doen dit jaar...m'n eerste zomer sinds ik fulltime ben gaan werken. Ik zie de facebookberichtjes al voorbij vliegen dat iedereen lekker in het park zit terwijl ik werk :')
Too much is never enough!
pi_93187558
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 20:36 schreef The6thgate het volgende:

[..]

Dat gaat zo'n pijn doen dit jaar...m'n eerste zomer sinds ik fulltime ben gaan werken. Ik zie de facebookberichtjes al voorbij vliegen dat iedereen lekker in het park zit terwijl ik werk :')
Zorg dat je oudere vrienden hebt die ook allemaal werken. Alhoewel een groot deel van mn vriendenclub tegenwoordig werkloos is en dus genoeg tijd heeft. :')
For great justice!
pi_93187709
quote:
6s.gif Op woensdag 23 februari 2011 08:29 schreef Q. het volgende:

[..]

Zorg dat je oudere vrienden hebt die ook allemaal werken.
Nja daar ging het dus mis toen ik op m'n 22e nog bij een vereniging ging :') Nu is haast iedereen dus nog student om me heen. Werkloze vriendenclub...ook leuk, zelfde verhaal dus :P
Too much is never enough!
pi_93201560
quote:
BRANDEN RABOTOREN OPGEËIST

Drie van de vier branden in de in aanbouw zijnde Rabotoren in Utrecht zijn opgeëist door een groep die zich ‘Conspiracy Cells of Fire, Dutch Cell’ noemt. Dat staat te lezen in een verklaring van de groep op de website Indymedia. De groep zegt ook verantwoordelijk te zijn voor een aanval op de website van de Rabobank.

Reden waarom de Rabo doelwit is, is dat ‘de fascisten van de Rabobank’ volgens de groep investeren in de wapenindustrie en daarmee in wapens die gebruikt worden in landen Egypte, Griekenland, Israël, Lybie en Algerije.

De verklaring van de groep is hier te lezen. De politie is inmiddels bekend met de verklaring en betrekt deze in het onderzoek naar de branden, aldus een woordvoerder.
Bron: DNU.nu
For great justice!
  woensdag 23 februari 2011 @ 16:03:56 #174
8369 speknek
Another day another slay
pi_93204676
Lache wah, vuurbommen gooien om te protesteren tegen wapengebruik.
pi_93208675
Yes mijn aandelen Rabobank brandbommenindustrie schiet met iedere aanslag omhoog! ^O^
pi_93210630
Ik hoop dat ze die vieze gore linkse pluizen snel te pakken krijgen.
pi_93262469
Ik ben op zoek naar de locatie van KBTR die smurfin neemt...iemand die me kan helpen?
pi_93262708
Nee, geen idee waar die is.
pi_93263311
Helaas helaas! Let me know als je hem toevallig tegenkomt... :-)
pi_93278793
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 16:28 schreef CherryLips het volgende:
Fijn dat zo'n bericht over zelfmoord verandert in een gesprek over trouwlocaties O+
Ik heb weleens gehoord dat het op hetzelfde neerkomt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')