Ja, ik heb het mazzel dat m'n schoonpa fiks in de slappe was zit en wel mee wil betalen aan de bruiloft (en zelf zijn we ook al niet zo heel arm). Achteraf vonden we het vooral wel fijn dat nu alles op een locatie kan. Lunchen, trouwen, middagprogramma, diner, feest. Geen gedoe met mensenmassa's dirigeren.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:27 schreef zatoichi het volgende:
En Speknek, is zo'n kasteel niet juist heel duur? Ik heb het ook overwogen, maar vond het te duur (al heb ik niet naar deze gekeken). Ohja en ik wilde ook graag in Utrecht trouwen, leverde mooie foto's aan de nieuwe gracht op.
Oh ik vond het slapen in het hotel juist geweldig. Echt nog lekker nagenieten in die roes waarin je dan zit en de volgende ochtend zo met je brakke kop aan het heerlijke ontbijtbuffet met alles erop en eraan (full English Breakfast, oh yeah!). Voor mij was het juist de kers op de taart. De volgende ochtend alsnog kunnen presteren om het zo maar even te zeggen. Daarna lekker chillen in het zwembad en de sauna.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:27 schreef zatoichi het volgende:
Tja die huwelijksnacht... eigenlijk kun je het beter overslaan want je hebt beiden eigenlijk niet zo'n zin, als het goed is ben je hartstikke dronken, en eigenlijk gewoon verschrikkelijk moe..
Ik vond het wel fijn om lekker thuis te slapen; de volgende dag lekker nog met haar uit eten geweest om het samen te vieren ipv met iedereen.
En Speknek, is zo'n kasteel niet juist heel duur? Ik heb het ook overwogen, maar vond het te duur (al heb ik niet naar deze gekeken). Ohja en ik wilde ook graag in Utrecht trouwen, leverde mooie foto's aan de nieuwe gracht op.
Wel een cool kasteel. Heb daar ooit eens een zakendiner gehad. Was me uitstekend bevallen!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:09 schreef speknek het volgende:
We gaan uiteindelijk naar Kasteel Wijenburg in Echteld. Ja heel afgezaagd sprookjeshuwelijk.
*zombiegeluiden maakt*quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:26 schreef zatoichi het volgende:
biertje uit blik in het wilhelminapark te drinken; wat wil je nog meer?
Dat gaat zo'n pijn doen dit jaar...m'n eerste zomer sinds ik fulltime ben gaan werken. Ik zie de facebookberichtjes al voorbij vliegen dat iedereen lekker in het park zit terwijl ik werkquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:11 schreef TMan het volgende:
[..]
*zombiegeluiden maakt*
Zomer... zoooomer...
Zorg dat je oudere vrienden hebt die ook allemaal werken. Alhoewel een groot deel van mn vriendenclub tegenwoordig werkloos is en dus genoeg tijd heeft.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:36 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Dat gaat zo'n pijn doen dit jaar...m'n eerste zomer sinds ik fulltime ben gaan werken. Ik zie de facebookberichtjes al voorbij vliegen dat iedereen lekker in het park zit terwijl ik werk
Nja daar ging het dus mis toen ik op m'n 22e nog bij een vereniging gingquote:Op woensdag 23 februari 2011 08:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Zorg dat je oudere vrienden hebt die ook allemaal werken.
Bron: DNU.nuquote:BRANDEN RABOTOREN OPGEËIST
Drie van de vier branden in de in aanbouw zijnde Rabotoren in Utrecht zijn opgeëist door een groep die zich ‘Conspiracy Cells of Fire, Dutch Cell’ noemt. Dat staat te lezen in een verklaring van de groep op de website Indymedia. De groep zegt ook verantwoordelijk te zijn voor een aanval op de website van de Rabobank.
Reden waarom de Rabo doelwit is, is dat ‘de fascisten van de Rabobank’ volgens de groep investeren in de wapenindustrie en daarmee in wapens die gebruikt worden in landen Egypte, Griekenland, Israël, Lybie en Algerije.
De verklaring van de groep is hier te lezen. De politie is inmiddels bekend met de verklaring en betrekt deze in het onderzoek naar de branden, aldus een woordvoerder.
Ik heb weleens gehoord dat het op hetzelfde neerkomt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:28 schreef CherryLips het volgende:
Fijn dat zo'n bericht over zelfmoord verandert in een gesprek over trouwlocaties
Zelfmoord is pijnlozer.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb weleens gehoord dat het op hetzelfde neerkomt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noise is all relative to the silence preceding it
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:20 schreef Undergod het volgende:
Als de winst van de rabobank opgaat aan brandjes wordt die winst weer in de economie gepompd.
Bouwlui en schoonmaakpersoneel hebben meer aan het geld dan een directeur die dan meer opzij zet.
Geniaal idee dus. Zouden we meer wraak acties tegen grote bedrijven gaan zien?Ik hoop dat je sarcastisch bent, anders vind ik het een verwerpelijk bericht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Google?quote:Op maandag 28 februari 2011 12:15 schreef Nielsch het volgende:
Weet iemand een winkel in Utrecht waar ik sportprijzen (medailles, bekers) kan kopen?
Het is een beetje advocaat van de duivel spelen.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:16 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik hoop dat je sarcastisch bent, anders vind ik het een verwerpelijk bericht.
Als je andersmans eigendommen in brand steekt, ben je gewoon misdadig bezig. Dan maak je je schuldig aan dezelfde zaken als waar je de tegenpartij van beschuldigt. Bovendien, als de Rabobank 20 miljoen extra moet betalen vanwege brand en tegenwerking, dan zal dit enkel op het bordje van de consumenten terechtkomen (hogere prijzen betaalpaketten, hogere rente e.d.). Je schiet er dus niets mee op. Bovendien breng je er mensenlevens mee in gevaar.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:41 schreef Undergod het volgende:
[..]
Het is een beetje advocaat van de duivel spelen.
Maar ik kan me indenken dat mensen zo'n gedachtegang hebben.
Het is natuurlijk na 3x geen ongeluk meer en bankiers ed hebben zich niet populair gemaakt.
Wat is er precies zo verwerpelijk aan?
quote:Utrechtse 'Inktpot' opent Nationale Monumenten Estafette
Dit jaar wordt de landelijke Open Monumentendag voor de 25e keer georganiseerd. Om dit te vieren zal in de vijfentwintig weken voorafgaande aan de eigenlijke Open Monumentendag - dit jaar op 10/11 september - een Nationale Monumenten Estafette worden gehouden. In deze periode zal ieder weekend ergens in het land een Monument van de Week zijn deuren openen voor het publiek. De estafette start op zaterdag 26 maart in Utrecht in 'De Inktpot', het voormalige derde administratiegebouw van de spoorwegen. Dit monumentale pand is tussen 10.00 en 17.00 uur gratis voor het publiek te bezoeken.
Dat zijn nog eens tijden.quote:AH STRAATWEG HEROPENT MET RUIMST MOGELIJKE OPENINGSTIJDEN
De volledig verbouwde en vergrote Albert Heijn supermarkt aan het begin van de Amsterdamsestraatweg hanteert vanaf woensdag de ruimste openingstijden die mogelijk zijn binnen de gemeente Utrecht. De winkel is voortaan van maandag tot en met zaterdag en op de maandelijkse koopzondag geopend van 7.00 tot 23.00 uur en op de andere zondagen van 16.00 tot 23.00 uur.
De AH is de enige winkel in Utrecht die van deze maximale openingstijden gebruik maakt. De winkel heropende woensdag na een verbouwing die tien dagen in beslag nam. Het interieur is volledig vernieuwd en het winkeloppervlak is fors uitgebreid. Dat was mogelijk door onder meer een naastgelegen pand en de buitenruimte achter de winkel bij de zaak te trekken.
De boel is echt enorm gemoderniseerd. Wat ik er van buitenaf tenminste van kon zien. Straks eens even kijken hoe het is geworden. Verder natuurlijk erg relaxt die openingstijden. Nu nog even elke zondag vanaf 12u open zijn ipv 16u en dan is het helemaal topquote:
Als het niet zulk enorm kutweer zou zijn zou ik er ook ff naar binnen huppelen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:26 schreef The6thgate het volgende:
[..]
De boel is echt enorm gemoderniseerd. Wat ik er van buitenaf tenminste van kon zien. Straks eens even kijken hoe het is geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |