Nice.....quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja. En maar janken dat ie ook best kluijvert had kunnen zijn![]()
en dan nog harder janken als ik zei dat dat niet het geval was omdat ie anders wel daar had gestaan
Ook nog bijdehand?quote:
Hmm.. Dat is eigenlijk mijn standaard dag make-upquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
@yuki idd, dan moet je je ogen basic houden. Lijntje boven en mascara en hooguit een shimmering huidskleur oogschaduw
Wat een huilert. Maar je kan het erger treffen, een voetballer die ook nog eens dol op computers is.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja. En maar janken dat ie ook best kluijvert had kunnen zijn![]()
en dan nog harder janken als ik zei dat dat niet het geval was omdat ie anders wel daar had gestaan
quote:
nee. Liever zelfmoordquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:55 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Wat een huilert. Maar je kan het erger treffen, een voetballer die ook nog eens dol op computers is.
Nou nog een coole avatarquote:
Zal wel eens photoshop uit de kast trekkenquote:
Nou, als positieve hieruit neem ik dat ik tenminste nog een effect heb op vrouwen kan hebben met mijn twee hobbies. Wel jammer dat je je gelijk van kant moet makenquote:
Therapie een optie?quote:
sja, mensen hier noemen met gothic en emo enzo.. Ik denk dat dit de reden isquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:59 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Nou, als positieve hieruit neem ik dat ik tenminste nog een effect heb op vrouwen kan hebben met mijn twee hobbies. Wel jammer dat je je gelijk van kant moet maken.
Weltrustequote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:00 schreef cafpow het volgende:
lieve singles ik ga ervandoor..dromenland roept mij![]()
Lurken en dan ook nog slapenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:00 schreef cafpow het volgende:
lieve singles ik ga ervandoor..dromenland roept mij![]()
nee. Nog liever zelfmoordquote:
Creatief zijn we niet he?quote:
hoezo lurken, ik heb hier ook wel gepost... en ach..je moet toch met iets de verveling bestrijden, en laat lurken daar nou zeer geschikt voor zijnquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:02 schreef cafpow het volgende:
[..]
hoezo lurken, ik heb hier ook wel gepost... en ach..je moet toch met iets de verveling bestrijden, en laat lurken daar nou zeer geschikt voor zijn
ik zou denken dat ik dat met mijn diploma wel zou moeten zijnquote:
Nou, ik vind het wel meevallen. Men springt om mindere redenen van bruggen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sja, mensen hier noemen met gothic en emo enzo.. Ik denk dat dit de reden is
Nu ben ik nieuwsgierig, interieurverzorgster?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zou denken dat ik dat met mijn diploma wel zou moeten zijn
oh. Dan zullen het toch mn foto's zijn geweestquote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:03 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Nou, ik vind het wel meevallen. Men springt om mindere redenen van bruggen.
dat doe ik momenteel onder andere welquote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:04 schreef Devion het volgende:
[..]
Nu ben ik nieuwsgierig, interieurverzorgster?
Heb je een diploma, doe je er niks mee!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat doe ik momenteel onder andere welmaar nee. Media Designer
niet dat ik ermee verder wil overigens.
Slaap lekker.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:08 schreef halfbearad het volgende:
Hee singles, het was weer leuk.
Welterusten
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:07 schreef Devion het volgende:
[..]
Heb je een diploma, doe je er niks mee!![]()
Weet je niet wat dat allemaal kosten?
Ik lig nog niet in bed of mevrouw is al met een ander aan het sjansenquote:
Trustequote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:08 schreef halfbearad het volgende:
Hee singles, het was weer leuk.
Welterusten
Nog niet. Even omkleden enzoquote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:08 schreef Devion het volgende:
[..]
Slaap lekker.
Yuki is ook in slaap gevallen?
Maar jij hebt een geldig excuusquote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Truste
[..]
Nog niet. Even omkleden enzo
Ja ga daar maar goed over nadenkenquote:
sja. Ik ben niet commercieel ingesteld en zat in mn eerste jaar al te twijfelen of ik dit wel wilde. Vervolgens een hele tijd les gegeven aan mensen met een beperking, maar teveel administratie.. Daarom onder andere gestopt. En nu wil ik aflegger wordenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:07 schreef Devion het volgende:
[..]
Heb je een diploma, doe je er niks mee!![]()
Weet je niet wat dat allemaal kosten?
Niet commercieel? Linkswerkschuwtuig!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sja. Ik ben niet commercieel ingesteld en zat in mn eerste jaar al te twijfelen of ik dit wel wilde. Vervolgens een hele tijd les gegeven aan mensen met een beperking, maar teveel administratie.. Daarom onder andere gestopt. En nu wil ik aflegger worden
Dat doet mijn tante ookquote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sja. Ik ben niet commercieel ingesteld en zat in mn eerste jaar al te twijfelen of ik dit wel wilde. Vervolgens een hele tijd les gegeven aan mensen met een beperking, maar teveel administratie.. Daarom onder andere gestopt. En nu wil ik aflegger worden
o_Oquote:
nee. Ik heb niks met het maken van reclame enzoquote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:12 schreef Devion het volgende:
[..]
Niet commercieel? Linkswerkschuwtuig!![]()
Domme vraag misschien, maar wat is een aflegger?
Foto?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee. Ik heb niks met het maken van reclame enzoen ik wordt door mn looks ook moeilijk aangenomen
#oudijzerboer
lijken. Mooi. Kist.
Dat wordt dan dus geen brownie zaterdag!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:15 schreef PeuRac het volgende:
yuki, ik denk dat er morgen alleen nog maar kruimels zijn
ja. En mij kennende druk ik dan ook nog 2x op snooze om me daarna keihard te moeten haastenquote:
Ik nam aan dat het met mijn studie te maken had, maar dan weet ik niet waarom ik een geldig excuus heb.quote:
Zo herkenbaarquote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja. En mij kennende druk ik dan ook nog 2x op snooze om me daarna keihard te moeten haasten
kan niet vanaf mn mobielquote:
Ik ook niet, zolang het maar gezellig isquote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik nam aan dat het met mijn studie te maken had, maar dan weet ik niet waarom ik een geldig excuus heb.
En een geldig excuus om zo laat naar bed te gaan heb ik al helemaal niet
Ik ga het proberenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kan niet vanaf mn mobiel
Yuki.. Kan jij nog op mn fb? Om er een foto vanaf te plukken? Een met die 2stukken ijzer door mn lip?
Ja, maar, jij had 3 dagen langer om te komen proeven dan dat ik bij jou hadquote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat wordt dan dus geen brownie zaterdag!
Ik hoop echt dat jij een QWERTY toetsenbord hebt op je mobielquote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kan niet vanaf mn mobiel
Yuki.. Kan jij nog op mn fb? Om er een foto vanaf te plukken? Een met die 2stukken ijzer door mn lip?
nachtmens. Niet gemaakt voor de ochtendenquote:
ja, die heb ikquote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:18 schreef Devion het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat jij een QWERTY toetsenbord hebt op je mobiel
ik zie een doorzichtige balkquote:
IK ZET DIE VUILNIS ZAK WEL BUITENquote:
Andere fokkers, zien jullie 'm wel?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zie een doorzichtige balk
Ik zie alleen 3 grote ijzersquote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Andere fokkers, zien jullie 'm wel?
Kan te maken hebben met toegang tot Facebook, of met de mobiel van GvsE
mijn eerste piercing stamt uit 2005. En BM gaat het zeker niet worden, tenzij je nog meer inkt bedoeldquote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:20 schreef Devion het volgende:
[..]
IK ZET DIE VUILNIS ZAK WEL BUITEN![]()
Maar piercing zijn zoooooooo 2010, body mutilation gaat het worden in 2011!
welke foto is het???quote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Andere fokkers, zien jullie 'm wel?
Kan te maken hebben met toegang tot Facebook, of met de mobiel van GvsE
En ook nog tattoo's, ach ben wel wat gewend, me oom is een fullblown Hell Angel typequote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mijn eerste piercing stamt uit 2005. En BM gaat het zeker niet worden, tenzij je nog meer inkt bedoeld
Oja, en braaf
True thatquote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:17 schreef Devion het volgende:
[..]
Ik ook niet, zolang het maar gezellig is
Wie zegt dat de rest niet krijgt?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, maar, jij had 3 dagen langer om te komen proeven dan dat ik bij jou haden je had t de rest beloofd
dan heb jij betere ogenquote:
Tong uitgestoken, dan zie je je snakebite en je tongpiercing. En je kijkt een beetje opzij.quote:
tot nu toe pas 2. Maar dat komt omdat er altijd iets is dat tussen mij en mn kunstwerk komtquote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:23 schreef Devion het volgende:
[..]
En ook nog tattoo's, ach ben wel wat gewend, me oom is een fullblown Hell Angel type
Geld?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tot nu toe pas 2. Maar dat komt omdat er altijd iets is dat tussen mij en mn kunstwerk komt
oja. Die is leukquote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Tong uitgestoken, dan zie je je snakebite en je tongpiercing. En je kijkt een beetje opzij.
Die
En ook nog 1 in de neus, ja maar DAT kan echt nietquote:
Ik vind persoonlijk dat je leukere foto's hebt. Maar jij vroeg om een foto met je snakebitequote:
voornamelijk het gebrek aanquote:
welke dan? Ik vind deze toch wel een van de leukstequote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk dat je leukere foto's hebt. Maar jij vroeg om een foto met je snakebite
Er zit toch niet een ordinaire tribal tussen?quote:
nee, als een oud ijzer boer, dat zei ik net toch al?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:25 schreef Devion het volgende:
[..]
En ook nog 1 in de neus, ja maar DAT kan echt niet![]()
Wil je er uit zien als een circusfreak?
Een wat oudere, denk ik. Maar die zal jij wel te lief vindenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
welke dan? Ik vind deze toch wel een van de leukste
nee. En ook geen aarsgeweiquote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:27 schreef Devion het volgende:
[..]
Er zit toch niet een ordinaire tribal tussen?
Ach het heeft wel wat als ik eerlijk benquote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, als een oud ijzer boer, dat zei ik net toch al?
Die hou ik er inquote:
tramp stampquote:
ik kan het toch niet zienquote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Een wat oudere, denk ik. Maar die zal jij wel te lief vinden
Anyhow, facebook is al weg dus ik ga niet meer zoeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
dat is zeeuws meisje alquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:30 schreef Yuki het volgende:
Mijn ijzer!Naakt foto's! Had je geen waarschuwing kunnen geven? Wat als ik nou op mijn werk zat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Death does not concern us, because as long as we exist, death is not here. And when it does come, we no longer exist.”
- Epicurus
dat vond ik zelf ook welquote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:28 schreef Devion het volgende:
[..]
Ach het heeft wel wat als ik eerlijk ben
[..]
Die hou ik er in![]()
welcome to my worldquote:
Ben wel nieuwsgierig naar de tattoo, nog een betekenis er achter?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat vond ik zelf ook welen er heeft elke keer netjes 2 jaar tussen mn piercings gezeten.. Maar ben nu wel klaar. Ik zit vol genoeg met die 4
ik vind m zelf ook erg goed gelukt. Maar ja. Er komt meer moois. Ooitquote:
Oh fuck, had ik de verkeerde linkjes erin geplakt?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:31 schreef Devion het volgende:
[..]
Naakt foto's! Had je geen waarschuwing kunnen geven? Wat als ik nou op mijn werk zat?
Dan was ik minder boos geworden, denk ikquote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh fuck, had ik de verkeerde linkjes erin geplakt?
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:34 schreef Devion het volgende:
[..]
Dan was ik minder boos geworden, denk ik
3 sterren voor het een hype werd om dat ik mn zus' dr zusje ben (die heeft er 6) en zeeuws meisje voor mn opa die kanker heeft en dat logo ontworpen heeft en waardoor ik media design ben gaan studerenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:32 schreef Devion het volgende:
[..]
Ben wel nieuwsgierig naar de tattoo, nog een betekenis er achter?
Ik heb toevallig vandaag een pakje Zeeuws Meisje gekochtquote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
3 sterren voor het een hype werd om dat ik mn zus' dr zusje ben (die heeft er 6) en zeeuws meisje voor mn opa die kanker heeft en dat logo ontworpen heeft en waardoor ik media design ben gaan studeren
wat langer? Al een eeuwigheid langer.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:33 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik hobbel al wat langer op deze aardkloot rond
Gaafquote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
3 sterren voor het een hype werd om dat ik mn zus' dr zusje ben (die heeft er 6) en zeeuws meisje voor mn opa die kanker heeft en dat logo ontworpen heeft en waardoor ik media design ben gaan studeren
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wat langer? Al een eeuwigheid langer.
maar nog steeds is het mijn wereld
ik lust niett eens boterquote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb toevallig vandaag een pakje Zeeuws Meisje gekocht
Puddingbroodjes?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik verwerk het in iets dat veel lekkerder is
*** op rechterbovenbeen/heupachtigiets en ZM op mn rug rechts onderquote:
Browniesquote:
Ideeën voor een volgende tattoo?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*** op rechterbovenbeen/heupachtigiets en ZM op mn rug rechts onder
alles is van mijquote:
Gelukkig zijn er nog vrouwen die kunnen koken/bakkenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Brownies
Overigens kwam ik erachter dat ik nog precies voldoende roomboter had liggendus die gaat eerst op
That's too much creditquote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:39 schreef Devion het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er nog vrouwen die kunnen koken/bakken
en dan nog een tekst op mn rug en nog wat dingetjesquote:
Dat beoordeel ik zaterdag welquote:
sowieso. Gebak e.d. Hoort met roomboterquote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Brownies
Overigens kwam ik erachter dat ik nog precies voldoende roomboter had liggendus die gaat eerst op
Nieuwsgierig naar uitkomstquote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
3/4 sleeve rechts, rozen schedels en katholiek kruis en 3 knopen op mn linker heup
[..]
en dan nog een tekst op mn rug en nog wat dingetjes
als je me nou sponsort, dan kan je het eerder zienquote:
Vrouwen willen ook atlijd geld......quote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als je me nou sponsort, dan kan je het eerder zien
Ik ben je voor begin nu echt moe te worden en moet voor 10:00 wel wakker zijn.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ja. Nog 1 peuk en dan moet ik echt gaan slapen
+1.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:45 schreef Devion het volgende:
[..]
Ik ben je voor begin nu echt moe te worden en moet voor 10:00 wel wakker zijn.
slaap lekkerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
+1.
Omgekleed en wel, tijd voor nog 1 episode HIMYM en dan tukken.
Truste allen!![]()
ik moet om half 9 in de bus zittenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:45 schreef Devion het volgende:
[..]
Ik ben je voor begin nu echt moe te worden en moet voor 10:00 wel wakker zijn.
kloptquote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:44 schreef Devion het volgende:
[..]
Vrouwen willen ook atlijd geld......
Ik ben nog in seizoen 5quote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:46 schreef Devion het volgende:
Weltrusten, morgen nieuwe aflevering BTW!
Heb medelijden met je.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik moet om half 9 in de bus zitten
Dat bepaal ik zelf welquote:
Ah kut, bedenk me net dat ik het handvat van mijn koffer niet heb gefixed (het handvat van de uitschaafbare dingetjes zodat ik het achter me aan kan laten rollen). Moet ik dat pokkeding weer dragen *grom*quote:
quote:
Ik ben heerlijk nat geregend.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 07:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah kut, bedenk me net dat ik het handvat van mijn koffer niet heb gefixed (het handvat van de uitschaafbare dingetjes zodat ik het achter me aan kan laten rollen). Moet ik dat pokkeding weer dragen *grom*
nee joh, heb net 2 uur in de auto gezeten.. en ervoor nog even hardgelopen..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:41 schreef CherryLips het volgende:
Is er ergens iets aan de hand dat er niemand is? Ik vertrouw het niet.
Waarom ga je dan ook naar de andere kant van de wereld?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nee joh, heb net 2 uur in de auto gezeten.. en ervoor nog even hardgelopen..
Damn wat is het koud hier in Assen
Ik vertrouw niets!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:41 schreef CherryLips het volgende:
Is er ergens iets aan de hand dat er niemand is? Ik vertrouw het niet.
Love it! Het is weer bijna winter!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:51 schreef CherryLips het volgende:
Wat een kloteweer trouwens. Het is nog steeds donker
Thuis, en nee niet dat ik weet.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
bateman, waar is die lekkere milf van je. Is ze aangenomen?
L-E!quote:
Een goed begin is het halve werk!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:21 schreef missbehavin het volgende:Oj wat een begin van de dag, verslapen, kleine man in de stress (maak me dan wakker mam
en dat dan 10 keer
), maar al met al maar een kwartiertje te laat op mijn werk.
Nu thee
En vervolgens zat er meteen iemand aan me hier op het werkquote:
geef hem/haar eens ongelijk!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En vervolgens zat er meteen iemand aan me hier op het werk
Wie kan er dan ook van jou afblijven?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En vervolgens zat er meteen iemand aan me hier op het werk
Het was maar een droom.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb gedroomd dat ik met mn ex ging trouwen en de rest van mn leven gevangen zat in een liefdeloos huwelijk.
Hate my life!
Gelukkig wel ja.quote:
En nu ben je wakker, en weer een dag dichterbij een oplossing voor je huisvesting.quote:
quote:
quote:
Mjah straks bellen, op zoek naar een gemeente waar ze wel aan de wet houdenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En nu ben je wakker, en weer een dag dichterbij een oplossing voor je huisvesting.
Peu?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:39 schreef missbehavin het volgende:
Hmm, vreemd, een gemist gesprek, kengetal Utrecht.. Wtf belt mij zo vroeg, uit Utrecht?
Je baas? Aanklagen voor seksuele intimidatie, hoef je je de komende jaren nergens meer zorgen over te maken qua geldquote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou, deed hij het maar, hij is oud en niet leuk
Er is altijd licht aan het einde van de tunnel.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah straks bellen, op zoek naar een gemeente waar ze wel aan de wet houden![]()
Ik zie het heerlijk somber in.
quote:
Q, je weet wel, je pimp.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:39 schreef missbehavin het volgende:
Hmm, vreemd, een gemist gesprek, kengetal Utrecht.. Wtf belt mij zo vroeg, uit Utrecht?
Dat lichtje ziet er nu uit als een lucifer die is aangestoken, mag van mij wel veranderen in een huge bouwlamp ofzoquote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Er is altijd licht aan het einde van de tunnel.
Heb gisteravond even contact gehad met mijn ex.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah straks bellen, op zoek naar een gemeente waar ze wel aan de wet houden![]()
Ik zie het heerlijk somber in.
quote:
Tsja, het komt echt wel goed, is het niet deze week, dan de volgende, is het niet de volgende, dan over een maand, etc.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat lichtje ziet er nu uit als een lucifer die is aangestoken, mag van mij wel veranderen in een huge bouwlamp ofzo
Mwhahaha, nee niet mijn baas. Kreeg wel een compliment dat er ook amper vet op me zitquote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je baas? Aanklagen voor seksuele intimidatie, hoef je je de komende jaren nergens meer zorgen over te maken qua geld
Waar is hier?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb gisteravond even contact gehad met mijn ex.
Is wel niet haar afdeling, maar ze wist me wel te vertellen dat het hier in de gemeente nog wel voorkomt, en ze zou nakijken hoe dat hier precies in zijn werk gaat.
Utrecht.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:39 schreef missbehavin het volgende:
Het altijd mooie en gezellige West Maas en Waalquote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waar is hier?
Aangezien ik toch uit Emmen weg moet heb ik op zich wel besloten dat ik dan ook ECHT uit Emmen weg ga.
Waarom moet ik nu denken aan 'Stevie the TeeVee'?quote:
QFTquote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mwhahaha, nee niet mijn baas. Kreeg wel een compliment dat er ook amper vet op me zit
quote:
Heb je het er al met je zoon over gehad?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Waar is hier?
Aangezien ik toch uit Emmen weg moet heb ik op zich wel besloten dat ik dan ook ECHT uit Emmen weg ga.
Hoe kan je MIJ nou vergeten?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ja, ik was het even vergeten.
Nee jou niet, het pimp gedeeltequote:
Mjah weet ik ergens ook wel.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Tsja, het komt echt wel goed, is het niet deze week, dan de volgende, is het niet de volgende, dan over een maand, etc.
Gewoon door blijven gaan met bellen, maak ze maar gek, er zal vanzelf een gemeente komen die zwicht voor je.
Durf ik serieus nietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Heb je het er al met je zoon over gehad?
Hoe kan je dat nou vergeten? Dat is een integraal onderdeel van Q.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee jou niet, het pimp gedeelte
Maar een gemeente in de buurt, zou dat niet wat zijn?quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou vergeten? Dat is een integraal onderdeel van Q.
Ik ken echt geen enkel onschuldig oostblokmeisjequote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar.... huuuh, dit is wel weer heel typisch he, misbruik maken van een onschuldig oostblokmeisje
Denk ook dat je dan iets sneller kans maakt, omdat je dan meer gebonden bent aan die regio omdat je zoontje daar zijn school en dergelijke heeftquote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar een gemeente in de buurt, zou dat niet wat zijn?
Zo ben ik.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar.... huuuh, dit is wel weer heel typisch he, misbruik maken van een onschuldig oostblokmeisje
Alle omliggende gemeenten vallen onder de woningbouw hier in Emmen die dus niks doet. Hoogeveen zou kunnen. Is een minuut of 20 met de auto. Wel net ver genoeg dus om Y. bij iedereen weg te halen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar een gemeente in de buurt, zou dat niet wat zijn?
Heb je al een officiële reactie dat ze niks doen als ze per 1 maart op straat staat?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alle omliggende gemeenten vallen onder de woningbouw hier in Emmen die dus niks doet. Hoogeveen zou kunnen. Is een minuut of 20 met de auto. Wel net ver genoeg dus om Y. bij iedereen weg te halen.
Daar ga ik zo eerst heen bellen.
Ah ja, dat zou nog te doen zijn he.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alle omliggende gemeenten vallen onder de woningbouw hier in Emmen die dus niks doet. Hoogeveen zou kunnen. Is een minuut of 20 met de auto. Wel net ver genoeg dus om Y. bij iedereen weg te halen.
Daar ga ik zo eerst heen bellen.
Er mist iets.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:50 schreef Kreator het volgende:
God, wat kan het leven soms toch heerlijk zijn. Ultra lekker geslapen, tot een uurtje of 8. Broodjes in de oven, versgemalen koffie derbij. Jan de Hoop erop, beetje chillen met de krant. En dan gewoon een heerlijk rustig dagje op de zaak *afklopt*. Vanavond uit eten met wat vrienden.
Sluikreclame?quote:
Nee, die heerlijke peuk bij je eerste bak koffie.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Sluikreclame?
God, wat kan het leven soms toch heerlijk zijn. Ultra lekker geslapen op mijn Eastborn 2.20m, tot een uurtje of 8. AH Broodjes in de oven, versgemalen D.E. koffie derbij. Jan de Hoop op mijn Sharp HD, beetje chillen met de krant op mijn italiaanse designbank van van Gils. En dan gewoon een heerlijk rustig dagje op de zaak *afklopt*. Vanavond uit eten met wat vrienden bij het beste restaurant; de librije..
Waar!?quote:
Ja, idd! Die dat ontbijtje natuurlijk zelf maken en op bed komen brengen!quote:
Die krijg je niet, die moet je regelenquote:
Laat eens zien danquote:
Ja, ik heb ook alleen een ochtendjas aan, maar nee, het is weer niet genoeg.quote:
Hosselen toch?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die krijg je niet, die moet je regelen.
Roggelen kan ookquote:
Als je zwakzinnig bent noem je het zo jaquote:
Gelukkig heb ik uit betrouwbare bron dat deze foto niet gelijkend isquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voorproefje dan.
[ [url=http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:QI9pzL9VnT4KKM:http://www.motor-forum.nl(...)e5d36&t=1]afbeelding[/url] ]
Lovehandles!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voorproefje dan.
[ [url=http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:QI9pzL9VnT4KKM:http://www.motor-forum.nl(...)e5d36&t=1]afbeelding[/url] ]
Je hebt je ogen geopend?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:16 schreef CherryLips het volgende:
Yo, waar komt dat licht buiten ineens vandaan
Genoeg voor t hele dorpquote:
Zoek de mossel!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet ze eerst opgetild krijgen wil je uberhaupt ergens bij komen
Nee joh, je kunt m ook gewoon tussen 2 rollen planten.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet ze eerst opgetild krijgen wil je uberhaupt ergens bij komen
Ah bah, ik voel me al niet zo lekker.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee joh, je kunt m ook gewoon tussen 2 rollen planten.
hehe, dan zit je in Singles verkeerd met de MI'squote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ah bah, ik voel me al niet zo lekker.
Mijn maag kan hier nu ff niet zo goed tegen
quote:
Nee (we letten er alleen niet altijd even goed op) en ja (dohquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:23 schreef stbabylon het volgende:
Is het normaal dat vrouwen denken dat een mannenlichaam alles kan hebben en dat je niet op zijn minst een beetje voorzichtig moet doen en ben ik alleen abnormale vrouwen tegen gekomen tot aan dit weekend?
Mannen horen wel bijna alles te kunnen hebben natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:23 schreef stbabylon het volgende:
Is het normaal dat vrouwen denken dat een mannenlichaam alles kan hebben en dat je niet op zijn minst een beetje voorzichtig moet doen en ben ik alleen abnormale vrouwen tegen gekomen tot aan dit weekend?
Hehe, patserquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:23 schreef stbabylon het volgende:
Jaaa!! Wat is er stuk?!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mannen horen wel bijna alles te kunnen hebben natuurlijk.
Maar vanwaar deze vraag?
The day after, before the day after tomorrowquote:
Blue Monday, Ruby Tuesday, ik dacht, ik ga even thematisch te werk.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:28 schreef STING het volgende:
[..]
The day after, before the day after tomorrow
Zo had ik het nog niet bekeken. Nicequote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Blue Monday, Ruby Tuesday, ik dacht, ik ga even thematisch te werk.
Vergeten beter te melden?quote:
Woensdag is gewoon simpel, wednesday....quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Blue Monday, Ruby Tuesday, ik dacht, ik ga even thematisch te werk.
UWV: Zit u in fase A?quote:
Ik ken de fase ziek, en de fase beter... WTF is dit?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
UWV: Zit u in fase A?
ik: Eh, geen idee?
UWV: Ik kan u alleen beter melden als ik weet in welke fase u zit, dus die vraag moet u beantwoorden.
ik: Ik heb nog nooit van die fases gehoord. Ik heb wel twee brieven van jullie gehad, maar daar staat niets over fases.
UWV: Zonder fase kan ik u niet hersteld melden. Dan zult u uw uitzendbureau moeten bellen om te vragen in welke fase u zit.
ik: Ik snap niet waar deze heisa ineens om is. Ik heb me vorige week op precies ditzelfde nummer beter gemeld en toen is er nooit gerept over een fase.
UWV: Oh... ik zie hier ineens iets staan.
Doh
Dat was ook het eerste nummer waar ik aan dacht, maar het was leuker geweest als een woensdagnummer ook een kleur had. Net als Blue Monday en Ruby Tuesday.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:34 schreef rival het volgende:
[..]
Woensdag is gewoon simpel, wednesday....
Nou dat dus. Zeik niet, bureaucratische lamzak.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:35 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ken de fase ziek, en de fase beter... WTF is dit?
Dat zie ik al lang niet meer als cool. Dat is gewoon standaard.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:10 schreef Kluts het volgende:
Krea leidt toch niet zo'n cool leven als ik dacht dus.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hehe, dan zit je in Singles verkeerd met de MI's
Ach ja het UWV.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nou dat dus. Zeik niet, bureaucratische lamzak.
Nog zoiets:
ik: Ik wil me graag beter melden met ingang van 17 januari.
10 sec later:
UWV: En de hersteldmelding is met ingang van vandaag?
LUI-STE-REN
ik zou je graag willen helpen maar kan niks vindenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat was ook het eerste nummer waar ik aan dacht, maar het was leuker geweest als een woensdagnummer ook een kleur had. Net als Blue Monday en Ruby Tuesday.
Ik mocht van school ooit stage lopen (met de hele klas) bij het UWV callcentre. Ik heb geweigerd en dat vonden ze ondankbaar.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:39 schreef Kluts het volgende:
Het UWV. Toen ik 18 was heb ik daar welgeteld 1 week gewerkt en einde van de week mijn detacheerder gebeld dat ik daar NOOIT maar dan ook NOOIT meer wilde werken.
Wat een kutinstantie, kutbedrijf, kutpersoneel, kutwerk.
Nee krijg hier geen MI bij.quote:
Ja, echt geweldig.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach ja het UWV.
Heerlijke instantie is het toch
Ik krijg een MI van lijntjesquote:
Ondankbaar kreng!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik mocht van school ooit stage lopen (met de hele klas) bij het UWV callcentre. Ik heb geweigerd en dat vonden ze ondankbaar.
Ik een MI van een feestdag van the Arian Brotherhood ofzo.quote:
Spotifyquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:43 schreef Kluts het volgende:
Godskolere, wat heb ik toch weer een shitload aan muziek binnengetrokken vannacht.
Ik hou d'r van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |