welcome to my worldquote:
Ben wel nieuwsgierig naar de tattoo, nog een betekenis er achter?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat vond ik zelf ook welen er heeft elke keer netjes 2 jaar tussen mn piercings gezeten.. Maar ben nu wel klaar. Ik zit vol genoeg met die 4
ik vind m zelf ook erg goed gelukt. Maar ja. Er komt meer moois. Ooitquote:
Oh fuck, had ik de verkeerde linkjes erin geplakt?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:31 schreef Devion het volgende:
[..]
Naakt foto's! Had je geen waarschuwing kunnen geven? Wat als ik nou op mijn werk zat?
Dan was ik minder boos geworden, denk ikquote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh fuck, had ik de verkeerde linkjes erin geplakt?
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:34 schreef Devion het volgende:
[..]
Dan was ik minder boos geworden, denk ik
3 sterren voor het een hype werd om dat ik mn zus' dr zusje ben (die heeft er 6) en zeeuws meisje voor mn opa die kanker heeft en dat logo ontworpen heeft en waardoor ik media design ben gaan studerenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:32 schreef Devion het volgende:
[..]
Ben wel nieuwsgierig naar de tattoo, nog een betekenis er achter?
Ik heb toevallig vandaag een pakje Zeeuws Meisje gekochtquote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
3 sterren voor het een hype werd om dat ik mn zus' dr zusje ben (die heeft er 6) en zeeuws meisje voor mn opa die kanker heeft en dat logo ontworpen heeft en waardoor ik media design ben gaan studeren
wat langer? Al een eeuwigheid langer.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:33 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik hobbel al wat langer op deze aardkloot rond
Gaafquote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
3 sterren voor het een hype werd om dat ik mn zus' dr zusje ben (die heeft er 6) en zeeuws meisje voor mn opa die kanker heeft en dat logo ontworpen heeft en waardoor ik media design ben gaan studeren
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wat langer? Al een eeuwigheid langer.
maar nog steeds is het mijn wereld
ik lust niett eens boterquote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb toevallig vandaag een pakje Zeeuws Meisje gekocht
Puddingbroodjes?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik verwerk het in iets dat veel lekkerder is
*** op rechterbovenbeen/heupachtigiets en ZM op mn rug rechts onderquote:
Browniesquote:
Ideeën voor een volgende tattoo?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*** op rechterbovenbeen/heupachtigiets en ZM op mn rug rechts onder
alles is van mijquote:
Gelukkig zijn er nog vrouwen die kunnen koken/bakkenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Brownies
Overigens kwam ik erachter dat ik nog precies voldoende roomboter had liggendus die gaat eerst op
That's too much creditquote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:39 schreef Devion het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er nog vrouwen die kunnen koken/bakken
en dan nog een tekst op mn rug en nog wat dingetjesquote:
Dat beoordeel ik zaterdag welquote:
sowieso. Gebak e.d. Hoort met roomboterquote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Brownies
Overigens kwam ik erachter dat ik nog precies voldoende roomboter had liggendus die gaat eerst op
Nieuwsgierig naar uitkomstquote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
3/4 sleeve rechts, rozen schedels en katholiek kruis en 3 knopen op mn linker heup
[..]
en dan nog een tekst op mn rug en nog wat dingetjes
als je me nou sponsort, dan kan je het eerder zienquote:
Vrouwen willen ook atlijd geld......quote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als je me nou sponsort, dan kan je het eerder zien
Ik ben je voor begin nu echt moe te worden en moet voor 10:00 wel wakker zijn.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ja. Nog 1 peuk en dan moet ik echt gaan slapen
+1.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:45 schreef Devion het volgende:
[..]
Ik ben je voor begin nu echt moe te worden en moet voor 10:00 wel wakker zijn.
slaap lekkerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
+1.
Omgekleed en wel, tijd voor nog 1 episode HIMYM en dan tukken.
Truste allen!![]()
ik moet om half 9 in de bus zittenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:45 schreef Devion het volgende:
[..]
Ik ben je voor begin nu echt moe te worden en moet voor 10:00 wel wakker zijn.
kloptquote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:44 schreef Devion het volgende:
[..]
Vrouwen willen ook atlijd geld......
Ik ben nog in seizoen 5quote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:46 schreef Devion het volgende:
Weltrusten, morgen nieuwe aflevering BTW!
Heb medelijden met je.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik moet om half 9 in de bus zitten
Dat bepaal ik zelf welquote:
Ah kut, bedenk me net dat ik het handvat van mijn koffer niet heb gefixed (het handvat van de uitschaafbare dingetjes zodat ik het achter me aan kan laten rollen). Moet ik dat pokkeding weer dragen *grom*quote:
quote:
Ik ben heerlijk nat geregend.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 07:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah kut, bedenk me net dat ik het handvat van mijn koffer niet heb gefixed (het handvat van de uitschaafbare dingetjes zodat ik het achter me aan kan laten rollen). Moet ik dat pokkeding weer dragen *grom*
nee joh, heb net 2 uur in de auto gezeten.. en ervoor nog even hardgelopen..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:41 schreef CherryLips het volgende:
Is er ergens iets aan de hand dat er niemand is? Ik vertrouw het niet.
Waarom ga je dan ook naar de andere kant van de wereld?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nee joh, heb net 2 uur in de auto gezeten.. en ervoor nog even hardgelopen..
Damn wat is het koud hier in Assen
Ik vertrouw niets!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:41 schreef CherryLips het volgende:
Is er ergens iets aan de hand dat er niemand is? Ik vertrouw het niet.
Love it! Het is weer bijna winter!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:51 schreef CherryLips het volgende:
Wat een kloteweer trouwens. Het is nog steeds donker
Thuis, en nee niet dat ik weet.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
bateman, waar is die lekkere milf van je. Is ze aangenomen?
L-E!quote:
Een goed begin is het halve werk!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:21 schreef missbehavin het volgende:Oj wat een begin van de dag, verslapen, kleine man in de stress (maak me dan wakker mam
en dat dan 10 keer
), maar al met al maar een kwartiertje te laat op mijn werk.
Nu thee
En vervolgens zat er meteen iemand aan me hier op het werkquote:
geef hem/haar eens ongelijk!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En vervolgens zat er meteen iemand aan me hier op het werk
Wie kan er dan ook van jou afblijven?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En vervolgens zat er meteen iemand aan me hier op het werk
Het was maar een droom.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb gedroomd dat ik met mn ex ging trouwen en de rest van mn leven gevangen zat in een liefdeloos huwelijk.
Hate my life!
Gelukkig wel ja.quote:
En nu ben je wakker, en weer een dag dichterbij een oplossing voor je huisvesting.quote:
quote:
quote:
Mjah straks bellen, op zoek naar een gemeente waar ze wel aan de wet houdenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En nu ben je wakker, en weer een dag dichterbij een oplossing voor je huisvesting.
Peu?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:39 schreef missbehavin het volgende:
Hmm, vreemd, een gemist gesprek, kengetal Utrecht.. Wtf belt mij zo vroeg, uit Utrecht?
Je baas? Aanklagen voor seksuele intimidatie, hoef je je de komende jaren nergens meer zorgen over te maken qua geldquote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou, deed hij het maar, hij is oud en niet leuk
Er is altijd licht aan het einde van de tunnel.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah straks bellen, op zoek naar een gemeente waar ze wel aan de wet houden![]()
Ik zie het heerlijk somber in.
quote:
Q, je weet wel, je pimp.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:39 schreef missbehavin het volgende:
Hmm, vreemd, een gemist gesprek, kengetal Utrecht.. Wtf belt mij zo vroeg, uit Utrecht?
Dat lichtje ziet er nu uit als een lucifer die is aangestoken, mag van mij wel veranderen in een huge bouwlamp ofzoquote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Er is altijd licht aan het einde van de tunnel.
Heb gisteravond even contact gehad met mijn ex.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah straks bellen, op zoek naar een gemeente waar ze wel aan de wet houden![]()
Ik zie het heerlijk somber in.
quote:
Tsja, het komt echt wel goed, is het niet deze week, dan de volgende, is het niet de volgende, dan over een maand, etc.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat lichtje ziet er nu uit als een lucifer die is aangestoken, mag van mij wel veranderen in een huge bouwlamp ofzo
Mwhahaha, nee niet mijn baas. Kreeg wel een compliment dat er ook amper vet op me zitquote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je baas? Aanklagen voor seksuele intimidatie, hoef je je de komende jaren nergens meer zorgen over te maken qua geld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |