nee joh, heb net 2 uur in de auto gezeten.. en ervoor nog even hardgelopen..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:41 schreef CherryLips het volgende:
Is er ergens iets aan de hand dat er niemand is? Ik vertrouw het niet.
Waarom ga je dan ook naar de andere kant van de wereld?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nee joh, heb net 2 uur in de auto gezeten.. en ervoor nog even hardgelopen..
Damn wat is het koud hier in Assen
Ik vertrouw niets!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:41 schreef CherryLips het volgende:
Is er ergens iets aan de hand dat er niemand is? Ik vertrouw het niet.
Love it! Het is weer bijna winter!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:51 schreef CherryLips het volgende:
Wat een kloteweer trouwens. Het is nog steeds donker
Thuis, en nee niet dat ik weet.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
bateman, waar is die lekkere milf van je. Is ze aangenomen?
L-E!quote:
Een goed begin is het halve werk!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:21 schreef missbehavin het volgende:Oj wat een begin van de dag, verslapen, kleine man in de stress (maak me dan wakker mam
en dat dan 10 keer
), maar al met al maar een kwartiertje te laat op mijn werk.
Nu thee
En vervolgens zat er meteen iemand aan me hier op het werkquote:
geef hem/haar eens ongelijk!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En vervolgens zat er meteen iemand aan me hier op het werk
Wie kan er dan ook van jou afblijven?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En vervolgens zat er meteen iemand aan me hier op het werk
Het was maar een droom.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb gedroomd dat ik met mn ex ging trouwen en de rest van mn leven gevangen zat in een liefdeloos huwelijk.
Hate my life!
Gelukkig wel ja.quote:
En nu ben je wakker, en weer een dag dichterbij een oplossing voor je huisvesting.quote:
quote:
quote:
Mjah straks bellen, op zoek naar een gemeente waar ze wel aan de wet houdenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En nu ben je wakker, en weer een dag dichterbij een oplossing voor je huisvesting.
Peu?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:39 schreef missbehavin het volgende:
Hmm, vreemd, een gemist gesprek, kengetal Utrecht.. Wtf belt mij zo vroeg, uit Utrecht?
Je baas? Aanklagen voor seksuele intimidatie, hoef je je de komende jaren nergens meer zorgen over te maken qua geldquote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou, deed hij het maar, hij is oud en niet leuk
Er is altijd licht aan het einde van de tunnel.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah straks bellen, op zoek naar een gemeente waar ze wel aan de wet houden![]()
Ik zie het heerlijk somber in.
quote:
Q, je weet wel, je pimp.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:39 schreef missbehavin het volgende:
Hmm, vreemd, een gemist gesprek, kengetal Utrecht.. Wtf belt mij zo vroeg, uit Utrecht?
Dat lichtje ziet er nu uit als een lucifer die is aangestoken, mag van mij wel veranderen in een huge bouwlamp ofzoquote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Er is altijd licht aan het einde van de tunnel.
Heb gisteravond even contact gehad met mijn ex.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah straks bellen, op zoek naar een gemeente waar ze wel aan de wet houden![]()
Ik zie het heerlijk somber in.
quote:
Tsja, het komt echt wel goed, is het niet deze week, dan de volgende, is het niet de volgende, dan over een maand, etc.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat lichtje ziet er nu uit als een lucifer die is aangestoken, mag van mij wel veranderen in een huge bouwlamp ofzo
Mwhahaha, nee niet mijn baas. Kreeg wel een compliment dat er ook amper vet op me zitquote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je baas? Aanklagen voor seksuele intimidatie, hoef je je de komende jaren nergens meer zorgen over te maken qua geld
Waar is hier?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb gisteravond even contact gehad met mijn ex.
Is wel niet haar afdeling, maar ze wist me wel te vertellen dat het hier in de gemeente nog wel voorkomt, en ze zou nakijken hoe dat hier precies in zijn werk gaat.
Utrecht.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:39 schreef missbehavin het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |