Ah kut, bedenk me net dat ik het handvat van mijn koffer niet heb gefixed (het handvat van de uitschaafbare dingetjes zodat ik het achter me aan kan laten rollen). Moet ik dat pokkeding weer dragen *grom*quote:
quote:
Ik ben heerlijk nat geregend.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 07:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah kut, bedenk me net dat ik het handvat van mijn koffer niet heb gefixed (het handvat van de uitschaafbare dingetjes zodat ik het achter me aan kan laten rollen). Moet ik dat pokkeding weer dragen *grom*
nee joh, heb net 2 uur in de auto gezeten.. en ervoor nog even hardgelopen..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:41 schreef CherryLips het volgende:
Is er ergens iets aan de hand dat er niemand is? Ik vertrouw het niet.
Waarom ga je dan ook naar de andere kant van de wereld?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nee joh, heb net 2 uur in de auto gezeten.. en ervoor nog even hardgelopen..
Damn wat is het koud hier in Assen
Ik vertrouw niets!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:41 schreef CherryLips het volgende:
Is er ergens iets aan de hand dat er niemand is? Ik vertrouw het niet.
Love it! Het is weer bijna winter!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:51 schreef CherryLips het volgende:
Wat een kloteweer trouwens. Het is nog steeds donker
Thuis, en nee niet dat ik weet.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
bateman, waar is die lekkere milf van je. Is ze aangenomen?
L-E!quote:
Een goed begin is het halve werk!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:21 schreef missbehavin het volgende:Oj wat een begin van de dag, verslapen, kleine man in de stress (maak me dan wakker mam
en dat dan 10 keer
), maar al met al maar een kwartiertje te laat op mijn werk.
Nu thee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |