Mwhahaha, nee niet mijn baas. Kreeg wel een compliment dat er ook amper vet op me zitquote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je baas? Aanklagen voor seksuele intimidatie, hoef je je de komende jaren nergens meer zorgen over te maken qua geld
Waar is hier?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb gisteravond even contact gehad met mijn ex.
Is wel niet haar afdeling, maar ze wist me wel te vertellen dat het hier in de gemeente nog wel voorkomt, en ze zou nakijken hoe dat hier precies in zijn werk gaat.
Utrecht.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:39 schreef missbehavin het volgende:
Hmm, vreemd, een gemist gesprek, kengetal Utrecht.. Wtf belt mij zo vroeg, uit Utrecht?
Het altijd mooie en gezellige West Maas en Waalquote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waar is hier?
Aangezien ik toch uit Emmen weg moet heb ik op zich wel besloten dat ik dan ook ECHT uit Emmen weg ga.
Waarom moet ik nu denken aan 'Stevie the TeeVee'?quote:
QFTquote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mwhahaha, nee niet mijn baas. Kreeg wel een compliment dat er ook amper vet op me zit
quote:
Heb je het er al met je zoon over gehad?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Waar is hier?
Aangezien ik toch uit Emmen weg moet heb ik op zich wel besloten dat ik dan ook ECHT uit Emmen weg ga.
Hoe kan je MIJ nou vergeten?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ja, ik was het even vergeten.
Nee jou niet, het pimp gedeeltequote:
Mjah weet ik ergens ook wel.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Tsja, het komt echt wel goed, is het niet deze week, dan de volgende, is het niet de volgende, dan over een maand, etc.
Gewoon door blijven gaan met bellen, maak ze maar gek, er zal vanzelf een gemeente komen die zwicht voor je.
Durf ik serieus nietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Heb je het er al met je zoon over gehad?
Hoe kan je dat nou vergeten? Dat is een integraal onderdeel van Q.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee jou niet, het pimp gedeelte
Maar een gemeente in de buurt, zou dat niet wat zijn?quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou vergeten? Dat is een integraal onderdeel van Q.
Ik ken echt geen enkel onschuldig oostblokmeisjequote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar.... huuuh, dit is wel weer heel typisch he, misbruik maken van een onschuldig oostblokmeisje
Denk ook dat je dan iets sneller kans maakt, omdat je dan meer gebonden bent aan die regio omdat je zoontje daar zijn school en dergelijke heeftquote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar een gemeente in de buurt, zou dat niet wat zijn?
Zo ben ik.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar.... huuuh, dit is wel weer heel typisch he, misbruik maken van een onschuldig oostblokmeisje
Alle omliggende gemeenten vallen onder de woningbouw hier in Emmen die dus niks doet. Hoogeveen zou kunnen. Is een minuut of 20 met de auto. Wel net ver genoeg dus om Y. bij iedereen weg te halen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar een gemeente in de buurt, zou dat niet wat zijn?
Heb je al een officiële reactie dat ze niks doen als ze per 1 maart op straat staat?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alle omliggende gemeenten vallen onder de woningbouw hier in Emmen die dus niks doet. Hoogeveen zou kunnen. Is een minuut of 20 met de auto. Wel net ver genoeg dus om Y. bij iedereen weg te halen.
Daar ga ik zo eerst heen bellen.
Ah ja, dat zou nog te doen zijn he.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alle omliggende gemeenten vallen onder de woningbouw hier in Emmen die dus niks doet. Hoogeveen zou kunnen. Is een minuut of 20 met de auto. Wel net ver genoeg dus om Y. bij iedereen weg te halen.
Daar ga ik zo eerst heen bellen.
Er mist iets.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:50 schreef Kreator het volgende:
God, wat kan het leven soms toch heerlijk zijn. Ultra lekker geslapen, tot een uurtje of 8. Broodjes in de oven, versgemalen koffie derbij. Jan de Hoop erop, beetje chillen met de krant. En dan gewoon een heerlijk rustig dagje op de zaak *afklopt*. Vanavond uit eten met wat vrienden.
Sluikreclame?quote:
Nee, die heerlijke peuk bij je eerste bak koffie.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Sluikreclame?
God, wat kan het leven soms toch heerlijk zijn. Ultra lekker geslapen op mijn Eastborn 2.20m, tot een uurtje of 8. AH Broodjes in de oven, versgemalen D.E. koffie derbij. Jan de Hoop op mijn Sharp HD, beetje chillen met de krant op mijn italiaanse designbank van van Gils. En dan gewoon een heerlijk rustig dagje op de zaak *afklopt*. Vanavond uit eten met wat vrienden bij het beste restaurant; de librije..
Waar!?quote:
Ja, idd! Die dat ontbijtje natuurlijk zelf maken en op bed komen brengen!quote:
Die krijg je niet, die moet je regelenquote:
Laat eens zien danquote:
Ja, ik heb ook alleen een ochtendjas aan, maar nee, het is weer niet genoeg.quote:
Hosselen toch?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die krijg je niet, die moet je regelen.
Roggelen kan ookquote:
Als je zwakzinnig bent noem je het zo jaquote:
Gelukkig heb ik uit betrouwbare bron dat deze foto niet gelijkend isquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voorproefje dan.
[ [url=http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:QI9pzL9VnT4KKM:http://www.motor-forum.nl(...)e5d36&t=1]afbeelding[/url] ]
Lovehandles!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voorproefje dan.
[ [url=http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:QI9pzL9VnT4KKM:http://www.motor-forum.nl(...)e5d36&t=1]afbeelding[/url] ]
Je hebt je ogen geopend?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:16 schreef CherryLips het volgende:
Yo, waar komt dat licht buiten ineens vandaan
Genoeg voor t hele dorpquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |