quote:
Ik heb nogal volle lippen dus rode lippenstift is snel too much.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
misschien ook een rode lippenstift. Is het wel een jurkje naar.. Rode pumps en een rode bolero
tja ik kan het niet allemaal bijhoudenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:44 schreef Devion het volgende:
[..]
Lurken in een SC topic, moet verboden worden!
Daar hoeven we geen moeite voor te doen hoorquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:45 schreef PeuRac het volgende:
dan moeten we ff doorposten, moet wel vol natuurlijk
Koop een nieuwe computer?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:45 schreef cafpow het volgende:
[..]
tja ik kan het niet allemaal bijhoudendus daarom lurk ik
nee, alleen vanuit de luie stoel of in mijn geval bed posten...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Daar hoeven we geen moeite voor te doen hoor
Dan ligt het aan jou.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:47 schreef cafpow het volgende:
[..]
laptop is pas 1 week ouddus daar kan het niet aan liggen
nothing fixable.. Voetbal voor alles bij mn ex. En als ik zeg alles. Bedoel ik alles. Dus. Kutvoetbalquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:44 schreef Devion het volgende:
[..]
Lurken in een SC topic, moet verboden worden!
[..]
Slechte jeugd, voetbal tegen je hoofd? Vertel het maar, er is een psycholoog aanwezig![]()
Voetbalde hij ook?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nothing fixable.. Voetbal voor alles bij mn ex. En als ik zeg alles. Bedoel ik alles. Dus. Kutvoetbal
Heb hetzelfde met Eindhovenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nothing fixable.. Voetbal voor alles bij mn ex. En als ik zeg alles. Bedoel ik alles. Dus. Kutvoetbal
Staat met stip op 1quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik weet toevallig dat jij morgen nog een taak hebt...
dat ligt er compleet aan wat je met je ogen doetquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb nogal volle lippen dus rode lippenstift is snel too much.
Ik denk dat zwarte kousen vervangen door iets lichts al heel veel gaat doen
Dan kunnen ogen niet te heftig toch?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat ligt er compleet aan wat je met je ogen doet
Ik postte ook!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:50 schreef Devion het volgende:
Yuki beetje lurken op mijn fobo.![]()
Gelukkig had ik email notificatie aanstaan anders kijk ik nooit
En wie zei dat dat mocht!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |