Dit is een compliment, right?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Voor goede foto's van mijn hoofd ga je maar naar mijn fobo. Dat zijn de spaarzame momenten dat ik een normaal gezicht trekquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:36 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Zeikwijf, met jouw hoofd is niks mis. Maar daar wil je toch niet aan, dus je zeikt ook maar
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:34 schreef Yuki het volgende:
Ok, op verzoek:ja. Zo kan ik het toch niet zien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Ik hoop dat je met je knie nog kan rennenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik hoef er al niet meer aan te wennen. Jij misschien aan het feit dat je je vrije wil kwijt bent en naar mij blijft luisteren![]()
Je bent op mobiel?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja. Zo kan ik het toch niet zien?
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dit is een compliment, right?Pas op straks meent die het :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Death does not concern us, because as long as we exist, death is not here. And when it does come, we no longer exist.”
- Epicurus
nah, ik vind dat je op deze foto ook leuk staat, jij zult nooit een criticus nodig hebbenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Voor goede foto's van mijn hoofd ga je maar naar mijn fobo. Dat zijn de spaarzame momenten dat ik een normaal gezicht trek
niks mis met je hoofd hoorquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
My thoughts exactly
Nou alleen dat hoofd nog... Misschien moet ik mijn hoofd ook zwart verven ofzo
Ik vind je anders (serieus en zonder opzichtig geslijm) heel leuk op die foto staan hoor, heel natuurlijk en normaal. Stukken beter dan al die oh-zie-mij-eens-mooi-zijn wannabee fotoshoot plaatjesquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Voor goede foto's van mijn hoofd ga je maar naar mijn fobo. Dat zijn de spaarzame momenten dat ik een normaal gezicht trek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
alleen op hakkenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:37 schreef Devion het volgende:
[..]
Ik hoop dat je met je knie nog kan rennen
Ik meen alles wat ik zeg. Iets met botte lompe directe achterhoeker enzo. Maarja, dan weet je wel wat je aan me hebtquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
alleen op hakkenanders zak ik door mn enkels
#oudwijf
ik mis iets zilvers ofzo. Ik zou het niet snel zeggen, maar een te zwart geheelquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:39 schreef Yuki het volgende:
Raar hoofd
Maar beter zicht op het jurkje.
En speciaal voor eviltje zonder spoiler. Eventjes
[ afbeelding ]
Ja. Dat precies!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik mis iets zilvers ofzo. Ik zou het niet snel zeggen, maar een te zwart geheel
quote:
Geen wonder dat je een hekel hebt aan voetbal, je kan het gewoon nietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en dan mn conditie nog..
mja.. Nog een sigaretje en dan een poging tot slapen. Morgen weer werken
misschien ook een rode lippenstift. Is het wel een jurkje naar.. Rode pumps en een rode boleroquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja. Dat precies!
Dus ik doe de volgende keer een lichte panty aanEn misschien nog op zoek naar een licht vestje, bolero ofzo
ik ben er ook nog..alleen neit zo heel actief...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:43 schreef Bartholomeus het volgende:
Nou Yuki, nog even en we zijn alleen
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:43 schreef Bartholomeus het volgende:
Nou Yuki, nog even en we zijn alleen
Tsss...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:44 schreef Bartholomeus het volgende:
Ohja, ik ging zelf ook slapen. Nou, truste allemaal!
nee, die hekel komt heel ergens anders vandaanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:43 schreef Devion het volgende:
[..]
Geen wonder dat je een hekel hebt aan voetbal, je kan het gewoon niet
Lurken in een SC topic, moet verboden worden!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:44 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik ben er ook nog..alleen neit zo heel actief...
Slechte jeugd, voetbal tegen je hoofd? Vertel het maar, er is een psycholoog aanwezigquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, die hekel komt heel ergens anders vandaan
quote:
Ik heb nogal volle lippen dus rode lippenstift is snel too much.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
misschien ook een rode lippenstift. Is het wel een jurkje naar.. Rode pumps en een rode bolero
tja ik kan het niet allemaal bijhoudenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:44 schreef Devion het volgende:
[..]
Lurken in een SC topic, moet verboden worden!
Daar hoeven we geen moeite voor te doen hoorquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:45 schreef PeuRac het volgende:
dan moeten we ff doorposten, moet wel vol natuurlijk
Koop een nieuwe computer?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:45 schreef cafpow het volgende:
[..]
tja ik kan het niet allemaal bijhoudendus daarom lurk ik
nee, alleen vanuit de luie stoel of in mijn geval bed posten...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Daar hoeven we geen moeite voor te doen hoor
Dan ligt het aan jou.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:47 schreef cafpow het volgende:
[..]
laptop is pas 1 week ouddus daar kan het niet aan liggen
nothing fixable.. Voetbal voor alles bij mn ex. En als ik zeg alles. Bedoel ik alles. Dus. Kutvoetbalquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:44 schreef Devion het volgende:
[..]
Lurken in een SC topic, moet verboden worden!
[..]
Slechte jeugd, voetbal tegen je hoofd? Vertel het maar, er is een psycholoog aanwezig![]()
Voetbalde hij ook?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nothing fixable.. Voetbal voor alles bij mn ex. En als ik zeg alles. Bedoel ik alles. Dus. Kutvoetbal
Heb hetzelfde met Eindhovenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nothing fixable.. Voetbal voor alles bij mn ex. En als ik zeg alles. Bedoel ik alles. Dus. Kutvoetbal
Staat met stip op 1quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik weet toevallig dat jij morgen nog een taak hebt...
dat ligt er compleet aan wat je met je ogen doetquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb nogal volle lippen dus rode lippenstift is snel too much.
Ik denk dat zwarte kousen vervangen door iets lichts al heel veel gaat doen
Dan kunnen ogen niet te heftig toch?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat ligt er compleet aan wat je met je ogen doet
Ik postte ook!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:50 schreef Devion het volgende:
Yuki beetje lurken op mijn fobo.![]()
Gelukkig had ik email notificatie aanstaan anders kijk ik nooit
En wie zei dat dat mocht!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |