Zoek de mossel!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet ze eerst opgetild krijgen wil je uberhaupt ergens bij komen
Nee joh, je kunt m ook gewoon tussen 2 rollen planten.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet ze eerst opgetild krijgen wil je uberhaupt ergens bij komen
Ah bah, ik voel me al niet zo lekker.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee joh, je kunt m ook gewoon tussen 2 rollen planten.
hehe, dan zit je in Singles verkeerd met de MI'squote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ah bah, ik voel me al niet zo lekker.
Mijn maag kan hier nu ff niet zo goed tegen
quote:
Nee (we letten er alleen niet altijd even goed op) en ja (dohquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:23 schreef stbabylon het volgende:
Is het normaal dat vrouwen denken dat een mannenlichaam alles kan hebben en dat je niet op zijn minst een beetje voorzichtig moet doen en ben ik alleen abnormale vrouwen tegen gekomen tot aan dit weekend?
Mannen horen wel bijna alles te kunnen hebben natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:23 schreef stbabylon het volgende:
Is het normaal dat vrouwen denken dat een mannenlichaam alles kan hebben en dat je niet op zijn minst een beetje voorzichtig moet doen en ben ik alleen abnormale vrouwen tegen gekomen tot aan dit weekend?
Hehe, patserquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:23 schreef stbabylon het volgende:
Jaaa!! Wat is er stuk?!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mannen horen wel bijna alles te kunnen hebben natuurlijk.
Maar vanwaar deze vraag?
The day after, before the day after tomorrowquote:
Blue Monday, Ruby Tuesday, ik dacht, ik ga even thematisch te werk.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:28 schreef STING het volgende:
[..]
The day after, before the day after tomorrow
Zo had ik het nog niet bekeken. Nicequote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Blue Monday, Ruby Tuesday, ik dacht, ik ga even thematisch te werk.
Vergeten beter te melden?quote:
Woensdag is gewoon simpel, wednesday....quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Blue Monday, Ruby Tuesday, ik dacht, ik ga even thematisch te werk.
UWV: Zit u in fase A?quote:
Ik ken de fase ziek, en de fase beter... WTF is dit?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
UWV: Zit u in fase A?
ik: Eh, geen idee?
UWV: Ik kan u alleen beter melden als ik weet in welke fase u zit, dus die vraag moet u beantwoorden.
ik: Ik heb nog nooit van die fases gehoord. Ik heb wel twee brieven van jullie gehad, maar daar staat niets over fases.
UWV: Zonder fase kan ik u niet hersteld melden. Dan zult u uw uitzendbureau moeten bellen om te vragen in welke fase u zit.
ik: Ik snap niet waar deze heisa ineens om is. Ik heb me vorige week op precies ditzelfde nummer beter gemeld en toen is er nooit gerept over een fase.
UWV: Oh... ik zie hier ineens iets staan.
Doh
Dat was ook het eerste nummer waar ik aan dacht, maar het was leuker geweest als een woensdagnummer ook een kleur had. Net als Blue Monday en Ruby Tuesday.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:34 schreef rival het volgende:
[..]
Woensdag is gewoon simpel, wednesday....
Nou dat dus. Zeik niet, bureaucratische lamzak.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:35 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ken de fase ziek, en de fase beter... WTF is dit?
Dat zie ik al lang niet meer als cool. Dat is gewoon standaard.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:10 schreef Kluts het volgende:
Krea leidt toch niet zo'n cool leven als ik dacht dus.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hehe, dan zit je in Singles verkeerd met de MI's
Ach ja het UWV.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nou dat dus. Zeik niet, bureaucratische lamzak.
Nog zoiets:
ik: Ik wil me graag beter melden met ingang van 17 januari.
10 sec later:
UWV: En de hersteldmelding is met ingang van vandaag?
LUI-STE-REN
ik zou je graag willen helpen maar kan niks vindenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat was ook het eerste nummer waar ik aan dacht, maar het was leuker geweest als een woensdagnummer ook een kleur had. Net als Blue Monday en Ruby Tuesday.
Ik mocht van school ooit stage lopen (met de hele klas) bij het UWV callcentre. Ik heb geweigerd en dat vonden ze ondankbaar.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:39 schreef Kluts het volgende:
Het UWV. Toen ik 18 was heb ik daar welgeteld 1 week gewerkt en einde van de week mijn detacheerder gebeld dat ik daar NOOIT maar dan ook NOOIT meer wilde werken.
Wat een kutinstantie, kutbedrijf, kutpersoneel, kutwerk.
Nee krijg hier geen MI bij.quote:
Ja, echt geweldig.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach ja het UWV.
Heerlijke instantie is het toch
Ik krijg een MI van lijntjesquote:
Ondankbaar kreng!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik mocht van school ooit stage lopen (met de hele klas) bij het UWV callcentre. Ik heb geweigerd en dat vonden ze ondankbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |