Die kan zo bij wegmisbruikers aan de slagquote:Op maandag 17 januari 2011 22:17 schreef tralalala het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_2010_world_cup.html
Moest opeens aan dit filmpje denken.
Godverdomme zegquote:Op maandag 17 januari 2011 22:17 schreef tralalala het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_2010_world_cup.html
Moest opeens aan dit filmpje denken.
Gelukkig heb ik daar geen last vanquote:Op maandag 17 januari 2011 22:25 schreef Maraca het volgende:
Is het een vereiste om een buik te hebben?
Nee, jij mag wel eens een hamburger etenquote:Op maandag 17 januari 2011 22:26 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik daar geen last van
hahaquote:Op maandag 17 januari 2011 22:26 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, jij mag wel eens een hamburger eten
En nu aan het paffenquote:
ajaxquote:
Zeker allemaal uit 83/84quote:
quote:
quote:Omdat Ajax zijn contract niet wilde verlengen, tekende Cruijff uit onvrede in de zomer van 1983 bij aartsrivaal Feyenoord. Cruijff, inmiddels 36 jaar, leidde Feyenoord naar het eerste landskampioenschap in 10 jaar en naar de KNVB-beker. Hij sloot zijn carrière af op 13 mei 1984 met een doelpunt tegen PEC Zwolle. In dit laatste seizoen als voetballer werd hij opnieuw uitgeroepen tot voetballer van het jaar.
sorryquote:Op maandag 17 januari 2011 16:41 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hoe wist je dat ik dat zou... eeeh, ik bedoel.. natuurlijk niet!![]()
En jammer Stephan
poeh, 10 kantjes.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:46 schreef Jor_Dii het volgende:
Een paper schrijven van 10 kantjes over de Beat Generation http://en.wikipedia.org/wiki/Beat_Generation Heel leuk onderwerp, alleen geen inspiratie/energie om te beginnen. Moet vrijdag af zijn
Daarom is het ook onzinquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:47 schreef Maraca het volgende:
Heb radio ONZ opstaan. Wat een bagger..
8 miljoen nummers luisteren. 20 uur krijg je gratis per maand, wil je onbeperkt luisteren kost het je 5 euro in de maandquote:
kplaylist FTWquote:
Omdat je eens hier hebt gepost (of in SBS6 topic) kreeg je die PM vanwege de verjaardag van Alberto die er aan zit te komen. Niet zo'n ramp tochquote:
Ohquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:38 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Omdat je eens hier hebt gepost (of in SBS6 topic) kreeg je die PM vanwege de verjaardag van Alberto die er aan zit te komen. Niet zo'n ramp toch
ik ben bang dat ik weer 52 pm's per dag krijg.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:38 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Omdat je eens hier hebt gepost (of in SBS6 topic) kreeg je die PM vanwege de verjaardag van Alberto die er aan zit te komen. Niet zo'n ramp toch
Kreeg ik er maar 52quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:02 schreef gers het volgende:
[..]
ik ben bang dat ik weer 52 pm's per dag krijg.
Van wie kreeg je die PM danquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:02 schreef gers het volgende:
[..]
ik ben bang dat ik weer 52 pm's per dag krijg.
Koooooooooooooos posten moet wel lukken toch?quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:07 schreef Jor_Dii het volgende:
Zondag ben ik er helaas niet bij.. naja.. ik ben dan wel thuis waarschijnlijk, maar wel laveloos dus dat kan nog leuk worden (heb 's middags kroegentocht)
Oké danquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:12 schreef tralalala het volgende:
[..]
Koooooooooooooos posten moet wel lukken toch?
Vergeet je niet op mijn PM te reageren?quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:10 schreef xxiessiexx het volgende:
Wtf is dat nou ineens, überveel PM's![]()
Voel me iig niet buitengesloten
Ik wil dat Koos Spee bij ons op school (verkeerskunde) een gastgesprek gaat geven
Ik ook niet, dit is gewoon een verlate reactie.quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb vandaag geen PM meer gehad hoor.
Vandaar de slowchatquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:08 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik ben hier blijkbaar op het verkeerde tijdstip, rustig hier zo buiten de zondagen
Het zijn nieuwe afleveringen van WMB hoor.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:19 schreef ouderejongere het volgende:
Heb ik ineens 5 PM's terwijl nooit iemand mij PM't
Als er weer kwaliteitsprogramma's komen, zoals Peterr of Alberto dat dit Kan zal ik weer meedoen, een herhaling van Wegmisbruikers blijf ik zondags niet voor thuis.
Leuk!quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:21 schreef tralalala het volgende:
[..]
Het zijn nieuwe afleveringen van WMB hoor.
Oh oke.quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:40 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik ook niet, dit is gewoon een verlate reactie.
Met een Chinese Koosquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:36 schreef tralalala het volgende:
Bloederige versie 'Wegmisbruikers' in China
Andre : Koos, deze chinees wou net naar de afhaalchinees gaan maar reed de winkel binnen, is dit normaal ?quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:36 schreef tralalala het volgende:
http://v.youku.com/v_show/id_XMjEyODAyNDc2.htmlquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:36 schreef tralalala het volgende:
Dan moet hij zelfs Peter-style door de knietjes.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:19 schreef Jor_Dii het volgende:
Als Andre daar nu gaat werken hoeft hij tenminste niet op een doosje te staan
quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:51 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Andre : Koos, deze chinees wou net naar de afhaalchinees gaan maar reed de winkel binnen, is dit normaal ?
Koos : In de wegmisbruikers van onze collega's in China is dat normaal
quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:55 schreef Maraca het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)/blaastest_fail.html
Die is echt al zó oudquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:55 schreef Maraca het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)/blaastest_fail.html
quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:48 schreef TheKC het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik die zag moest ik zo hard lachen dat ik van mijn dinosaurus viel.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:48 schreef TheKC het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik die zag moest ik zo hard lachen dat ik van mijn dinosaurus viel.
Jij zat op jezelf?quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:48 schreef TheKC het volgende:
[..]
Maar je hebt helemaal geen rijbewijs!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:12 schreef Maraca het volgende:
Omg.. Ik droomde vannacht over AlbertoHij was undercover en ik mocht zijn auto lenen
![]()
En de zaak is opgelost!quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:21 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Stuur hem een sms dat je over hem gedroomd heb
Wat een faal advocaatquote:
Hier is de melkboer ..quote:
Bij mijn ouders komt er zo'n rijdend winkeltje langsquote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:57 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Bestaat die nog, ja? Ik haal melk altijd in de supermarkt
Flodderquote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Bij mijn ouders komt er zo'n rijdend winkeltje langsKan me niet herinneren dat mijn ouders daar ooit iets van kochten, maar toch
en het is een liedje
sorryquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:01 schreef Stephan1237 het volgende:
Er was 22 uur hier niet in gepost...
Iemand heeft een hekel aan jouquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Volgend blok op dinsdag van 9.30 tot 21.30 naar school
Oftewel, ik mis m'n judotraining en ik moet steeds avondeten kopen voor een achterlijk hoge prijs
Tevens ben ik alleen op donderdag vrij, terwijl dat het eerste blok op maandag en het tweede blok op vrijdag was, dus ik heb geen verlengd weekend meer
12 uur lang naar school..quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Volgend blok op dinsdag van 9.30 tot 21.30 naar school
Oftewel, ik mis m'n judotraining en ik moet steeds avondeten kopen voor een achterlijk hoge prijs
Tevens ben ik alleen op donderdag vrij, terwijl dat het eerste blok op maandag en het tweede blok op vrijdag was, dus ik heb geen verlengd weekend meer
Klopt, maar ik hoef maandag pas om 12.30 te beginnen, dus extra lange SBS-zondagavonden zijn geen enkel probleemquote:
Ik moet er eerlijk bij zeggen dat ik tussen 15.30 en 19.30 niks hebquote:
Blokkerquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:12 schreef Irritatie100 het volgende:
Maar zeker wel een cadeaubon van een winkel waar nog nooit iemand van gehoord heeft en die 5 euro waar is?
Ik heb er ontzettende schattige grote mokken van gekochtquote:
Netjesquote:Ik ga voor 1 van m'n vakken volgend blok trouwens wel naar Brussel
Daar wil ik wel een enquête voor invullen hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:05 schreef Maraca het volgende:
Hoe briljant is dit. Ik krijg een cadeaubon in mijn brievenbus met een brief waarin staat "Als dank voor uw inzet hebben we dan ook op voorhand een cadeaubon bijgesloten". Dat is geen slimme manier van mensen werven voor een onderzoek als je het mij vraagt
Maar bedankt onderzoeksbureau
Ze willen weten wat je aan media-apparatuur in huis hebt. Ik ben malle henkie nietquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:38 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Daar wil ik wel een enquête voor invullen hoor
Haha, zeg dan "een wekkerradio van 5 euro van de Blokker"quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:39 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ze willen weten wat je aan media-apparatuur in huis hebt. Ik ben malle henkie nietMijn adres + wat er in mijn huis staat?
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:44 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Haha, zeg dan "een wekkerradio van 5 euro van de Blokker"
Heb je een enge instructeur dan?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:02 schreef Maraca het volgende:
Gratis rijles in ruil voor seks op achterbank
zal ik dit doorsturen naar mijn rijschool? Dat die instructeur misschien daar moet gaan werken?
Ik heb om een andere instructeur moeten vragenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:05 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Heb je een enge instructeur dan?
Doe dan niet zo sexy man.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:05 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik heb om een andere instructeur moeten vragen
Teveel en goed. Vrijdag rij-examenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:28 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Hoeveel lessen heb je inmiddels gehad en hoe gaat het?
Succesquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:33 schreef Maraca het volgende:
[..]
Teveel en goed. Vrijdag rij-examen
Ah bij mij was het teveel en slecht maar de tweede keer wel gehaaldquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:33 schreef Maraca het volgende:
[..]
Teveel en goed. Vrijdag rij-examen
Halloquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:38 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Succes![]()
En hallo xxiessiexx (als ik het uitspreek hoor ik XTC)
Probeer het eens zou ik zeggenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:41 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ah bij mij was het teveel en slecht maar de tweede keer wel gehaald![]()
Ik zal voor je duimen!
[..]
HalloIk kan het zelf niet uitspreken als één woord ofzo
![]()
Heb ik uiteraard allang gedaanquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:57 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Probeer het eens zou ik zeggen
Met de bootquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:10 schreef Maraca het volgende:
SinterklaasBen je nou nog naar Windesheim gegaan?
quote:Op zondag 23 januari 2011 12:00 schreef Irritatie100 het volgende:
Goedemorgen
Ik heb ook een kater maar om heel andere redenen
Het was zaterdagnacht en ik zat te gamenquote:
hmm...quote:Op zondag 23 januari 2011 12:00 schreef Irritatie100 het volgende:
Goedemorgen
Ik heb ook een kater maar om heel andere redenen
Dat is balen, maar ze doen het de volgende keer beterquote:
Ik zat CC te kijkenquote:Op zondag 23 januari 2011 12:08 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Het was zaterdagnacht en ik zat te gamen
mmm het gaat eigenlijk niet zo best met Feyenoordquote:
Jezus de wanhoop is wel erg groot he?quote:Op zondag 23 januari 2011 12:48 schreef TheKC het volgende:
[..]Het wordt weer eens tijd voor een kwaliteitsprogramma als UiN of desnoods Peter R.
Inderdaad, John met z'n zaak opgelost terwijl er niks is opgelostquote:Op zondag 23 januari 2011 13:24 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Jezus de wanhoop is wel erg groot he?
niet meer dusquote:Op zondag 23 januari 2011 13:12 schreef roos85 het volgende:
schaatsenmet misschien een Nederlander die Wereldkampioen wordt
![]()
Ik niet, ik ga Boer zoekt Vrouw en het Spaanse Schaep kijkenquote:Op zondag 23 januari 2011 14:55 schreef tralalala het volgende:
Ik doe vanavond heel rustig aan mee...
Ik ga aan school werken maar als ik Koos op tv zie typ ik dit:quote:Op zondag 23 januari 2011 14:59 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik niet, ik ga Boer zoekt Vrouw en het Spaanse Schaep kijken
quote:Marc reed al een paar jaar met veel plezier een streekbus. Tot hij 1,5 jaar geleden tijdens één van zijn ritten mishandeld wordt door een passagier. Marc heeft nog dagelijks last van de lichamelijke en psychische gevolgen van deze mishandeling, waardoor hij grote financiële problemen heeft gekregen. Maar de dader betaalt niets. Bij wie kan hij dan nog de schade verhalen?
Naar aanleiding van de burenruzie in aflevering 1 kreeg de redactie van Das Je Goed Recht vele emails waarom de horrorburen mochten blijven zitten. Aanleiding voor Das Je Goed Recht om nogmaals aandacht te besteden aan burenoverlast aan de hand van een nieuwe zaak. Want is het wel zo makkelijk om mensen die anderen overlast bezorgen uit huis te zetten? Zoals bij Sylvana en Floor, zij zijn dolblij als ze in maart 2010 een woning toegewezen krijgen. Deze droom verandert al snel in een nachtmerrie als ze te maken krijgen met hun buren, die niet alleen hen maar de hele buurt terroriseren.
Ruud Janssen vindt de auto van zijn dromen bij een autohandelaar. Hij gaat een proefrit maken en de auto bevalt. Er moeten een paar reparaties uitgevoerd worden, maar Ruud koopt de auto. Er worden afspraken gemaakt over betaling en de reparaties. Ruud heeft al 4000,- euro betaald en krijgt de auto maar niet geleverd. Hij is in het gelijk gesteld door de rechter, maar de handelaar heeft zijn zaken zo geregeld dat er weinig te halen valt. De handelaar verkoopt nog steeds wel autos. Ruud is zijn aanbetaling en de juridische kosten kwijt en heeft 1,5 jaar later nog helemaal niets.
ik ookquote:Op zondag 23 januari 2011 14:59 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik niet, ik ga Boer zoekt Vrouw en het Spaanse Schaep kijken
quote:Wat is tripleren, hoe gevaarlijk is dat en kan dat ook op een provinciale weg ? Zie vanavond de nw afl. van Wegmisbruikers om 20.30 op SBS 6
Is dit de echte twitter of een kloon zoals bij Alberto Stegeman?quote:Op zondag 23 januari 2011 15:25 schreef tralalala het volgende:
http://twitter.com/KooSpee
Koos heeft Twitter
[..]
Staat op de site van SBS6 dus zal wel echt zijn...quote:Op zondag 23 januari 2011 15:26 schreef Maraca het volgende:
[..]
Is dit de echte twitter of een kloon zoals bij Alberto Stegeman?
Dan maakt het het een stuk geloofwaardigerquote:Op zondag 23 januari 2011 15:28 schreef tralalala het volgende:
[..]
Staat op de site van SBS6 dus zal wel echt zijn...
Waarom heet ie Koo Speequote:Op zondag 23 januari 2011 15:28 schreef tralalala het volgende:
[..]
Staat op de site van SBS6 dus zal wel echt zijn...
Vanavond allemaal @KooSpee KOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOS! twitteren?quote:Op zondag 23 januari 2011 15:31 schreef tralalala het volgende:
Alleen ik denk niet dat Koooooooooooos zelf die berichtjes stuurt.
Z'n hobbiesquote:Op zondag 23 januari 2011 15:25 schreef tralalala het volgende:
http://twitter.com/KooSpee
Koos heeft Twitter
[..]
Zegt degene met een twitteraccountquote:Op zondag 23 januari 2011 18:40 schreef Stephan1237 het volgende:
Koopeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Iemand moet dit topic tweeten als zijn fanclub![]()
Zeker welquote:Op zondag 23 januari 2011 19:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
is dat voetbalfans de moeite waard?
quote:Op zondag 23 januari 2011 19:56 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Moet ik even mijn login gegevens opzoeken
Zie je hem niet zwemmen danquote:Op zondag 23 januari 2011 20:28 schreef Karina het volgende:
Dit was toch met de zogenaamde heldendaad van Regilio Tuur?
Oke hoe werkt dat dan krijg je dan een knop te zien als je als laatste bent. ?quote:Op zondag 23 januari 2011 20:31 schreef TheKC het volgende:
Lapo opent gewoon weer topic, hoe lang het ook duurt!
De knop staat al bovenin: 'nieuw topic'.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:32 schreef WcPot het volgende:
[..]
Oke hoe werkt dat dan krijg je dan een knop te zien als je als laatste bent. ?
Welnee, dit is echt onnodig.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:33 schreef WcPot het volgende:
Daar heeft toch eigenlijk helemaal niemand last van als hij buiten de bebouwde kom 60 aan het rijden is.
Iets met schelpen...quote:Op zondag 23 januari 2011 20:34 schreef kwiwi het volgende:
een toeristisch fietspad? wat mag dat zijn?
met vvv kantoren en souvenirwinkeltjes.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:34 schreef kwiwi het volgende:
een toeristisch fietspad? wat mag dat zijn?
F5quote:Op zondag 23 januari 2011 20:32 schreef WcPot het volgende:
[..]
Oke hoe werkt dat dan krijg je dan een knop te zien als je als laatste bent. ?
quote:Op zondag 23 januari 2011 20:34 schreef muzas het volgende:
[..]
met vvv kantoren en souvenirwinkeltjes.
Antwannet kon vast de reactie's niet aan in dit topicquote:Op zondag 23 januari 2011 20:36 schreef TheKC het volgende:
Zal antwanet weer er in zitten deze week?
zij mogen allesquote:Op zondag 23 januari 2011 20:36 schreef TheKC het volgende:
Hoezo blijven ze op de middelste strook rijden? Dat mag niet
Hahaquote:Op zondag 23 januari 2011 20:36 schreef WcPot het volgende:
[..]
Antwannet kon vast de reactie's niet aan in dit topic
is polies.... die mogen allesquote:Op zondag 23 januari 2011 20:36 schreef TheKC het volgende:
Hoezo blijven ze op de middelste strook rijden? Dat mag niet
kep dr al ff niet gezienquote:Op zondag 23 januari 2011 20:36 schreef TheKC het volgende:
Zal antwanet weer er in zitten deze week?
eentje pakken ze op kentekenquote:Op zondag 23 januari 2011 20:38 schreef Karina het volgende:
Wie moeten ze nou aanhouden> De klever of de linksrijder of de Seat?
Waar ze het meeste kunnen vangen natuurlijkquote:Op zondag 23 januari 2011 20:38 schreef Karina het volgende:
Wie moeten ze nou aanhouden> De klever of de linksrijder of de Seat?
En de Porschequote:Op zondag 23 januari 2011 20:41 schreef gebrokenglas het volgende:
nog altijd die ferrari's in de leader.
Saaie aanhoudingen en saaie uitlegquote:Op zondag 23 januari 2011 20:41 schreef Karina het volgende:
Wat is het thema vandaag? Geen rijbewijzen, geen motormuizen, ik zie het nog niet.
FTFYquote:Op zondag 23 januari 2011 20:43 schreef Karina het volgende:
Ik word een beetje moe van al die zogenaamd grappige supermarktreclames.
Het is sowieso rustigquote:Op zondag 23 januari 2011 20:44 schreef WcPot het volgende:
Wat is het rustig in één keer. Iedereen is zeker bang voor de laatste post
Is Pirania er niet?quote:Op zondag 23 januari 2011 20:44 schreef WcPot het volgende:
Wat is het rustig in één keer. Iedereen is zeker bang voor de laatste post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |