Met de bootquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:10 schreef Maraca het volgende:
SinterklaasBen je nou nog naar Windesheim gegaan?
quote:Op zondag 23 januari 2011 12:00 schreef Irritatie100 het volgende:
Goedemorgen
Ik heb ook een kater maar om heel andere redenen
Het was zaterdagnacht en ik zat te gamenquote:
hmm...quote:Op zondag 23 januari 2011 12:00 schreef Irritatie100 het volgende:
Goedemorgen
Ik heb ook een kater maar om heel andere redenen
Dat is balen, maar ze doen het de volgende keer beterquote:
Ik zat CC te kijkenquote:Op zondag 23 januari 2011 12:08 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Het was zaterdagnacht en ik zat te gamen
mmm het gaat eigenlijk niet zo best met Feyenoordquote:
Jezus de wanhoop is wel erg groot he?quote:Op zondag 23 januari 2011 12:48 schreef TheKC het volgende:
[..]Het wordt weer eens tijd voor een kwaliteitsprogramma als UiN of desnoods Peter R.
Inderdaad, John met z'n zaak opgelost terwijl er niks is opgelostquote:Op zondag 23 januari 2011 13:24 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Jezus de wanhoop is wel erg groot he?
niet meer dusquote:Op zondag 23 januari 2011 13:12 schreef roos85 het volgende:
schaatsenmet misschien een Nederlander die Wereldkampioen wordt
![]()
Ik niet, ik ga Boer zoekt Vrouw en het Spaanse Schaep kijkenquote:Op zondag 23 januari 2011 14:55 schreef tralalala het volgende:
Ik doe vanavond heel rustig aan mee...
Ik ga aan school werken maar als ik Koos op tv zie typ ik dit:quote:Op zondag 23 januari 2011 14:59 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik niet, ik ga Boer zoekt Vrouw en het Spaanse Schaep kijken
quote:Marc reed al een paar jaar met veel plezier een streekbus. Tot hij 1,5 jaar geleden tijdens één van zijn ritten mishandeld wordt door een passagier. Marc heeft nog dagelijks last van de lichamelijke en psychische gevolgen van deze mishandeling, waardoor hij grote financiële problemen heeft gekregen. Maar de dader betaalt niets. Bij wie kan hij dan nog de schade verhalen?
Naar aanleiding van de burenruzie in aflevering 1 kreeg de redactie van Das Je Goed Recht vele emails waarom de horrorburen mochten blijven zitten. Aanleiding voor Das Je Goed Recht om nogmaals aandacht te besteden aan burenoverlast aan de hand van een nieuwe zaak. Want is het wel zo makkelijk om mensen die anderen overlast bezorgen uit huis te zetten? Zoals bij Sylvana en Floor, zij zijn dolblij als ze in maart 2010 een woning toegewezen krijgen. Deze droom verandert al snel in een nachtmerrie als ze te maken krijgen met hun buren, die niet alleen hen maar de hele buurt terroriseren.
Ruud Janssen vindt de auto van zijn dromen bij een autohandelaar. Hij gaat een proefrit maken en de auto bevalt. Er moeten een paar reparaties uitgevoerd worden, maar Ruud koopt de auto. Er worden afspraken gemaakt over betaling en de reparaties. Ruud heeft al 4000,- euro betaald en krijgt de auto maar niet geleverd. Hij is in het gelijk gesteld door de rechter, maar de handelaar heeft zijn zaken zo geregeld dat er weinig te halen valt. De handelaar verkoopt nog steeds wel autos. Ruud is zijn aanbetaling en de juridische kosten kwijt en heeft 1,5 jaar later nog helemaal niets.
ik ookquote:Op zondag 23 januari 2011 14:59 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik niet, ik ga Boer zoekt Vrouw en het Spaanse Schaep kijken
quote:Wat is tripleren, hoe gevaarlijk is dat en kan dat ook op een provinciale weg ? Zie vanavond de nw afl. van Wegmisbruikers om 20.30 op SBS 6
Is dit de echte twitter of een kloon zoals bij Alberto Stegeman?quote:Op zondag 23 januari 2011 15:25 schreef tralalala het volgende:
http://twitter.com/KooSpee
Koos heeft Twitter
[..]
Staat op de site van SBS6 dus zal wel echt zijn...quote:Op zondag 23 januari 2011 15:26 schreef Maraca het volgende:
[..]
Is dit de echte twitter of een kloon zoals bij Alberto Stegeman?
Dan maakt het het een stuk geloofwaardigerquote:Op zondag 23 januari 2011 15:28 schreef tralalala het volgende:
[..]
Staat op de site van SBS6 dus zal wel echt zijn...
Waarom heet ie Koo Speequote:Op zondag 23 januari 2011 15:28 schreef tralalala het volgende:
[..]
Staat op de site van SBS6 dus zal wel echt zijn...
Vanavond allemaal @KooSpee KOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOS! twitteren?quote:Op zondag 23 januari 2011 15:31 schreef tralalala het volgende:
Alleen ik denk niet dat Koooooooooooos zelf die berichtjes stuurt.
Z'n hobbiesquote:Op zondag 23 januari 2011 15:25 schreef tralalala het volgende:
http://twitter.com/KooSpee
Koos heeft Twitter
[..]
Zegt degene met een twitteraccountquote:Op zondag 23 januari 2011 18:40 schreef Stephan1237 het volgende:
Koopeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Iemand moet dit topic tweeten als zijn fanclub![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |