quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:55 schreef Maraca het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)/blaastest_fail.html
Die is echt al zó oudquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:55 schreef Maraca het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)/blaastest_fail.html
quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:48 schreef TheKC het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik die zag moest ik zo hard lachen dat ik van mijn dinosaurus viel.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:48 schreef TheKC het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik die zag moest ik zo hard lachen dat ik van mijn dinosaurus viel.
Jij zat op jezelf?quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:48 schreef TheKC het volgende:
[..]
Maar je hebt helemaal geen rijbewijs!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:12 schreef Maraca het volgende:
Omg.. Ik droomde vannacht over AlbertoHij was undercover en ik mocht zijn auto lenen
![]()
En de zaak is opgelost!quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:21 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Stuur hem een sms dat je over hem gedroomd heb
Wat een faal advocaatquote:
Hier is de melkboer ..quote:
Bij mijn ouders komt er zo'n rijdend winkeltje langsquote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:57 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Bestaat die nog, ja? Ik haal melk altijd in de supermarkt
Flodderquote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Bij mijn ouders komt er zo'n rijdend winkeltje langsKan me niet herinneren dat mijn ouders daar ooit iets van kochten, maar toch
en het is een liedje
sorryquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:01 schreef Stephan1237 het volgende:
Er was 22 uur hier niet in gepost...
Iemand heeft een hekel aan jouquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Volgend blok op dinsdag van 9.30 tot 21.30 naar school
Oftewel, ik mis m'n judotraining en ik moet steeds avondeten kopen voor een achterlijk hoge prijs
Tevens ben ik alleen op donderdag vrij, terwijl dat het eerste blok op maandag en het tweede blok op vrijdag was, dus ik heb geen verlengd weekend meer
12 uur lang naar school..quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Volgend blok op dinsdag van 9.30 tot 21.30 naar school
Oftewel, ik mis m'n judotraining en ik moet steeds avondeten kopen voor een achterlijk hoge prijs
Tevens ben ik alleen op donderdag vrij, terwijl dat het eerste blok op maandag en het tweede blok op vrijdag was, dus ik heb geen verlengd weekend meer
Klopt, maar ik hoef maandag pas om 12.30 te beginnen, dus extra lange SBS-zondagavonden zijn geen enkel probleemquote:
Ik moet er eerlijk bij zeggen dat ik tussen 15.30 en 19.30 niks hebquote:
Blokkerquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:12 schreef Irritatie100 het volgende:
Maar zeker wel een cadeaubon van een winkel waar nog nooit iemand van gehoord heeft en die 5 euro waar is?
Ik heb er ontzettende schattige grote mokken van gekochtquote:
Netjesquote:Ik ga voor 1 van m'n vakken volgend blok trouwens wel naar Brussel
Daar wil ik wel een enquête voor invullen hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:05 schreef Maraca het volgende:
Hoe briljant is dit. Ik krijg een cadeaubon in mijn brievenbus met een brief waarin staat "Als dank voor uw inzet hebben we dan ook op voorhand een cadeaubon bijgesloten". Dat is geen slimme manier van mensen werven voor een onderzoek als je het mij vraagt
Maar bedankt onderzoeksbureau
Ze willen weten wat je aan media-apparatuur in huis hebt. Ik ben malle henkie nietquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:38 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Daar wil ik wel een enquête voor invullen hoor
Haha, zeg dan "een wekkerradio van 5 euro van de Blokker"quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:39 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ze willen weten wat je aan media-apparatuur in huis hebt. Ik ben malle henkie nietMijn adres + wat er in mijn huis staat?
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:44 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Haha, zeg dan "een wekkerradio van 5 euro van de Blokker"
Heb je een enge instructeur dan?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:02 schreef Maraca het volgende:
Gratis rijles in ruil voor seks op achterbank
zal ik dit doorsturen naar mijn rijschool? Dat die instructeur misschien daar moet gaan werken?
Ik heb om een andere instructeur moeten vragenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:05 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Heb je een enge instructeur dan?
Doe dan niet zo sexy man.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:05 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik heb om een andere instructeur moeten vragen
Teveel en goed. Vrijdag rij-examenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:28 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Hoeveel lessen heb je inmiddels gehad en hoe gaat het?
Succesquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:33 schreef Maraca het volgende:
[..]
Teveel en goed. Vrijdag rij-examen
Ah bij mij was het teveel en slecht maar de tweede keer wel gehaaldquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:33 schreef Maraca het volgende:
[..]
Teveel en goed. Vrijdag rij-examen
Halloquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:38 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Succes![]()
En hallo xxiessiexx (als ik het uitspreek hoor ik XTC)
Probeer het eens zou ik zeggenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:41 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ah bij mij was het teveel en slecht maar de tweede keer wel gehaald![]()
Ik zal voor je duimen!
[..]
HalloIk kan het zelf niet uitspreken als één woord ofzo
![]()
Heb ik uiteraard allang gedaanquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:57 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Probeer het eens zou ik zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |