Die kan zo bij wegmisbruikers aan de slagquote:Op maandag 17 januari 2011 22:17 schreef tralalala het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_2010_world_cup.html
Moest opeens aan dit filmpje denken.
Godverdomme zegquote:Op maandag 17 januari 2011 22:17 schreef tralalala het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_2010_world_cup.html
Moest opeens aan dit filmpje denken.
Gelukkig heb ik daar geen last vanquote:Op maandag 17 januari 2011 22:25 schreef Maraca het volgende:
Is het een vereiste om een buik te hebben?
Nee, jij mag wel eens een hamburger etenquote:Op maandag 17 januari 2011 22:26 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik daar geen last van
hahaquote:Op maandag 17 januari 2011 22:26 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, jij mag wel eens een hamburger eten
En nu aan het paffenquote:
ajaxquote:
Zeker allemaal uit 83/84quote:
quote:
quote:Omdat Ajax zijn contract niet wilde verlengen, tekende Cruijff uit onvrede in de zomer van 1983 bij aartsrivaal Feyenoord. Cruijff, inmiddels 36 jaar, leidde Feyenoord naar het eerste landskampioenschap in 10 jaar en naar de KNVB-beker. Hij sloot zijn carrière af op 13 mei 1984 met een doelpunt tegen PEC Zwolle. In dit laatste seizoen als voetballer werd hij opnieuw uitgeroepen tot voetballer van het jaar.
sorryquote:Op maandag 17 januari 2011 16:41 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hoe wist je dat ik dat zou... eeeh, ik bedoel.. natuurlijk niet!![]()
En jammer Stephan
poeh, 10 kantjes.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:46 schreef Jor_Dii het volgende:
Een paper schrijven van 10 kantjes over de Beat Generation http://en.wikipedia.org/wiki/Beat_Generation Heel leuk onderwerp, alleen geen inspiratie/energie om te beginnen. Moet vrijdag af zijn
Daarom is het ook onzinquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:47 schreef Maraca het volgende:
Heb radio ONZ opstaan. Wat een bagger..
8 miljoen nummers luisteren. 20 uur krijg je gratis per maand, wil je onbeperkt luisteren kost het je 5 euro in de maandquote:
kplaylist FTWquote:
Omdat je eens hier hebt gepost (of in SBS6 topic) kreeg je die PM vanwege de verjaardag van Alberto die er aan zit te komen. Niet zo'n ramp tochquote:
Ohquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:38 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Omdat je eens hier hebt gepost (of in SBS6 topic) kreeg je die PM vanwege de verjaardag van Alberto die er aan zit te komen. Niet zo'n ramp toch
ik ben bang dat ik weer 52 pm's per dag krijg.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:38 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Omdat je eens hier hebt gepost (of in SBS6 topic) kreeg je die PM vanwege de verjaardag van Alberto die er aan zit te komen. Niet zo'n ramp toch
Kreeg ik er maar 52quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:02 schreef gers het volgende:
[..]
ik ben bang dat ik weer 52 pm's per dag krijg.
Van wie kreeg je die PM danquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:02 schreef gers het volgende:
[..]
ik ben bang dat ik weer 52 pm's per dag krijg.
Koooooooooooooos posten moet wel lukken toch?quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:07 schreef Jor_Dii het volgende:
Zondag ben ik er helaas niet bij.. naja.. ik ben dan wel thuis waarschijnlijk, maar wel laveloos dus dat kan nog leuk worden (heb 's middags kroegentocht)
Oké danquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:12 schreef tralalala het volgende:
[..]
Koooooooooooooos posten moet wel lukken toch?
Vergeet je niet op mijn PM te reageren?quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:10 schreef xxiessiexx het volgende:
Wtf is dat nou ineens, überveel PM's![]()
Voel me iig niet buitengesloten
Ik wil dat Koos Spee bij ons op school (verkeerskunde) een gastgesprek gaat geven
Ik ook niet, dit is gewoon een verlate reactie.quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb vandaag geen PM meer gehad hoor.
Vandaar de slowchatquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:08 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik ben hier blijkbaar op het verkeerde tijdstip, rustig hier zo buiten de zondagen
Het zijn nieuwe afleveringen van WMB hoor.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:19 schreef ouderejongere het volgende:
Heb ik ineens 5 PM's terwijl nooit iemand mij PM't
Als er weer kwaliteitsprogramma's komen, zoals Peterr of Alberto dat dit Kan zal ik weer meedoen, een herhaling van Wegmisbruikers blijf ik zondags niet voor thuis.
Leuk!quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:21 schreef tralalala het volgende:
[..]
Het zijn nieuwe afleveringen van WMB hoor.
Oh oke.quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:40 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik ook niet, dit is gewoon een verlate reactie.
Met een Chinese Koosquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:36 schreef tralalala het volgende:
Bloederige versie 'Wegmisbruikers' in China
Andre : Koos, deze chinees wou net naar de afhaalchinees gaan maar reed de winkel binnen, is dit normaal ?quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:36 schreef tralalala het volgende:
http://v.youku.com/v_show/id_XMjEyODAyNDc2.htmlquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:36 schreef tralalala het volgende:
Dan moet hij zelfs Peter-style door de knietjes.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:19 schreef Jor_Dii het volgende:
Als Andre daar nu gaat werken hoeft hij tenminste niet op een doosje te staan
quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:51 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Andre : Koos, deze chinees wou net naar de afhaalchinees gaan maar reed de winkel binnen, is dit normaal ?
Koos : In de wegmisbruikers van onze collega's in China is dat normaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |