quote:Op maandag 17 januari 2011 20:17 schreef TjibbeTjibsma het volgende:
mensen die blackberry hebben zonder een bis provider
Das nog langquote:Op maandag 17 januari 2011 20:15 schreef BobMarleyIsTheBom het volgende:
Mijn batterij gaat hoogstens van half7 's ochtends t/m 23.40 's nachts mee xD haha!
Hmm... oké! nja, ik heb altijd 2 telefoons bij me:$ heb op moment nog die gratis bis van Vodafone, en een abo-telefoonquote:Op maandag 17 januari 2011 20:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Das nog langIk mag blij zijn als ik hem om 0800 van de oplader afhaal en ik om 20.00 geen lege telefoon bij me heb
nope! ik niet in elk geval!quote:Op maandag 17 januari 2011 20:45 schreef V-for-Vendetta het volgende:
nooit iemand problemen met surfen op the interwebz en aanwijzers die verdwijnen?
Downloaden uit appworldquote:Op maandag 17 januari 2011 21:03 schreef AdvancedPower het volgende:
okee dit is het probleem: ik ben blackberry messenger kwijt
hij staat ook niet meer bij 'kern' bij toepassing (als je bij opties kijkt)
hoe krijg ik de nederlandse versie weer terug?
heb al master reset gedaan alleen heb ik 'm niet terug gekregen hiermee.
hoe moet ik 'm terug krijgen?
quote:Op maandag 17 januari 2011 21:03 schreef AdvancedPower het volgende:
okee dit is het probleem: ik ben blackberry messenger kwijt
hij staat ook niet meer bij 'kern' bij toepassing (als je bij opties kijkt)
hoe krijg ik de nederlandse versie weer terug?
heb al master reset gedaan alleen heb ik 'm niet terug gekregen hiermee.
hoe moet ik 'm terug krijgen?
Dat, of: http://us.blackberry.com/smartphones/features/im/wlm.jspquote:
Ja, ik heb een idee: Nee, dat kan niet.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand eigenlijk een idee of ik tomtom op een BB9300 kan zetten?
Andere navigatie zoals tomtom dan?quote:Op maandag 17 januari 2011 22:41 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, ik heb een idee: Nee, dat kan niet.
http://www.waze.com/quote:Op maandag 17 januari 2011 22:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Andere navigatie zoals tomtom dan?
Correctie...quote:Op maandag 17 januari 2011 20:12 schreef Allure_ het volgende:
Het verschil tussen de Bold en de Curve serie.
De Bold serie is meer gericht op de zakelijke markt, ook in vergelijking met de Curve is die groter in omvang.
The Curve heeft over het algemeen een iets betere camera al is dit verschil de laatste tijd haast rechtgetrokken met de introductie van de Bold9700.
Daarnaast heeft de Bold in tegenstelling tot de Curve beschikking over 3G.
Ik zou zeggen pas het maar aan in de openingspost wikiquote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:59 schreef PPL het volgende:
[..]
Correctie...
De Curve 9300 heeft wél 3G.
De Curve (8520/9300 2MP) heeft zeker geen betere camera dan de Bold (9780 heeft 5 MP)
de mobiele 9292 website?quote:Op maandag 17 januari 2011 23:30 schreef Moos. het volgende:
Weet iemand of er nog verandering komt in het aanbod van nederlandse apps? Aangezien ik nu nog steeds een fatsoenlijk ov-planner mis die bus en trein gebruikt.
Lijkt me duidelijk, schatjequote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mijn gloednieuwe Curve 8520 kan elk moment bezorgd worden nu. Gaan we pingen Allure_?
Ik heb de 9300 en mijn vriendin de 8520. Kan persoonlijk de 9300 zeker wel aanradenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:10 schreef OudeBok het volgende:
'Ullo.
Sorry voor zo random jullie topic binnenspringen zonder fatsoenlijke introductie o.i.d. :p
Wat zouden jullie mij aanraden ?
Ik bezit nu een Blackberry 8310 Curve. Fijn ding, ware het niet dat hij rete langzaam is.
Ik wil dus een nieuwe kopen - obvious -
Ik twijfel wel een beetje !
Daarom zou ik graag willen weten of iemand hier ervaringen heeft met de curve 9300 ! Bold 9700 is touch al wel weer een beetje outdated en de 9780 ligt iets boven m'n budget !
Nouja, gewoon..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik heb de 9300 en mijn vriendin de 8520. Kan persoonlijk de 9300 zeker wel aanradenitt de 8520 heeft de 9300 3G wat echt een merkbaar verschil. Wat wil je verder weten?
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mijn gloednieuwe Curve 8520 kan elk moment bezorgd worden nu. Gaan we pingen Allure_?
Wéér een neger die een blank meisje van me afpakt? Ik ga in therapiequote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk, schatje [ afbeelding ].
Zucht, de toestellen zijn geruchten en nog niet eens aangekondigd. Wat verwacht je?quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:55 schreef PPL het volgende:
Iemand al gehoord wanneer de Dakota en Apollo uitkomen in Nederland?
Inside informatie.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:10 schreef znarch het volgende:
[..]
Zucht, de toestellen zijn geruchten en nog niet eens aangekondigd. Wat verwacht je?
Jep, ben alleen de naam even kwijt. ... mini. Eeehm.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:33 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Ik heb de blackberry bold 9700 maar ik vind de browser erg sucken! Weet iemand of ik een andere browser kan downloaden?
Opera mini bedoel je?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:12 schreef znarch het volgende:
[..]
Jep, ben alleen de naam even kwijt. ... mini. Eeehm.
wat is BT?? bluetooth?? NEEquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:17 schreef BobMarleyIsTheBom het volgende:
eeh, heb jij je BT misschien aan staan? of de hele tijd op hsdpa/3g? dat trekt ook veel. luister je veel muziek oid?
Ik heb hetzelfde toestel, gaat bij mij toch een stuk langer mee. Maandag opgeladen om 23.00, ging mee tot 17.00 op woensdag (ongeveer).quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:53 schreef R3C het volgende:
Hoi mensen
Ik heb een bold 9780, een weekje in mijn bezit nu...
maarrrr hoe kan het zijn dat de accu maar ongeveer 7 uur meegaat?? :-s
terwijl ik hem amper gebruik over heel de dag. Om 08.30 uur is ie vol en einde van de werkdag om 17.00 uur is EMPTY!!
-WIFI staat uit
-Apps die ik erop had gezet zijn er inmiddels af
-accu eruit gehaal
-ge-reset (alt lg lg
Ik zit bijna zelf te twijfelen of dit hoort bij een 9780???
Kan iemand mij helpen? of heeft er iemand een idee hoe dit kan?
Ja heb dus exact hetzelfde... gewoon 3G en 3 mail adressen, het enige wat aan staat is Facebook... vreemd, ga er wel mee naar de winkel..quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:28 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde toestel, gaat bij mij toch een stuk langer mee. Maandag opgeladen om 23.00, ging mee tot 17.00 op woensdag (ongeveer).
Zorg iig dat alle programma's niet continu naar updates zoeken (facebook, twitter etc).Mijn netwerk staat gewoon vol aan, heb 3 e-mailaccounts gesynced staan en zit continu op 3G netwerk.
hmm. zal ik indd even doen als jou was! mijn storm1 gaat iets langer mee dan jouw bb..quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:34 schreef R3C het volgende:
[..]
Ja heb dus exact hetzelfde... gewoon 3G en 3 mail adressen, het enige wat aan staat is Facebook... vreemd, ga er wel mee naar de winkel..
Ja, als ik jou was zal ik morgen gelijk als je tijd hebt even langs die telecomwinkel gaan, waar je hem weggetoverd hebt! doen ze je maar mooi 'n nieuwe mee, of je krijgt zo'n verhaal van; Ja meneer/mevrouw, we zijn verplicht hem op te sturen...xD haha... dat zeggen ze altijd!quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:55 schreef R3C het volgende:
mijn storm1 gaat iets langer mee dan jouw bb.
Hahahaha oke dan...Denk iets mis met me accu, of gewoon het hele toestel... :-s
Heb hem net een week!! Grrr
KLOPT helemaal!! dat gaan ze indd zeggen!! Heb hem net een week, dus ze geven maar een nieuwe! thnx voor het 'posten van je reacties!quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:57 schreef BobMarleyIsTheBom het volgende:
[..]
Ja, als ik jou was zal ik morgen gelijk als je tijd hebt even langs die telecomwinkel gaan, waar je hem weggetoverd hebt! doen ze je maar mooi 'n nieuwe mee, of je krijgt zo'n verhaal van; Ja meneer/mevrouw, we zijn verplicht hem op te sturen...xD haha... dat zeggen ze altijd!
Wel even de uitkomst posten hè.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:01 schreef R3C het volgende:
[..]
KLOPT helemaal!! dat gaan ze indd zeggen!! Heb hem net een week, dus ze geven maar een nieuwe! thnx voor het 'posten van je reacties!
Welke winkel?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:01 schreef R3C het volgende:
[..]
KLOPT helemaal!! dat gaan ze indd zeggen!! Heb hem net een week, dus ze geven maar een nieuwe! thnx voor het 'posten van je reacties!
Jaa indd, ik heb de facebook app uitgezet. Als ik er op ga, dan meld ik me wel aan... en komen er vanzelf de nieuwe Feeds, toch? dat bedoelde je toch?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:07 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Welke winkel?
En updaten van facebook kan aardig wat batterij kosten, zet die anders eens uit. Dat de updates alleen komen als je het programma opent
Ben je al even heen geweest?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:56 schreef R3C het volgende:
[..]
Jaa indd, ik heb de facebook app uitgezet. Als ik er op ga, dan meld ik me wel aan... en komen er vanzelf de nieuwe Feeds, toch? dat bedoelde je toch?
Maar blijft toch vreemd, dat hoort gewoon niet. Zo een toestel hoort gewoon zeker een volle dag mee te gaan. En niet 7 uurtje...
Neee niet meer geweest.. ben er uit!! hahaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:38 schreef BobMarleyIsTheBom het volgende:
[..]
Ben je al even heen geweest?
Haha! oké! nja, beter toch?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:21 schreef R3C het volgende:
[..]
Neee niet meer geweest.. ben er uit!! haha
Stond nog wat aan, 'WIFI music sync'
TIP: na het plaatsen van je muziek bestanden (wireless) gelijk de wifi music sync verwijderen haha..:D
Heb hem verwijderd, en nu is ie weer snel, en gaat ie lekker lang mee, me accu!
Allemaal bedankt voor de reacties..!!!
Denk alleen BIS! en BES gedeeltelijk vast ook!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:41 schreef Moos. het volgende:
Men zegt dat een Blackberry altijd zeer veilig is en dat je het nauwelijks kan afluisteren maar welke dingen zijn er dan beveiligd? Alleen de BIS, dus email, ping en internet? Of ook andere functies?
niet op de OS5quote:
OS5 ookquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:16 schreef BobMarleyIsTheBom het volgende:
[..]
Denk alleen BIS! en BES gedeeltelijk vast ook!
[..]
niet op de OS5!
bij mij niet in elk geval;..
klopt klopt, hij doet het nu wel. Klopt dat het er iets anders dan op de ipod youg/ iphone uitziet, maar dat is normaal, stoor me er anders niet aan!!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
OS5 ook
Naar http://forum.fok.nl/user/edit_prefs dan overige en ook mobiel gebruiken uitvinken. Dan uitloggen op je mobiel en opnieuw inloggen
Gewoon betalen, ontwikkeling kost geld en is prachtig. Daarvoor moet je nu eenmaal geld over hebben!quote:Op maandag 24 januari 2011 20:14 schreef Bartholomaeus het volgende:
Weet iemand misschien waar ik deze theme: http://appworld.blackberry.com/webstore/content/12813
Of in ieder geval een paar van die wallpapers gratis kan krijgen? Vind 'm zo vet. Maar wil er eigenlijk geen geld voor neertellen. Wie helpt mij?
Ligt dat dan niet gewoon aan jouw WIFI verbinding zelf?quote:Op zondag 23 januari 2011 16:51 schreef henrivo het volgende:
Nog meer mensen last van traag Internet via WIFI? Via 3G geen problemen, snelheiden tot ong 300kB/s , maar via WIFI kom ik niet boven de 7kB/s uitHeb al andere browsers geprobeerd, en op andere fora lijkt t een bekend probleem maar ik heb geen werkende oplossing kunnen vinden
Edit: WIFI ook op andere kanalen geprobeerd, tevergeefs..
Ja, waarschijnlijk wel. Net even geprobeerd via wireless van de buren en dan werkt het wel normaal. Hmm... Kan ik al die instellingen stuk voor stuk gaan napluizen. Great.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:51 schreef AJ1987 het volgende:
[..]
Ligt dat dan niet gewoon aan jouw WIFI verbinding zelf?
De enige software die erop staat stond er een half jaar geleden ook al op (Lookout en Google Maps), toen ik er nog geen problemen mee had.quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:52 schreef crossover het volgende:
Bepaalde software of misschien virus erop staan? Probeer eens een volledige reset.
wat werkt er niet niet goed dan? Of wacht je op iets?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:08 schreef GrupoBalanca het volgende:
pfff ik wacht nog steeds op een update voor de torch
OS5 tegen OS6, dus niet heel vreemd.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:51 schreef Bryan181 het volgende:
Ja maar volgens mij werkt het niet..zou wel heel vaag zijn
Jaaaaquote:
Klopt, bij mij ook.quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:32 schreef Miam het volgende:
[..]
Jaaaaal laden de pagina's wel ergg traag op m`n blackberry.
Had ze niet beter een 9700 kunnen kopen danquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:01 schreef Glennz het volgende:
[..]
Klopt, bij mij ook.![]()
Vriendin van me heeft een 9780 en wil er OS 5.0 op zetten. Hoe moet ze dit aanpakken?
Je kan proberen met de punt van een opgevouwen A4'tje ertussen de wroeten. Kan het probleem verhelpen, anders gewoon onder garantie op laten sturen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:14 schreef Samzz het volgende:
Hoi. Ik heb een BB die sinds vandaag een mankementje vertoont. Een heel irritante, het bolletje scrolt niet meer omlaag. Iemand een idee hoe ik dit zou kunnen oplossen?
Anders ga ik morgen na school bij de HI winkel langs.
precies, gaat heel gemakkelijk !quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:25 schreef GuitarJJ het volgende:
Zoh, heb nu ook OS6 op mijn 9700Werkt perfect en backup+herstel van mijn gegevens en apps ging automatisch.
Koop een nieuw balletje? of laat er bij zo'n telefoon-sim-lock-vrij zaakje even een nieuwe erin zettenquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:21 schreef Samzz het volgende:
Nee, dat werkt niet, dat heb ik al geprobeerd.
Onder garantie opsturen gaat nog leuk worden, ik heb geen aankoopbewijs meer. En het contract met HI kan ik ook niet vinden. Maar ik neem aan dat ze die daar ook wel hebben...
Ik los het liever middels de garantie opquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:17 schreef AskMe het volgende:
[..]
Koop een nieuw balletje? of laat er bij zo'n telefoon-sim-lock-vrij zaakje even een nieuwe erin zetten
Waarom in godsnaam??quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:01 schreef Glennz het volgende:
Vriendin van me heeft een 9780 en wil er OS 5.0 op zetten. Hoe moet ze dit aanpakken?
Je zal opnieuw moeten activeren als je het OS upgrade.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Waar vind ik een goede tut voor een upgrade naar OS6 op een bold 9700? En weet iemand of al je BES settings er weer gewoon instaan na de upgrade?
Ik heb deze (tevens de nieuwste) gisteren gebruikt. Hier heb je een tutorial.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Waar vind ik een goede tut voor een upgrade naar OS6 op een bold 9700? En weet iemand of al je BES settings er weer gewoon instaan na de upgrade?
Ik ben 'm nu ook aan het draaienquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:33 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Ik heb deze (tevens de nieuwste) gisteren gebruikt. Hier heb je een tutorial.Hij werkt perfect!
Hoe het met BES zit weet ik niet. Bij de update werd bij mij alles geback-upt en meteen weer teruggezet. Ook mijn BIS-instellingen.
Hmz, nee dat hoefde niet. Alles stond er weer in. Alleen sommige applicaties die BIS gebruikte werkte niet (whatsapp en een weatherapp). Verder werkte alles direct. Gelukkig had ik mijn servicebooks gebackupped en nadat ik die had terug gezet werkte de BIS apps ook.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:28 schreef PPL het volgende:
[..]
Je zal opnieuw moeten activeren als je het OS upgrade.
Het gaat ook om BES, maar sommige applicatie gaan over BIS. Maar na de upgrade was hij nog keurig aangemeld op de BES server.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:22 schreef PPL het volgende:
Ik dacht dat het om BES ging.
Aardig wat upgrades gedaan van (weliswaar) OS4 naar OS5 en steeds was het nodig opnieuw te activeren.
Fijn dat het bij jou niet noidg was.
Altijd prettiger
Zo makkelijk is die manier niet, want ik kan het nergens op het internet vinden. "(quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:37 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Had ze niet beter een 9700 kunnen kopen dan![]()
Geen idee of het mogelijk is verder, normaal is het OS6, zou best kunnen dat je niet (op een makkelijke manier) terug kan naar OS5
Tja, ik zelf zou het ook niet doen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Voor een thema terug gaan naar een bagger OS
Was ook mijn reden om van OS6 naar 5 te gaanquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Voor een thema terug gaan naar een bagger OS
De bold 9780 komt standaard met OS 6.0 , je kan die naar mijn weten niet downgraden. Gewoon wachten op nieuwe updates.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:22 schreef Glennz het volgende:
[..]
Zo makkelijk is die manier niet, want ik kan het nergens op het internet vinden. "(
Ze wil het puur doen om de thema's. Hoe zit het met thema's voor OS6 op de 9780?
Want ze kan geen enkel thema installeren en ik zelf ook niet trouwens. Ik heb een 9700 met OS6 en ik kan ook geen thema's installeren.
Bij mij ook niet te downloaden iig. Is nog niet geschikt voor de 9780 blijkbaar. Toestel staat er ook niet tussen in de lijst.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:55 schreef Bryan181 het volgende:
Wie o wie weet de oplossing voor de telegraaf applicatie voor de 9780?
Ik heb er een wachtwoord op staan, kan je in de beveiligingsinstellingen ergens instellen.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:26 schreef julian6 het volgende:
Ik heb vaak dat als mijn BB in mn zak zit ik per ongeluk het "unlock" knopje indruk als ik mijn ipod pak of iets anders. Is er een manier om het unlocken moeilijker te maken (bv. eerst de unlock knop en daarna nog een toets op het toetsenbord) zodat ik mijn contacten niet meer ongewild lastigval met lege smsjes of broekzaktelefoontjes
Ik heb al wat beters gevonden, berrysliderquote:Op maandag 31 januari 2011 16:26 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Ik heb er een wachtwoord op staan, kan je in de beveiligingsinstellingen ergens instellen.
Maakt voor mij niet uit, ik "moet" een wachtwoord erop hebben staan. Maar klinkt idd ook interessant, iphone achtigquote:Op maandag 31 januari 2011 16:36 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ik heb al wat beters gevonden, berryslider
die berryslider werkt niet goed bij mij, waar kan je dat wachtwoord precies instellen op de bold?quote:Op maandag 31 januari 2011 16:41 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Maakt voor mij niet uit, ik "moet" een wachtwoord erop hebben staan. Maar klinkt idd ook interessant, iphone achtig
ik zie daar niet staan "vraag naar wachtwoord bij deblokkering" waar kan ik dat instellen?quote:Op maandag 31 januari 2011 16:56 schreef tha_rizzo het volgende:
Opties > Wachtwoord (bijna helemaal onderaan). Daar kan je een wachtwoord inschakelen
Naar mijn idee niet significant beter. Software is gelijk, verschil is formaat/touchscreen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:09 schreef Breach het volgende:
Heb enkele vraagjes die hier wel op zijn plek zijn denk ik:
- Hoe is de algemene opinie over de Blackberry Torch? En is deze significant beter dan de Bold 9780?
Is een toevoeging op de Bel+SMS+Web abonnementen om met een Blackberry te kunnen internetten/pingen/mailen. Hierbij heb je de maximale snelheid en 1gb aan data (indien 150 of meer minuten).quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:09 schreef Breach het volgende:
- Weet iemand wat het BlackBerry Plus abonnement bij Vodafone inhoudt?
Ah thanx. Dan is de Bold 9780 meer iets voor mij denk ik. Maar wat houdt bij Vodafone dan dat Web in. Want je betaalt voor dat BB Plus 7,50 extra..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:21 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Naar mijn idee niet significant beter. Software is gelijk, verschil is formaat/touchscreen.
[..]
Is een toevoeging op de Bel+SMS+Web abonnementen om met een Blackberry te kunnen internetten/pingen/mailen. Hierbij heb je de maximale snelheid en 1gb aan data (indien 150 of meer minuten).
Web is een algemene internet toevoeging. Zonder die toevoeging kan je alleen kiezen voor BB Basis, een lagere snelheid. (factor 10)quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:27 schreef Breach het volgende:
[..]
Ah thanx. Dan is de Bold 9780 meer iets voor mij denk ik. Maar wat houdt bij Vodafone dan dat Web in. Want je betaalt voor dat BB Plus 7,50 extra..
Viber komt binnenkort naar de Blackberry.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:03 schreef CocaColaLight het volgende:
Is het iemand al gelukt om voip calls te maken met een 9700?
En dan natuurlijk met software die gratis is
Klopt, ik verwacht alleen dat die eerder uit komt voor android en daarna voor blackberry.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:46 schreef Moos. het volgende:
[..]
Viber komt binnenkort naar de Blackberry.
Klopt, ik verwacht alleen dat die eerder uit komt voor android en daarna voor blackberry.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:46 schreef Moos. het volgende:
[..]
Viber komt binnenkort naar de Blackberry.
Ik vind het ook maar eens tijd worden, het lijkt er niet op dat T-Mobile/RIM hier snel mee over de brug komt. Heb je nog een betrouwbare link toevallig?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:27 schreef AskMe het volgende:
Iemand die ook z'n BB bold 9700 heeft geupdate naar de nieuwste OS 6.0.0448 ?
werkt overigens perfect
Yup je kan 'm hier downloaden. (bovenaan)quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:21 schreef Bigs het volgende:
[..]
Ik vind het ook maar eens tijd worden, het lijkt er niet op dat T-Mobile/RIM hier snel mee over de brug komt. Heb je nog een betrouwbare link toevallig?
Door een Blackberry-internet-abo te nemen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:01 schreef capuchon het volgende:
Ik heb effe een vraagje.
Ik heb me BB ontvangen maar de instant e-mail doet het niet. Ik kan niet pingen of apps (zoals facebook, twitter, msn) gebruiken. Ik kan wel gewoon op internet. Hoe kan ik dit probleem oplossen?
Als ik bv. op twitter wil gaan staat er dit 'momenteel gebruikt u een serviceplan dat deze toepassing niet ondersteunt.'
Dan zou het allemaal moeten werken.quote:
Dit inderdaad of een telefoontje met de provider kan ook wonderen doen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:51 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dan zou het allemaal moeten werken.
En je telefoon aan en uit zetten al geprobeerd? Doormiddel van een battery-pull?
Je batterij eruit trekken, batterij er weer in en hem aanzetten.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:13 schreef capuchon het volgende:
Wat is een battery-pull?
Als dit niet werkt ga ik morgen ff een belletje plegen inderdaad
Neem hier is een kijkjequote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:36 schreef Parafernalia het volgende:
Ik kom er niet uit. Wat is nu precies het verschil tussen de Blackberry 9780 Bold en de Blackberry 9800 TORCH?
Buiten het touchscreen en de prijs...zijn er grote verschillen tussen de toestellen? Qua gebruik, qua hardware, qua wat je ermee kan?
quote:
Het werkt lekkerquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
Via Blackberry Desktop is er nu een officiële update voor de 9300. Versie 6.0 is uit
Ook voor de 9700quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
Via Blackberry Desktop is er nu een officiële update voor de 9300. Versie 6.0 is uit
Heeft de Bold ook >> Document-editor (Wordquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:36 schreef Parafernalia het volgende:
Ik kom er niet uit. Wat is nu precies het verschil tussen de Blackberry 9780 Bold en de Blackberry 9800 TORCH?
Buiten het touchscreen en de prijs...zijn er grote verschillen tussen de toestellen? Qua gebruik, qua hardware, qua wat je ermee kan?
Ja op alles voor de 9300quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:20 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Heeft de Bold ook >> Document-editor (Word
>> Excel
>> PowerPoint
>> PDF)
>> Spraakmemo
>> Voice Dial
>> Klok
>> Kalender
>> Alarm
>> Calculator
?
Mijn Bold 9000 zekerquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:20 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
>> Excel
>> PowerPoint
>> PDF)
>> Spraakmemo
>> Voice Dial
>> Klok
>> Kalender
>> Alarm
>> Calculator
?
Een ja voor de 9780quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:20 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
>> Excel
>> PowerPoint
>> PDF)
>> Spraakmemo
>> Voice Dial
>> Klok
>> Kalender
>> Alarm
>> Calculator
?
Bijna wel. Mijn keuze zou overigens gaan naar de torchquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:02 schreef Parafernalia het volgende:
Dus de Bold 9780 is gewoon gelijk aan de Torch
Jep, zolang je internet maar uit hebt staan.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
Weet iemand of ik kosteloos gebruik kan maken van mijn gps+ software tijdens mijn skivakantie?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:00 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Jep, zolang je internet maar uit hebt staan.
Heb het in london ook gebruikt om mijn route te tracken, was geen probleem.
Display kapot, heb ik ook gehad. Opgestuurd en binnen een week had ik een nieuwe. Via vodafone.quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:30 schreef tha_rizzo het volgende:
Help.
Mijn BB 9700 faalt gewoon keihard.
Een tjidje geleden viel m'n Berry gewoon uit en na een battery pull deed 'ie 't weer, dus ik terug naar de winkel en na een week kreeg ik 'm terug met een versche firmware. Een uur nadat ik 'm had viel m'n Berry weer uit, dus ik weer terug naar de winkel en kreeg een week later een 'nieuwe' Berry terug. Nu zijn we een week verder en is 'ie alweer uitgevallen. Een paar minuten geleden kreeg ik opeens een wit scherm met paarse strepen (op de manier zoals je scherm van de eerste GameBoy deed als je 'm uitzette).
Het enige wat niet is veranderd in die paar weken zijn m'n SIM-, SD-kaart, accu en data (had een back-up gemaakt en teruggezet).
Heeft iemand een idee waaraan 't kan liggen?
Display doet 't nog gewoon. Had na een battery pull weer normaal beeld.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Display kapot, heb ik ook gehad. Opgestuurd en binnen een week had ik een nieuwe. Via vodafone.
Zojuist OS6 geïnstalleerd, ziet er goed uit. Kende het al van de 9780 en de Torch. Nu maar eens gebruiken.
Staat je landcode wel op +31 in je opties?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:30 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Display doet 't nog gewoon. Had na een battery pull weer normaal beeld.
Het probleem dat m'n telefoon zomaar uitvalt is niet meer (klopt af), echter kan ik niet altijd zien welk contactpersoon mij belt....en ik draai nu OS6
Jupquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:05 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Staat je landcode wel op +31 in je opties?
Ik sla alle nummers op met +31/+32.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:49 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Hoe staan je contact nummers opgeslagen? Met +316..... of gewoon 06....?
Bij mij was dat juist het probleem
Ok dat is wel apart dat het soms isquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:00 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ik sla alle nummers op met +31/+32.
Net nog gecontroleerd, één nummer had geen landcode. Maar het gekke is dat als bijvoorbeeld Henk Plamuurmes belt ik soms zijn naam zie en soms niet.
Geen idee, maar dat zou geen handige oplossing zijn daar ik toch regelmatig in 't buitenland benquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:09 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Ok dat is wel apart dat het soms isAls je het gewoon als 06... of 020..., 010... opslaan?
Gebeurd het dan ook soms of gewoon niet?
Hmm zeer weird idd, zou het aan je simkaart kunnen liggen? Telefoon nummers opgeslagen op je mobiel of op je simkaart? Ik zou het anders ook niet wetenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:35 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Geen idee, maar dat zou geen handige oplossing zijn daar ik toch regelmatig in 't buitenland ben
Ik snap ook echt niet hoe 't komt, heb m'n toestel twee keer opgestuurd (één keer software opnieuw geinstalleerd, tweede keer een nieuw toestel); back-up teruggezet; telefoon gewiped en alleen contactpersonen en agenda-items overgenomen; SD-kaartje vervangen.
De contactpersonen staan in m'n telefoongeheugen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:40 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Hmm zeer weird idd, zou het aan je simkaart kunnen liggen? Telefoon nummers opgeslagen op je mobiel of op je simkaart? Ik zou het anders ook niet weten
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:01 schreef capuchon het volgende:
Ik heb effe een vraagje.
Ik heb me BB ontvangen maar de instant e-mail doet het niet. Ik kan niet pingen of apps (zoals facebook, twitter, msn) gebruiken. Ik kan wel gewoon op internet. Hoe kan ik dit probleem oplossen?
Als ik bv. op twitter wil gaan staat er dit 'momenteel gebruikt u een serviceplan dat deze toepassing niet ondersteunt.'
Ik heb precies het zelf probleem ook met T-Mobile.quote:
Even opnieuw installeren via internet of via de pc en hij staat er weerquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:49 schreef theKiD het volgende:
Mediakaart probleem is inmiddels opgelost, ander kaartje erin, en het werkte weer.
Maar de appworld kan ik nergens meer terug vinden..
Reset van mn BIS was de oplossing.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:29 schreef Trystar het volgende:
[..]
[..]
Ik heb precies het zelf probleem ook met T-Mobile.
Is het bij jou al opgelost? Zo ja, hoe?
Ik heb al met T-Mobile gebeld maar die zeggen dat mn BIS is geactiveerd, maar op m'n Bold staat toch echt: BlackBerry Internet Service: Geen verbinding.
Anders morgen maar even langs de T-Mobile shop.
Daar begon het bij mij ook mee en na een paar weken was het afgelopen met mn 9700. Zorg dus dat je een recente backup hebt want met eeen beetje pech houdt ie er binnenkort mee opquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:30 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Display doet 't nog gewoon. Had na een battery pull weer normaal beeld.
Het probleem dat m'n telefoon zomaar uitvalt is niet meer (klopt af), echter kan ik niet altijd zien welk contactpersoon mij belt....en ik draai nu OS6
Daar vergis ik me ook nog wel eens in, na al een week OS6 te hebben.quote:Op donderdag 17 februari 2011 08:26 schreef Bigs het volgende:
OS6 is wel echt een lekkere verbetering voor de 9700. De browser is echt een stuk beter en de hele interface ziet er wat moderner uit. Alleen dat nieuwe menu ben ik nog niet zo'n fan van.. vond het fijner toen ik nog met de Blackberry-toets het menu kon openen.
Dubbelklik op de BB toets?quote:Op donderdag 17 februari 2011 08:26 schreef Bigs het volgende:
OS6 is wel echt een lekkere verbetering voor de 9700. De browser is echt een stuk beter en de hele interface ziet er wat moderner uit. Alleen dat nieuwe menu ben ik nog niet zo'n fan van.. vond het fijner toen ik nog met de Blackberry-toets het menu kon openen.
Ja ik weet het. Maar bij wat voor telefoon moet je nou 2 knoppen induwen om in het menu te komen?quote:
Of je klikt 1x op 'alles'. Gaat menu ook open. 't is maar wat je fijner vindt en ja je moet er even aan wennenquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:28 schreef Bigs het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Maar bij wat voor telefoon moet je nou 2 knoppen induwen om in het menu te komen?
Ja maar dan moet ik eerst naar alles scrollen. Voor een touchscreen is het prima, maar op een telefoon als de 9700 vind ik het niet ideaal.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:37 schreef AskMe het volgende:
[..]
Of je klikt 1x op 'alles'. Gaat menu ook open. 't is maar wat je fijner vindt en ja je moet er even aan wennen
http://crackberry.com/leaked-os-6-0-0-461-blackberry-bold-9700quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:58 schreef Niveath het volgende:
Wanneer kan ik eens OS6 op mijn bold 9700 zetten? Of kan dat al? Wil iig die browser hebben.
Yep, met iskoot kun je chatten met je skype contacts. Alleen hij belt naar een nummer in nederland om vanaf daar verder te gaan via voip. Het is geen complete voip oplossing.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
http://www.blackberryfreaks.com/iskootskype.html
Skype voor de BB? Of heb ik iets gemist?
tinylockquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:51 schreef GuitarJJ het volgende:
Ik heb bij mijn Bold 9700 nog wel eens last dat de toetsenvergrendeling eraf gaat in mijn broekzak. Blijjkbaar wordt de linker bovenknop dus per ongeluk ingedrukt. Erg irritant, dat bijvoorbeeld de contactenlijst open staat als je de telefoon uit je broekzak haalt!
Iemand een oplossing/app hiervoor? Ik kan wel een wachtwoord inschakelen, maar heb geen zin om elke keer wanneer ik even iets wil kijken eerst het wachtwoord moet intypen.
Ik zet hem als ik hem in m'n broekzak doe altijd linksboven op toetsenvergrendeling en rechtsboven op standby. Werkt prima.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:51 schreef GuitarJJ het volgende:
Ik heb bij mijn Bold 9700 nog wel eens last dat de toetsenvergrendeling eraf gaat in mijn broekzak. Blijjkbaar wordt de linker bovenknop dus per ongeluk ingedrukt. Erg irritant, dat bijvoorbeeld de contactenlijst open staat als je de telefoon uit je broekzak haalt!
Iemand een oplossing/app hiervoor? Ik kan wel een wachtwoord inschakelen, maar heb geen zin om elke keer wanneer ik even iets wil kijken eerst het wachtwoord moet intypen.
Ikzelf heb de BB vaak in zo'n holster zitten (met magneet).quote:Op zondag 27 februari 2011 11:35 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Ik zet hem als ik hem in m'n broekzak doe altijd linksboven op toetsenvergrendeling en rechtsboven op standby. Werkt prima.
Ik dus ook. Echter wordt die knop af en toe per ongeluk ingedrukt in mijn broekzak. Irritant!quote:Op zondag 27 februari 2011 11:35 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Ik zet hem als ik hem in m'n broekzak doe altijd linksboven op toetsenvergrendeling en rechtsboven op standby. Werkt prima.
Fijn ding, dat hoesje. Echter een beetje groot in je broekzak!quote:Op zondag 27 februari 2011 13:28 schreef PPL het volgende:
[..]
Ikzelf heb de BB vaak in zo'n holster zitten (met magneet).
Sinds ik die gebruik heb ik het probleem niet meer.
Aan de riemquote:Op zondag 27 februari 2011 13:32 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Fijn ding, dat hoesje. Echter een beetje groot in je broekzak!
Ja dit kan en ja O.S. 6.0 is gratis. Bij downloaden let er dan wel op dat je de vendor.xml verwijdert.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:10 schreef kloonii het volgende:
Vraagje, ik heb een bb bold 9700 van t mobile en een t mobile abbo.
Ik wil graag os 6.0 erop, maar weet niet of dit kan, ik heb het toestel al circa 1 jaar.
ps: is os 6.0 gratis of niet?
mvg
Instant email is gewoon je internet abo, dus ook 3gquote:Op maandag 28 februari 2011 01:43 schreef Duffpuf. het volgende:
Hallo, ik heb een vraag.
Ik ga morgen een Blackberry 9780 kopen.
Nou vroeg ik mij het volgende af:
Als ik bij T-mobile een normaal Instant email (bb internet) neem is dat dan ook gelijk 3G of is daar een ander abbo voor nodig?
Mvg, Duffpuf.
Ik hoorde dat hij vrij 'laggy' was? En op welke telefoon speel je 'm ? Ik heb zelf de bold 9700, maar 't lijkt me echt een spel voor de torchquote:Op maandag 28 februari 2011 04:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
En hoe ver zijn jullie bij Angry Farm (kopie angry bird) Ik kom niet voorbij level 19
Werkt bij mij gewoon normaalquote:Op maandag 28 februari 2011 13:14 schreef Bryan181 het volgende:
Is eindelijk de telegraaf app uit voor de 9780, staat er telkens connection error? Iemand een idee?
Net even gedownload en op de Bold 9700 gezet. Het idee is wel vet, maar hij is best traag. Tevens niet echt iets voor een Bold 9700. Eerder voor de Torch idd!quote:Op maandag 28 februari 2011 04:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
En hoe ver zijn jullie bij Angry Farm (kopie angry bird) Ik kom niet voorbij level 19
oke, thnxquote:Op maandag 28 februari 2011 12:34 schreef Trystar het volgende:
[..]
Instant email is gewoon je internet abo, dus ook 3g
Ik heb de 9300 en daar werkt ie gewoon snel op, geen probleem. Mijn vriendin heeft de 8520 en daar is ie laggy op iddquote:Op maandag 28 februari 2011 13:09 schreef AskMe het volgende:
[..]
Ik hoorde dat hij vrij 'laggy' was? En op welke telefoon speel je 'm ? Ik heb zelf de bold 9700, maar 't lijkt me echt een spel voor de torch
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik heb de 9300 en daar werkt ie gewoon snel op, geen probleem. Mijn vriendin heeft de 8520 en daar is ie laggy op idd
Beide foons zijn Bold Curve
Dan is het makkelijk om te vermelden welke functies je zoekt of mist in de huidige agenda? Werkt voor mij iig prima.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:52 schreef 1517 het volgende:
Ik zoek eigenlijk ook een betere agenda functie dan de standaard BB.
En een gratis PDF-reader
Is daar niet een gratis variant van? 5¤ is vrij fors :$quote:Op maandag 28 februari 2011 04:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
Niet gevonden en het kost voor mij maar 1 pakje peuken en houdt me nu al 2 volle dagen bezig dus het was voor mij een nuttige uitgavequote:Op maandag 28 februari 2011 23:00 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Is daar niet een gratis variant van? 5¤ is vrij fors :$
Als je even googled kun je hem wel 'gratis' vinden. Maar ik ga verder geen linkjes plaatsen.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:00 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Is daar niet een gratis variant van? 5¤ is vrij fors :$
E ingedrukt houden en dat met de trackpad scrollenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:16 schreef bamischijf het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat de volgende vraag in deze reeks nog niet gesteld is, maar ik ben toch benieuwd:
hoe typ je een "é" "ë" of "è" op de BB bold 9700?
Hehe, ben een jaar geleden gestopt, dit zou mijn pakje van de week kunnen zijnquote:Op maandag 28 februari 2011 23:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ni
[..]
Niet gevonden en het kost voor mij maar 1 pakje peuken en houdt me nu al 2 volle dagen bezig dus het was voor mij een nuttige uitgave![]()
Waarom zou je dat willen als je een back-up kan maken?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:56 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is om je apps op je geheugenkaart te zetten? En als dat kan, hoe dat dan moet?
Om meer ruimte op je telefoon zelf te houden?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:24 schreef AskMe het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen als je een back-up kan maken?
Truequote:Op woensdag 2 maart 2011 22:25 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Om meer ruimte op je telefoon zelf te houden?
Af en toe 'Quick-pullen' werkt ook goed, om hem even wat te verfrissen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:59 schreef AskMe het volgende:
[..]
Truezat even anders te denken. geen idee eigenlijk, zoveel apps heb ik niet
BES-abonnement nemenquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:43 schreef crossover het volgende:
Hoe kan ik mijn exchange mail-adres ontvangen op m'n Bold 9700? Ik wil ook graag mijn agenda synchroniseren..
quote:Research In Motion (RIM), het bedrijf achter Blackberry, is volgens geruchten bezig Blackberry Messenger naar iOS- en Androidtoestellen te krijgen. Het gebruik van Blackberry Messenger staat beter bekend als pingen.
RIM maakte eerder bekend dat het gebruik van Blackberry Messenger het afgelopen jaar met 500 procent gegroeid is.
Pingen
Met de applicatie kunnen gebruikers berichten naar elkaar sturen over een internetverbinding. De dienst is vergelijkbaar met smsen, maar dan gratis. Pingen is onder Blackberrygebruikers enorm populair.
Volgens meerdere betrouwbare bronnen komt de dienst nu ook naar toestellen uitgerust met Android van Google en iOS van Apple. Het zou wel gaan om een afgeslankte versie.
Volgens de bronnen komt de Androidversie nog dit jaar. De app voor iOS zal nog wat langer op zich laten wachten door de strenge eisen van Apple.
Dat is wel een meerwaarde voor blackberry ja. Als straks andere toestellen hetzelfde platform gaan gebruiken, zie ik niet in waarom ik nog voor een bb zou gaan, ondanks dat 't een top toestel is hoor, daar niet vanquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:05 schreef AskMe het volgende:
Als dat gebeurt dan is mijn blackberry zo de deur uit, althans als die voor iOS uitkomt
Als ik dit lees, dan zou ik alsnog voor een BB gaan hoor, dat is tenminste als BlackBerry Messenger de hoofdreden is om een BB te halen. Zoals het nu naar uitziet zal Android en iOS dus alleen een stripper-versie hebben: je kan er alleen mee texten.quote:RIM is natuurlijk niet van plan om dezelfde versie van BlackBerry Messenger uit te brengen voor Android en iOS, dit zou het marktaandeel van de BlackBerry-toestellen in gevaar brengen. Om de BlackBerry te beschermen is RIM van plan een uitgeklede versie van BlackBerry Messenger uit te brengen voor Android en iOS. Gebruikers van een Android- of iOS-variant van BBM zullen wellicht alleen berichten kunnen uitwisselen. Functies als delen van fotos, videos en locatie zullen dus voor deze groep gebruikers niet beschikbaar zijn. Zo krijgen Android en iOS-gebruikers een voorproefje van de BlackBerry Messenger en om alle functies te kunnen gebruiken, moeten zij dus een BlackBerry-toestel aanschaffen. Link rest van artikel
Al gebruikt 90% van de Blackberry-gebruikers BM alleen voor tekst.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:37 schreef Greenboard het volgende:
[..]
[..]
Als ik dit lees, dan zou ik alsnog voor een BB gaan hoor, dat is tenminste als BlackBerry Messenger de hoofdreden is om een BB te halen. Zoals het nu naar uitziet zal Android en iOS dus alleen een stripper-versie hebben: je kan er alleen mee texten.
Lijkt me juist een hele slimme manier om meer marktaandeel te krijgen. Terwijl meerdere telefoonfabrikanten zitten te vechten om de 'beste' smartphone met touch screen zorgt blackberry voor een groot assortiment aan telefoons. Hierbij kan je dus wel internetten en pingen, maar tegelijkertijd heb je nog wel keuze uit een groot assortiment aan telefoonstijlen. Ik denk dat veel vrouwen behoefte hebben aan zo'n plipphone en die kunnen dus nu wel gaan pingen/whatsappen etc.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:54 schreef wolfrolf het volgende:
Mijn god het nieuwe toestel van BB is een Flip-Phone???
Wat een inzicht hebben die mensen, zitten echt bovenop de nieuwste ontwikkelingen...
De BB Style 9670:
[ afbeelding ]
Met een scherm aan de buitenkant waarop je de tijd kunt aflezen!!!!!!!!!!!!!11111
Ik ga even onder de tafel liggen lachen. Kom op BlackBerry prutsers, stap nu maar gewoon over op de iPhone.Dit kan toch echt niet.
Zoveel mensen, zoveel wensen. Doeiquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:54 schreef wolfrolf het volgende:
Mijn god het nieuwe toestel van BB is een Flip-Phone???
Wat een inzicht hebben die mensen, zitten echt bovenop de nieuwste ontwikkelingen...
De BB Style 9670:
[ afbeelding ]
Met een scherm aan de buitenkant waarop je de tijd kunt aflezen!!!!!!!!!!!!!11111
Ik ga even onder de tafel liggen lachen. Kom op BlackBerry prutsers, stap nu maar gewoon over op de iPhone.Dit kan toch echt niet.
Phew, hij doet 't al weer. Had al 2x een battery-pull gedaan, nu net een 3ex gedaan en het internet is terugquote:
Ja.quote:Op zondag 6 maart 2011 11:46 schreef AskMe het volgende:
iemand ook al de nieuwe update gekocht van Bebuzz?
Ik weet zo geen oplossing. Maar wel een tijdelijke tip: als je een heel stuk naar beneden moet scrollen kun je beter op de b-toets drukken, dan zit je meteen helemaal onderaan (bottom). Je kan ook het omgekeerde doen met de t-toets (top).quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:21 schreef byah het volgende:
Heb met mijn Bold 9780 een irritant probleem, als ik een nieuwe sms ontvang en deze open zie ik de eerste sms in de conversatie en moet ik helemaal naar beneden scrollen naar het nieuwste bericht. Is dit een bepaalde optie?
That sucks. Bij mij geeft hij de nieuwste sms altijd als eerste weer..quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:21 schreef byah het volgende:
Heb met mijn Bold 9780 een irritant probleem, als ik een nieuwe sms ontvang en deze open zie ik de eerste sms in de conversatie en moet ik helemaal naar beneden scrollen naar het nieuwste bericht. Is dit een bepaalde optie?
Hier vind je alle informatie over datagebruik in het buitenlandquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
Volgende maand ga ik naar Val Thorens voor een skivakantie en wilde mijn afdalingen vastleggen met gps
Heeft iemand goede ervaringen of tips voor een gps app?
Die hoogte, snelheid, duur registreert?
Tips welke instellingen ik moet gebruiken om geen kosten te maken? (iets met roaming ofzo)
Misschien nog andere tips waar je zelf tegenaan liep?
Ik had nog eindeloos online van mn abbo, heb een losse bb 8520 gekocht.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:18 schreef poepeneesje het volgende:
Ik krijg niet helemaal duidelijk welk gemis ik heb, wanneer ik BIS niet neem.
In de nabije toekomst wil ik namelijk een BB 9300 (naast mijn eigen HTC Desire) gaan aanschaffen, omdat ik BB-apps ga ontwikkelen voor een opdrachtgever.
Wat ik begreep is dat je helemaal geen gebruik kan maken van:
- Ping
- Internet
- ...
En wat nog meer niet/wel?
Alt en dan enter.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:07 schreef DuvelDuvel het volgende:
Iemand hier die toevallig weet hoe ik de spellingscontrole weer op NL kan zetten. Staat nu per ongeluk op Engels.
Heb een torch 9800.
Gewoon gratis.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:43 schreef Fluweel het volgende:
Mensen ik heb een vraagje, kost het pingen naar Engeland iets extra of is het gewoon ook gratis?
Nevermind, al uitgevondenquote:Op woensdag 16 maart 2011 11:57 schreef Zwitsalletje het volgende:
Hallo!
Net 2 dagen mijn BB, ben erg tevreden tot nu toe, alleen..
Hoe spoel ik door met een youtube filmpje, ik heb namelijk geen cursor terwijl het filmpje afspeelt, wel kan ik pauzeren etc.
Krijg jij die vraag niet zodra je je usb erin steekt? Wat je wilt doen? Dan kun je (ik) kiezen uit opladen of media synchroniseren of USB-station...quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:14 schreef crossover het volgende:
Is er een manier om het opladen uit te schakelen via USB kabel? Als ik met mijn laptop reis en online wil, trekt ie volgens mij heel m'n accu van de laptop leeg
Ja, via emailinstellingen kan je de handtekening aanpassen/verwijderenquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:31 schreef DuvelDuvel het volgende:
Is er eigenlijk geen manier om dat verschrikkelijk verzonden vanaf mijn BlackBerry toestel zinnetje weg te krijgen
in het menu staat een mooi ''knopje'' met een antenne erop, daar kan je de verbindingen zien; bluetooth, wifi, mobiele verbindingquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:47 schreef tinoz het volgende:
Mijn ouders hebben alletwee blackberries maar die dingen staan volgensmij niet goed afgesteld ; ik wilde een filmpje laten zien van youtube en het laden duurde een aantal minuten.
Nu weet ik niet welk telefoon abbo ze hebben ( ga ze zo vragen ) maar weet ik wel dat hier in huis Wlan is . Nu vraag ik me af of ik de blackberry zo in kan stellen dat hij automatisch het draadloze netwerk pakt , of , of ik een app moet downen op de telefoon om dit mogelijk te maken?
Verder snap ik niet dat Outlook niet met deze telefoons gesynchroniseerd kan worden. Mijn oudjes hebben alle gegevens handmatig ingevoerd
Niemand ervaringen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
Volgende maand ga ik naar Val Thorens voor een skivakantie en wilde mijn afdalingen vastleggen met gps
Heeft iemand goede ervaringen of tips voor een gps app?
Die hoogte, snelheid, duur registreert?
Tips welke instellingen ik moet gebruiken om geen kosten te maken? (iets met roaming ofzo)
Misschien nog andere tips waar je zelf tegenaan liep?
Endomondo?quote:
Zie DM.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:02 schreef Bartholomaeus het volgende:
Weet iemand of je al ergens de volledige Angry Farm versie kan downloaden (gratis)??
Of weet iemand nog andere sites waar je gratis BB-games kan downloaden?
Omdat je bij een blackberry GEEN data moet aftikken voor het ontvangen en verzenden van mail. Dat valt dus buiten je data pakket itt alle andere aanbieders.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:05 schreef crossover het volgende:
Nog even terugkomend op het instellen van exchange. Waarom kan je het bij een HTC gewoon erin zetten, terwijl je er met een BB een apart abo voor moet hebben dat geld kost?
Als ik dat had geweten had ik htc genomen
Met dank aan GuitarJJ heb ik nu Angry Farm!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |