quote:Op maandag 17 januari 2011 20:17 schreef TjibbeTjibsma het volgende:
mensen die blackberry hebben zonder een bis provider
Das nog langquote:Op maandag 17 januari 2011 20:15 schreef BobMarleyIsTheBom het volgende:
Mijn batterij gaat hoogstens van half7 's ochtends t/m 23.40 's nachts mee xD haha!
Hmm... oké! nja, ik heb altijd 2 telefoons bij me:$ heb op moment nog die gratis bis van Vodafone, en een abo-telefoonquote:Op maandag 17 januari 2011 20:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Das nog langIk mag blij zijn als ik hem om 0800 van de oplader afhaal en ik om 20.00 geen lege telefoon bij me heb
nope! ik niet in elk geval!quote:Op maandag 17 januari 2011 20:45 schreef V-for-Vendetta het volgende:
nooit iemand problemen met surfen op the interwebz en aanwijzers die verdwijnen?
Downloaden uit appworldquote:Op maandag 17 januari 2011 21:03 schreef AdvancedPower het volgende:
okee dit is het probleem: ik ben blackberry messenger kwijt
hij staat ook niet meer bij 'kern' bij toepassing (als je bij opties kijkt)
hoe krijg ik de nederlandse versie weer terug?
heb al master reset gedaan alleen heb ik 'm niet terug gekregen hiermee.
hoe moet ik 'm terug krijgen?
quote:Op maandag 17 januari 2011 21:03 schreef AdvancedPower het volgende:
okee dit is het probleem: ik ben blackberry messenger kwijt
hij staat ook niet meer bij 'kern' bij toepassing (als je bij opties kijkt)
hoe krijg ik de nederlandse versie weer terug?
heb al master reset gedaan alleen heb ik 'm niet terug gekregen hiermee.
hoe moet ik 'm terug krijgen?
Dat, of: http://us.blackberry.com/smartphones/features/im/wlm.jspquote:
Ja, ik heb een idee: Nee, dat kan niet.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand eigenlijk een idee of ik tomtom op een BB9300 kan zetten?
Andere navigatie zoals tomtom dan?quote:Op maandag 17 januari 2011 22:41 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, ik heb een idee: Nee, dat kan niet.
http://www.waze.com/quote:Op maandag 17 januari 2011 22:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Andere navigatie zoals tomtom dan?
Correctie...quote:Op maandag 17 januari 2011 20:12 schreef Allure_ het volgende:
Het verschil tussen de Bold en de Curve serie.
De Bold serie is meer gericht op de zakelijke markt, ook in vergelijking met de Curve is die groter in omvang.
The Curve heeft over het algemeen een iets betere camera al is dit verschil de laatste tijd haast rechtgetrokken met de introductie van de Bold9700.
Daarnaast heeft de Bold in tegenstelling tot de Curve beschikking over 3G.
Ik zou zeggen pas het maar aan in de openingspost wikiquote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:59 schreef PPL het volgende:
[..]
Correctie...
De Curve 9300 heeft wél 3G.
De Curve (8520/9300 2MP) heeft zeker geen betere camera dan de Bold (9780 heeft 5 MP)
de mobiele 9292 website?quote:Op maandag 17 januari 2011 23:30 schreef Moos. het volgende:
Weet iemand of er nog verandering komt in het aanbod van nederlandse apps? Aangezien ik nu nog steeds een fatsoenlijk ov-planner mis die bus en trein gebruikt.
Lijkt me duidelijk, schatjequote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mijn gloednieuwe Curve 8520 kan elk moment bezorgd worden nu. Gaan we pingen Allure_?
Ik heb de 9300 en mijn vriendin de 8520. Kan persoonlijk de 9300 zeker wel aanradenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:10 schreef OudeBok het volgende:
'Ullo.
Sorry voor zo random jullie topic binnenspringen zonder fatsoenlijke introductie o.i.d. :p
Wat zouden jullie mij aanraden ?
Ik bezit nu een Blackberry 8310 Curve. Fijn ding, ware het niet dat hij rete langzaam is.
Ik wil dus een nieuwe kopen - obvious -
Ik twijfel wel een beetje !
Daarom zou ik graag willen weten of iemand hier ervaringen heeft met de curve 9300 ! Bold 9700 is touch al wel weer een beetje outdated en de 9780 ligt iets boven m'n budget !
Nouja, gewoon..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik heb de 9300 en mijn vriendin de 8520. Kan persoonlijk de 9300 zeker wel aanradenitt de 8520 heeft de 9300 3G wat echt een merkbaar verschil. Wat wil je verder weten?
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mijn gloednieuwe Curve 8520 kan elk moment bezorgd worden nu. Gaan we pingen Allure_?
Wéér een neger die een blank meisje van me afpakt? Ik ga in therapiequote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk, schatje [ afbeelding ].
Zucht, de toestellen zijn geruchten en nog niet eens aangekondigd. Wat verwacht je?quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:55 schreef PPL het volgende:
Iemand al gehoord wanneer de Dakota en Apollo uitkomen in Nederland?
Inside informatie.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:10 schreef znarch het volgende:
[..]
Zucht, de toestellen zijn geruchten en nog niet eens aangekondigd. Wat verwacht je?
Jep, ben alleen de naam even kwijt. ... mini. Eeehm.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:33 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Ik heb de blackberry bold 9700 maar ik vind de browser erg sucken! Weet iemand of ik een andere browser kan downloaden?
Opera mini bedoel je?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:12 schreef znarch het volgende:
[..]
Jep, ben alleen de naam even kwijt. ... mini. Eeehm.
wat is BT?? bluetooth?? NEEquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:17 schreef BobMarleyIsTheBom het volgende:
eeh, heb jij je BT misschien aan staan? of de hele tijd op hsdpa/3g? dat trekt ook veel. luister je veel muziek oid?
Ik heb hetzelfde toestel, gaat bij mij toch een stuk langer mee. Maandag opgeladen om 23.00, ging mee tot 17.00 op woensdag (ongeveer).quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:53 schreef R3C het volgende:
Hoi mensen
Ik heb een bold 9780, een weekje in mijn bezit nu...
maarrrr hoe kan het zijn dat de accu maar ongeveer 7 uur meegaat?? :-s
terwijl ik hem amper gebruik over heel de dag. Om 08.30 uur is ie vol en einde van de werkdag om 17.00 uur is EMPTY!!
-WIFI staat uit
-Apps die ik erop had gezet zijn er inmiddels af
-accu eruit gehaal
-ge-reset (alt lg lg
Ik zit bijna zelf te twijfelen of dit hoort bij een 9780???
Kan iemand mij helpen? of heeft er iemand een idee hoe dit kan?
Ja heb dus exact hetzelfde... gewoon 3G en 3 mail adressen, het enige wat aan staat is Facebook... vreemd, ga er wel mee naar de winkel..quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:28 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde toestel, gaat bij mij toch een stuk langer mee. Maandag opgeladen om 23.00, ging mee tot 17.00 op woensdag (ongeveer).
Zorg iig dat alle programma's niet continu naar updates zoeken (facebook, twitter etc).Mijn netwerk staat gewoon vol aan, heb 3 e-mailaccounts gesynced staan en zit continu op 3G netwerk.
hmm. zal ik indd even doen als jou was! mijn storm1 gaat iets langer mee dan jouw bb..quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:34 schreef R3C het volgende:
[..]
Ja heb dus exact hetzelfde... gewoon 3G en 3 mail adressen, het enige wat aan staat is Facebook... vreemd, ga er wel mee naar de winkel..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |