Viber komt binnenkort naar de Blackberry.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:03 schreef CocaColaLight het volgende:
Is het iemand al gelukt om voip calls te maken met een 9700?
En dan natuurlijk met software die gratis is
Klopt, ik verwacht alleen dat die eerder uit komt voor android en daarna voor blackberry.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:46 schreef Moos. het volgende:
[..]
Viber komt binnenkort naar de Blackberry.
Klopt, ik verwacht alleen dat die eerder uit komt voor android en daarna voor blackberry.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:46 schreef Moos. het volgende:
[..]
Viber komt binnenkort naar de Blackberry.
Ik vind het ook maar eens tijd worden, het lijkt er niet op dat T-Mobile/RIM hier snel mee over de brug komt. Heb je nog een betrouwbare link toevallig?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:27 schreef AskMe het volgende:
Iemand die ook z'n BB bold 9700 heeft geupdate naar de nieuwste OS 6.0.0448 ?
werkt overigens perfect
Yup je kan 'm hier downloaden. (bovenaan)quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:21 schreef Bigs het volgende:
[..]
Ik vind het ook maar eens tijd worden, het lijkt er niet op dat T-Mobile/RIM hier snel mee over de brug komt. Heb je nog een betrouwbare link toevallig?
Door een Blackberry-internet-abo te nemen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:01 schreef capuchon het volgende:
Ik heb effe een vraagje.
Ik heb me BB ontvangen maar de instant e-mail doet het niet. Ik kan niet pingen of apps (zoals facebook, twitter, msn) gebruiken. Ik kan wel gewoon op internet. Hoe kan ik dit probleem oplossen?
Als ik bv. op twitter wil gaan staat er dit 'momenteel gebruikt u een serviceplan dat deze toepassing niet ondersteunt.'
Dan zou het allemaal moeten werken.quote:
Dit inderdaad of een telefoontje met de provider kan ook wonderen doen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:51 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dan zou het allemaal moeten werken.
En je telefoon aan en uit zetten al geprobeerd? Doormiddel van een battery-pull?
Je batterij eruit trekken, batterij er weer in en hem aanzetten.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:13 schreef capuchon het volgende:
Wat is een battery-pull?
Als dit niet werkt ga ik morgen ff een belletje plegen inderdaad
Neem hier is een kijkjequote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:36 schreef Parafernalia het volgende:
Ik kom er niet uit. Wat is nu precies het verschil tussen de Blackberry 9780 Bold en de Blackberry 9800 TORCH?
Buiten het touchscreen en de prijs...zijn er grote verschillen tussen de toestellen? Qua gebruik, qua hardware, qua wat je ermee kan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |