OS5 tegen OS6, dus niet heel vreemd.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:51 schreef Bryan181 het volgende:
Ja maar volgens mij werkt het niet..zou wel heel vaag zijn
Jaaaaquote:
Klopt, bij mij ook.quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:32 schreef Miam het volgende:
[..]
Jaaaaal laden de pagina's wel ergg traag op m`n blackberry.
Had ze niet beter een 9700 kunnen kopen danquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:01 schreef Glennz het volgende:
[..]
Klopt, bij mij ook.![]()
Vriendin van me heeft een 9780 en wil er OS 5.0 op zetten. Hoe moet ze dit aanpakken?
Je kan proberen met de punt van een opgevouwen A4'tje ertussen de wroeten. Kan het probleem verhelpen, anders gewoon onder garantie op laten sturen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:14 schreef Samzz het volgende:
Hoi. Ik heb een BB die sinds vandaag een mankementje vertoont. Een heel irritante, het bolletje scrolt niet meer omlaag. Iemand een idee hoe ik dit zou kunnen oplossen?
Anders ga ik morgen na school bij de HI winkel langs.
precies, gaat heel gemakkelijk !quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:25 schreef GuitarJJ het volgende:
Zoh, heb nu ook OS6 op mijn 9700Werkt perfect en backup+herstel van mijn gegevens en apps ging automatisch.
Koop een nieuw balletje? of laat er bij zo'n telefoon-sim-lock-vrij zaakje even een nieuwe erin zettenquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:21 schreef Samzz het volgende:
Nee, dat werkt niet, dat heb ik al geprobeerd.
Onder garantie opsturen gaat nog leuk worden, ik heb geen aankoopbewijs meer. En het contract met HI kan ik ook niet vinden. Maar ik neem aan dat ze die daar ook wel hebben...
Ik los het liever middels de garantie opquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:17 schreef AskMe het volgende:
[..]
Koop een nieuw balletje? of laat er bij zo'n telefoon-sim-lock-vrij zaakje even een nieuwe erin zetten
Waarom in godsnaam??quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:01 schreef Glennz het volgende:
Vriendin van me heeft een 9780 en wil er OS 5.0 op zetten. Hoe moet ze dit aanpakken?
Je zal opnieuw moeten activeren als je het OS upgrade.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Waar vind ik een goede tut voor een upgrade naar OS6 op een bold 9700? En weet iemand of al je BES settings er weer gewoon instaan na de upgrade?
Ik heb deze (tevens de nieuwste) gisteren gebruikt. Hier heb je een tutorial.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Waar vind ik een goede tut voor een upgrade naar OS6 op een bold 9700? En weet iemand of al je BES settings er weer gewoon instaan na de upgrade?
Ik ben 'm nu ook aan het draaienquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:33 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Ik heb deze (tevens de nieuwste) gisteren gebruikt. Hier heb je een tutorial.Hij werkt perfect!
Hoe het met BES zit weet ik niet. Bij de update werd bij mij alles geback-upt en meteen weer teruggezet. Ook mijn BIS-instellingen.
Hmz, nee dat hoefde niet. Alles stond er weer in. Alleen sommige applicaties die BIS gebruikte werkte niet (whatsapp en een weatherapp). Verder werkte alles direct. Gelukkig had ik mijn servicebooks gebackupped en nadat ik die had terug gezet werkte de BIS apps ook.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:28 schreef PPL het volgende:
[..]
Je zal opnieuw moeten activeren als je het OS upgrade.
Het gaat ook om BES, maar sommige applicatie gaan over BIS. Maar na de upgrade was hij nog keurig aangemeld op de BES server.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:22 schreef PPL het volgende:
Ik dacht dat het om BES ging.
Aardig wat upgrades gedaan van (weliswaar) OS4 naar OS5 en steeds was het nodig opnieuw te activeren.
Fijn dat het bij jou niet noidg was.
Altijd prettiger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |