Heb hem wel eens bij iemand anders gezien. Leuk dingetje, alleen veels te duur!quote:Op maandag 17 januari 2011 16:19 schreef arucard het volgende:
Ik ben van plan een Boss RC20 Loopstation te kopen. Heeft er hier iemand ervaring mee ? Of berhaupt met een looppedaaltje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar doet dat eigenlijk nauwelijks nog.
De RC2 zou ook nog kunnen, stuk goedkoper maar wel minder functies.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:23 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Heb hem wel eens bij iemand anders gezien. Leuk dingetje, alleen veels te duur!
quote:Op maandag 17 januari 2011 16:07 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik heb nog een POD XT Live hier liggen waar ik niks mee doe
Het is verder een top ding maar omdat ik alleen de distortion/overdrive gebruikte heb ik besloten hem weg te doen. Ook ga ik m'n Hot Rod Deluxe weg doen, niet omdat het een kut amp is maar gewoon omdat ik wat anders wil. Iets wat gemaakt is om te scheuren! Daardoor wordt dus ook de Line6 overbodigquote:
Is het een melodie? Probeer eens alleen de melodie te spelen, dan baslijntjes. Lukt dat niet eerst kijken welke toonladder die melodie is en dan baslijn en akkoorden bij verzinnen!quote:Op maandag 17 januari 2011 16:30 schreef Gitaarmat het volgende:
Irritant: een nummer bedenken in je hoofd, maar de akkoorden niet kunnen vinden.
ik vind die hot rod zo geweldigquote:Op maandag 17 januari 2011 16:56 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Het is verder een top ding maar omdat ik alleen de distortion/overdrive gebruikte heb ik besloten hem weg te doen. Ook ga ik m'n Hot Rod Deluxe weg doen, niet omdat het een kut amp is maar gewoon omdat ik wat anders wil. Iets wat gemaakt is om te scheuren! Daardoor wordt dus ook de Line6 overbodig
quote:Op maandag 17 januari 2011 16:24 schreef Muchachooo het volgende:
Ik speel veel met de Hold functie op mijn DD-7 (40sec loop), is echt lachen!
Kan me voorstellen dat zo'n loopstation een leuk ding is, maar inderdaad: veel te duur!
Weet er iemand hier trouwens hoe ik aan een custom halspen cover kom? (Ik wil er iets anders hebben staan dan 'Studio', zoals mijn naam bijvoorbeeld)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar doet dat eigenlijk nauwelijks nog.
quote:Op maandag 17 januari 2011 16:56 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Het is verder een top ding maar omdat ik alleen de distortion/overdrive gebruikte heb ik besloten hem weg te doen. Ook ga ik m'n Hot Rod Deluxe weg doen, niet omdat het een kut amp is maar gewoon omdat ik wat anders wil. Iets wat gemaakt is om te scheuren! Daardoor wordt dus ook de Line6 overbodig
Je hebt nooooit nieuwe gear nodigquote:Op maandag 17 januari 2011 17:34 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
ik vind die hot rod zo geweldig
maar ik heb hier nog mijn marshall staan, dus heb helemaal geen nieuwe versterker nodig
quote:
zolang je maar niet gelooft dat dat ding echt 450 euro kost normaalquote:Op maandag 17 januari 2011 19:39 schreef GuitarJJ het volgende:
Mooie aanbieding
http://www.feedback.nl/gitaar-versterkers/vox/vt-50
Ik speel er wekelijks/maandelijks op en vind dat dat ding nog best lekker geluid heeft!quote:Op maandag 17 januari 2011 20:02 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
zolang je maar niet gelooft dat dat ding echt 450 euro kost normaal
bovendien ben ik nog steeds niet heel enthousiast over die ValveTronix serie..
Voor die prijs dus een aanrader?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:05 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Ik speel er wekelijks/maandelijks op en vind dat dat ding nog best lekker geluid heeft!
Vet, wat voor een? Nieuw?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:29 schreef wimjongil het volgende:
Ik heb zin in morgennnn! Dan komt mijn moeke met m'n Peavey thuis![]()
Een nieuwe Peavey 6505+ 112 combo!quote:Op maandag 17 januari 2011 20:31 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Vet, wat voor een? Nieuw?
Ik heb ook een Peavey.
Zeker!quote:
hoe behandel je een buizenbak als digitale versterker als ik vragen mag?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:46 schreef Gitaarmat het volgende:
Nais, vrijdag even de buizenbak weer losscheuren bij een bandjes competitie. Hopen dat hij het volhoudt want ben de laatste tijd nogal onzeker over dat ding:
-keiharde ruis (of dat komt door alle pc's/laptops die er bij in de buurt staan? kan dat?
-soms een knallende piep als ik hem uitzet
Ik heb hem in het begin teveel behandeld als een digitale versterker denk ik.
USAquote:Op maandag 17 januari 2011 20:54 schreef Muchachooo het volgende:
ik weet nog steeds niet of ik nou voor een MiM strat of een USA strat ga
iemand tips?
probleem is dat ik een USA sowieso tweedehands koop, die dingen zijn veel te duur nieuw. en dan kom je bij het probleem dat ik geen sunburst of zwarte wil, en valt 95% al af. Liefst ga ik voor Charcoal of Lake Placid Bluequote:Op maandag 17 januari 2011 20:55 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
USA![]()
En gewoon zelf testen, dan merk je het verschil vast wel. Of je vind juist MiM beter
Totdat je een fatsoenlijke USA'er te pakken hebt. Dan verkoop je al je mexico zut.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:03 schreef Maleco het volgende:
Ik heb nooit de meerwaarde gezien van de USA tegenover MiM,
vond de MiM altijd al genoeg kwaliteit
Vquote:Op maandag 17 januari 2011 20:42 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Een nieuwe Peavey 6505+ 112 combo!Voor 400e toen gescoord bij Guitarking.
\quote:Op maandag 17 januari 2011 20:42 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik heb geen fatsoenlijke microfoonquote:Op maandag 17 januari 2011 21:29 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
V
[..]
\
VET!![]()
![]()
Zo'n gave oversturing![]()
![]()
Post wel wat opnames he
Beide.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:54 schreef Muchachooo het volgende:
ik weet nog steeds niet of ik nou voor een MiM strat of een USA strat ga
iemand tips?
quote:Op maandag 17 januari 2011 22:45 schreef BoerBert het volgende:
Als je het geld ervoor (over) hebt, zou ik lekker een Amerikaan kopen.
Ja, twee gitaren die het net niet zijn en alleen maar minder waard worden na upgrades. Al mijn USA Fenders krijg ik zonder meer de aanschafprijs voor terug...quote:Op maandag 17 januari 2011 22:57 schreef brother52 het volgende:
Aan de andere kant kun je voor hetzelfde geld 2 Mexicanen kopen en die upgraden.
Als de upgrades het geluid en de speelbaarheid verbeteren, waarom zou je je dan druk gaan maken om een waardevermindering?quote:Op maandag 17 januari 2011 23:19 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, twee gitaren die het net niet zijn en alleen maar minder waard worden na upgrades. Al mijn USA Fenders krijg ik zonder meer de aanschafprijs voor terug...
Omdat er misschien ooit magere jaren aankomen? Of omdat je smaak ooit veranderd? Of omdat je beter in 1 keer kunt kopen wat je zoekt?quote:Op maandag 17 januari 2011 23:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als de upgrades het geluid en de speelbaarheid verbeteren, waarom zou je je dan druk gaan maken om een waardevermindering?
Zoek je echt Charcoal, of is zwart met een lichte glitter ook een optie?quote:[b] Op maandag 17 januari 2011 21:21 schreef Muchachooo het
maar de MiM serie heeft geen charcoal finish
Inderdaad.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:30 schreef Gitaarmat het volgende:
Irritant: een nummer bedenken in je hoofd, maar de akkoorden niet kunnen vinden.
Ik vind die Vox Valvetronics ook verre van slecht hoor.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:05 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Ik speel er wekelijks/maandelijks op en vind dat dat ding nog best lekker geluid heeft!
Duur is echter geen garantie voor een goede gitaar.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 07:02 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
dure gitaren zijn hun geld vaak ook gewoon waard. Als mensen zeggen dat hun epiphone of mexicaanse fender die die usa wegblaast, hebben ze denk ik nog nooit echt op een dergelijke gitaar gespeeld
quote:Op maandag 17 januari 2011 23:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als de upgrades het geluid en de speelbaarheid verbeteren, waarom zou je je dan druk gaan maken om een waardevermindering?
Ziehier het verschil tussen de gitaarspelende verzamelaar en de verzamelende gitaristquote:Op maandag 17 januari 2011 23:19 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, twee gitaren die het net niet zijn en alleen maar minder waard worden na upgrades. Al mijn USA Fenders krijg ik zonder meer de aanschafprijs voor terug...
Nieuw neem ik aan? Ik zou echt niks gebruikt kopen bij Guitarking...quote:Op maandag 17 januari 2011 20:42 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Is het zo'n beunhazenzaak dan? Ik zie ook nergens prijzen staanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:52 schreef Rpol het volgende:
[..]
Nieuw neem ik aan? Ik zou echt niks gebruikt kopen bij Guitarking...
edit: ow doh dr staat ook Een nieuwe Peavey 6505+ 112 combo!
Doen ze bij de zaak waar ik werk ook.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:55 schreef Muchachooo het volgende:
Guitarking is een geweldige zaak!
Maar als je met z'n 3en in de winkel staat n je moet in die tijd ook nog een site onderhouden vind ik het niet gek dat er niet overal prijzen bij staan.
Wat dacht je trouwens van die uberdure gitaren bij de Feedback? Daar hangt dan een briefje aan met 0 euro, niet aanraken
Bij mijn Marshall keken ze gewoon naar de Feedback prijs en haalden ze daar 50 euro van af
Bij de feedback kun je vaak ook nog wel wat tientjes eraf praten!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:55 schreef Muchachooo het volgende:
Maar als je met z'n 3en in de winkel staat n je moet in die tijd ook nog een site onderhouden vind ik het niet gek dat er niet overal prijzen bij staan.
Wat dacht je trouwens van die uberdure gitaren bij de Feedback? Daar hangt dan een briefje aan met 0 euro, niet aanraken
Bij mijn Marshall keken ze gewoon naar de Feedback prijs en haalden ze daar 50 euro van af
Je had er geen stroom op gezetquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:35 schreef Muchachooo het volgende:
damn ik ben zo'n idioot.
Dean, raad eens waarom mijn pedaal niet werkte.
En hoe behandel je een digitale tegenover een buizen ?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:48 schreef Gitaarmat het volgende:
Nais, vrijdag even de buizenbak weer losscheuren bij een bandjes competitie. Hopen dat hij het volhoudt want ben de laatste tijd nogal onzeker over dat ding:
-keiharde ruis (of dat komt door alle pc's/laptops die er bij in de buurt staan? kan dat? zo niet dan ben ik bang dat er in de loop van de tijd op de een of andere manier een ruis in is gekomen, want als ik hem nu thuis hard zet en niks speel hoor ik ruis en dat was eerst naar mijn weten niet zo
-soms een knallende piep als ik hem uitzet
Ik heb hem in het begin teveel behandeld als een digitale versterker denk ik.
z noob ben ik nou ook weer nietquote:
Nee, gewoon aan laten staan en alleen met de standby-switch aan en uit zetten. Totdat je er echt klaar mee bent, dat is het beste.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:11 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik behandel hem als digitale omdat ie dan naast de pc staat:
even een nummertje meespelen en weer uit, en na 10 minuten oh nee toch maar weer aan, even eten en dan weer aan en uit en aan en uit.Niet goed volgens mij (laatst ergens gelezen)
dat is een heel stuk minder dom jaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:01 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
z noob ben ik nou ook weer niet
ik had de IN en OUT verkeerdom aangesloten__! wordt dus toch tijd voor die decal, dan weet ik tenminste wat waar moet
Tis een super mooie winkel en ze zijn erg behulpzaam, leggen alles goed uit en nemen echt de tijd voor je. Waar ik slechte ervaringen mee heb is hun reparatieservice. Als je iets laat maken daar dan weet je bijna zeker dat je binnenkort weer terug kan omdat het gewoon niet goed gemaakt is.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:55 schreef Muchachooo het volgende:
Nieuw ja.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:52 schreef Rpol het volgende:
[..]
Nieuw neem ik aan? Ik zou echt niks gebruikt kopen bij Guitarking...
edit: ow doh dr staat ook Een nieuwe Peavey 6505+ 112 combo!
Is volgens mij een prima zaak, het contact was uitstekend en ze waren erg inschikkelijk.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:55 schreef Muchachooo het volgende:
Nou daar ga ik geen problemen mee krijgen want heb er vanwege die speciale actie toch geen garantie opquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:24 schreef Rpol het volgende:
[..]
Tis een super mooie winkel en ze zijn erg behulpzaam, leggen alles goed uit en nemen echt de tijd voor je. Waar ik slechte ervaringen mee heb is hun reparatieservice. Als je iets laat maken daar dan weet je bijna zeker dat je binnenkort weer terug kan omdat het gewoon niet goed gemaakt is.
Zelfde ervaringen hoor ik van andere bands/gitaristen hier uit de buurt.
Dat is alleen maar om de levensduur van je buizen wat langer te maken, daar zou hij niet van moeten piepen. Geleidelijk opwarmen en afkoelen, standby paar minuten dan aan en standby paar minuten en dan uit.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:11 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik behandel hem als digitale omdat ie dan naast de pc staat:
even een nummertje meespelen en weer uit, en na 10 minuten oh nee toch maar weer aan, even eten en dan weer aan en uit en aan en uit.Niet goed volgens mij (laatst ergens gelezen)
Als er iets gerepareerd moet worden, moet je ook naar Dean gaan.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:24 schreef Rpol het volgende:
[..]
Tis een super mooie winkel en ze zijn erg behulpzaam, leggen alles goed uit en nemen echt de tijd voor je. Waar ik slechte ervaringen mee heb is hun reparatieservice. Als je iets laat maken daar dan weet je bijna zeker dat je binnenkort weer terug kan omdat het gewoon niet goed gemaakt is.
Zelfde ervaringen hoor ik van andere bands/gitaristen hier uit de buurt.
Dan moet je versterker wel een standby-knop hebben.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:43 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Dat is alleen maar om de levensduur van je buizen wat langer te maken, daar zou hij niet van moeten piepen. Geleidelijk opwarmen en afkoelen, standby paar minuten dan aan en standby paar minuten en dan uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie heeft nog een strat over waarop ik mijn pyromaan-skills la Hendrix op kan botvieren:
(net binnen via de post, ik verwacht ook nog een Wellington uit 1955)![]()
Sukkelquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:01 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
z noob ben ik nou ook weer niet
ik had de IN en OUT verkeerdom aangesloten__! wordt dus toch tijd voor die decal, dan weet ik tenminste wat waar moet
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:24 schreef Iemand91 het volgende:
Gewoon geen buizenbak nemen, zijn toch schijtdingen.Heb nog wel een strat staan... 5 tientjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie heeft nog een strat over waarop ik mijn pyromaan-skills la Hendrix op kan botvieren:
(net binnen via de post, ik verwacht ook nog een Wellington uit 1955)
[ afbeelding ]Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Die rode met EMG's?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:58 schreef Cynic het volgende:
Ik denk er toch over na de washburn x50 pro weg te doen.
Heb echt teveel gitaren...
'n kampvuurtje voor 50 piek. Even over nadenken.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:56 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb nog wel een strat staan... 5 tientjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was dat dat Phoenix ding?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:56 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb nog wel een strat staan... 5 tientjes.
Jaquote:
Zwart. Heb er nog nooit een plaatje van kunnen vinden, de nieuwe serie heeft andere kleuren geloof ik. Zal binnenkort eens een plaatje maken.quote:
Al een prijsindicatie?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:24 schreef Cynic het volgende:
[..]
Zwart. Heb er nog nooit een plaatje van kunnen vinden, de nieuwe serie heeft andere kleuren geloof ik. Zal binnenkort eens een plaatje maken.
Geen idee, ik had hem toen ook al met een soort ruildeal van Menno gehad. Ik zal er eens over nadenken, eens opzoeken wat die dingen berhaupt doen tweedehands.quote:
500!??! dat is veel te veel. Mijn DD-7 verbruikt maar 60mA! En een delay lijkt me een zwaarder effect qua stroomverbruik tov een drivequote:
Ja sorry, nulletje teveel getypedquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:25 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
500!??! dat is veel te veel. Mijn DD-7 verbruikt maar 60mA! En een delay lijkt me een zwaarder effect qua stroomverbruik tov een drive
nee hoor, kan primaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:59 schreef wimjongil het volgende:
Mag je een buizenversterker na verhuizing meteen gebruiken? Of moet 'ie even stilstaan (net als koelkasten etc.)?
Ik mis hemquote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:58 schreef Cynic het volgende:
Ik denk er toch over na de washburn x50 pro weg te doen.
Ok dan ga ik over een half uur m'n moeder van de versterker af trappen en meteen inpluggenquote:
Dat scheelt, hij staat nu in C.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:05 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik mis hem![]()
Wat wil je er voor hebben misschien koop hem wel terug () voor lagere stemmingen (drop c en b)
Ik heb hem toen samen met die Randall gekocht voor rond de 600-650 euro volgens mij. 300 of 350 voor de Washburn en 300 of 350 voor de Randall. Ik kan thuis zoeken of ik het bonnetje kan vinden, maar ik denk het niet.... (hoewel moeders echt obsessed is met bonnetjes bewaren dus weet maar nooitquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:08 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat scheelt, hij staat nu in C.
Net even gespeeld en man wat speelt dat ding fijn... Ik ben echt heel slecht in dingen wegdoen. Maar ik moet eigenlijk echt wat ruimte maken, ik wil heel iets anders op gitaargebied gaan aanschaffen.
Weet je eigenlijk nog voor hoeveel je die gitaar destijds hebt gekocht? Ik heb deze gitaar nog geen enkele keer kunnen vinden, elke keer in een net wat andere uitvoering.
Iets persoonlijks, maar ik vind dat het ook een voordeel heeft. Je hebt 1 vinger over, dus raad maar wat je daar allemaal voor leuks mee kan doen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:49 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Mnner, inmiddels beheers ik de barr-akkoorden behoorlijk. Ik maak altijd n bar met mn wijsvinger, maar ik zie veel mensen ook met de duim de E en soms de A snaar barren en met de wijsvingers bijv. de B en e. Kwestie van voorkeur en stijl of heeft t een voordeel?
Hmm, ik heb een vaag vermoeden:quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:15 schreef wimjongil het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dat nou weer? Waarom staat die ene gitaarstand leeg en zit er geen kabel meer in die Roland cube?
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:27 schreef wimjongil het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Brute zaken!
En wt een geluid komt er uit zeg!
Dat dacht ik ook jaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:58 schreef Muchachooo het volgende:
plectrums zijn toch gewoon plectrums?
pak anders iets waarmee je nauwkeurig kan meten (schuifmaat?) en kijk hoe dik die oranje is? en dan zoek je die in een plectrumbakje bij de feedback?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:59 schreef blckbb het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook jaMaar ik weet de dikte ervan niet meer en kan het nergens terugvinden. De enige plectrums waar ik tot nu toe goed mee kan omgaan zijn die oranje dingen van Gitaar.net en rode dunlop plectrums van 1mm (die ga ik binnenkort even opzoeken)
Ik weet het dat het overdreven klinkt maar voor mij zijn dit echt de one and only plectrums
Je kon toch elke combi van kleur en dikte krijgen bij gitaar.net? niet dus...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:57 schreef blckbb het volgende:
Even een oproepje aan de gitaristen hier
Ooit verkocht gitaar.net plectrums, per stuk of in een proefverpakking met alle diktes.
Als er iemand is die nog de oranje soort heeft, laat 't even weten want die wil ik hebben
Ik weet niet meer wat de dikte is en het is zo'n beetje de enige plectrum waarmee ik echt fatsoenlijk mee om kan gaan.
quote:Yep, ben ook niet ontevreden knipoog Wat ik wel jammer vind is de witte print op de gele plectrums, die niet heel verschrikkelijk zichtbaar is. Dat wil ik in een toekomstige druk wel zwart hebben. Op de oranje plectrums hetzelfde, hoewel het wit daar wel goed zichtbaar is.
Wie kan mij trouwens vertellen wat standaard plectrums in de winkel gemiddeld kosten? Ik moet nog verzinnen wat het spul moet gaan opleveren voor de "clubkas", maar ik speel al een paar jaar met hetzelfde stapeltje plectrums, waardoor ik echt kwijt ben hoeveel het nou eigenlijk was knipoog
De kleuren en de bijbehorende diktes zijn overigens:
0.50 oranje
0.70 geel
0.88 groen
1.00 blauw
Nee ze hadden wel per kleur eenzelfde dikte, maar idd wel van een bedrijf die alle kleuren in alle soorten maakte.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:01 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Je kon toch elke combi van kleur en dikte krijgen bij gitaar.net?
Ik heb nog oranje liggen van hetzelfde merk... alleen met eigen opdruk...
ALs het die Oranje plectrums zijn met Gitaar.net opdruk denk ik dat jij de plectrums heb die ik zoekquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:06 schreef TeleluvR het volgende:
Ik heb gitaar.net plectrums voor je maar op 0.88 dikte...
Nee, dit is mijn eigen order, wel oranje, maar dus 0.88 dikte.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:06 schreef blckbb het volgende:
[..]
ALs het die Oranje plectrums zijn met Gitaar.net opdruk denk ik dat jij de plectrums heb die ik zoek
Lastig, ik heb dus gn idee wat de dikte van mijnes isquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:07 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nee, dit is mijn eigen order, wel oranje, maar dus 0.88 dikte.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:41 schreef blckbb het volgende:
Nice Wim
Wat ben ik een kutnewb zeg, ik ga me de komende dagen focussen op up en downstrokes combineren
Thanks!quote:
Als ie oranje is en van gitaar.net dan is ie dus 0.50, zie eerdere post. Maar dat is echt wel dun, vergis je niet!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:09 schreef blckbb het volgende:
[..]
Lastig, ik heb dus gn idee wat de dikte van mijnes is
Ook geen rotzooi om dat op te meten ofzo
Dunlop 0.6 als ik het goed heb.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:57 schreef blckbb het volgende:
Even een oproepje aan de gitaristen hier
Ooit verkocht gitaar.net plectrums, per stuk of in een proefverpakking met alle diktes.
Als er iemand is die nog de oranje soort heeft, laat 't even weten want die wil ik hebben
Ik weet niet meer wat de dikte is en het is zo'n beetje de enige plectrum waarmee ik echt fatsoenlijk mee om kan gaan.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:16 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik gebruik altijd die gele dunlop .73 geloof ik, prima dikte
Een keer zo'n zak gekocht van 72 van die dingenquote:
Mehh, ik weet echt zeker dat hij dikker dan 0.50 isquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:15 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Als ie oranje is en van gitaar.net dan is ie dus 0.50, zie eerdere post. Maar dat is echt wel dun, vergis je niet!
Moet ik ook een keer doen! Per stuk kopen is veel te duur...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Een keer zo'n zak gekocht van 72 van die dingenik kan voorlopig vooruit
Toch ben ik al de helft kwijt
Ik heb inmiddels dat hakken wat afgeleerd. Tenminste, in onze eigen nummers hebben we dat niet echt meer. Als ik het wel eens doe heb ik twee van die plastic plectra, geen idee welke precies. Stevig genoeg om lekker te raggen, maar wel beetje buigzaam...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:45 schreef Dribbel_ het volgende:
Die jazz dingen spelen wel fijn, maar ik vind ze te gladVliegt uit m'n handen als ik weer oncontroleerbaar op m'n gitaar ana eht inhakken ben
Plectrums die buigen bij het spelenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels dat hakken wat afgeleerd. Tenminste, in onze eigen nummers hebben we dat niet echt meer. Als ik het wel eens doe heb ik twee van die plastic plectra, geen idee welke precies. Stevig genoeg om lekker te raggen, maar wel beetje buigzaam...
Niet extreem hoor, maar een beetje wel. Heel klein beetje.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:48 schreef blckbb het volgende:
[..]
Plectrums die buigen bij het spelen
Zover ik weet zijn we hier vrij gereedschapsloosquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:50 schreef The_Dean het volgende:
Pak anders een schuifmaat en meet de dikte.
Even naar de Gammaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:51 schreef blckbb het volgende:
[..]
Zover ik weet zijn we hier vrij gereedschapsloos
Maar dat is in 2004, ik kocht die zooi in 2008 volgens mij..quote:Nou... de gele en oranje lijn worden al limited, want als ik weer nieuwe moet hebben, dan druk ik die in zwart i.v.m. de zichtbaarheid van het logo. Dit worden echte collectors items dus, net zoals misdrukken van postzegels enorm veel waard worden
Je speelt op de witte ibanezquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:53 schreef Dribbel_ het volgende:
Stukje video uit de oefenruimte, klinkt nog best okee voor een gewoon cameratje
Nog niet zo strak maar klinkt wel grappig
Klinkt goed man!!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:53 schreef Dribbel_ het volgende:
Daar ben ik wel blij mee om te horenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:59 schreef Dribbel_ het volgende:
Thxn, ja de ibanez wordt veel gebruikt
Vet nummer!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:53 schreef Dribbel_ het volgende:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:53 schreef Dribbel_ het volgende:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:53 schreef Dribbel_ het volgende:
Taaaaaaaaaaaaaaaaake me ooooouuut!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:53 schreef Dribbel_ het volgende:
Wauw, erg gaaf! Veel betere zanger dan je vorige bandquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:53 schreef Dribbel_ het volgende:
klinkt goedquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:53 schreef Dribbel_ het volgende:
ik dacht eerst waar is de drummerquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:33 schreef Dribbel_ het volgende:
ThxnHet is in de kelder van het huis van de drummer dus best ideaal, lekker de ruimte daar om prima te oefenen
En het is inderdaad dezelfde bassist ja
Ja electrisch drumstel dus die neemt niet zoveel ruimte in beslagquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:37 schreef genakt het volgende:
[..]
ik dacht eerst waar is de drummer![]()
maar hij zit achter ander drumstel achter de bassist hahaha
OH NO YOU DIDN'T!quote:
Maar nu heb ik wel al de hele tijd Franz Ferdinand in mijn hoofd door jouquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:33 schreef Dribbel_ het volgende:
ThxnHet is in de kelder van het huis van de drummer dus best ideaal, lekker de ruimte daar om prima te oefenen
En het is inderdaad dezelfde bassist ja
OHYEZIDIDquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja electrisch drumstel dus die neemt niet zoveel ruimte in beslag
[..]
OH NO YOU DIDN'T!
vet!
quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik vind het zo'n vet dinggefeliciteerd ermee
Thanks! 800 euro. Hij is echt zgan, er zit alleen een heel klein krasje achterop de body. Vandaar de lagere prijs, bij Thomann is hij 979.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:30 schreef Dribbel_ het volgende:
WQat heb je er voor moeten betalen als ik mag vragen
Thanks. Ik zal binnenkort even wat opnemen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:18 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Gaaf ding man, ben benieuwd hoe hij klinkt
Oh dat valt best mee danquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:18 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
[..]
Thanks! 800 euro. Hij is echt zgan, er zit alleen een heel klein krasje achterop de body. Vandaar de lagere prijs, bij Thomann is hij 979.
Heb'm nog niet op een goeie versterker getest, maar hij heeft een vrij dikke top, dus het zal meevallen. Armstrong zelf mag ook graag een potje scheuren natuurlijk.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:25 schreef Dribbel_ het volgende:
Geen last van snelle feedback met die gaten ?
Zal wel goed komen dan jaquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:34 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Heb'm nog niet op een goeie versterker getest, maar hij heeft een vrij dikke top, dus het zal meevallen. Armstrong zelf mag ook graag een potje scheuren natuurlijk.
Die is wel wat dikker, maar heeft dezelfde lengteschaal. Verder is het onvergelijkbaar, die LTD was echt zo'n dunne snoeigitaar. Dit is echt een big daddy.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:35 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zal wel goed komen dan jaHoe is de hals vergeleken met die LTD
ik twijfel over die NS-2.. volgens mij heb ik die namelijk niet echt nodigquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:08 schreef Dribbel_ het volgende:
GAS
Owja ik heb besloten welke pedalen er echt uitgaan.
Crybaby Classic Wah met Fasel
Boss NS2 Noise Supressor
GLX Chorus
GLX Flanger
En nog 1 maar ik ben echt vergetne wat ik nog meer heb
*denkt na
Iemand interesse ?
Nice!quote:
Omdat ik nu die pod heb en hij dusdanig bevalt dus gaan m'n andere effecten die ik sowieso niet meer ga gebruiken eruitquote:
quote:
You heard what the man said.quote:
Welke versie?quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:18 schreef -Menn0- het volgende:
Iemand een Hot Rod Deluxe kopen? 475 euro
Kom nu pas aan luisteren toe. Klinkt goed man!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:53 schreef Dribbel_ het volgende:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:32 schreef Cynic het volgende:
Ah, kijk aan, ik heb de Washburn ook weer gevonden
Daar is destijds natuurlijk gewoon een V&A topic voor geweest.
[TK] Washburn gitaar X50PROFE
Als ik van die prijs een beetje uit kan gaan zou ik er ook nog wel een redelijk bedrag voor kunnen krijgen denk ik.
De normale? Geen idee... Wat bedoel je?quote:
Je hebt hem ook voor veel goedkoper weggedaan/geruild, want je kwam er achter dat hij nieuw voor rond de 600 ging toen. Is nog een discussie over geweest in het bitariftentopic, over opruimingen, oude collecties en plotselinge prijsdalingen,quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:31 schreef -Menn0- het volgende:
[..]dacht dat ie veel goedkoper was
[..]
De normale? Geen idee... Wat bedoel je?
Ow dat zou best eens kunnen...quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je hebt hem ook voor veel goedkoper weggedaan/geruild, want je kwam er achter dat hij nieuw voor rond de 600 ging toen. Is nog een discussie over geweest in het bitariftentopic, over opruimingen, oude collecties en plotselinge prijsdalingen,
Joah, ga ik wel vanuitquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:50 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ow dat zou best eens kunnen...
Geld ontvangen?
Thnx! Tof om te horen dat je goed op weg bentquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:37 schreef Cynic het volgende:
[..]
Kom nu pas aan luisteren toe. Klinkt goed man!
Inderdaad vooral vocaal een behoorlijke stap vooruit, en goede songs. Heeft potentie denk ik.
Ik denk niet dat je 'm ooit nog aan een van de vaste bezoekers hier verkoopt.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:50 schreef Braddie het volgende:
[TK] Brian May Signature
500euro mensen!
In maart komt het nieuwe albumquote:Working the final late shift at the Studio - final mastering tomorrow. Let the leaking begin!
Ik bied 250quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:20 schreef Braddie het volgende:
Waarom niet?
Gitaar was los 899.
Nu vraag ik voor een hele set 500euro, het is echt een prachtige eerlijke gitaar, je koopt hem van een eerlijke jongen...
Ik kom misschien niet altijd even snugger over op Fok! en wat betweterig, maar dat ben ik totaal niet.
Het gaat er meer om dat je hem al 100x aangeboden hebt en er niemand serieus interesse heeft getoond dus er niet iemand is die hem zou willen hebben. Heeft niks met jou te maken verderquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:20 schreef Braddie het volgende:
Waarom niet?
Gitaar was los 899.
Nu vraag ik voor een hele set 500euro, het is echt een prachtige eerlijke gitaar, je koopt hem van een eerlijke jongen...
Ik kom misschien niet altijd even snugger over op Fok! en wat betweterig, maar dat ben ik totaal niet.
Dat.quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het gaat er meer om dat je hem al 100x aangeboden hebt en er niemand serieus interesse heeft getoond dus er niet iemand is die hem zou willen hebben. Heeft niks met jou te maken verder
nou kijk, de nieuwste versie heet officieel de Fender Hot Rod Deluxe IIIquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:31 schreef -Menn0- het volgende:
De normale? Geen idee... Wat bedoel je?
Deja vu.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:50 schreef Braddie het volgende:
[TK] Brian May Signature
500euro mensen!
Cool story, bro.quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:20 schreef Braddie het volgende:
Waarom niet?
Gitaar was los 899.
Thnx dat blijf ik ook een vet nummer vindenquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:09 schreef Rpol het volgende:
wow dribbel, ik vind two echt super!
Rest is ook lekker hoor. Zanger heeft een vette stem.
quote:
Jij whammyt met links!quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Thnx dat blijf ik ook een vet nummer vindenVind die solo met die whammy zo ook wel tof
Ja m'n gitaar hang voor m'n linkerbeen dus dat vind ik maar irritant danquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:16 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Jij whammyt met links!![]()
Tof nr inderdaad. Wel sneu voor jullie drummer dat je'm ongeveer nooit ziet
Klinkt goed. Een hele vooruitgang ten opzichte van TLFGquote:Op donderdag 20 januari 2011 01:47 schreef Dribbel_ het volgende:
Nieuwe filmpjes van vandaag
Whiskey & Cocain (zelfde als gister)
Two (wat rustiger)
My Lady (gewoon rechttoe rechtaan nummer)
Dan gok ik dat ik de 1 heb....quote:Op donderdag 20 januari 2011 08:49 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
nou kijk, de nieuwste versie heet officieel de Fender Hot Rod Deluxe III
en er was dus ook een 1 en een 2
Tweestemmig is altijd goed natuurlijkquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:37 schreef Dribbel_ het volgende:
Thnx
Hier trouwens een compilatie met wat losse stukjes van een aantal nummers, hoef je niet helemaal te kijken maar graag wel ff het stuk van 1:30 met die tweestemmig ding. Hoe vinden jullie dat klinken ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
Nu moeten we een ander pispaaltje vindenquote:
We hebben jou toch nog?quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:39 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Nu moeten we een ander pispaaltje vinden
Present.quote:
Het lijkt me wel dat ze die bij een beetje gitaarzaak hebben, anders kunnen ze vast wel eentje voor je bestellen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:27 schreef BurnaBoy het volgende:
Ga ik eens naar .11 over krijg ik mijn brug(zwevende brug ja ) niet recht meer.
4e veer erbij gooien dan maar. Iemand een idee waar ik er een kan halen ?
Of zouden die gewoon bij willekeurige gitaarzaak wel te krijgen zijn ?
Okee dan, Doe ik dat maar even dan. thanksquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:34 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het lijkt me wel dat ze die bij een beetje gitaarzaak hebben, anders kunnen ze vast wel eentje voor je bestellen.
Sorry. Ik zag hem op Facebook voorbij komen en moest hem echt even bij Braddie posten.quote:
Ik vond het ook al zo raar dat hij opeens een vrouw was en geen UI meer had.quote:
Krijg het nog niet lekker voor elkaar met .010...quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:27 schreef BurnaBoy het volgende:
blijft leuk speelgoed he?quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:13 schreef genakt het volgende:
lol net gefixt dat ik channel kan switchen van me head via me gt 8
We hadden best nog aardige foto's ertussen zitten.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:56 schreef guitarist het volgende:
[..]
Sorry. Ik zag hem op Facebook voorbij komen en moest hem echt even bij Braddie posten.
(zal hem nu weghalen)
http://www.facebook.com/25jaardrentsepopprijs
kloptquote:
das dan ook wel handigquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:41 schreef genakt het volgende:
[..]
kloptheb de dvd gedownload met in principe heel het boekje maar dan goed uitgelegd
Die van mij is nu speelbaar. Maar palm mute is nu wel klote om te doen omdat de brug dus zo hoog ligt. Maar met 4 veren gaat dat ook wel goedkomen denk ik. Hoeveel veren heb jij dan erop zitten ?quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:23 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Krijg het nog niet lekker voor elkaar met .010...
[..]
blijft leuk speelgoed he?
3, en ik krijg hem wel mooi recht, maar het stem proces werkt nog niet echt lekker mee, had hem gister of eergister goed, nu vanochtend weer net iets te laag gestemd, en krijg hem niet goed op stemming met de finetuners, dus moet even kijken wat er gebeurt als ik hem weer normaal stem, en hoe de brug dan staat.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:52 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Die van mij is nu speelbaar. Maar palm mute is nu wel klote om te doen omdat de brug dus zo hoog ligt. Maar met 4 veren gaat dat ook wel goedkomen denk ik. Hoeveel veren heb jij dan erop zitten ?
Grappig is dat de intonatie onder .10 verkloot was. maar nu met .11 klopt ie wel aardig. Mooi voordeel toch
Hoever heb je je veren ingeschroefd dan ? Je weet dat je stemming en veerspanning met elkaar in evenwicht moet brengen ? Lees anders eens dit door als je wiltquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:55 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
3, en ik krijg hem wel mooi recht, maar het stem proces werkt nog niet echt lekker mee, had hem gister of eergister goed, nu vanochtend weer net iets te laag gestemd, en krijg hem niet goed op stemming met de finetuners, dus moet even kijken wat er gebeurt als ik hem weer normaal stem, en hoe de brug dan staat.
denk dat ik me brug eerst wat strakker zet, en dan even kijk hoe of wat...
lolquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:01 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Hoever heb je je veren ingeschroefd dan ? Je weet dat je stemming en veerspanning met elkaar in evenwicht moet brengen ? Lees anders eens dit door als je wilt![]()
Deze pagina is ook wel goed.
De reden waarom er dus een extra veer in moet bij mij is omdat het er zo uitziet nu![]()
[ afbeelding ]
Haha ik beschimp jullie! Ik heb mijn toetsweek al vr de vakantie verpest!quote:
ja, ik weet dat het in evenwicht moet zijn, maar het lukt me nog niet helemaal, morgen ochtend verder naar kijken als ik tijd heb, en ik heb nog meer ruimte dan dat over iig.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:01 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Hoever heb je je veren ingeschroefd dan ? Je weet dat je stemming en veerspanning met elkaar in evenwicht moet brengen ? Lees anders eens dit door als je wilt![]()
Deze pagina is ook wel goed.
De reden waarom er dus een extra veer in moet bij mij is omdat het er zo uitziet nu![]()
[ afbeelding ]
Als ze die niet hebben moet je snel weglopen en nooit weer komen. Dus ja, denk dat die er wel zijn.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:27 schreef BurnaBoy het volgende:
Gaaf, waar?quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:48 schreef -Menn0- het volgende:
Morgen op wintersport!
Goedkoop spaans gitaartje is alvast klaar gezet!
even laten afstellen door dean danquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:43 schreef Iemand91 het volgende:
Mijn brug pickup zit scheef op de andere manier. Bij jou bij de korte zijde, bij mij langs de lange zijde.
(Bij de hoge E zit ie dichterbij de snaren dan bij de lage E)
het wah wah'en is niet echt het probleem het meerdere dingen tegelijk snel doen wel hahaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:26 schreef -Menn0- het volgende:
Als je hem eenmaal onder de knie hebt is het echt vet om te spelen met wah
Ga dan ook geen maffe covers door een dubieuze band leren, maar het origineel!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:15 schreef genakt het volgende:
klote solo i n het begin kan hem normaal wel spelen maar met pedaal is super irritant haha
oefenenhou ik niet van
't was alleen om aan te geven dat het geen probleem is, of is dat het wel?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:07 schreef blckbb het volgende:
[..]
even laten afstellen door dean dan
Gereageerd!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:54 schreef Dribbel_ het volgende:
Gelukkig hebben we gitaarnet nog
http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=142938
Get a life Dribbel_quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:54 schreef Dribbel_ het volgende:
Gelukkig hebben we gitaarnet nog
http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=142938
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |