nee hoor, kan primaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:59 schreef wimjongil het volgende:
Mag je een buizenversterker na verhuizing meteen gebruiken? Of moet 'ie even stilstaan (net als koelkasten etc.)?
Ik mis hemquote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:58 schreef Cynic het volgende:
Ik denk er toch over na de washburn x50 pro weg te doen.
Ok dan ga ik over een half uur m'n moeder van de versterker af trappen en meteen inpluggenquote:
Dat scheelt, hij staat nu in C.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:05 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik mis hem![]()
Wat wil je er voor hebben misschien koop hem wel terug () voor lagere stemmingen (drop c en b)
Ik heb hem toen samen met die Randall gekocht voor rond de 600-650 euro volgens mij. 300 of 350 voor de Washburn en 300 of 350 voor de Randall. Ik kan thuis zoeken of ik het bonnetje kan vinden, maar ik denk het niet.... (hoewel moeders echt obsessed is met bonnetjes bewaren dus weet maar nooitquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:08 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat scheelt, hij staat nu in C.
Net even gespeeld en man wat speelt dat ding fijn... Ik ben echt heel slecht in dingen wegdoen. Maar ik moet eigenlijk echt wat ruimte maken, ik wil heel iets anders op gitaargebied gaan aanschaffen.
Weet je eigenlijk nog voor hoeveel je die gitaar destijds hebt gekocht? Ik heb deze gitaar nog geen enkele keer kunnen vinden, elke keer in een net wat andere uitvoering.
Iets persoonlijks, maar ik vind dat het ook een voordeel heeft. Je hebt 1 vinger over, dus raad maar wat je daar allemaal voor leuks mee kan doen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:49 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Männer, inmiddels beheers ik de barré-akkoorden behoorlijk. Ik maak altijd n bar met mn wijsvinger, maar ik zie veel mensen ook met de duim de E en soms de A snaar barren en met de wijsvingers bijv. de B en e. Kwestie van voorkeur en stijl of heeft t een voordeel?
Hmm, ik heb een vaag vermoeden:quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:15 schreef wimjongil het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dat nou weer? Waarom staat die ene gitaarstand leeg en zit er geen kabel meer in die Roland cube?
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:27 schreef wimjongil het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Brute zaken!
En wát een geluid komt er uit zeg!
Dat dacht ik ook jaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:58 schreef Muchachooo het volgende:
plectrums zijn toch gewoon plectrums?
pak anders iets waarmee je nauwkeurig kan meten (schuifmaat?) en kijk hoe dik die oranje is? en dan zoek je die in een plectrumbakje bij de feedback?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:59 schreef blckbb het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook jaMaar ik weet de dikte ervan niet meer en kan het nergens terugvinden. De enige plectrums waar ik tot nu toe goed mee kan omgaan zijn die oranje dingen van Gitaar.net en rode dunlop plectrums van 1mm (die ga ik binnenkort even opzoeken)
Ik weet het dat het overdreven klinkt maar voor mij zijn dit echt de one and only plectrums
Je kon toch elke combi van kleur en dikte krijgen bij gitaar.net? niet dus...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:57 schreef blckbb het volgende:
Even een oproepje aan de gitaristen hier
Ooit verkocht gitaar.net plectrums, per stuk of in een proefverpakking met alle diktes.
Als er iemand is die nog de oranje soort heeft, laat 't even weten want die wil ik hebben
Ik weet niet meer wat de dikte is en het is zo'n beetje de enige plectrum waarmee ik echt fatsoenlijk mee om kan gaan.
quote:Yep, ben ook niet ontevreden knipoog Wat ik wel jammer vind is de witte print op de gele plectrums, die niet heel verschrikkelijk zichtbaar is. Dat wil ik in een toekomstige druk wel zwart hebben. Op de oranje plectrums hetzelfde, hoewel het wit daar wel goed zichtbaar is.
Wie kan mij trouwens vertellen wat standaard plectrums in de winkel gemiddeld kosten? Ik moet nog verzinnen wat het spul moet gaan opleveren voor de "clubkas", maar ik speel al een paar jaar met hetzelfde stapeltje plectrums, waardoor ik echt kwijt ben hoeveel het nou eigenlijk was knipoog
De kleuren en de bijbehorende diktes zijn overigens:
0.50 oranje
0.70 geel
0.88 groen
1.00 blauw
Nee ze hadden wel per kleur eenzelfde dikte, maar idd wel van een bedrijf die alle kleuren in alle soorten maakte.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:01 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Je kon toch elke combi van kleur en dikte krijgen bij gitaar.net?
Ik heb nog oranje liggen van hetzelfde merk... alleen met eigen opdruk...
ALs het die Oranje plectrums zijn met Gitaar.net opdruk denk ik dat jij de plectrums heb die ik zoekquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:06 schreef TeleluvR het volgende:
Ik heb gitaar.net plectrums voor je maar op 0.88 dikte...
Nee, dit is mijn eigen order, wel oranje, maar dus 0.88 dikte.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:06 schreef blckbb het volgende:
[..]
ALs het die Oranje plectrums zijn met Gitaar.net opdruk denk ik dat jij de plectrums heb die ik zoek
Lastig, ik heb dus géén idee wat de dikte van mijnes isquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:07 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nee, dit is mijn eigen order, wel oranje, maar dus 0.88 dikte.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:41 schreef blckbb het volgende:
Nice Wim
Wat ben ik een kutnewb zeg, ik ga me de komende dagen focussen op up en downstrokes combineren
Thanks!quote:
Als ie oranje is en van gitaar.net dan is ie dus 0.50, zie eerdere post. Maar dat is echt wel dun, vergis je niet!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:09 schreef blckbb het volgende:
[..]
Lastig, ik heb dus géén idee wat de dikte van mijnes is
Ook geen rotzooi om dat op te meten ofzo
Dunlop 0.6 als ik het goed heb.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:57 schreef blckbb het volgende:
Even een oproepje aan de gitaristen hier
Ooit verkocht gitaar.net plectrums, per stuk of in een proefverpakking met alle diktes.
Als er iemand is die nog de oranje soort heeft, laat 't even weten want die wil ik hebben
Ik weet niet meer wat de dikte is en het is zo'n beetje de enige plectrum waarmee ik echt fatsoenlijk mee om kan gaan.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:16 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik gebruik altijd die gele dunlop .73 geloof ik, prima dikte
Een keer zo'n zak gekocht van 72 van die dingenquote:
Mehh, ik weet echt zeker dat hij dikker dan 0.50 isquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:15 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Als ie oranje is en van gitaar.net dan is ie dus 0.50, zie eerdere post. Maar dat is echt wel dun, vergis je niet!
Moet ik ook een keer doen! Per stuk kopen is veel te duur...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Een keer zo'n zak gekocht van 72 van die dingenik kan voorlopig vooruit
Toch ben ik al de helft kwijt
Ik heb inmiddels dat hakken wat afgeleerd. Tenminste, in onze eigen nummers hebben we dat niet echt meer. Als ik het wel eens doe heb ik twee van die plastic plectra, geen idee welke precies. Stevig genoeg om lekker te raggen, maar wel beetje buigzaam...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:45 schreef Dribbel_ het volgende:
Die jazz dingen spelen wel fijn, maar ik vind ze te gladVliegt uit m'n handen als ik weer oncontroleerbaar op m'n gitaar ana eht inhakken ben
Plectrums die buigen bij het spelenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels dat hakken wat afgeleerd. Tenminste, in onze eigen nummers hebben we dat niet echt meer. Als ik het wel eens doe heb ik twee van die plastic plectra, geen idee welke precies. Stevig genoeg om lekker te raggen, maar wel beetje buigzaam...
Niet extreem hoor, maar een beetje wel. Heel klein beetje.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:48 schreef blckbb het volgende:
[..]
Plectrums die buigen bij het spelen
Zover ik weet zijn we hier vrij gereedschapsloosquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:50 schreef The_Dean het volgende:
Pak anders een schuifmaat en meet de dikte.
Even naar de Gammaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:51 schreef blckbb het volgende:
[..]
Zover ik weet zijn we hier vrij gereedschapsloos
Maar dat is in 2004, ik kocht die zooi in 2008 volgens mij..quote:Nou... de gele en oranje lijn worden al limited, want als ik weer nieuwe moet hebben, dan druk ik die in zwart i.v.m. de zichtbaarheid van het logo. Dit worden echte collectors items dus, net zoals misdrukken van postzegels enorm veel waard worden
Je speelt op de witte ibanezquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:53 schreef Dribbel_ het volgende:
Stukje video uit de oefenruimte, klinkt nog best okee voor een gewoon cameratje
Nog niet zo strak maar klinkt wel grappig
Klinkt goed man!!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:53 schreef Dribbel_ het volgende:
Daar ben ik wel blij mee om te horenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:59 schreef Dribbel_ het volgende:
Thxn, ja de ibanez wordt veel gebruikt
Vet nummer!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:53 schreef Dribbel_ het volgende:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:53 schreef Dribbel_ het volgende:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:53 schreef Dribbel_ het volgende:
Taaaaaaaaaaaaaaaaake me ooooouuut!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:53 schreef Dribbel_ het volgende:
Wauw, erg gaaf! Veel betere zanger dan je vorige bandquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:53 schreef Dribbel_ het volgende:
klinkt goedquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:53 schreef Dribbel_ het volgende:
ik dacht eerst waar is de drummerquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:33 schreef Dribbel_ het volgende:
ThxnHet is in de kelder van het huis van de drummer dus best ideaal, lekker de ruimte daar om prima te oefenen
En het is inderdaad dezelfde bassist ja
Ja electrisch drumstel dus die neemt niet zoveel ruimte in beslagquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:37 schreef genakt het volgende:
[..]
ik dacht eerst waar is de drummer![]()
maar hij zit achter ander drumstel achter de bassist hahaha
OH NO YOU DIDN'T!quote:
Maar nu heb ik wel al de hele tijd Franz Ferdinand in mijn hoofd door jouquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:33 schreef Dribbel_ het volgende:
ThxnHet is in de kelder van het huis van de drummer dus best ideaal, lekker de ruimte daar om prima te oefenen
En het is inderdaad dezelfde bassist ja
OHYEZIDIDquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja electrisch drumstel dus die neemt niet zoveel ruimte in beslag
[..]
OH NO YOU DIDN'T!
vet!
quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik vind het zo'n vet dinggefeliciteerd ermee
Thanks! 800 euro. Hij is echt zgan, er zit alleen een heel klein krasje achterop de body. Vandaar de lagere prijs, bij Thomann is hij 979.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:30 schreef Dribbel_ het volgende:
WQat heb je er voor moeten betalen als ik mag vragen
Thanks. Ik zal binnenkort even wat opnemen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:18 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Gaaf ding man, ben benieuwd hoe hij klinkt
Oh dat valt best mee danquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:18 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
[..]
Thanks! 800 euro. Hij is echt zgan, er zit alleen een heel klein krasje achterop de body. Vandaar de lagere prijs, bij Thomann is hij 979.
Heb'm nog niet op een goeie versterker getest, maar hij heeft een vrij dikke top, dus het zal meevallen. Armstrong zelf mag ook graag een potje scheuren natuurlijk.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:25 schreef Dribbel_ het volgende:
Geen last van snelle feedback met die gaten ?
Zal wel goed komen dan jaquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:34 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Heb'm nog niet op een goeie versterker getest, maar hij heeft een vrij dikke top, dus het zal meevallen. Armstrong zelf mag ook graag een potje scheuren natuurlijk.
Die is wel wat dikker, maar heeft dezelfde lengteschaal. Verder is het onvergelijkbaar, die LTD was echt zo'n dunne snoeigitaar. Dit is echt een big daddy.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:35 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zal wel goed komen dan jaHoe is de hals vergeleken met die LTD
ik twijfel over die NS-2.. volgens mij heb ik die namelijk niet echt nodigquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:08 schreef Dribbel_ het volgende:
GAS
Owja ik heb besloten welke pedalen er echt uitgaan.
Crybaby Classic Wah met Fasel
Boss NS2 Noise Supressor
GLX Chorus
GLX Flanger
En nog 1 maar ik ben echt vergetne wat ik nog meer heb
*denkt na
Iemand interesse ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |