Moet ik ook een keer doen! Per stuk kopen is veel te duur...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Een keer zo'n zak gekocht van 72 van die dingenik kan voorlopig vooruit
Toch ben ik al de helft kwijt
Ik heb inmiddels dat hakken wat afgeleerd. Tenminste, in onze eigen nummers hebben we dat niet echt meer. Als ik het wel eens doe heb ik twee van die plastic plectra, geen idee welke precies. Stevig genoeg om lekker te raggen, maar wel beetje buigzaam...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:45 schreef Dribbel_ het volgende:
Die jazz dingen spelen wel fijn, maar ik vind ze te gladVliegt uit m'n handen als ik weer oncontroleerbaar op m'n gitaar ana eht inhakken ben
Plectrums die buigen bij het spelenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels dat hakken wat afgeleerd. Tenminste, in onze eigen nummers hebben we dat niet echt meer. Als ik het wel eens doe heb ik twee van die plastic plectra, geen idee welke precies. Stevig genoeg om lekker te raggen, maar wel beetje buigzaam...
Niet extreem hoor, maar een beetje wel. Heel klein beetje.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:48 schreef blckbb het volgende:
[..]
Plectrums die buigen bij het spelen
Zover ik weet zijn we hier vrij gereedschapsloosquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:50 schreef The_Dean het volgende:
Pak anders een schuifmaat en meet de dikte.
Even naar de Gammaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:51 schreef blckbb het volgende:
[..]
Zover ik weet zijn we hier vrij gereedschapsloos
Maar dat is in 2004, ik kocht die zooi in 2008 volgens mij..quote:Nou... de gele en oranje lijn worden al limited, want als ik weer nieuwe moet hebben, dan druk ik die in zwart i.v.m. de zichtbaarheid van het logo. Dit worden echte collectors items dus, net zoals misdrukken van postzegels enorm veel waard worden
Je speelt op de witte ibanezquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:53 schreef Dribbel_ het volgende:
Stukje video uit de oefenruimte, klinkt nog best okee voor een gewoon cameratje
Nog niet zo strak maar klinkt wel grappig
Klinkt goed man!!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:53 schreef Dribbel_ het volgende:
Daar ben ik wel blij mee om te horenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:59 schreef Dribbel_ het volgende:
Thxn, ja de ibanez wordt veel gebruikt
Vet nummer!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:53 schreef Dribbel_ het volgende:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:53 schreef Dribbel_ het volgende:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:53 schreef Dribbel_ het volgende:
Taaaaaaaaaaaaaaaaake me ooooouuut!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:53 schreef Dribbel_ het volgende:
Wauw, erg gaaf! Veel betere zanger dan je vorige bandquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:53 schreef Dribbel_ het volgende:
klinkt goedquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:53 schreef Dribbel_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |