Nice!quote:
Omdat ik nu die pod heb en hij dusdanig bevalt dus gaan m'n andere effecten die ik sowieso niet meer ga gebruiken eruitquote:
quote:
You heard what the man said.quote:
Welke versie?quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:18 schreef -Menn0- het volgende:
Iemand een Hot Rod Deluxe kopen? 475 euro
Kom nu pas aan luisteren toe. Klinkt goed man!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:53 schreef Dribbel_ het volgende:
Stukje video uit de oefenruimte, klinkt nog best okee voor een gewoon cameratje
Nog niet zo strak maar klinkt wel grappig
quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:32 schreef Cynic het volgende:
Ah, kijk aan, ik heb de Washburn ook weer gevonden
Daar is destijds natuurlijk gewoon een V&A topic voor geweest.
[TK] Washburn gitaar X50PROFE
Als ik van die prijs een beetje uit kan gaan zou ik er ook nog wel een redelijk bedrag voor kunnen krijgen denk ik.
De normale? Geen idee... Wat bedoel je?quote:
Je hebt hem ook voor veel goedkoper weggedaan/geruild, want je kwam er achter dat hij nieuw voor rond de 600 ging toen. Is nog een discussie over geweest in het bitariftentopic, over opruimingen, oude collecties en plotselinge prijsdalingen,quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:31 schreef -Menn0- het volgende:
[..]dacht dat ie veel goedkoper was
[..]
De normale? Geen idee... Wat bedoel je?
Ow dat zou best eens kunnen...quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je hebt hem ook voor veel goedkoper weggedaan/geruild, want je kwam er achter dat hij nieuw voor rond de 600 ging toen. Is nog een discussie over geweest in het bitariftentopic, over opruimingen, oude collecties en plotselinge prijsdalingen,
Joah, ga ik wel vanuitquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:50 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ow dat zou best eens kunnen...
Geld ontvangen?
Thnx! Tof om te horen dat je goed op weg bentquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:37 schreef Cynic het volgende:
[..]
Kom nu pas aan luisteren toe. Klinkt goed man!
Inderdaad vooral vocaal een behoorlijke stap vooruit, en goede songs. Heeft potentie denk ik.
Ik denk niet dat je 'm ooit nog aan een van de vaste bezoekers hier verkoopt.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:50 schreef Braddie het volgende:
[TK] Brian May Signature
500euro mensen!
In maart komt het nieuwe albumquote:Working the final late shift at the Studio - final mastering tomorrow. Let the leaking begin!
Ik bied 250quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:20 schreef Braddie het volgende:
Waarom niet?
Gitaar was los 899.
Nu vraag ik voor een hele set 500euro, het is echt een prachtige eerlijke gitaar, je koopt hem van een eerlijke jongen...
Ik kom misschien niet altijd even snugger over op Fok! en wat betweterig, maar dat ben ik totaal niet.
Het gaat er meer om dat je hem al 100x aangeboden hebt en er niemand serieus interesse heeft getoond dus er niet iemand is die hem zou willen hebben. Heeft niks met jou te maken verderquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:20 schreef Braddie het volgende:
Waarom niet?
Gitaar was los 899.
Nu vraag ik voor een hele set 500euro, het is echt een prachtige eerlijke gitaar, je koopt hem van een eerlijke jongen...
Ik kom misschien niet altijd even snugger over op Fok! en wat betweterig, maar dat ben ik totaal niet.
Dat.quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het gaat er meer om dat je hem al 100x aangeboden hebt en er niemand serieus interesse heeft getoond dus er niet iemand is die hem zou willen hebben. Heeft niks met jou te maken verder
nou kijk, de nieuwste versie heet officieel de Fender Hot Rod Deluxe IIIquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:31 schreef -Menn0- het volgende:
De normale? Geen idee... Wat bedoel je?
Deja vu.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:50 schreef Braddie het volgende:
[TK] Brian May Signature
500euro mensen!
Cool story, bro.quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:20 schreef Braddie het volgende:
Waarom niet?
Gitaar was los 899.
Thnx dat blijf ik ook een vet nummer vindenquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:09 schreef Rpol het volgende:
wow dribbel, ik vind two echt super!
Rest is ook lekker hoor. Zanger heeft een vette stem.
quote:
Jij whammyt met links!quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Thnx dat blijf ik ook een vet nummer vindenVind die solo met die whammy zo ook wel tof
Ja m'n gitaar hang voor m'n linkerbeen dus dat vind ik maar irritant danquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:16 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Jij whammyt met links!![]()
Tof nr inderdaad. Wel sneu voor jullie drummer dat je'm ongeveer nooit ziet
Klinkt goed. Een hele vooruitgang ten opzichte van TLFGquote:Op donderdag 20 januari 2011 01:47 schreef Dribbel_ het volgende:
Nieuwe filmpjes van vandaag
Whiskey & Cocain (zelfde als gister)
Two (wat rustiger)
My Lady (gewoon rechttoe rechtaan nummer)
Dan gok ik dat ik de 1 heb....quote:Op donderdag 20 januari 2011 08:49 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
nou kijk, de nieuwste versie heet officieel de Fender Hot Rod Deluxe III
en er was dus ook een 1 en een 2
Tweestemmig is altijd goed natuurlijkquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:37 schreef Dribbel_ het volgende:
Thnx
Hier trouwens een compilatie met wat losse stukjes van een aantal nummers, hoef je niet helemaal te kijken maar graag wel ff het stuk van 1:30 met die tweestemmig ding. Hoe vinden jullie dat klinken ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
Nu moeten we een ander pispaaltje vindenquote:
We hebben jou toch nog?quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:39 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Nu moeten we een ander pispaaltje vinden
Present.quote:
Het lijkt me wel dat ze die bij een beetje gitaarzaak hebben, anders kunnen ze vast wel eentje voor je bestellen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:27 schreef BurnaBoy het volgende:
Ga ik eens naar .11 over krijg ik mijn brug(zwevende brug ja ) niet recht meer.
4e veer erbij gooien dan maar. Iemand een idee waar ik er een kan halen ?
Of zouden die gewoon bij willekeurige gitaarzaak wel te krijgen zijn ?
Okee dan, Doe ik dat maar even dan. thanksquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:34 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het lijkt me wel dat ze die bij een beetje gitaarzaak hebben, anders kunnen ze vast wel eentje voor je bestellen.
Sorry. Ik zag hem op Facebook voorbij komen en moest hem echt even bij Braddie posten.quote:
Ik vond het ook al zo raar dat hij opeens een vrouw was en geen UI meer had.quote:
Krijg het nog niet lekker voor elkaar met .010...quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:27 schreef BurnaBoy het volgende:
blijft leuk speelgoed he?quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:13 schreef genakt het volgende:
lol net gefixt dat ik channel kan switchen van me head via me gt 8
We hadden best nog aardige foto's ertussen zitten.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:56 schreef guitarist het volgende:
[..]
Sorry. Ik zag hem op Facebook voorbij komen en moest hem echt even bij Braddie posten.
(zal hem nu weghalen)
http://www.facebook.com/25jaardrentsepopprijs
kloptquote:
das dan ook wel handigquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:41 schreef genakt het volgende:
[..]
kloptheb de dvd gedownload met in principe heel het boekje maar dan goed uitgelegd
Die van mij is nu speelbaar. Maar palm mute is nu wel klote om te doen omdat de brug dus zo hoog ligt. Maar met 4 veren gaat dat ook wel goedkomen denk ik. Hoeveel veren heb jij dan erop zitten ?quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:23 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Krijg het nog niet lekker voor elkaar met .010...
[..]
blijft leuk speelgoed he?
3, en ik krijg hem wel mooi recht, maar het stem proces werkt nog niet echt lekker mee, had hem gister of eergister goed, nu vanochtend weer net iets te laag gestemd, en krijg hem niet goed op stemming met de finetuners, dus moet even kijken wat er gebeurt als ik hem weer normaal stem, en hoe de brug dan staat.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:52 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Die van mij is nu speelbaar. Maar palm mute is nu wel klote om te doen omdat de brug dus zo hoog ligt. Maar met 4 veren gaat dat ook wel goedkomen denk ik. Hoeveel veren heb jij dan erop zitten ?
Grappig is dat de intonatie onder .10 verkloot was. maar nu met .11 klopt ie wel aardig. Mooi voordeel toch
Hoever heb je je veren ingeschroefd dan ? Je weet dat je stemming en veerspanning met elkaar in evenwicht moet brengen ? Lees anders eens dit door als je wiltquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:55 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
3, en ik krijg hem wel mooi recht, maar het stem proces werkt nog niet echt lekker mee, had hem gister of eergister goed, nu vanochtend weer net iets te laag gestemd, en krijg hem niet goed op stemming met de finetuners, dus moet even kijken wat er gebeurt als ik hem weer normaal stem, en hoe de brug dan staat.
denk dat ik me brug eerst wat strakker zet, en dan even kijk hoe of wat...
lolquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:01 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Hoever heb je je veren ingeschroefd dan ? Je weet dat je stemming en veerspanning met elkaar in evenwicht moet brengen ? Lees anders eens dit door als je wilt![]()
Deze pagina is ook wel goed.
De reden waarom er dus een extra veer in moet bij mij is omdat het er zo uitziet nu![]()
[ afbeelding ]
Haha ik beschimp jullie! Ik heb mijn toetsweek al vóór de vakantie verpest!quote:
ja, ik weet dat het in evenwicht moet zijn, maar het lukt me nog niet helemaal, morgen ochtend verder naar kijken als ik tijd heb, en ik heb nog meer ruimte dan dat over iig.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:01 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Hoever heb je je veren ingeschroefd dan ? Je weet dat je stemming en veerspanning met elkaar in evenwicht moet brengen ? Lees anders eens dit door als je wilt![]()
Deze pagina is ook wel goed.
De reden waarom er dus een extra veer in moet bij mij is omdat het er zo uitziet nu![]()
[ afbeelding ]
Als ze die niet hebben moet je snel weglopen en nooit weer komen. Dus ja, denk dat die er wel zijn.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:27 schreef BurnaBoy het volgende:
Gaaf, waar?quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:48 schreef -Menn0- het volgende:
Morgen op wintersport!
Goedkoop spaans gitaartje is alvast klaar gezet!
even laten afstellen door dean danquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:43 schreef Iemand91 het volgende:
Mijn brug pickup zit scheef op de andere manier. Bij jou bij de korte zijde, bij mij langs de lange zijde.
(Bij de hoge E zit ie dichterbij de snaren dan bij de lage E)
het wah wah'en is niet echt het probleem het meerdere dingen tegelijk snel doen wel hahaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:26 schreef -Menn0- het volgende:
Als je hem eenmaal onder de knie hebt is het echt vet om te spelen met wah
Ga dan ook geen maffe covers door een dubieuze band leren, maar het origineel!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:15 schreef genakt het volgende:
klote solo i n het begin kan hem normaal wel spelen maar met pedaal is super irritant haha
oefenenhou ik niet van
't was alleen om aan te geven dat het geen probleem is, of is dat het wel?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:07 schreef blckbb het volgende:
[..]
even laten afstellen door dean dan
Gereageerd!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:54 schreef Dribbel_ het volgende:
Gelukkig hebben we gitaarnet nog
http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=142938
Get a life Dribbel_quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:54 schreef Dribbel_ het volgende:
Gelukkig hebben we gitaarnet nog
http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=142938
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |