Dat.quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het gaat er meer om dat je hem al 100x aangeboden hebt en er niemand serieus interesse heeft getoond dus er niet iemand is die hem zou willen hebben. Heeft niks met jou te maken verder
nou kijk, de nieuwste versie heet officieel de Fender Hot Rod Deluxe IIIquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:31 schreef -Menn0- het volgende:
De normale? Geen idee... Wat bedoel je?
Deja vu.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:50 schreef Braddie het volgende:
[TK] Brian May Signature
500euro mensen!
Cool story, bro.quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:20 schreef Braddie het volgende:
Waarom niet?
Gitaar was los 899.
Nu vraag ik voor een hele set 500euro, het is echt een prachtige eerlijke gitaar, je koopt hem van een eerlijke jongen...
Ik kom misschien niet altijd even snugger over op Fok! en wat betweterig, maar dat ben ik totaal niet.
Thnx dat blijf ik ook een vet nummer vindenquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:09 schreef Rpol het volgende:
wow dribbel, ik vind two echt super!
Rest is ook lekker hoor. Zanger heeft een vette stem.
quote:
Jij whammyt met links!quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Thnx dat blijf ik ook een vet nummer vindenVind die solo met die whammy zo ook wel tof
Ja m'n gitaar hang voor m'n linkerbeen dus dat vind ik maar irritant danquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:16 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Jij whammyt met links!![]()
Tof nr inderdaad. Wel sneu voor jullie drummer dat je'm ongeveer nooit ziet
Klinkt goed. Een hele vooruitgang ten opzichte van TLFGquote:Op donderdag 20 januari 2011 01:47 schreef Dribbel_ het volgende:
Nieuwe filmpjes van vandaag
Whiskey & Cocain (zelfde als gister)
Two (wat rustiger)
My Lady (gewoon rechttoe rechtaan nummer)
Dan gok ik dat ik de 1 heb....quote:Op donderdag 20 januari 2011 08:49 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
nou kijk, de nieuwste versie heet officieel de Fender Hot Rod Deluxe III
en er was dus ook een 1 en een 2
Tweestemmig is altijd goed natuurlijkquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:37 schreef Dribbel_ het volgende:
Thnx
Hier trouwens een compilatie met wat losse stukjes van een aantal nummers, hoef je niet helemaal te kijken maar graag wel ff het stuk van 1:30 met die tweestemmig ding. Hoe vinden jullie dat klinken ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |