Nice!quote:
Omdat ik nu die pod heb en hij dusdanig bevalt dus gaan m'n andere effecten die ik sowieso niet meer ga gebruiken eruitquote:
quote:
You heard what the man said.quote:
Welke versie?quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:18 schreef -Menn0- het volgende:
Iemand een Hot Rod Deluxe kopen? 475 euro
Kom nu pas aan luisteren toe. Klinkt goed man!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:53 schreef Dribbel_ het volgende:
Stukje video uit de oefenruimte, klinkt nog best okee voor een gewoon cameratje
Nog niet zo strak maar klinkt wel grappig
quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:32 schreef Cynic het volgende:
Ah, kijk aan, ik heb de Washburn ook weer gevonden
Daar is destijds natuurlijk gewoon een V&A topic voor geweest.
[TK] Washburn gitaar X50PROFE
Als ik van die prijs een beetje uit kan gaan zou ik er ook nog wel een redelijk bedrag voor kunnen krijgen denk ik.
De normale? Geen idee... Wat bedoel je?quote:
Je hebt hem ook voor veel goedkoper weggedaan/geruild, want je kwam er achter dat hij nieuw voor rond de 600 ging toen. Is nog een discussie over geweest in het bitariftentopic, over opruimingen, oude collecties en plotselinge prijsdalingen,quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:31 schreef -Menn0- het volgende:
[..]dacht dat ie veel goedkoper was
[..]
De normale? Geen idee... Wat bedoel je?
Ow dat zou best eens kunnen...quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je hebt hem ook voor veel goedkoper weggedaan/geruild, want je kwam er achter dat hij nieuw voor rond de 600 ging toen. Is nog een discussie over geweest in het bitariftentopic, over opruimingen, oude collecties en plotselinge prijsdalingen,
Joah, ga ik wel vanuitquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:50 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ow dat zou best eens kunnen...
Geld ontvangen?
Thnx! Tof om te horen dat je goed op weg bentquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:37 schreef Cynic het volgende:
[..]
Kom nu pas aan luisteren toe. Klinkt goed man!
Inderdaad vooral vocaal een behoorlijke stap vooruit, en goede songs. Heeft potentie denk ik.
Ik denk niet dat je 'm ooit nog aan een van de vaste bezoekers hier verkoopt.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:50 schreef Braddie het volgende:
[TK] Brian May Signature
500euro mensen!
In maart komt het nieuwe albumquote:Working the final late shift at the Studio - final mastering tomorrow. Let the leaking begin!
Ik bied 250quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:20 schreef Braddie het volgende:
Waarom niet?
Gitaar was los 899.
Nu vraag ik voor een hele set 500euro, het is echt een prachtige eerlijke gitaar, je koopt hem van een eerlijke jongen...
Ik kom misschien niet altijd even snugger over op Fok! en wat betweterig, maar dat ben ik totaal niet.
Het gaat er meer om dat je hem al 100x aangeboden hebt en er niemand serieus interesse heeft getoond dus er niet iemand is die hem zou willen hebben. Heeft niks met jou te maken verderquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:20 schreef Braddie het volgende:
Waarom niet?
Gitaar was los 899.
Nu vraag ik voor een hele set 500euro, het is echt een prachtige eerlijke gitaar, je koopt hem van een eerlijke jongen...
Ik kom misschien niet altijd even snugger over op Fok! en wat betweterig, maar dat ben ik totaal niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |