ik dacht eerst waar is de drummerquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:33 schreef Dribbel_ het volgende:
ThxnHet is in de kelder van het huis van de drummer dus best ideaal, lekker de ruimte daar om prima te oefenen
En het is inderdaad dezelfde bassist ja
Ja electrisch drumstel dus die neemt niet zoveel ruimte in beslagquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:37 schreef genakt het volgende:
[..]
ik dacht eerst waar is de drummer![]()
maar hij zit achter ander drumstel achter de bassist hahaha
OH NO YOU DIDN'T!quote:
Maar nu heb ik wel al de hele tijd Franz Ferdinand in mijn hoofd door jouquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:33 schreef Dribbel_ het volgende:
ThxnHet is in de kelder van het huis van de drummer dus best ideaal, lekker de ruimte daar om prima te oefenen
En het is inderdaad dezelfde bassist ja
OHYEZIDIDquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja electrisch drumstel dus die neemt niet zoveel ruimte in beslag
[..]
OH NO YOU DIDN'T!
vet!
quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik vind het zo'n vet dinggefeliciteerd ermee
Thanks! 800 euro. Hij is echt zgan, er zit alleen een heel klein krasje achterop de body. Vandaar de lagere prijs, bij Thomann is hij 979.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:30 schreef Dribbel_ het volgende:
WQat heb je er voor moeten betalen als ik mag vragen
Thanks. Ik zal binnenkort even wat opnemen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:18 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Gaaf ding man, ben benieuwd hoe hij klinkt
Oh dat valt best mee danquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:18 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
[..]
Thanks! 800 euro. Hij is echt zgan, er zit alleen een heel klein krasje achterop de body. Vandaar de lagere prijs, bij Thomann is hij 979.
Heb'm nog niet op een goeie versterker getest, maar hij heeft een vrij dikke top, dus het zal meevallen. Armstrong zelf mag ook graag een potje scheuren natuurlijk.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:25 schreef Dribbel_ het volgende:
Geen last van snelle feedback met die gaten ?
Zal wel goed komen dan jaquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:34 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Heb'm nog niet op een goeie versterker getest, maar hij heeft een vrij dikke top, dus het zal meevallen. Armstrong zelf mag ook graag een potje scheuren natuurlijk.
Die is wel wat dikker, maar heeft dezelfde lengteschaal. Verder is het onvergelijkbaar, die LTD was echt zo'n dunne snoeigitaar. Dit is echt een big daddy.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:35 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zal wel goed komen dan jaHoe is de hals vergeleken met die LTD
ik twijfel over die NS-2.. volgens mij heb ik die namelijk niet echt nodigquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:08 schreef Dribbel_ het volgende:
GAS
Owja ik heb besloten welke pedalen er echt uitgaan.
Crybaby Classic Wah met Fasel
Boss NS2 Noise Supressor
GLX Chorus
GLX Flanger
En nog 1 maar ik ben echt vergetne wat ik nog meer heb
*denkt na
Iemand interesse ?
Nice!quote:
Omdat ik nu die pod heb en hij dusdanig bevalt dus gaan m'n andere effecten die ik sowieso niet meer ga gebruiken eruitquote:
quote:
You heard what the man said.quote:
Welke versie?quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:18 schreef -Menn0- het volgende:
Iemand een Hot Rod Deluxe kopen? 475 euro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |