Dat was ikquote:Op maandag 17 januari 2011 15:59 schreef Ezechielk het volgende:
Damn. Red Alert
Wie draait deze heldennummers?
Oh zover ik dat kon horen was het goede muziekquote:Op maandag 17 januari 2011 15:58 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Morgen 4 uur tot half 5, misschien heb je de nummers al gehoord zaterdag
Mwah, als je er niet mee omgaat merk je er niets vanquote:Op maandag 17 januari 2011 15:58 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Iets met negerts en breezahs ofzo.
Mensen die Bonkers niet goed vindenquote:Op maandag 17 januari 2011 16:00 schreef mash_ het volgende:
[..]
Oh zover ik dat kon horen was het goede muziekSowieso beter dan wat je zusje voor muziek draait
quote:Op maandag 17 januari 2011 16:00 schreef Ezechielk het volgende:
Toon met de groene vingers, jij held
Van de zaakquote:Op maandag 17 januari 2011 16:00 schreef Niss het volgende:
We krijgen toch wel een DJ met microfoon? [ afbeelding ]
En animalequote:Op maandag 17 januari 2011 16:00 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Mensen die Bonkers niet goed vinden
Ik heb een microfoon, hij is alleen stuk.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:00 schreef Niss het volgende:
We krijgen toch wel een DJ met microfoon? [ afbeelding ]
Bij mij ook, Gewoon even refreshenquote:Op maandag 17 januari 2011 16:01 schreef Nitrouz het volgende:
Bij een DJ Switch gaat ie bij mij altijd heel raar doen
KEIHARDE HARDCORE! en dan ook echt hard he :xquote:Op maandag 17 januari 2011 15:58 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Rock, hardcore/style.. wat zoek je?
Ich weiss, maar het is wel vervelendquote:Op maandag 17 januari 2011 16:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij mij ook, Gewoon even refreshen
O, dan kan ik je weinig aanbevelenquote:Op maandag 17 januari 2011 16:01 schreef Driepink het volgende:
[..]
KEIHARDE HARDCORE! en dan ook echt hard he :x
quote:Op maandag 17 januari 2011 16:01 schreef Driepink het volgende:
[..]
KEIHARDE HARDCORE! en dan ook echt hard he :x
Thanxquote:Op maandag 17 januari 2011 16:02 schreef mash_ het volgende:
Nog 1xvoor de DJ`s http://www.soundboard.com/ allemaal soundboards
Ik heb er zaterdag eentje gekocht maar die is gewoon fabrieksstukquote:Op maandag 17 januari 2011 16:02 schreef Niss het volgende:
Ze moeten mic's kopen van dat geld van de ads.
En de donateursquote:Op maandag 17 januari 2011 16:02 schreef Niss het volgende:
Ze moeten mic's kopen van dat geld van de ads.
heb je die ook als mp3 voor me ?quote:
Oeh heb mn niet op mp3 helaas, misschien kan je een YouTuberipper downloaden ofzo?quote:Op maandag 17 januari 2011 16:03 schreef Driepink het volgende:
[..]
heb je die ook als mp3 voor me ?
zoiets bedoel ik, dat en harder
Ga ik ook kijken,quote:Op maandag 17 januari 2011 16:03 schreef Ragboer het volgende:
Maar vanavond op RTL7 na VI: VoetbalfansSowieso ff kijken, gaat volgens mij over ADO vandaag.
zal wel weer moetenquote:Op maandag 17 januari 2011 16:04 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Oeh heb mn niet op mp3 helaas, misschien kan je een YouTuberipper downloaden ofzo?
Whehe meen je? Zijn er serieus supporters die meewerken met zulke onzin? Heb ik ook een mailtje van mogen ontvangenquote:Op maandag 17 januari 2011 16:03 schreef Ragboer het volgende:
Maar vanavond op RTL7 na VI: VoetbalfansSowieso ff kijken, gaat volgens mij over ADO vandaag.
quote:Op maandag 17 januari 2011 16:05 schreef Driepink het volgende:
[..]
zal wel weer moeten
diep teleurgesteld..
ik maak er denk ik half uurtje meerendeel anthems van
Blijkbaarquote:Op maandag 17 januari 2011 16:05 schreef Groningert het volgende:
[..]
Whehe meen je? Zijn er serieus supporters die meewerken met zulke onzin? Heb ik ook een mailtje van mogen ontvangen
Franz Ferdinand - Ulyssesquote:Op maandag 17 januari 2011 16:06 schreef Vermecelli het volgende:
Welk nummer is dit? Klinkt nergens naar. :|
Utreg Hooligansquote:Op maandag 17 januari 2011 16:06 schreef Ragboer het volgende:
[..]
BlijkbaarUtreg zal vast ook wel een keer voorkomen
Je zal wel moe wordenquote:Op maandag 17 januari 2011 16:06 schreef Dagoduck het volgende:
Ik moet rond 16.45 de oven voorverwarmen dus twee trappen op en af etc.. eens kijken hoe ik dat doe
vallen!quote:Op maandag 17 januari 2011 16:06 schreef Dagoduck het volgende:
Ik moet rond 16.45 de oven voorverwarmen dus twee trappen op en af etc.. eens kijken hoe ik dat doe
Ach tja, op de bunnikside zit soms zo'n Ondieper met een bonk bier en wat teveel in z'n neus. Lekker laten gaan joh.quote:
Voor zover ik weet werken er geen fanatieke groepen mee. Van GF, 410, Vak P en UCS weet ik iig dat ze niet meedoen.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:06 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Wat voor programma is dat dan?quote:Op maandag 17 januari 2011 16:07 schreef Groningert het volgende:
[..]
Voor zover ik weet werken er geen fanatieke groepen mee. Van GF, 410, Vak P en UCS weet ik iig dat ze niet meedoen.
Ik had nog die oude Real Hardcore cdsquote:Op maandag 17 januari 2011 16:08 schreef Driepink het volgende:
ik heb echt 0,0 cds..
ik had vroeger alleen bandjes
smurfenhouse
Wie heeft ooit MBH gezien? Zo'n oud wijf met haar familie: Welkom in de hel van Enschedeeeequote:Op maandag 17 januari 2011 16:06 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Vroeger ooit een keer 1 cd gekocht, sinds ik dat had gedaan bedacht dat ik beter kon gaan branden ( bij een vriend die wel fatsoenlijk internet had toen )quote:Op maandag 17 januari 2011 16:08 schreef Driepink het volgende:
ik heb echt 0,0 cds..
smurfenhouse
Voetbalfans, RTL7.quote:
Afgelopen jaar een aantal cd's gekocht; Triggerfinger, go back to the zoo, skunk anansie, the national, pearl jam...quote:Op maandag 17 januari 2011 16:08 schreef Driepink het volgende:
ik heb echt 0,0 cds..
smurfenhouse
ik heb hier wel een gebrand cdtje:quote:Op maandag 17 januari 2011 16:09 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik had nog die oude Real Hardcore cds
'quote:Op maandag 17 januari 2011 16:09 schreef Groningert het volgende:
[..]
Voetbalfans, RTL7.
In de tiendelige reeks Voetbalfans portretteert programmamaker Ewout Genemans gepassioneerde supporters die voor hun club leven. Het lijkt een vervolg op Fans!, waarin mensen centraal stonden die idolaat waren van een Nederlandse artiest. Dit is eigenlijk iets heel anders. Fans! ging over het artiestenwereldje, met feesttenten en parkeerterreinen. Voetbalfans speelt zich af in een echte mannenwereld, vertelt Genemans.
Omdat dat nummer zo goed is! maar jullie waren zo erg aan het zeiken over dat het lang duurde dat jullie niet meer op de schoonheid letten!quote:Op maandag 17 januari 2011 16:09 schreef naatje_1 het volgende:
Waarom moest je toch die ene keer een half uur Neil Young draaien, terwijl je dit ook in je PC hebt staan...
quote:Op maandag 17 januari 2011 16:10 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik heb hier wel een gebrand cdtje:
hardcore to the bone VI
quote:Op maandag 17 januari 2011 16:10 schreef naatje_1 het volgende:
Dago, heb je nu weer een werkende mic?
Jep zag het, maar goed als je dan zoiets leest over die progamma makert :quote:Op maandag 17 januari 2011 16:10 schreef Ragboer het volgende:
[..]
'
In het voorstukje kwam in ieder geval deze gast voor: 'Marokkaanse Koos' zet ADO-taoeage na zege op Ajax
quote:Halve liter bier
Genemans zelf heeft werkelijk niets met voetbal, al heeft hij wel besloten fan te worden van de club waar hij t het gezelligst vond op de tribune.
quote:Op maandag 17 januari 2011 16:12 schreef Ajacied422 het volgende:
ik ga alvast eten voor het trainen, Au revoir
Daar kan je pas echt gezeik meer krijgenquote:Op maandag 17 januari 2011 16:12 schreef naatje_1 het volgende:
Vraag aan mensen die verstand hebben van Databases, is het niet een idee om een database aan te maken voor ONZ Radio, met een gedeelte hardstyle, rock, pop, alles. Waar DJs van ONZ Radio gewoon hun eigen muziekbieb op uploaden...
Ik heb 20gig hier..quote:Op maandag 17 januari 2011 16:12 schreef naatje_1 het volgende:
Vraag aan mensen die verstand hebben van Databases, is het niet een idee om een database aan te maken voor ONZ Radio, met een gedeelte hardstyle, rock, pop, alles. Waar DJs van ONZ Radio gewoon hun eigen muziekbieb op uploaden...
Database heb je zo gebouwdquote:Op maandag 17 januari 2011 16:12 schreef naatje_1 het volgende:
Anders halen we het toch wel van de torrentboer af, ik in ieder geval...quote:Op maandag 17 januari 2011 16:13 schreef mash_ het volgende:
[..]
Daar kan je pas echt gezeik meer krijgen
Dat klopt, maar ik dacht al dat er gezeken ging worden over dat we dan gezeik krijgen, daarom vraag ik het...quote:
Deze heb ik laatst ook al gedraaid maarja..quote:
Dat ze niet zeker weet of het Snow Patrol isquote:
Met MySQL en PHP is dat zo gepiept.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:12 schreef naatje_1 het volgende:
Iedereen heeft toch wel zn eigen muziek ookquote:Op maandag 17 januari 2011 16:15 schreef Gelebadeend het volgende:
Maar als die database er dan offline is dan ben je toch de lul, nu kan er een andere dj invallen als om de een of andere reden iemand niet kan, als zo'n hele database eruit ligt dan heb je niks?
Dan heb ik nog steeds alles dat op mn pc staat..quote:Op maandag 17 januari 2011 16:15 schreef Gelebadeend het volgende:
Maar als die database er dan offline is dan ben je toch de lul, nu kan er een andere dj invallen als om de een of andere reden iemand niet kan, als zo'n hele database eruit ligt dan heb je niks?
Je hebt toch ook je eigen collectie, mijne bevat wel een paar nummers, maar niet zoveel...quote:Op maandag 17 januari 2011 16:15 schreef Gelebadeend het volgende:
Het is erger wanneer de server crasht, waar ik een keertje voor heb gezorgd.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:15 schreef Gelebadeend het volgende:
quote:Op maandag 17 januari 2011 16:16 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Het is erger wanneer de server crasht, waar ik een keertje voor heb gezorgd.
Dit dusquote:Op maandag 17 januari 2011 16:17 schreef naatje_1 het volgende:
ik moet toegeven dat dit wel een lekker snow patrol nummertje is, beter dan al die zeikhits
Wat voor stijl?quote:Op maandag 17 januari 2011 16:17 schreef Driepink het volgende:
ik zoek nog een paar nummers mensen!
ik maak er ook denk ik geen zacht setje van ook..
we gaan gewoon hard zaterdag!
Rock? Core? Style?quote:
hmm..quote:Op maandag 17 januari 2011 16:20 schreef Ragboer het volgende:
Hardcore, de harde kern, de ondergrond!
Waar zijn de advertenties?quote:
Overheen gelezen. In dat geval, Partyraiser - Assasins er al tussen?quote:
ff luisteren + eventueel downloadenquote:Op maandag 17 januari 2011 16:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Overheen gelezen. In dat geval, Partyraiser - Assasins er al tussen?
Noise Supressor - Fingerz dan ook gelijk maar even luisteren. Als ik toch een paar klassieke nummers ga opnoemen.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:22 schreef Driepink het volgende:
[..]
ff luisteren + eventueel downloaden
Nodig?quote:Op maandag 17 januari 2011 16:20 schreef Driepink het volgende:
[..]
hmm..
ik moet die remix van alles naar de klote + gas met die zooi
ff zoeken
Google AdSense is geblockt.quote:
Omdat waarom?quote:
Omdat Graseter een sukkel is.quote:
hehe die staat er al in hoorquote:Op maandag 17 januari 2011 16:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Noise Supressor - Fingerz dan ook gelijk maar even luisteren. Als ik toch een paar klassieke nummers ga opnoemen.
Omdat hij zei dat wij erop moesten klikken?quote:
Koop een tongquote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 16:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Koop een tong
Slik hem in
Stik er in
?????
Profit.
Mooi. En als je echt leuk raggen wilt, Stormtrooper - Tödesvogel.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:24 schreef Driepink het volgende:
[..]
hehe die staat er al in hoor
ook al in het vorige setje, maar die blijft erin
assasins komt er ook in
Art Of Fighters - Mistakequote:Op maandag 17 januari 2011 16:17 schreef Driepink het volgende:
ik zoek nog een paar nummers mensen!
ik maak er ook denk ik geen zacht setje van ook..
we gaan gewoon hard zaterdag!
quote:
En dan nog een en dan nog een en nog een..quote:
dat is de laatstequote:Op maandag 17 januari 2011 16:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mooi. En als je echt leuk raggen wilt, Stormtrooper - Tödesvogel.
en nog een en nog een en nog een...quote:Op maandag 17 januari 2011 16:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En dan nog een en dan nog een en nog een..
Ik ben half 5 manquote:Op maandag 17 januari 2011 16:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En dan nog een en dan nog een en nog een..
Echt nietquote:
ik ga nu eerst ff kijken hoelang het setje nu duurt, wanneer ie alles heeft gedownload + geconvertquote:
Ik heb er nooit op geklikt.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:24 schreef OverRated het volgende:
[..]
Hij klikte er zelf te veel op zeker
quote:Op maandag 17 januari 2011 16:28 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik heb er nooit op geklikt.
Maar ik had een jaar geleden een adsense account en die was verbannen. Nu had ik een nieuwe gemaakt maar dat vonden ze niet goed.
Kan iemand anders geen nieuwe maken dan?quote:Op maandag 17 januari 2011 16:28 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik heb er nooit op geklikt.
Maar ik had een jaar geleden een adsense account en die was verbannen. Nu had ik een nieuwe gemaakt maar dat vonden ze niet goed.
quote:
Even kijken of het pastquote:Op maandag 17 januari 2011 16:28 schreef ConscienceNL het volgende:
Foo Fighters - All My Life, of Times Like These zou wel mooi zijn mocht dat worden gedraaid
Okequote:
die van mij is misschien een lekker beginquote:Op maandag 17 januari 2011 16:28 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik ga nu eerst ff kijken hoelang het setje nu duurt, wanneer ie alles heeft gedownload + geconvert
dankjequote:Op maandag 17 januari 2011 16:28 schreef Ragboer het volgende:
Driepink: http://www.megaupload.com/?d=027O5BX7
Heel heeel misschienquote:
Je luistert wel hequote:
Ik vind het wel fijne muziek jaquote:
Neen dat kan mijn pc niet hebben momenteel. Daarnaast heb ik het druk met dagdromen ipv huiswerk maken en huilen.quote:
wil je voor mij een jingle inspreken ? :#quote:Op maandag 17 januari 2011 16:33 schreef Annnet het volgende:
[..]
Neen dat kan mijn pc niet hebben momenteel. Daarnaast heb ik het druk met dagdromen ipv huiswerk maken en huilen.
Dat wordt op zeker 1000x beter dan de faalkreun van flipsquote:
Wanneer mogen we jou skypen?quote:
Neen, ik heb een akelig monotone stem.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:33 schreef Driepink het volgende:
[..]
wil je voor mij een jingle inspreken ? :#
Why huilen?quote:Op maandag 17 januari 2011 16:33 schreef Annnet het volgende:
[..]
Neen dat kan mijn pc niet hebben momenteel. Daarnaast heb ik het druk met dagdromen ipv huiswerk maken en huilen.
Dat dus.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:35 schreef naatje_1 het volgende:
Ik stel voor dat de kreun van netje dan naar djkoelkast of webhawkjuh wordt opgestuurd
Vette ps1 mangquote:Op maandag 17 januari 2011 16:35 schreef Dagoduck het volgende:
Check me niewe PC, hij op het dikste punt 2,5CM dik
[ afbeelding ]
is dat een pc? Dat is toch een beeldscherm...quote:Op maandag 17 januari 2011 16:35 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Failquote:Op maandag 17 januari 2011 16:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
is dat een pc? Dat is toch een beeldscherm...
Omg ik zie een ps1quote:Op maandag 17 januari 2011 16:35 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
iMac windows editiequote:Op maandag 17 januari 2011 16:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
is dat een pc? Dat is toch een beeldscherm...
PS1.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:35 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
past bij mijn muziekstijl, dus deal ?quote:Op maandag 17 januari 2011 16:33 schreef Annnet het volgende:
[..]
Neen, ik heb een akelig monotone stem.
Die doos is van de schoenen van me paquote:
Wacht wacht wacht watwatwat even reageren:quote:
ohquote:Op maandag 17 januari 2011 16:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die doos is van de schoenen van me pa
Nee preciesquote:Op maandag 17 januari 2011 16:38 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Wacht wacht wacht watwatwat even reageren:
Ok jongens dit moet niet een console oorlog topic worden
En nee, ik kijk ook geen videobanden meerquote:
Kijk je tv via sattelietquote:Op maandag 17 januari 2011 16:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En nee, ik kijk ook geen videobanden meer
Vraag sharr oidquote:Op maandag 17 januari 2011 16:38 schreef Driepink het volgende:
ik wil ook een jingle
wie kan mij helpen?
iets met: harder dan hard ofzo..
het liefst door een vrouw, goh waarom toch
Vraag het webhawkjuhquote:Op maandag 17 januari 2011 16:38 schreef Driepink het volgende:
ik wil ook een jingle
wie kan mij helpen?
Die heeft Dalando toch al(hard, harder, hardst), en djkoelkast en WebHawkjuh zijn van de jinglesquote:Op maandag 17 januari 2011 16:38 schreef Driepink het volgende:
ik wil ook een jingle
wie kan mij helpen?
Kabelquote:
ik ben harder dan dalandoquote:Op maandag 17 januari 2011 16:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die heeft Dalando toch al(hard, harder, hardst), en djkoelkast en WebHawkjuh zijn van de jingles
Je zou m moeten aansluiten met hdmi op je nieuwe tv, die scartkabel die er nu in zit is zondequote:Op maandag 17 januari 2011 16:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kabelik had analoog, maar we hadden een kastje over dus nu heb ik digitaal, kan ik geen Den Helder kabelkrant meer ontvangen
sharr heeft nog geen jingle ?quote:Op maandag 17 januari 2011 16:39 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Van die stem van Sharr kreeg ik wel een slappe zeg, godsamme
Dan vraag je die knetterkrankjorumquote:Op maandag 17 januari 2011 16:39 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Van die stem van Sharr kreeg ik wel een slappe zeg, godsamme
en ik heb dat niet gehoord ?quote:Op maandag 17 januari 2011 16:40 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Gisteravond las ze het nieuws voor.
Kan dat via de kabel/kastje? anders moet ik een hdmi kabel van tig meter hebbenquote:Op maandag 17 januari 2011 16:40 schreef OverRated het volgende:
[..]
Je zou m moeten aansluiten met hdmi op je nieuwe tv, die scartkabel die er nu inzit is zonde
Was zij dat?quote:Op maandag 17 januari 2011 16:40 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Gisteravond las ze het nieuws voor.
Als ie hdmi poort heeft, kabeltje van kastje naar tv, lange kabels zijn miss wel duurquote:Op maandag 17 januari 2011 16:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kan dat via de kabel/kastje? anders moet ik een hdmi kabel van tig meter hebben
ik heb een jingle van haarquote:Op maandag 17 januari 2011 16:42 schreef Driepink het volgende:
ik kreeg een slappe van flip der kreun..
DV daarintegen, die mag mijn jingle ook wel inspreken![]()
Daarom, hij heeft 2 hdmi ingangen..quote:Op maandag 17 januari 2011 16:42 schreef OverRated het volgende:
[..]
Als ie hdmi poort heeft, kabeltje van kastje naar tv, lange kabels zijn miss wel duur
Dromenvangertje was hetquote:
Dan sowieso doen, veel mooier beeldquote:Op maandag 17 januari 2011 16:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daarom, hij heeft 2 hdmi ingangen..
* sharr haat nietquote:Op maandag 17 januari 2011 16:43 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga ff mn oven aanzetten niet haten..
DV = groningenquote:Op maandag 17 januari 2011 16:43 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik begin ook te twijfelen. Volgens mij is Dromenvangertje die Groningse.
omgeving omgeving R'dam?quote:Op maandag 17 januari 2011 16:44 schreef Driepink het volgende:
[..]
DV = groningen
sharr = omgeving omgeving r'dam
Ik dacht dat jij gister het nieuws had voorgelezen, maar het was Dromenvangertje.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:44 schreef sharr het volgende:
[..]
Waaat? Heb jij m'n stem gehoord? Hoe wat waar huh
Het was Dromenvangertjequote:Op maandag 17 januari 2011 16:44 schreef Driepink het volgende:
sharr, heb jij het nieuws opgelezen @ onz radio ?
ik woon omgeving rotterdam, en sharr in mijn omgevingquote:
Huppel kan atm alleen janken, kreunen wordt hem nietquote:Op maandag 17 januari 2011 16:40 schreef naatje_1 het volgende:
We hebben ook huppel nodig die kreunt...
quote:Op maandag 17 januari 2011 16:44 schreef Annnet het volgende:
Heueuueueueuuh Groningeeuuuuh. Wanneer word ik gebeld? Want over een uur ben ik aan het neuken.
dan bellen we, dan hebben we je gelijk kreunendquote:Op maandag 17 januari 2011 16:44 schreef Annnet het volgende:
Heueuueueueuuh Groningeeuuuuh. Wanneer word ik gebeld? Want over een uur ben ik aan het neuken.
bewijs?quote:Op maandag 17 januari 2011 16:45 schreef sharr het volgende:
Nee maar mijn stem is ook wel om een slappe van te krijgen hoor
We bellen je over een uur.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:44 schreef Annnet het volgende:
Over een uur bellen ze dus. Live porno op de radioquote:Op maandag 17 januari 2011 16:44 schreef Annnet het volgende:
waarom janken ?quote:Op maandag 17 januari 2011 16:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Huppel kan atm alleen janken, kreunen wordt hem niet
ditquote:Op maandag 17 januari 2011 16:45 schreef Driepink het volgende:
[..]
dan bellen we, dan hebben we je gelijk kreunend
Dat is gemeenquote:
Ze zit diep in de shit, dieper nog misschien. (En toch mensen helpen in FHF hehquote:Op maandag 17 januari 2011 16:45 schreef Driepink het volgende:
[..]
waarom janken ?
mag ik je troosten dan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |