Deze heb ik laatst ook al gedraaid maarja..quote:
Dat ze niet zeker weet of het Snow Patrol isquote:
Met MySQL en PHP is dat zo gepiept.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:12 schreef naatje_1 het volgende:
Vraag aan mensen die verstand hebben van Databases, is het niet een idee om een database aan te maken voor ONZ Radio, met een gedeelte hardstyle, rock, pop, alles. Waar DJs van ONZ Radio gewoon hun eigen muziekbieb op uploaden...
Iedereen heeft toch wel zn eigen muziek ookquote:Op maandag 17 januari 2011 16:15 schreef Gelebadeend het volgende:
Maar als die database er dan offline is dan ben je toch de lul, nu kan er een andere dj invallen als om de een of andere reden iemand niet kan, als zo'n hele database eruit ligt dan heb je niks?
Dan heb ik nog steeds alles dat op mn pc staat..quote:Op maandag 17 januari 2011 16:15 schreef Gelebadeend het volgende:
Maar als die database er dan offline is dan ben je toch de lul, nu kan er een andere dj invallen als om de een of andere reden iemand niet kan, als zo'n hele database eruit ligt dan heb je niks?
Je hebt toch ook je eigen collectie, mijne bevat wel een paar nummers, maar niet zoveel...quote:Op maandag 17 januari 2011 16:15 schreef Gelebadeend het volgende:
Het is erger wanneer de server crasht, waar ik een keertje voor heb gezorgd.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:15 schreef Gelebadeend het volgende:
quote:Op maandag 17 januari 2011 16:16 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Het is erger wanneer de server crasht, waar ik een keertje voor heb gezorgd.
Dit dusquote:Op maandag 17 januari 2011 16:17 schreef naatje_1 het volgende:
ik moet toegeven dat dit wel een lekker snow patrol nummertje is, beter dan al die zeikhits
Wat voor stijl?quote:Op maandag 17 januari 2011 16:17 schreef Driepink het volgende:
ik zoek nog een paar nummers mensen!
ik maak er ook denk ik geen zacht setje van ook..
we gaan gewoon hard zaterdag!
Rock? Core? Style?quote:
hmm..quote:Op maandag 17 januari 2011 16:20 schreef Ragboer het volgende:
Hardcore, de harde kern, de ondergrond!
Waar zijn de advertenties?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |