Dat was ikquote:Op maandag 17 januari 2011 15:59 schreef Ezechielk het volgende:
Damn. Red Alert
Wie draait deze heldennummers?
Oh zover ik dat kon horen was het goede muziekquote:Op maandag 17 januari 2011 15:58 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Morgen 4 uur tot half 5, misschien heb je de nummers al gehoord zaterdag
Mwah, als je er niet mee omgaat merk je er niets vanquote:Op maandag 17 januari 2011 15:58 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Iets met negerts en breezahs ofzo.
Mensen die Bonkers niet goed vindenquote:Op maandag 17 januari 2011 16:00 schreef mash_ het volgende:
[..]
Oh zover ik dat kon horen was het goede muziekSowieso beter dan wat je zusje voor muziek draait
quote:Op maandag 17 januari 2011 16:00 schreef Ezechielk het volgende:
Toon met de groene vingers, jij held
Van de zaakquote:Op maandag 17 januari 2011 16:00 schreef Niss het volgende:
We krijgen toch wel een DJ met microfoon? [ afbeelding ]
En animalequote:Op maandag 17 januari 2011 16:00 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Mensen die Bonkers niet goed vinden
Ik heb een microfoon, hij is alleen stuk.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:00 schreef Niss het volgende:
We krijgen toch wel een DJ met microfoon? [ afbeelding ]
Bij mij ook, Gewoon even refreshenquote:Op maandag 17 januari 2011 16:01 schreef Nitrouz het volgende:
Bij een DJ Switch gaat ie bij mij altijd heel raar doen
KEIHARDE HARDCORE! en dan ook echt hard he :xquote:Op maandag 17 januari 2011 15:58 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Rock, hardcore/style.. wat zoek je?
Ich weiss, maar het is wel vervelendquote:Op maandag 17 januari 2011 16:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij mij ook, Gewoon even refreshen
O, dan kan ik je weinig aanbevelenquote:Op maandag 17 januari 2011 16:01 schreef Driepink het volgende:
[..]
KEIHARDE HARDCORE! en dan ook echt hard he :x
quote:Op maandag 17 januari 2011 16:01 schreef Driepink het volgende:
[..]
KEIHARDE HARDCORE! en dan ook echt hard he :x
Thanxquote:Op maandag 17 januari 2011 16:02 schreef mash_ het volgende:
Nog 1xvoor de DJ`s http://www.soundboard.com/ allemaal soundboards
Ik heb er zaterdag eentje gekocht maar die is gewoon fabrieksstukquote:Op maandag 17 januari 2011 16:02 schreef Niss het volgende:
Ze moeten mic's kopen van dat geld van de ads.
En de donateursquote:Op maandag 17 januari 2011 16:02 schreef Niss het volgende:
Ze moeten mic's kopen van dat geld van de ads.
heb je die ook als mp3 voor me ?quote:
Oeh heb mn niet op mp3 helaas, misschien kan je een YouTuberipper downloaden ofzo?quote:Op maandag 17 januari 2011 16:03 schreef Driepink het volgende:
[..]
heb je die ook als mp3 voor me ?
zoiets bedoel ik, dat en harder
Ga ik ook kijken,quote:Op maandag 17 januari 2011 16:03 schreef Ragboer het volgende:
Maar vanavond op RTL7 na VI: VoetbalfansSowieso ff kijken, gaat volgens mij over ADO vandaag.
zal wel weer moetenquote:Op maandag 17 januari 2011 16:04 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Oeh heb mn niet op mp3 helaas, misschien kan je een YouTuberipper downloaden ofzo?
Whehe meen je? Zijn er serieus supporters die meewerken met zulke onzin? Heb ik ook een mailtje van mogen ontvangenquote:Op maandag 17 januari 2011 16:03 schreef Ragboer het volgende:
Maar vanavond op RTL7 na VI: VoetbalfansSowieso ff kijken, gaat volgens mij over ADO vandaag.
quote:Op maandag 17 januari 2011 16:05 schreef Driepink het volgende:
[..]
zal wel weer moeten
diep teleurgesteld..
ik maak er denk ik half uurtje meerendeel anthems van
Blijkbaarquote:Op maandag 17 januari 2011 16:05 schreef Groningert het volgende:
[..]
Whehe meen je? Zijn er serieus supporters die meewerken met zulke onzin? Heb ik ook een mailtje van mogen ontvangen
Franz Ferdinand - Ulyssesquote:Op maandag 17 januari 2011 16:06 schreef Vermecelli het volgende:
Welk nummer is dit? Klinkt nergens naar. :|
Utreg Hooligansquote:Op maandag 17 januari 2011 16:06 schreef Ragboer het volgende:
[..]
BlijkbaarUtreg zal vast ook wel een keer voorkomen
Je zal wel moe wordenquote:Op maandag 17 januari 2011 16:06 schreef Dagoduck het volgende:
Ik moet rond 16.45 de oven voorverwarmen dus twee trappen op en af etc.. eens kijken hoe ik dat doe
vallen!quote:Op maandag 17 januari 2011 16:06 schreef Dagoduck het volgende:
Ik moet rond 16.45 de oven voorverwarmen dus twee trappen op en af etc.. eens kijken hoe ik dat doe
Ach tja, op de bunnikside zit soms zo'n Ondieper met een bonk bier en wat teveel in z'n neus. Lekker laten gaan joh.quote:
Voor zover ik weet werken er geen fanatieke groepen mee. Van GF, 410, Vak P en UCS weet ik iig dat ze niet meedoen.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:06 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Wat voor programma is dat dan?quote:Op maandag 17 januari 2011 16:07 schreef Groningert het volgende:
[..]
Voor zover ik weet werken er geen fanatieke groepen mee. Van GF, 410, Vak P en UCS weet ik iig dat ze niet meedoen.
Ik had nog die oude Real Hardcore cdsquote:Op maandag 17 januari 2011 16:08 schreef Driepink het volgende:
ik heb echt 0,0 cds..
ik had vroeger alleen bandjes
smurfenhouse
Wie heeft ooit MBH gezien? Zo'n oud wijf met haar familie: Welkom in de hel van Enschedeeeequote:Op maandag 17 januari 2011 16:06 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Vroeger ooit een keer 1 cd gekocht, sinds ik dat had gedaan bedacht dat ik beter kon gaan branden ( bij een vriend die wel fatsoenlijk internet had toen )quote:Op maandag 17 januari 2011 16:08 schreef Driepink het volgende:
ik heb echt 0,0 cds..
smurfenhouse
Voetbalfans, RTL7.quote:
Afgelopen jaar een aantal cd's gekocht; Triggerfinger, go back to the zoo, skunk anansie, the national, pearl jam...quote:Op maandag 17 januari 2011 16:08 schreef Driepink het volgende:
ik heb echt 0,0 cds..
smurfenhouse
ik heb hier wel een gebrand cdtje:quote:Op maandag 17 januari 2011 16:09 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik had nog die oude Real Hardcore cds
'quote:Op maandag 17 januari 2011 16:09 schreef Groningert het volgende:
[..]
Voetbalfans, RTL7.
In de tiendelige reeks Voetbalfans portretteert programmamaker Ewout Genemans gepassioneerde supporters die voor hun club leven. Het lijkt een vervolg op Fans!, waarin mensen centraal stonden die idolaat waren van een Nederlandse artiest. Dit is eigenlijk iets heel anders. Fans! ging over het artiestenwereldje, met feesttenten en parkeerterreinen. Voetbalfans speelt zich af in een echte mannenwereld, vertelt Genemans.
Omdat dat nummer zo goed is! maar jullie waren zo erg aan het zeiken over dat het lang duurde dat jullie niet meer op de schoonheid letten!quote:Op maandag 17 januari 2011 16:09 schreef naatje_1 het volgende:
Waarom moest je toch die ene keer een half uur Neil Young draaien, terwijl je dit ook in je PC hebt staan...
quote:Op maandag 17 januari 2011 16:10 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik heb hier wel een gebrand cdtje:
hardcore to the bone VI
quote:Op maandag 17 januari 2011 16:10 schreef naatje_1 het volgende:
Dago, heb je nu weer een werkende mic?
Jep zag het, maar goed als je dan zoiets leest over die progamma makert :quote:Op maandag 17 januari 2011 16:10 schreef Ragboer het volgende:
[..]
'
In het voorstukje kwam in ieder geval deze gast voor: 'Marokkaanse Koos' zet ADO-taoeage na zege op Ajax
quote:Halve liter bier
Genemans zelf heeft werkelijk niets met voetbal, al heeft hij wel besloten fan te worden van de club waar hij t het gezelligst vond op de tribune.
quote:Op maandag 17 januari 2011 16:12 schreef Ajacied422 het volgende:
ik ga alvast eten voor het trainen, Au revoir
Daar kan je pas echt gezeik meer krijgenquote:Op maandag 17 januari 2011 16:12 schreef naatje_1 het volgende:
Vraag aan mensen die verstand hebben van Databases, is het niet een idee om een database aan te maken voor ONZ Radio, met een gedeelte hardstyle, rock, pop, alles. Waar DJs van ONZ Radio gewoon hun eigen muziekbieb op uploaden...
Ik heb 20gig hier..quote:Op maandag 17 januari 2011 16:12 schreef naatje_1 het volgende:
Vraag aan mensen die verstand hebben van Databases, is het niet een idee om een database aan te maken voor ONZ Radio, met een gedeelte hardstyle, rock, pop, alles. Waar DJs van ONZ Radio gewoon hun eigen muziekbieb op uploaden...
Database heb je zo gebouwdquote:Op maandag 17 januari 2011 16:12 schreef naatje_1 het volgende:
Anders halen we het toch wel van de torrentboer af, ik in ieder geval...quote:Op maandag 17 januari 2011 16:13 schreef mash_ het volgende:
[..]
Daar kan je pas echt gezeik meer krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |