Ik fiets liever, scooters maken herrie en stinkenquote:Op maandag 17 januari 2011 15:24 schreef banapples het volgende:
[..]
Dat is gelukkig niet verandert dan.
Electrische scooters nietquote:Op maandag 17 januari 2011 15:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik fiets liever, scooters maken herrie en stinken
FiPohunterquote:
Jij snapt hetquote:Op maandag 17 januari 2011 15:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, maar die hoor je niet aankomenquote:
Als er nog geen post staat doe ik t, maar ik ga niet steeds f5-en tot een nieuw topicquote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 15:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er stond 'Y' wat is dat nou voor post?quote:Op maandag 17 januari 2011 15:27 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Als er nog geen post staat doe ik t, maar ik ga niet steeds f5-en tot een nieuw topic
Ik wil liever een motor dan een autoquote:Op maandag 17 januari 2011 15:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ooit, als kind het huis uit is![]()
Ik rij mn eigen heus wel dood namelijk
Er stond nog niks dus dat was wel om snel genoeg te zijnquote:Op maandag 17 januari 2011 15:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er stond 'Y' wat is dat nou voor post?
45km auto. met scooter rijbewijs + lekker droog.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:28 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik ga liever met de auto, lekker droog enzo
Als dat fipohunten ophoudt wel jaquote:Op maandag 17 januari 2011 15:28 schreef Danger.Mouse het volgende:
Deze serie gaat makkelijk topique #300 halen!
dat spel was zo geweldig he!quote:Op maandag 17 januari 2011 15:28 schreef JaimyLee het volgende:
Wauw dit nummer doet me denken aan tony hawks underground 2 ofzo
Deze reeks haaltquote:Op maandag 17 januari 2011 15:28 schreef Danger.Mouse het volgende:
Deze serie gaat makkelijk topique #300 halen!
quote:Op maandag 17 januari 2011 15:28 schreef JaimyLee het volgende:
Wauw dit nummer doet me denken aan tony hawks underground 2 ofzo
Welke was t nouquote:Op maandag 17 januari 2011 15:29 schreef Neroje het volgende:
Deze zat in Tony Hawk's Pro Skater 4...
Ik fiets lekker in de regenquote:Op maandag 17 januari 2011 15:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
45km auto. met scooter rijbewijs + lekker droog.
Je 8 is omgevallen.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:29 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Deze reeks haalt [ afbeelding ]
jij doet er een aantal uur over om ergens te komen..quote:Op maandag 17 januari 2011 15:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Auto rijbewijs.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Bij ons rijd er een vet debiel wijf in zo'n dingquote:Op maandag 17 januari 2011 15:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ben toch echt niet in 5 minuten van Emmen in Purmerend hoorquote:Op maandag 17 januari 2011 15:29 schreef Driepink het volgende:
[..]
jij doet er een aantal uur over om ergens te komen..
ik niet
AC/DC jij cultuurbarbaarquote:Op maandag 17 januari 2011 15:30 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
wazzzzzzzaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Dit is toch Guns and Roses?
quote:Op maandag 17 januari 2011 15:30 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Bij ons rijd er een vet debiel wijf in zo'n dingAllemaal stickers erop enzo
Niet om aan te zien
Unintendedquote:Op maandag 17 januari 2011 15:30 schreef Dagoduck het volgende:
Welk nr. van Muse zal ik volgend uur draaien?
Starlight, duhh!quote:Op maandag 17 januari 2011 15:30 schreef Dagoduck het volgende:
ik had beter van je verwachtquote:Op maandag 17 januari 2011 15:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben toch echt niet in 5 minuten van Emmen in Purmerend hoor![]()
Daar doe ik ook een paar uur over
Ik zei niet dat ik zo'n ding heb?quote:Op maandag 17 januari 2011 15:29 schreef Driepink het volgende:
[..]
jij doet er een aantal uur over om ergens te komen..
ik niet
quote:Op maandag 17 januari 2011 15:30 schreef Neroje het volgende:
[..]
http://uk.faqs.ign.com/articles/801/801372p1.html
Ik had gelijk!
Ja ik van jou ookquote:
je lijkt wel gekquote:Op maandag 17 januari 2011 15:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik zo'n ding heb?Ik wil er een.
Draai Invinciblequote:Op maandag 17 januari 2011 15:30 schreef Dagoduck het volgende:
Neequote:
doei.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:32 schreef JaimyLee het volgende:
Nou ik gaat weer leren voor mn SE van morgen...
Doegdoeg!![]()
![]()
Toedelsquote:Op maandag 17 januari 2011 15:32 schreef JaimyLee het volgende:
Nou ik gaat weer leren voor mn SE van morgen...
Doegdoeg!![]()
![]()
quote:Op maandag 17 januari 2011 15:33 schreef Niss het volgende:
[..]
Eerst nummer dat ik hoor bevalt tenminste.[ afbeelding ]
Jimiquote:Op maandag 17 januari 2011 15:34 schreef SperzieboonToon het volgende:
DROMENVANGERTJE BEN JE ER NOG??
Het volgende nummer is voor jou
Ik hoop dat je van Jimi houdt
Ja ben dr.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:34 schreef SperzieboonToon het volgende:
DROMENVANGERTJE BEN JE ER NOG??
Het volgende nummer is voor jou
Ik hoop dat je van Jimi houdt
zaterdag half 10quote:Op maandag 17 januari 2011 15:35 schreef -tape- het volgende:
[..]
Hey wanneer ga jij weer eens draaien?
Over 25 minutenquote:Op maandag 17 januari 2011 15:35 schreef Nitrouz het volgende:
Wanneer is dit afgelopen? Die rock bedoel ik
Nee hoorquote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 15:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
You know, you're a sweet little heartbreaker..
ja het wordt deze keer een normaal setje man.. half 10 zo'n set als vorige keer.. dat is hetzelfde als knetterstrak om 10 uur sochtends,..quote:
heb jij weer geluk hé ja fijnquote:Op maandag 17 januari 2011 15:36 schreef Graseter het volgende:
Er lagen 2 plectrums op de wasmachine.
Ik heb spijtquote:Op maandag 17 januari 2011 15:37 schreef Dagoduck het volgende:
SperzieboonToon draait alle artiesten die ik wou draaien, dus ik stap wel over op de wat modernere rock
Ik wou Jimi & Deep Purple draaienquote:
Even kiekenquote:Op maandag 17 januari 2011 15:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik heb zin in foreigner - cold as ice.
Of anders The Fratellis - whistle for the choir.
Nitrouzquote:
quote:
Vandaag was toch een nutteloze dagquote:
a moi goeiedag eem zeg maar houwottquote:Op maandag 17 januari 2011 15:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ben je Gronings trouwens? Ik heb je ookal 'moi horen zeggen'
Neequote:Op maandag 17 januari 2011 15:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ben je Gronings trouwens? Ik heb je ookal 'moi horen zeggen'
Weet ik niet met zekerheid te zeggen, omdat het deels aan je content ligt. AdBrite was voor mij echt niets, ik had zo'n 5 dollar na 1 maandquote:Op maandag 17 januari 2011 15:21 schreef Graseter het volgende:
Apuleis, hoeveel verdiendt adBrite dan?
Schitterend nummerquote:Op maandag 17 januari 2011 15:40 schreef Driepink het volgende:
[..]
dank
vind je dat nummer ook zo leuk ?
Mijnes is kapotquote:
Tijdens dit nummer gaan rokenquote:Op maandag 17 januari 2011 15:41 schreef Driepink het volgende:
ff roken mensen!
back in 5
dit is ook een goed nummer!
Ohquote:Op maandag 17 januari 2011 15:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Moi is gronings voor hoi..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 januari 2011 15:42 schreef sharr het volgende:
Ik ben precies op tijd voor de goeie muziek geloof ik?Dat zal ik zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://onzradio.kexx.net/index.html
Kon zijnquote:Op maandag 17 januari 2011 15:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
OhMaar zo bedoelde ik het niet
quote:Op maandag 17 januari 2011 15:42 schreef sharr het volgende:
Ik ben precies op tijd voor de goeie muziek geloof ik?Graseter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar hij is er nog aan bezig dus hij kan af en toe raar doen.
![]()
a moie houwott met dei dang hequote:Op maandag 17 januari 2011 15:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
OhMaar zo bedoelde ik het niet
Lolwut?quote:Op maandag 17 januari 2011 15:43 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Graseter.Maar hij is er nog aan bezig dus hij kan af en toe raar doen.
Er woont wel familie van me in Groningen?quote:Op maandag 17 januari 2011 15:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Kon zijnik begon het me af te vragen toen je ookal 'kieken' zei. Dat is namelijk ook Gronings.
Waarquote:Op maandag 17 januari 2011 15:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Er woont wel familie van me in Groningen?Telt dat ook?
Rock werkt gewoonquote:
Hoi goeien muziekdraaierd.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat zal ik zijn
http://onzradio.kexx.net/index.html
quote:Op maandag 17 januari 2011 15:43 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
quote:
Ik ook nietquote:Op maandag 17 januari 2011 15:44 schreef Ragboer het volgende:
Ik heb volgens mij nog nooit voet gezet op Groningse bodem!
Gelukkig.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:44 schreef Ragboer het volgende:
quote:
Ken ik nietquote:
Wordt hoog tijd.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:44 schreef Ragboer het volgende:
Enige waar ik over twijfel is Noord Brabantquote:Op maandag 17 januari 2011 15:44 schreef Ragboer het volgende:
Hoezo?quote:Op maandag 17 januari 2011 15:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Enige waar ik over twijfel is Noord Brabant
Boss.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:46 schreef mash_ het volgende:
Ik ben vaker in parijs geweest dan in groningen
quote:Op maandag 17 januari 2011 15:45 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hierna komt The Fratellis trouwens
Draai Neil Young - Rockin' in the free world ! past er mooi tussenquote:
Omdat?quote:
Jouw mening.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zal het anders benaderen: Roken is voor sufferds
quote:Op maandag 17 januari 2011 15:47 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Groningen is pure pauper, Utreg is de shit, je weet het.
Enige keer dat ik daar op de grond heb gestaan (dus niet doorheenrijdend in een auto) is toen we stopten bij een tankstationquote:
Waarom twijfel je eraan dan?quote:Op maandag 17 januari 2011 15:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Enige keer dat ik daar op de grond heb gestaan (dus niet doorheenrijdend in een auto) is toen we stopten bij een tankstation
Jij begrijpt t eh sahbi.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:47 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Groningen is pure pauper, Utreg is de shit, je weet het.
Emmenquote:
Okequote:Op maandag 17 januari 2011 15:43 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
steek er net 1 opquote:Op maandag 17 januari 2011 15:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan gaan sommigen dood aan roken
Jep. Of aan iets anders.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan gaan sommigen dood aan roken
Omdat ik niet zeker weet of dat in Noord Brabant is of in Zuid Hollandquote:
Alleen een paar standaard jingles, maar ik wil iets met mn naam oid..quote:
Dikke fout van mij danquote:
Heb ik persoonlijk toch liever groningen hoor..quote:
quote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 15:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Heb ik persoonlijk toch liever groningen hoor..
Oké dromenvangertje, wat is er zo leuk aan Groningen?quote:
Toch constateer ik een post.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:51 schreef PiRANiA het volgende:
* PiRANiA lusitert wel, maar post niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik woon er.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:51 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Oké dromenvangertje, wat is er zo leuk aan Groningen?
Oké, daar heb je een punt. Maar buiten dat dan?quote:
Ik woon er.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:52 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Oké, daar heb je een punt. Maar buiten dat dan?
Utregquote:Op maandag 17 januari 2011 15:51 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Oké dromenvangertje, wat is er zo leuk aan Groningen?
Sjit, Groningert vind mij uitschotquote:Op maandag 17 januari 2011 15:52 schreef Groningert het volgende:
[..]
UtregUitschot van de maatschappij is op de bunnikside te vinden.
me 2!quote:Op maandag 17 januari 2011 15:53 schreef Driepink het volgende:
omg. Rotterdam hier![]()
vlakbij sharr, dus ik woon ZEER GOED
Ja, want Moerdijk!quote:Op maandag 17 januari 2011 15:53 schreef Driepink het volgende:
omg. Rotterdam hier![]()
wanneer ga je weer draaienquote:Op maandag 17 januari 2011 15:53 schreef Driepink het volgende:
omg. Rotterdam hier![]()
Woon je dan in Ass'n?quote:
Nope.. dr is meer dan alleen assen hequote:
Ja, blijft mafquote:Op maandag 17 januari 2011 15:55 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Ik woon in hetzelfde huis als de vriendin van mash
Zeg ff als je klaar bentquote:
zaterdag half 10..quote:
Enige wat ik van Den Helder weet is dat er 14-jarige meisjes meedoen aan kelderboxgangrapes.quote:
Daar weet ik niets vanafquote:Op maandag 17 januari 2011 15:55 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Enige wat ik van Den Helder weet is dat er 14-jarige meisjes meedoen aan kelderboxgangrapes.
Dat is precies NA de finale van Popstarsquote:Op maandag 17 januari 2011 15:55 schreef Driepink het volgende:
[..]
zaterdag half 10..
maar het word denk ik een zachter setje dan mn 1e poging, ivm half 10 's avonds ..
maar ik kan het natuurlijk wel gewoon doen.. ik moet wel een paar HARDE nummers hebben als afsluiter
tips ?
quote:Op maandag 17 januari 2011 15:51 schreef sharr het volgende:
Ik wil eventueel wel jingles inspreken, mijn audio is getestIk bewerkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volg jij popstars?quote:Op maandag 17 januari 2011 15:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is precies NA de finale van Popstars
Ja dan luister ik weer
* charmed_angel zet het direct in agenda![]()
Iets met negerts en breezahs ofzo.quote:
Amerikaan?quote:
Ja.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:57 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Als er iets het meest random is, dan is het dit wel.
Nah ik auhoer maar wat. Prima volk bij utreg, maar zitten een hoop kanslozen bij. Ken wel wat jongens van UCS, leuk groepje.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:53 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Sjit, Groningert vind mij uitschot
Rock, hardcore/style.. wat zoek je?quote:Op maandag 17 januari 2011 15:58 schreef Driepink het volgende:
* Driepink zoekt HARDE nummers
wie o wie helpt hiermee ?
Morgen 4 uur tot half 5, misschien heb je de nummers al gehoord zaterdagquote:Op maandag 17 januari 2011 15:58 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja.Wel grappig
Wanneer draai jij? Dan zal ik eens luisteren.
Dan ben ik na jouquote:Op maandag 17 januari 2011 15:58 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Morgen 4 uur tot half 5, misschien heb je de nummers al gehoord zaterdag
quote:Op maandag 17 januari 2011 15:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hee koele koelkast! Zin in Premier league darts?
Feyenoord <3quote:Op maandag 17 januari 2011 15:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja en ik ben ook voor Feyenoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |