Ga ik ook kijken,quote:Op maandag 17 januari 2011 16:03 schreef Ragboer het volgende:
Maar vanavond op RTL7 na VI: VoetbalfansSowieso ff kijken, gaat volgens mij over ADO vandaag.
zal wel weer moetenquote:Op maandag 17 januari 2011 16:04 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Oeh heb mn niet op mp3 helaas, misschien kan je een YouTuberipper downloaden ofzo?
Whehe meen je? Zijn er serieus supporters die meewerken met zulke onzin? Heb ik ook een mailtje van mogen ontvangenquote:Op maandag 17 januari 2011 16:03 schreef Ragboer het volgende:
Maar vanavond op RTL7 na VI: VoetbalfansSowieso ff kijken, gaat volgens mij over ADO vandaag.
quote:Op maandag 17 januari 2011 16:05 schreef Driepink het volgende:
[..]
zal wel weer moeten
diep teleurgesteld..
ik maak er denk ik half uurtje meerendeel anthems van
Blijkbaarquote:Op maandag 17 januari 2011 16:05 schreef Groningert het volgende:
[..]
Whehe meen je? Zijn er serieus supporters die meewerken met zulke onzin? Heb ik ook een mailtje van mogen ontvangen
Franz Ferdinand - Ulyssesquote:Op maandag 17 januari 2011 16:06 schreef Vermecelli het volgende:
Welk nummer is dit? Klinkt nergens naar. :|
Utreg Hooligansquote:Op maandag 17 januari 2011 16:06 schreef Ragboer het volgende:
[..]
BlijkbaarUtreg zal vast ook wel een keer voorkomen
Je zal wel moe wordenquote:Op maandag 17 januari 2011 16:06 schreef Dagoduck het volgende:
Ik moet rond 16.45 de oven voorverwarmen dus twee trappen op en af etc.. eens kijken hoe ik dat doe
vallen!quote:Op maandag 17 januari 2011 16:06 schreef Dagoduck het volgende:
Ik moet rond 16.45 de oven voorverwarmen dus twee trappen op en af etc.. eens kijken hoe ik dat doe
Ach tja, op de bunnikside zit soms zo'n Ondieper met een bonk bier en wat teveel in z'n neus. Lekker laten gaan joh.quote:
Voor zover ik weet werken er geen fanatieke groepen mee. Van GF, 410, Vak P en UCS weet ik iig dat ze niet meedoen.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:06 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Wat voor programma is dat dan?quote:Op maandag 17 januari 2011 16:07 schreef Groningert het volgende:
[..]
Voor zover ik weet werken er geen fanatieke groepen mee. Van GF, 410, Vak P en UCS weet ik iig dat ze niet meedoen.
Ik had nog die oude Real Hardcore cdsquote:Op maandag 17 januari 2011 16:08 schreef Driepink het volgende:
ik heb echt 0,0 cds..
ik had vroeger alleen bandjes
smurfenhouse
Wie heeft ooit MBH gezien? Zo'n oud wijf met haar familie: Welkom in de hel van Enschedeeeequote:Op maandag 17 januari 2011 16:06 schreef Ragboer het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |