en ik heb dat niet gehoord ?quote:Op maandag 17 januari 2011 16:40 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Gisteravond las ze het nieuws voor.
Kan dat via de kabel/kastje? anders moet ik een hdmi kabel van tig meter hebbenquote:Op maandag 17 januari 2011 16:40 schreef OverRated het volgende:
[..]
Je zou m moeten aansluiten met hdmi op je nieuwe tv, die scartkabel die er nu inzit is zonde
Was zij dat?quote:Op maandag 17 januari 2011 16:40 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Gisteravond las ze het nieuws voor.
Als ie hdmi poort heeft, kabeltje van kastje naar tv, lange kabels zijn miss wel duurquote:Op maandag 17 januari 2011 16:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kan dat via de kabel/kastje? anders moet ik een hdmi kabel van tig meter hebben
ik heb een jingle van haarquote:Op maandag 17 januari 2011 16:42 schreef Driepink het volgende:
ik kreeg een slappe van flip der kreun..
DV daarintegen, die mag mijn jingle ook wel inspreken![]()
Daarom, hij heeft 2 hdmi ingangen..quote:Op maandag 17 januari 2011 16:42 schreef OverRated het volgende:
[..]
Als ie hdmi poort heeft, kabeltje van kastje naar tv, lange kabels zijn miss wel duur
Dromenvangertje was hetquote:
Dan sowieso doen, veel mooier beeldquote:Op maandag 17 januari 2011 16:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daarom, hij heeft 2 hdmi ingangen..
* sharr haat nietquote:Op maandag 17 januari 2011 16:43 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga ff mn oven aanzetten niet haten..
DV = groningenquote:Op maandag 17 januari 2011 16:43 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik begin ook te twijfelen. Volgens mij is Dromenvangertje die Groningse.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |