Bij mij was het twee keer een uurtje of 8. Hoogtepunten waren wat mij betreft Baskerville, The inspector Cluzo, The black spiders, The sore losers en Retro stetson.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:03 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik ook.Maar 2 keer tot 5:00 doorhalen is ook al stevig genoeg. Waar ben je geweest/Wat vond je goed?
Zou je niet zeggen met al die piraten.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:11 schreef TomLievense het volgende:
Volgens international transparency is Somalie het corruptste land. Onzin, het is het enige dat te weinig geld had om de jury om te kopen.
Je slijt?quote:
Ik vervaag.quote:
Moet je nagaan hoe wij ons voelen als Rutte, Verhagen of Zijne Geertigheid zn smoel open trekt.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:41 schreef Cerbie het volgende:
Ik krijg een beetje een USSR gevoel bij die braklinks stream.
Moet jij hier geen stukje over schrijven eigenlijk?quote:Op zondag 16 januari 2011 14:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe wij ons voelen als Rutte, Verhagen of Zijne Geertigheid zn smoel open trekt.
Koos is vrij.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:44 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Moet jij hier geen stukje over schrijven eigenlijk?
Mijn opa en oma vinden hun buren van 90 oud en ik vind mijn opa en oma van 80 al oud, maar zij vinden zichzelf niet oud.quote:
Geweldige vent die Wilders. Hij noemt de timing van het kabinet ongelukkig. Met andere woorden: hij wil dat het kabinet de kiezer voorliegtquote:Rutte: juist PVV moet Afghanistan-missie steunen
AMSTERDAM - Premier Mark Rutte (VVD) heeft gedoogpartij PVV opgeroepen de plannen om een politietrainingsmissie naar Afghanistan te sturen te steunen. Juist de PVV moet volgens hem achter de missie staan, omdat de partij staat voor bestrijding van het islamitisch extremisme. De frontlijn van die strijd ligt in Afghanistan, zei Rutte zondag in het televisieprogramma Buitenhof.
De premier noemde het 'heel merkwaardig' dat de PVV de missie niet steunt en liet weten dat hij blijft proberen de PVV en de PvdA over te halen. Ook vond hij het vreemd dat de PVV, de PvdA en de SP niet bereid zijn goed naar de plannen voor de missie te kijken.
Toch heeft Rutte goede hoop dat er een Kamermeerderheid voor de missie ontstaat. Hij wees daarbij op wat de leiders van D66, GroenLinks en de ChristenUnie hier tot nu toe over hebben gezegd. Die partijen laten de mogelijkheid open dat ze de missie steunen.
GroenLinks
De partijraad van GroenLinks sprak zich zaterdag uit tegen de trainingsmissie. Een belangrijk bezwaar is dat ontwikkelingsgeld wordt gebruikt om de missie te financieren. Rutte kon in Buitenhof niet zeggen of hij bereid is de missie uit een andere pot te financieren. 'Ik kan niet op het debat hierover vooruitlopen.' Volgens hem kunnen er geen conclusies worden getrokken uit het feit dat hij aanneemt dat hierover overeenstemming wordt bereikt.
Wilders zei zaterdag in het AD dat het kabinet een blunder begaat door kort voor de Statenverkiezingen een nieuwe missie in Afghanistan aan te kondigen. Hij vreest dat de gehoopte meerderheid voor de gedoogcoalitie in de Eerste Kamer hierdoor in gevaar komt.
Opmerkelijk
Rutte noemde de uitlatingen zondag opmerkelijk. Het zou juist in het straatje van Wilders passen om je als partij te profileren met waar je voor staat.
Het kabinet wil een missie naar Afghanistan sturen die lokale politieagenten gaat opleiden. Volgens het plan gaan er 545 man naar Afghanistan. De missie moet gaan lopen van medio 2011 tot medio 2014.
quote:
http://www.omroepzeeland.(...)n-zeeuwse-bodem.htmlquote:Flinke hoeveelheden uranium in Zeeuwse bodem
OOST-SOUBURG Op zeker vier plaatsen in Zeeland zit uranium van nature in de grond. Dat blijkt uit een rapport uit de jaren 60 van de toenmalige Rijks Geologische Dienst.
Bij Burgh-Haamstede, Tholen, Westkapelle en in de Westerschelde is destijds bij een onderzoek uraniumerts gevonden.
Mijnen
Het gaat om hoeveelheden die ongeveer een factor vijf kleiner zijn dan in de mijnen in Kazachstan, waar het uranium voor de kerncentrale van Borssele vandaan komt.
Delven
Milieuorganisatie WISE, die het rapport boven tafel heeft gekregen, wil dat energiebedrijf Delta serieus onderzoekt of het Zeeuwse uranium kan worden gedolven.
Het radioprogramma Vroege Vogels ging met Peer de Rijk van WISE alvast graven bij Burgh-Haamstede
quote:Op zondag 16 januari 2011 15:10 schreef Cerbie het volgende:
Zeg Tom, woonde jij niet in Westkapelle?
[..]
http://www.omroepzeeland.(...)n-zeeuwse-bodem.html
Tis zondag, dôhquote:Op zondag 16 januari 2011 15:26 schreef KoosVogels het volgende:
Heb ik een keer zin in een visje van een boulevardkraampje, zijn al die krengen dicht
Normaliter is op zondag hier alles los. Maar, en dat bedacht ik mij pas toen ik de boulevard stond, het Dolfinarium is tot half februari gesloten. Gevolg is dat die kraampjes ook allemaal dicht zijnquote:
Verbeter de wereld, eet een dolfijn.quote:Op zondag 16 januari 2011 15:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Normaliter is op zondag hier alles los. Maar, en dat bedacht ik mij pas toen ik de boulevard stond, het Dolfinarium is tot half februari gesloten. Gevolg is dat die kraampjes ook allemaal dicht zijn
De mooiste Brabantse uitspraak blijft toch afgewerkt. Ja ze komt er zo aan, ze is net afgewerktquote:
Ik hoor elke avond een walrus kermen als ik in mn nest ligquote:Op zondag 16 januari 2011 15:42 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Verbeter de wereld, eet een dolfijn.
Hippe Midden-Nederlandse slang.quote:
De Betuwequote:Op zondag 16 januari 2011 15:40 schreef Cerbie het volgende:
Soms mis ik mijn oude woonplaats (Midden Betuwe) een beetje, die grefo's waren zo heerlijk te trollen.
Aha, juist. Ik heb ze in Gelderland er ook op kunnen betrappenquote:
Niks tegen Flipjequote:
Is dat een Betuwenaar? Een fundamentalistische aarbei.quote:
Verrek, je hebt gelijk.quote:
Baskerville was idd top. Maar ik moest wel ff wennen aan die blij homo op t podium.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Bij mij was het twee keer een uurtje of 8. Hoogtepunten waren wat mij betreft Baskerville, The inspector Cluzo, The black spiders, The sore losers en Retro stetson.
Beetje vreemd om zo te spreken over de toekomstig premier van Nederland.quote:Op zondag 16 januari 2011 15:57 schreef Morendo het volgende:
Heo gaat het eigenlijk met Job en zijn demo? Is hij het podium al uitgejouwd?
Als Cohen alsnog premier wordt dan zou dat de grootste comeback zijn sinds Lazarus.quote:Op zondag 16 januari 2011 15:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Beetje vreemd om zo te spreken over de toekomstig premier van Nederland.
Tsja, en toch gaat het gebeuren.quote:Op zondag 16 januari 2011 16:01 schreef Morendo het volgende:
[..]
Als Cohen alsnog premier wordt dan zou dat de grootste comeback zijn sinds Lazarus.
Die stond eigenlijk wel op mijn lijstje, maar uiteindelijk ben ik in Huize Maas blijven hangen.quote:Op zondag 16 januari 2011 15:57 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Baskerville was idd top. Maar ik moest wel ff wennen aan die blij homo op t podium.
James Blake was ook aardig.
Heb je T.Raumschmier nog gezien?
Vriest het al in de hel dan?quote:Op zondag 16 januari 2011 16:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, en toch gaat het gebeuren.
Misschien van de Friesland-Groningen-Drenthe-combinatie?quote:Op zondag 16 januari 2011 16:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, en toch gaat het gebeuren.
Graffiti6 stond bijvoorbeeld ook op mijn lijstje, maar simplon en Huize Maas zijn beide wel lastig om in te komen zo later op de avond. Dus maar in Simplon blijven hangen.quote:Op zondag 16 januari 2011 16:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die stond eigenlijk wel op mijn lijstje, maar uiteindelijk ben ik in Huize Maas blijven hangen.
Nee, lekker ouderwets bij een vriend van me in een ranzig studentenhuis.quote:Op zondag 16 januari 2011 16:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Graffiti6 stond bijvoorbeeld ook op mijn lijstje, maar simplon en Huize Maas zijn beide wel lastig om in te komen zo later op de avond. Dus maar in Simplon blijven hangen.
Heb je op een van die hotelschepen geslapen?
Van die wortel broeken? smalle pijpjes...dat is inderdaad heel erg.quote:Op zondag 16 januari 2011 16:49 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Sfeer vrijdag in Huize Maas was een stuk beter dan in Simplon. In Simplon stikte t van zelfgenoegzame 'hippe' linkse rakkers, met design bril, smerig haar, strakke broek met poepcompartiment en een slecht zittend shirt.
Ik heb er vrijdag nog even Monarchy en een stukje van Retro Stefson gezien en daarna White Lies in de 3FM tent. Verder eigenlijk niet geweest.quote:Op zondag 16 januari 2011 16:49 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Sfeer vrijdag in Huize Maas was een stuk beter dan in Simplon. In Simplon stikte t van zelfgenoegzame 'hippe' linkse rakkers, met design bril, smerig haar, strakke broek met poepcompartiment en een slecht zittend shirt.
Wortel broek is wel een aardige benaming. Gecombineerd met een laagzittende kruis.quote:Op zondag 16 januari 2011 16:51 schreef Tem het volgende:
[..]
Van die wortel broeken? smalle pijpjes...dat is inderdaad heel erg.
De verkiezingsuitslag per stembureau van het eiland Walcheren?quote:
Je bedoelt natuurlijk Domburg, ja inderdaad.quote:
Naamverandering bitte: Slimburg.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:53 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Je bedoelt natuurlijk Domburg, ja inderdaad.
Ik noem dat dorp Aagtekerke-Noord.quote:
Wat een tribalisme in Zeeland.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:17 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik noem dat dorp Aagtekerke-Noord.
[ afbeelding ]
quote:Beschrijving Voor mensen die graag de traditie in stand houden door de inhoud van hun asbak in Aagtekerke noord te deponeren (en anderen die hier de lol van in zien..)
Van hetzelfde.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:37 schreef Monidique het volgende:
Jongens en meisjes, ik zeg: dag. Veel geluk en veel succes en veel gezondheid.
Toch altijd grappig om te zien dat hoe hoger de bevolkingsdichtheid is en hoe meer allochtonen er wonen er steeds linkser wordt gestemd.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:34 schreef TomLievense het volgende:
[..]
De verkiezingsuitslag per stembureau van het eiland Walcheren?
[ afbeelding ]
Kleur geeft aan grootste partij per stembureau?
Rood=PvdA
Blauw=VVD
Groen=CDA
Oranje=SGP
Donder blauw=PVV
En jij hebt ook een leuk plaatje!! Wat is het?
Zijn er ook mensen waar je het niet mee kunt vinden? Je bent iemand met iedereen kan omgaan.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:35 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ook weg![]()
Had goede inbreng zo nu en dan.
Wat voor antwoord verwacht je dan? 'We gaan intolerantie keihard de kop inslaan'.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:34 schreef Tem het volgende:
Nog steeds geen antwoord van de VVD op mijn vraag:
Wat gaat de VVD doen aan het toenemend algemeen intolerantie probleem in Nederland? Of ziet de VVD deze problemen niet?
Maar eens een reminder sturen.
Neequote:Op zondag 16 januari 2011 19:36 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat voor antwoord verwacht je dan? 'We gaan intolerantie keihard de kop inslaan'.
De oplossing ligt bij minder Islam volgens VVD-Frits.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:34 schreef Tem het volgende:
Nog steeds geen antwoord van de VVD op mijn vraag:
Wat gaat de VVD doen aan het toenemend algemeen intolerantie probleem in Nederland? Of ziet de VVD deze problemen niet?
Maar eens een reminder sturen.
Zit veel waarheid in natuurlijk.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:39 schreef TomLievense het volgende:
[..]
De oplossing ligt bij minder Islam volgens VVD-Frits.
Het was inderdaad naar aanleiding van de uitlatingen van Frits B. Mail al gestuurd begin december.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:39 schreef TomLievense het volgende:
[..]
De oplossing ligt bij minder Islam volgens VVD-Frits.
Voor een paard mag ze er best zijn. Heet ze Ankie?quote:Op zondag 16 januari 2011 19:42 schreef Morendo het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)ozen-sinds-1921.html
Best een mokkel.
Jij zou haar je stal uittrappen?quote:Op zondag 16 januari 2011 19:42 schreef Tem het volgende:
[..]
Voor een paard mag ze er best zijn. Heet ze Ankie?
Hoeft ook niet leuk te zijn. Katholieke priesters die kinderen misbruiken is ook niet leuk.quote:
Die horen inderdaad voorgoed achter de tralies. Sleutel weggooien.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:04 schreef Tem het volgende:
[..]
Hoeft ook niet leuk te zijn. Katholieke priesters die kinderen misbruiken is ook niet leuk.
Tip voor toekomst: context vragen.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:05 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Die horen inderdaad voorgoed achter de tralies. Sleutel weggooien.
Nee, want je kan de spotprent ook in de richting van de slachtoffers plaatsen. En Christenen in het algemeen, die aanstoot nemen aan de prent. Voor hen is de krusinging van Jezus niet iets wat je zo op die manier bespot.quote:
Ze hebben over het algemeen ook meer verstand van de gruwelijkheden die in de religieuze boeken staat en kunnen ze ook nog vaak beter interpreteren omdat ze niet wekelijks geindoctrineerd worden.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:07 schreef Mutant01 het volgende:
Weet je wat mij opvalt.
Dat niet-religieuze mensen vaak erg bezig zijn met religie. Soms zelfs meer dan de religieuze mensen zelf.
Ik zie alleen aannames in jouw antwoord, 3 stuks maarliefst. In één zin.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ze hebben over het algemeen ook meer verstand van de gruwelijkheden die in de religieuze boeken staat en kunnen ze ook nog vaak beter interpreteren omdat ze niet wekelijks geindoctrineerd worden.
Maar het lijkt mij niet vreemd om je bezig te houden met de denkwijzen van andere en waarom door hun denkwijzen anderen dingen niet mogen.
Een prestatie van formaat idd.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik zie alleen aannames in jouw antwoord, 3 stuks maarliefst. In één zin.
Deze prent heeft de inktspotprijs 2010 gewonnen dus het vermelden waard. Wanneer Christenen er aanstoot aan nemen so be it.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:08 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee, want je kan de spotprent ook in de richting van de slachtoffers plaatsen. En Christenen in het algemeen, die aanstoot nemen aan de prent. Voor hen is de krusinging van Jezus niet iets wat je zo op die manier bespot.
Het is gewoon niet nodig.
Ik verdraai niet, maar meestal vallen vreemde dingen op en gewone dingen niet.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik zie alleen aannames in je antwoord.
En verder verdraai je mijn woorden. Ik heb nergens gezegd dat het vreemd is om je bezighouden met de denkwijzen van anderen namelijk.
Wat is vreemd en wat is gewoon?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:17 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik verdraai niet, maar meestal vallen vreemde dingen op en gewone dingen niet.
Er zijn heel veel dingen "onderzocht". En zolang er geen deugdelijk onderzoek op tafel ligt, is het wat mij betreft nogsteeds een aanname. Er is namelijk geen solide fundering.quote:Dat atheisten meer weten over religie is geen aanname, dat is onderzocht. Of dat een betrouwbaar onderzoek is, is wat anders.
Ik snap niet dat mensen andere mensen wel even de les willen lezen over hun denkwijze. Terwijl het vaak dezelfde mensen die op hun achterste poten staan als het andersom gebeurt. Maar bedankt, liever geestesziek dan respectloos.quote:Wat ik dan weer niet snap is dat redelijk opgeleidde mensen een fantasiewereld van jaren geleden nodig hebben om hun leven te leiden. Maargoed, ik gun ieder hun eigen geestesziekte.
Ik ga op mijn achterste poten staan omdat religie voorkeursbehandeling krijgt van machtsmonopolies. Waar jij toe bid en wat jij geloofd is helemaal aan jou, maar reli's dwingen mij om mee te doen met hun mafkezerij.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:21 schreef Mutant01 het volgende:
Ik snap niet dat mensen andere mensen wel even de les willen lezen over hun denkwijze. Terwijl het vaak dezelfde mensen die op hun achterste poten staan als het andersom gebeurt. Maar bedankt, liever geestesziek dan respectloos.
Reli's dwingen je tot helemaal niets. Niets via de ondemocratische weg in ieder geval.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:26 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik ga op mijn achterste poten staan omdat religie voorkeursbehandeling krijgt van machtsmonopolies. Waar jij toe bid en wat jij geloofd is helemaal aan jou, maar reli's dwingen mij om mee te doen met hun mafkezerij.
Het is voor jou niet relevant, doch wel relevant genoeg om religieuzen zelf als geestezieken aan te merken. Dus ergens is het toch wel relevant.quote:Of Goden bestaan is voor mij totaal niet relevant, maar hoe het lekker bij jezelf. Dus geen wetgeving voor reli's.
Agnosten en atheïsten hoeven helemaal niks aan te tonen, omdat zij niet beweren overal een verklaring voor te hebben.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:21 schreef Mutant01 het volgende:
Er zijn heel veel dingen "onderzocht". En zolang er geen deugdelijk onderzoek op tafel ligt, is het wat mij betreft nogsteeds een aanname. Er is namelijk geen solide fundering.
Je hebt er even een kladblok bij gehaald?? En zelf wat onderzoek vericht?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:17 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik verdraai niet, maar meestal vallen vreemde dingen op en gewone dingen niet.
Dat atheisten meer weten over religie is geen aanname, dat is onderzocht. Of dat een betrouwbaar onderzoek is, is wat anders.
Ik ook.quote:Wat ik dan weer niet snap is dat redelijk opgeleidde mensen een fantasiewereld van jaren geleden nodig hebben om hun leven te leiden. Maargoed, ik gun ieder hun eigen geestesziekte.
Dwingen is dwingen. Een foute beslissing maakt het niet goed als 50% + 1 er voor is.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Reli's dwingen je tot helemaal niets. Niets via de ondemocratische weg in ieder geval.
Och, als kinderen langdurig imaginaire vrienden blijven houden dan sturen ouders die naar een psychiater als ze volwassen worden naar een kerk.quote:[..]
Het is voor jou niet relevant, doch wel relevant genoeg om religieuzen zelf als geestezieken aan te merken. Dus ergens is het toch wel relevant.
Dat heeft niets met religieuzen te maken, des te meer met het concept democratie. In Frankrijk is namelijk weer het volstrekt tegenovergestelde aan de gang, daar mogen religieuzen zich onder het mom van "seculariteit" niet uiten. Het is zeker geen oneway-street. Dwingen is dwingen.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:35 schreef Boze_Appel het volgende:
Dwingen is dwingen. Een foute beslissing maakt het niet goed als 50% + 1 er voor is.
Ik begrijp niet wat hier staat, maar dat zal wel te maken hebben met het feit dat ik religieus ben en dus geestesziek.quote:Och, als kinderen langdurig imaginaire vrienden blijven houden dan sturen ouders die naar een psychiater als ze volwassen worden naar een kerk.
Ik bedoel dat mensen behandeld worden voor allerlei mentale aandoeningen, maar als religie in beeld komt dat dezelfde symptonen opeens niet meer relevant zijn.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:38 schreef Mutant01 het volgende:
Ik begrijp niet wat hier staat, maar dat zal wel te maken hebben met het feit dat ik religieus ben en dus geestesziek.
Zou dat misschien te maken hebben met het feit dat de "symptomen" (ja, met een M - volgens deze mentaal zieke persoon) slechts volgens jou bij een "ziektebeeld" horen?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:43 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik bedoel dat mensen behandeld worden voor allerlei mentale aandoeningen, maar als religie in beeld komt dat dezelfde symptonen opeens niet meer relevant zijn.
In de jaren '90 was het al verdwenen.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zou dat misschien te maken hebben met het feit dat de "symptomen" (ja, met een M - volgens deze mentaal zieke persoon) slechts volgens jou bij een "ziektebeeld" horen?
Of denk je dat speculeren en/of fantaseren ook maar in de DSM moet staan als aparte ziekte? Net als homofilie in de jaren 80-90.
Homofilie is begin jaren '70 al uit de DSM gehaald.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zou dat misschien te maken hebben met het feit dat de "symptomen" (ja, met een M - volgens deze mentaal zieke persoon) slechts volgens jou bij een "ziektebeeld" horen?
Of denk je dat speculeren en/of fantaseren ook maar in de DSM moet staan als aparte ziekte? Net als homofilie in de jaren 80-90.
Met andere woorden, er is toch nog altijd een verschil tussen eeuwenoude religies die door miljoenen worden aangehangen en Boze_Appel's tomatenflescultusquote:Jedi was assigned its own code in the United Kingdom for census processing, the number 896.[13] Officials from the Office for National Statistics pointed out that this merely means that it has been registered as a common answer to the "religion" question. John Pullinger, Director of Reporting and Analysis for the Census, noted that many people who would otherwise not have completed a Census form did so solely to record themselves as Jedi, so this joke helped to improve the quality of the Census. It did not appear to occur to him that people that would put a joke answer against one question on their form, may not have been fully candid in the rest of the form either. The Office of National Statistics revealed the total figure in a press release entitled "390,000 Jedis there are".[14]
In June 2005, Jamie Reed, newly-elected Labour Member of Parliament for Copeland in Cumbria, declared himself to be the first Jedi Member of Parliament during his maiden speech.[15] The statement, made in the context of an ongoing debate regarding the Incitement to Religious Hatred Bill, was confirmed by Reed's office to be a joke instead of a serious statement of faith. Nevertheless, during a subsequent Committee debate on the Bill, the Conservative Member of Parliament for Beaconsfield, Dominic Grieve, sought to exclude Jedi Knights explicitly from the protection of the proposed Act.[16] Similarly, in April 2006, Edward Leigh, the Conservative Member of Parliament for Gainsborough, asked whether he would be allowed to set up a Jedi knights faith school during a Committee debate on the Education and Inspections Bill.[17]
On November 16, 2006, two Jedi delivered a protest letter to UN officials in recognition of the International Day for Tolerance. They requested that it be renamed the "UN Interstellar Day of Tolerance" and cited the 2001 Census showing 390,000 Jedi in England and Wales.[18]
Om maar effe met een dooddoener te beginnen: gelovigen zijn stom.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:12 schreef ethiraseth het volgende:
Fuck yes, discussies over religie op de zondag.
Ik wist het; moslims nemen de westerse wereld over!quote:Op zondag 16 januari 2011 21:26 schreef remlof het volgende:
Ik zie trouwens nu pas dat 70% van de engelsen toen "Christian" invulden:
Christian: 70.0%
No religion: 14.7%
Chose not to respond: 7.8%
Muslim: 3.1%
Hindu: 2.1%
Jedi: 1.79%
Dat vind ik wel heel veel. Ow en FYI, dit was voor 11 september.
Het maakt het verhaal alleenmaar nog debieler, want de overheid bepaalt wat officiele religies zijn en de rest zijn sektes of andere groepen.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:12 schreef remlof het volgende:
Met andere woorden, er is toch nog altijd een verschil tussen eeuwenoude religies die door miljoenen worden aangehangen en Boze_Appel's tomatenflescultus
Ja, bijna twee moslims voor elke jediquote:Op zondag 16 januari 2011 21:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik wist het; moslims nemen de westerse wereld over!
Niet de Jedi's onderschatten hoor! Die moslims kunnen daar niks tegen beginnen.,quote:Op zondag 16 januari 2011 21:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, bijna twee moslims voor elke jedi
Dat kan niet goed voor je klokhuis zijn!quote:
http://twitter.com/geertwilderspvvquote:Oude politiek is het tegen de wil van 2 van de 3 Nederlanders toch doorzetten van Afghanistan-missie. Net zoals eerder bij de EU-Grondwet!
Wil Wilders afgaan op peilingen.quote:
Hoe moet hij anders aan zetels komen?quote:Op zondag 16 januari 2011 22:30 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Wil Wilders afgaan op peilingen.
Je zou bijna de missie gaan steunen.quote:
Steunen om mensen af te maken om een punt te maken. .... Iets met geschiedenis en niet leren.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je zou bijna de missie gaan steunen.
Ik ben dan ook geen voorstander van de missie.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Steunen om mensen af te maken om een punt te maken. .... Iets met geschiedenis en niet leren.
Je bent lang weg geweest.quote:
Ik heb nog twee dagen Eurosonic in m'n bloed.Beetje op tijd naar bed zo en hopen dat het morgen meevalt.quote:
Volgens mij is dat niet de bedoeling van de missie.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Steunen om mensen af te maken om een punt te maken. .... Iets met geschiedenis en niet leren.
Waarom eigenlijk niet?quote:Op zondag 16 januari 2011 22:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben dan ook geen voorstander van de missie.
Ik heb andere redenen...quote:Op zondag 16 januari 2011 23:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb nog twee dagen Eurosonic in m'n bloed.Beetje op tijd naar bed zo en hopen dat het morgen meevalt.
Waarom ben jij eigenlijk voorstander?quote:
Ik ben geen voorstander, maar ben benieuwd.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom ben jij eigenlijk voorstander?
Naar de argumenten van de tegenstanders of van KV?quote:Op zondag 16 januari 2011 23:07 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik ben geen voorstander, maar ben benieuwd.
Absoluut. Veel leuke onbekende bandjes ontdekt en daarnaast de nodige bands gezien die ik al wel kende. Verder veel alcohol uiteraard.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb andere redenen...
Was het leuk??
Klinkt goedquote:Op zondag 16 januari 2011 23:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Absoluut. Veel leuke onbekende bandjes ontdekt en daarnaast de nodige bands gezien die ik al wel kende. Verder veel alcohol uiteraard.
Nee, ik wil graag weten waarom Koos tegen de missie is.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Naar de argumenten van de tegenstanders of van KV?
Ja dat zeg ik (KV)..quote:Op zondag 16 januari 2011 23:11 schreef mlg het volgende:
[..]
Nee, ik wil graag weten waarom Koos tegen de missie is.
Nee, Koos heeft meestal een mening zonder argumenten. Ik kan ook gewoon de Volkskrant lezen, maar daar ben ik geen abbonee van.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik (KV)..
Owh, heeft hij dat niet in de topics of hier gepost dan?? Gok zo van wél
Joh? ik vond dat eigenlijk meer andersomquote:Op zondag 16 januari 2011 23:14 schreef mlg het volgende:
[..]
Nee, Koos heeft meestal een mening zonder argumenten. Ik kan ook gewoon de Volkskrant lezen, maar daar ben ik geen abbonee van.
Nou ja, het was twee dagen lang vanaf de middag tot 8 uur doorzakken en gisteren ook nog even een 'normaal avondje uit'. Aangezien ik richting de 30 ga, merk ik dat soort weekenden op de maandag helaas nog wel.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
Maar de alcohol nekt je morgen ben je bang?
Was ik ook gewend ja... Nu mag ik amper (voor mijn werk!!) de KvK raadplegenquote:Op zondag 16 januari 2011 23:18 schreef JoaC het volgende:
Waarom krantenabonnementen als je ze gratis in de baas zijn tijd kan lezen?
Wat vond je meer andersom?quote:Op zondag 16 januari 2011 23:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Joh? ik vond dat eigenlijk meer andersom![]()
![]()
Valide argumenten that is...
Omdat wij daar niets hebben te zoeken. De Taliban heeft het land lange tijd overheerst. Toegegeven, niet op een wijze waar je vrolijk van wordt. Echter, het is niet aan ons om verandering te bewerkstelligen. Revoluties moeten van binnenuit komen. Dat klinkt hard, maar het is de enige manier om succes te boeken. Stel dat je van de Taliban wint en je laat het land voor wat het is. Wat denk je dat er gebeurt? Binnen no time is Afghanistan verwikkeld in een burgeroorlog.quote:
Degene met en de degene zonder (valide) argumentenquote:
Ook argumenten die jou niet bevallen zijn argumenten.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:14 schreef mlg het volgende:
[..]
Nee, Koos heeft meestal een mening zonder argumenten. Ik kan ook gewoon de Volkskrant lezen, maar daar ben ik geen abbonee van.
Waarom zijn de tegenstanders dan tegenstander?
Ik ben gewoon serieus. Ik mis bij jouw post wel eens goede argumenten.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ook argumenten die jou niet bevallen zijn argumenten.
Ga je nu beweren dat Koos in het algemeen met valide, rationele argumenten komt?quote:Op zondag 16 januari 2011 23:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Degene met en de degene zonder (valide) argumenten![]()
Ik heb nog geen argumenten gegeven. Ik geef ze pas als iemand daarom vraagt.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Degene met en de degene zonder (valide) argumenten![]()
Ja..quote:Op zondag 16 januari 2011 23:24 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ga je nu beweren dat Koos met valide, rationele argumenten komt?
Exactly.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Omdat wij daar niets hebben te zoeken. De Taliban heeft het land lange tijd overheerst. Toegegeven, niet op een wijze waar je vrolijk van wordt. Echter, het is niet aan ons om verandering te bewerkstelligen. Revoluties moeten van binnenuit komen. Dat klinkt hard, maar het is de enige manier om succes te boeken. Stel dat je van de Taliban wint en je laat het land voor wat het is. Wat denk je dat er gebeurt? Binnen no time is Afghanistan verwikkeld in een burgeroorlog.
Je bent een van de weinige die dat denkt. Toevalligerwijs staat jouw visie ook nog eens haaks op die van mij. Wat gek dat jij argumenten mist.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:23 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik ben gewoon serieus. Ik mis bij jouw post wel eens goede argumenten.
Maakt ook niet uit, je kunt ze nu geven.
Een lach voor het slapen gaan is altijd goed, dankjequote:
Graag gedaan!quote:Op zondag 16 januari 2011 23:25 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Een lach voor het slapen gaan is altijd goed, dankje
Zeikwijf.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, het was twee dagen lang vanaf de middag tot 8 uur doorzakken en gisteren ook nog even een 'normaal avondje uit'. Aangezien ik richting de 30 ga, merk ik dat soort weekenden op de maandag helaas nog wel.
Truste!!quote:Op zondag 16 januari 2011 23:26 schreef Cerbie het volgende:
En met deze sluit ik af. Morgenvroeg een afspraak bij een IKC
![]()
Ik merk dat ik meer dan eens een gevoelige snaar raak. De beste spelers moeten doorgaans de meeste ballen afvangen.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:25 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Een lach voor het slapen gaan is altijd goed, dankje
Was jij niet zo'n type dat in hotels sliep tijdens festivals?quote:
Ik vind Iran met hun nucleaire ontwikkelingen toch echt een ander verhaal. Ik heb het eerlijk gezegd niet zo op oorlogen, maar ik vind ook niet dat mensen in landen moeten leven waar een dictator heerst. Ik vind dat vrijheid een groot goed, en daarom zie ik dat ook als een mensenrecht die wat mij betreft best beschermd mogen worden door de wereldmacht.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Exactly.
Zelfde geldt voor Iran trouwens, daar moet je je niet mee bemoeien, de Ayatollah's worden vanzelf van binnenuit wel weggejaagd.
Bij wijze van pink slip.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Was jij niet zo'n type dat in hotels sliep tijdens festivals?
Blijf lekker IN je schoenen staanquote:Op zondag 16 januari 2011 23:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik merk dat ik meer dan eens een gevoelige snaar raak. De beste spelers moeten doorgaans de meeste ballen afvangen.
Ach kom. Misschien lees ik wat selectief, maar ik je lult soms best tegenstrijdigquote:Op zondag 16 januari 2011 23:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je bent een van de weinige die dat denkt. Toevalligerwijs staat jouw visie ook nog eens haaks op die van mij. Wat gek dat jij argumenten mist.
Wat is KvK?quote:Op zondag 16 januari 2011 23:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Was ik ook gewend ja... Nu mag ik amper (voor mijn werk!!) de KvK raadplegen
kamer van komkommer handel.quote:
Niet je hand in kots van andere mensen prakken als je je tent uitkomt heeft niets met wel/niet drank aankunnen te maken.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Was jij niet zo'n type dat in hotels sliep tijdens festivals?
Je kan democratie niet opdringen, dat moet groeien. Dat groeiproces kan je wel steunen, maar je kan niet binnenvallen, een nieuwe regering installeren en verwachten dat het dan meteen een volwaardige functionerende democratie is. Zie ook Irak.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:28 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik vind Iran met hun nucleaire ontwikkelingen toch echt een ander verhaal. Ik heb het eerlijk gezegd niet zo op oorlogen, maar ik vind ook niet dat mensen in landen moeten leven waar een dictator heerst. Ik vind dat vrijheid een groot goed, en daarom zie ik dat ook als een mensenrecht die wat mij betreft best beschermd mogen worden door de wereldmacht.
Leven in vrijheid is inderdaad een van de fundamentale rechten van de mens. Echter, je kunt niet overal verandering bewerkstelligen. Dan moeten er nog tal van regimes omver worden geworpen. En zelfs als dat is gebeurt, dan biedt dat geen enkele garantie voor succes aangezien het meer dan eens voorkomt dat een land terugvalt in zijn oude trekjes. Nee, wil er een fundamentele verandering plaatsvinden, dan zal de bevolking het zelf moeten doen.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:28 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik vind Iran met hun nucleaire ontwikkelingen toch echt een ander verhaal. Ik heb het eerlijk gezegd niet zo op oorlogen, maar ik vind ook niet dat mensen in landen moeten leven waar een dictator heerst. Ik vind dat vrijheid een groot goed, en daarom zie ik dat ook als een mensenrecht die wat mij betreft best beschermd mogen worden door de wereldmacht.
Nah, discussiëren in POL is net zoiets als in de biblebelt roepen dat God dood is. Gelegenheids-troll is een mooiere omschrijving van ons.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik merk dat ik meer dan eens een gevoelige snaar raak. De beste spelers moeten doorgaans de meeste ballen afvangen.
Ach ja, je kunt ontkennen dat je ouder wordt, maar twee keer een biertje of 35 op een dag en dan nog een avondje normaal drinken verwerk ik nou eenmaal niet meer zo makkelijk.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Niet je hand in kots van andere mensen prakken als je je tent uitkomt heeft niets met wel/niet drank aankunnen te maken.
Is god dood?quote:Op zondag 16 januari 2011 23:32 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Nah, discussiëren in POL is net zoiets als in de biblebelt roepen dat God dood is. Gelegenheids-troll is een mooiere omschrijving van ons.
JIJ slaaptquote:Op zondag 16 januari 2011 23:32 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Nah, discussiëren in POL is net zoiets als in de biblebelt roepen dat God dood is. Gelegenheids-troll is een mooiere omschrijving van ons.
Ik vind het ook niet kunnen, maar soms kun je simpelweg niets doen. Je kunt sancties opleggen of het land aanvallen maar uiteindelijk is de bevolking de sjaak. Daarnaast, wil je consequent zijn, moet je nog flink wat oorlogen gaan uitvechten, wil je alle dictaturen omverwerpen.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:33 schreef mlg het volgende:
Ik vind het echt niet normaal als een bevolking niks te zeggen heeft, niet mag emigreren, en waar een dictator over heerst. Nee, dat kan gewoon niet.
Misschien ben ik wat consequent tegenover bepaalde groepen, zoals allochtonen en de onderklasse, maar mensen in hun vrijheden beperken vind ik echt slecht.
Nietzsche vond van wel.quote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 23:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
JIJ slaapt![]()
Anyway: discussieren in POL is hopen dat er wat medestanders in de buurt zijn..
Er zijn socialisten op dit forum die beweerden dat Amerika van die huurmoordenaars op dictators afstuurden, als dictators geen goede zaken met Amerika wou doen. Die kunnen we toch mooi inzetten?quote:Op zondag 16 januari 2011 23:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet kunnen, maar soms kun je simpelweg niets doen. Je kunt sancties opleggen of het land aanvallen maar uiteindelijk is de bevolking de sjaak. Daarnaast, wil je consequent zijn, moet je nog flink wat oorlogen gaan uitvechten, wil je alle dictaturen omverwerpen.
Dan schiet je een dictator dood. En dan? Dan staat er weer een andere klootzak op.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:36 schreef mlg het volgende:
[..]
Er zijn socialisten op dit forum die beweerden dat Amerika van die huurmoordenaars op dictators afstuurden, als dictators geen goede zaken met Amerika wou doen. Die kunnen we toch mooi inzetten?
In dit gebied is hij of zij nog springlevend.quote:
Ik zou het niet weten. Ik denk dat als Kim doodgeschoten wordt, dat die wereld daar aardig open gaat. Die religieuze landen zijn altijd een beetje hardnekkig. Je kunt trouwens vanuit Iran emigreren, dus dat is het grootste probleem ook niet.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan schiet je een dictator dood. En dan? Dan staat er weer een andere klootzak op.
Vertel eens dan? Ik persoonlijk dacht altijd dat men vluchtte..quote:Op zondag 16 januari 2011 23:40 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Ik denk dat als Kim doodgeschoten wordt, dat die wereld daar aardig open gaat. Die religieuze landen zijn altijd een beetje hardnekkig. Je kunt trouwens vanuit Iran emigreren, dus dat is het grootste probleem ook niet.
Ik vrees dat de zoon van Kim dan gewoon het stokje overneemt. Wat betreft Iran; in mijn optiek wordt het gevaar flink overschat. Bovendien zitten de Amerikanen niet te wachten op nog een gewapend conflict.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:40 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Ik denk dat als Kim doodgeschoten wordt, dat die wereld daar aardig open gaat. Die religieuze landen zijn altijd een beetje hardnekkig. Je kunt trouwens vanuit Iran emigreren, dus dat is het grootste probleem ook niet.
Ik weet niet hoe dat exact zit.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vertel eens dan? Ik persoonlijk dacht altijd dat men vluchtte..
Maar kan een beetje achterlopen en wordt graag geïnformeerd
Dan pak je gewoon die hele familie natuurlijk. Binnen no-time zitten die zuid Koreanen in Pyongyang.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vrees dat de zoon van Kim dan gewoon het stokje overneemt. Wat betreft Iran; in mijn optiek wordt het gevaar flink overschat. Bovendien zitten de Amerikanen niet te wachten op nog een gewapend conflict.
Ik weet niet of ze vluchten of emigreren. Het zal vast niet zoals in Nederland gaan, maar het is mogelijk om aan het regime te ontsnappen.quote:
Dat zou inderdaad wenselijk zijn. Wellicht dat het in Noord-Korea effect sorteert, maar het moge duidelijk zijn dat een dergelijke aanpak niet overal succesvol is.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:45 schreef mlg het volgende:
[..]
Dan pak je gewoon die hele familie natuurlijk. Binnen no-time zitten die zuid Koreanen in Pyongyang.
Lijkt mij een mooi streven voor de komende jaren.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad wenselijk zijn. Wellicht dat het in Noord-Korea effect sorteert, maar het moge duidelijk zijn dat een dergelijke aanpak niet overal succesvol is.
In NL kun je gewoon gaan wanneer je wil.. Lijkt me niet zo'n beste vergelijkingquote:Op zondag 16 januari 2011 23:46 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze vluchten of emigreren. Het zal vast niet zoals in Nederland gaan, maar het is mogelijk om aan het regime te ontsnappen.
Truste!quote:Op zondag 16 januari 2011 23:48 schreef mlg het volgende:
Maar ik ga pitten. Mijn melatonine gehalte vertoont pieken. Tot morgen dan maar weer!
Ja, whatever. Niet zo zeiken, ga je even vingeren ofzo.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
In NL kun je gewoon gaan wanneer je wil.. Lijkt me niet zo'n beste vergelijking
quote:Op zondag 16 januari 2011 23:49 schreef mlg het volgende:
[..]
Ja, whatever. Niet zo zeiken, ga je even vingeren ofzo.
quote:Op zondag 16 januari 2011 23:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat een goed argument!! Wel lekker trouwens
Sorry, ik ben al bezet. Koos nog niet volgens mij.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat een goed argument!! Wel lekker trouwens
Sowieso matched dat beter.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:51 schreef mlg het volgende:
[..]
Sorry, ik ben al bezet. Koos nog niet volgens mij.
Hey, vingeren is gewoon lekker...quote:
Ja, jullie zouden een lichtelijk verschil in levensopvatting hebben.quote:
Dat is me wel eens verteld ja.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hey, vingeren is gewoon lekker...![]()
Mooi!quote:Maar GEEN argument in een discussie
Hallo FTSquote:Op zondag 16 januari 2011 23:53 schreef fokthesystem het volgende:
Een wat oudere man zegt niet veel goeds over marokkanen.
Hij is zElf marokkaan, 1 van de eerste gastarbeiders, werkte zich op, is nu rijk en geeft het interview in zijn vliegtuig dat hij zelf , met brevet en al, vliegt :
Succes marokkaan over NLers : jullie zijn te aardig !
Ja, maar ik val ook niet op dikke vrouwen.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, jullie zouden een lichtelijk verschil in levensopvatting hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bonus hier, bonus daar, wat heeft de lage klasse het toch zwaar.
Yo Allemaal !quote:
Ik niet op dikke mannenquote:Op zondag 16 januari 2011 23:53 schreef mlg het volgende:
[..]
Ja, maar ik val ook niet op dikke vrouwen.
quote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 23:53 schreef mlg het volgende:
[..]
Ja, maar ik val ook niet op dikke vrouwen.Zie hier!, uitstekend leesvoer voor jullieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wie is beter in bed: een dikke vrouw of slanke vrouw?http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
quote:Op zondag 16 januari 2011 23:55 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
[..]
Zie hier!, uitstekend leesvoer voor jullie![]()
Wie is beter in bed: een dikke vrouw of slanke vrouw?
Nu Iran binnenvallen is wel het domste dat je kan doen, echt waar.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:33 schreef mlg het volgende:
Ik vind het echt niet normaal als een bevolking niks te zeggen heeft, niet mag emigreren, en waar een dictator over heerst. Nee, dat kan gewoon niet.
Misschien ben ik wat consequent tegenover bepaalde groepen, zoals allochtonen en de onderklasse, maar mensen in hun vrijheden beperken vind ik echt slecht.
En wat betreft Iran. Ik vrees echt als dat land kernwapens heeft. Ik denk dat de hele wereld het er onderhand wel mee eens is, dat er opgetreden moet worden tegen dit land. Ik las laatst in zo'n Duitse tijdschrift van mijn vriend dat 90% het ermee eens was dit land binnen te vallen. Volgens mij heeft een oorlog nog nooit zoveel steun gehad.
Erecties bespreek je maar in [SEX}quote:
Heb je natte dromen GS??quote:
quote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 23:57 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Erecties bespreek je maar in sex.
In China schijten ze spreekwoordelijk hun broek vol voor een scenario waarin het regime in Noord-Korea valt. Combinatie van vele vluchtelingen, waarschijnlijk kernwapens (je weet niet wat er voor in de plaats komt) en mogelijke toenemende macht van Zuid-Korea en Japan.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad wenselijk zijn. Wellicht dat het in Noord-Korea effect sorteert, maar het moge duidelijk zijn dat een dergelijke aanpak niet overal succesvol is.
Ik luister Echte Jannen, rechts gebral om het weekend af te sluiten. Ik moet er altijd wel om lachenquote:Op maandag 17 januari 2011 00:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ok, dus iedereen is pitten of elders??
Remlofquote:Op maandag 17 januari 2011 00:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik luister Echte Jannen, rechts gebral om het weekend af te sluiten. Ik moet er altijd wel om lachen
Nee, jij nat van je dromen, Whiskers?quote:
Meestal wel gok ik, kijk maar naar dat loopse katje icoon van haarquote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 00:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, jij nat van je dromen, Whiskers?
Gaaap!quote:Op maandag 17 januari 2011 00:12 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Meestal wel gok ik, kijk maar naar dat loopse katje icoon van haar
Truste dan!quote:
Lief..quote:Op maandag 17 januari 2011 00:42 schreef Picchia het volgende:
Toen die film, bijna twee decennia (?!) geleden, op videoband uitkwam, spoelde ik dit liedje altijd terug om het constant opnieuw te horen. En ik blijf het leuk vinden.
Mjah, maar tegelijkertijd heeft China ook genoeg van Kim en zien ze een oorlog op hun deurmat ook niet zitten. Bovendien zijn Z-korea en Japan handelspartners.quote:Op maandag 17 januari 2011 00:00 schreef justanick het volgende:
[..]
In China schijten ze spreekwoordelijk hun broek vol voor een scenario waarin het regime in Noord-Korea valt. Combinatie van vele vluchtelingen, waarschijnlijk kernwapens (je weet niet wat er voor in de plaats komt) en mogelijke toenemende macht van Zuid-Korea en Japan.
Tevens zag ik net Remlof op GS en moet ik even kwijt dat de mobiele lay-out stukken beter is geworden!quote:Op maandag 17 januari 2011 00:44 schreef GSbrder het volgende:
Ik moet het gemist hebben, in het filmpje, op hoeveel seconde?
GeenStijl.quote:Op maandag 17 januari 2011 10:14 schreef mlg het volgende:
He, GS, waar staat je naam eigenlijk voor?
Speurneusquote:
In 2006, ja.quote:
Oh, ik ga nu niet als een of andere hipster zeggen dat ik ze volgde toen ze nog niet door de massa waren overgenomen. Maar ik ben wel enigszins gerijpt de afgelopen 4 - 5 jaar.quote:Op maandag 17 januari 2011 11:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Jeugdzondes, we hebben ze allemaal
Hehe, terwijl de reaguurders toch merendeels geen jongeren zijn maar meer kantoorlullo's zijn met meer tijd dan werk.quote:Op maandag 17 januari 2011 11:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh, ik ga nu niet als een of andere hipster zeggen dat ik ze volgde toen ze nog niet door de massa waren overgenomen. Maar ik ben wel enigszins gerijpt de afgelopen 4 - 5 jaar.
Klopt, zelfs twittertaal, toch hét medium van de hippe dertiger, of huismoeders met dito politiek correct commentaar reaguren. Ik hoef er verder niet veel woorden meer aan vuil te maken, iemand anders die een verklaring zoekt voor de naam van een user?quote:Op maandag 17 januari 2011 11:39 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hehe, terwijl de reaguurders toch merendeels geen jongeren zijn maar meer kantoorlullo's zijn met meer tijd dan werk.
Nee hoor, dat hoef jij niet uit te leggenquote:Op maandag 17 januari 2011 11:42 schreef GSbrder het volgende:
Klopt, zelfs twittertaal, toch hét medium van de hippe dertiger, of huismoeders met dito politiek correct commentaar reaguren. Ik hoef er verder niet veel woorden meer aan vuil te maken, iemand anders die een verklaring zoekt voor de naam van een user?
Nee. Daar heb ik jou voor, leg eens uit, waar komt Tijger_m vandaan?quote:Op maandag 17 januari 2011 11:44 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee hoor, dat hoef jij niet uit te leggen![]()
Oh en hippe dertigers en huismoeders met pittige korte kapsels
Heh, dat komt uit een grijs verleden, Tijger is mijn IRC nick sinds oh...1993 of zo, de m komt van mijn vrouw.quote:Op maandag 17 januari 2011 11:45 schreef GSbrder het volgende:
Nee. Daar heb ik jou voor, leg eens uit, waar komt Tijger_m vandaan?
Klopt, dat was mij echter net iets te chique voor een forum.quote:Op maandag 17 januari 2011 11:48 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Afgeleid van JacobusVogels neemt ik aan.
JacobiAvesquote:Op maandag 17 januari 2011 11:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Klopt, dat was mij echter net iets te chique voor een forum.
Waarom geen speciaal zondagaccount? Dan doe ik ThomasJohannesLievense.quote:Op maandag 17 januari 2011 11:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Klopt, dat was mij echter net iets te chique voor een forum.
Ik heet eigenlijk helemaal geen Koosquote:Op maandag 17 januari 2011 11:53 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Waarom geen speciaal zondagaccount? Dan doe ik ThomasJohannesLievense.
Natuurlijk wist ik dat. Ik weet ook hoe je wel heet, niet dat het me interesseerd.quote:Op maandag 17 januari 2011 11:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heet eigenlijk helemaal geen KoosHet was gewoon de allereerste internetnaam die ik ooit heb gebruikt, nu alweer zo'n veertien jaar geleden.
Ideequote:Op maandag 17 januari 2011 11:53 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Waarom geen speciaal zondagaccount? Dan doe ik ThomasJohannesLievense.
Kan wel eens slecht uitpakken voor het CDA en de VVD, gezien hun Afghanistan-standpunt.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:01 schreef Morendo het volgende:
Vanavond de Politieke Barometer. Ik ben ben benieuwd.
CDA en VVD staan dus op winst. Jij zit er namelijk altijd naast met voorspellingen.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kan wel eens slecht uitpakken voor het CDA en de VVD, gezien hun Afghanistan-standpunt.
Ik hoop het. Benieuwd.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kan wel eens slecht uitpakken voor het CDA en de VVD, gezien hun Afghanistan-standpunt.
Ik ook.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:01 schreef Morendo het volgende:
Vanavond de Politieke Barometer. Ik ben ben benieuwd.
Vreemd dat een politiek genie als ikzelf er toch vaak naast zit mbt de peilingen. Verder lijkt het mij sterk dat de VVD en het CDA hebben geprofiteerd van hun Afghanistan-standpunt.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:05 schreef Morendo het volgende:
[..]
CDA en VVD staan dus op winst. Jij zit er namelijk altijd naast met voorspellingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |