Bij mij was het twee keer een uurtje of 8. Hoogtepunten waren wat mij betreft Baskerville, The inspector Cluzo, The black spiders, The sore losers en Retro stetson.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:03 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik ook.Maar 2 keer tot 5:00 doorhalen is ook al stevig genoeg. Waar ben je geweest/Wat vond je goed?
Zou je niet zeggen met al die piraten.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:11 schreef TomLievense het volgende:
Volgens international transparency is Somalie het corruptste land. Onzin, het is het enige dat te weinig geld had om de jury om te kopen.
Je slijt?quote:
Ik vervaag.quote:
Moet je nagaan hoe wij ons voelen als Rutte, Verhagen of Zijne Geertigheid zn smoel open trekt.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:41 schreef Cerbie het volgende:
Ik krijg een beetje een USSR gevoel bij die braklinks stream.
Moet jij hier geen stukje over schrijven eigenlijk?quote:Op zondag 16 januari 2011 14:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe wij ons voelen als Rutte, Verhagen of Zijne Geertigheid zn smoel open trekt.
Koos is vrij.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:44 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Moet jij hier geen stukje over schrijven eigenlijk?
Mijn opa en oma vinden hun buren van 90 oud en ik vind mijn opa en oma van 80 al oud, maar zij vinden zichzelf niet oud.quote:
Geweldige vent die Wilders. Hij noemt de timing van het kabinet ongelukkig. Met andere woorden: hij wil dat het kabinet de kiezer voorliegtquote:Rutte: juist PVV moet Afghanistan-missie steunen
AMSTERDAM - Premier Mark Rutte (VVD) heeft gedoogpartij PVV opgeroepen de plannen om een politietrainingsmissie naar Afghanistan te sturen te steunen. Juist de PVV moet volgens hem achter de missie staan, omdat de partij staat voor bestrijding van het islamitisch extremisme. De frontlijn van die strijd ligt in Afghanistan, zei Rutte zondag in het televisieprogramma Buitenhof.
De premier noemde het 'heel merkwaardig' dat de PVV de missie niet steunt en liet weten dat hij blijft proberen de PVV en de PvdA over te halen. Ook vond hij het vreemd dat de PVV, de PvdA en de SP niet bereid zijn goed naar de plannen voor de missie te kijken.
Toch heeft Rutte goede hoop dat er een Kamermeerderheid voor de missie ontstaat. Hij wees daarbij op wat de leiders van D66, GroenLinks en de ChristenUnie hier tot nu toe over hebben gezegd. Die partijen laten de mogelijkheid open dat ze de missie steunen.
GroenLinks
De partijraad van GroenLinks sprak zich zaterdag uit tegen de trainingsmissie. Een belangrijk bezwaar is dat ontwikkelingsgeld wordt gebruikt om de missie te financieren. Rutte kon in Buitenhof niet zeggen of hij bereid is de missie uit een andere pot te financieren. 'Ik kan niet op het debat hierover vooruitlopen.' Volgens hem kunnen er geen conclusies worden getrokken uit het feit dat hij aanneemt dat hierover overeenstemming wordt bereikt.
Wilders zei zaterdag in het AD dat het kabinet een blunder begaat door kort voor de Statenverkiezingen een nieuwe missie in Afghanistan aan te kondigen. Hij vreest dat de gehoopte meerderheid voor de gedoogcoalitie in de Eerste Kamer hierdoor in gevaar komt.
Opmerkelijk
Rutte noemde de uitlatingen zondag opmerkelijk. Het zou juist in het straatje van Wilders passen om je als partij te profileren met waar je voor staat.
Het kabinet wil een missie naar Afghanistan sturen die lokale politieagenten gaat opleiden. Volgens het plan gaan er 545 man naar Afghanistan. De missie moet gaan lopen van medio 2011 tot medio 2014.
quote:
http://www.omroepzeeland.(...)n-zeeuwse-bodem.htmlquote:Flinke hoeveelheden uranium in Zeeuwse bodem
OOST-SOUBURG Op zeker vier plaatsen in Zeeland zit uranium van nature in de grond. Dat blijkt uit een rapport uit de jaren 60 van de toenmalige Rijks Geologische Dienst.
Bij Burgh-Haamstede, Tholen, Westkapelle en in de Westerschelde is destijds bij een onderzoek uraniumerts gevonden.
Mijnen
Het gaat om hoeveelheden die ongeveer een factor vijf kleiner zijn dan in de mijnen in Kazachstan, waar het uranium voor de kerncentrale van Borssele vandaan komt.
Delven
Milieuorganisatie WISE, die het rapport boven tafel heeft gekregen, wil dat energiebedrijf Delta serieus onderzoekt of het Zeeuwse uranium kan worden gedolven.
Het radioprogramma Vroege Vogels ging met Peer de Rijk van WISE alvast graven bij Burgh-Haamstede
quote:Op zondag 16 januari 2011 15:10 schreef Cerbie het volgende:
Zeg Tom, woonde jij niet in Westkapelle?
[..]
http://www.omroepzeeland.(...)n-zeeuwse-bodem.html
Tis zondag, dôhquote:Op zondag 16 januari 2011 15:26 schreef KoosVogels het volgende:
Heb ik een keer zin in een visje van een boulevardkraampje, zijn al die krengen dicht
Normaliter is op zondag hier alles los. Maar, en dat bedacht ik mij pas toen ik de boulevard stond, het Dolfinarium is tot half februari gesloten. Gevolg is dat die kraampjes ook allemaal dicht zijnquote:
Verbeter de wereld, eet een dolfijn.quote:Op zondag 16 januari 2011 15:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Normaliter is op zondag hier alles los. Maar, en dat bedacht ik mij pas toen ik de boulevard stond, het Dolfinarium is tot half februari gesloten. Gevolg is dat die kraampjes ook allemaal dicht zijn
De mooiste Brabantse uitspraak blijft toch afgewerkt. Ja ze komt er zo aan, ze is net afgewerktquote:
Ik hoor elke avond een walrus kermen als ik in mn nest ligquote:Op zondag 16 januari 2011 15:42 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Verbeter de wereld, eet een dolfijn.
Hippe Midden-Nederlandse slang.quote:
De Betuwequote:Op zondag 16 januari 2011 15:40 schreef Cerbie het volgende:
Soms mis ik mijn oude woonplaats (Midden Betuwe) een beetje, die grefo's waren zo heerlijk te trollen.
Aha, juist. Ik heb ze in Gelderland er ook op kunnen betrappenquote:
Niks tegen Flipjequote:
Is dat een Betuwenaar? Een fundamentalistische aarbei.quote:
Verrek, je hebt gelijk.quote:
Baskerville was idd top. Maar ik moest wel ff wennen aan die blij homo op t podium.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Bij mij was het twee keer een uurtje of 8. Hoogtepunten waren wat mij betreft Baskerville, The inspector Cluzo, The black spiders, The sore losers en Retro stetson.
Beetje vreemd om zo te spreken over de toekomstig premier van Nederland.quote:Op zondag 16 januari 2011 15:57 schreef Morendo het volgende:
Heo gaat het eigenlijk met Job en zijn demo? Is hij het podium al uitgejouwd?
Als Cohen alsnog premier wordt dan zou dat de grootste comeback zijn sinds Lazarus.quote:Op zondag 16 januari 2011 15:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Beetje vreemd om zo te spreken over de toekomstig premier van Nederland.
Tsja, en toch gaat het gebeuren.quote:Op zondag 16 januari 2011 16:01 schreef Morendo het volgende:
[..]
Als Cohen alsnog premier wordt dan zou dat de grootste comeback zijn sinds Lazarus.
Die stond eigenlijk wel op mijn lijstje, maar uiteindelijk ben ik in Huize Maas blijven hangen.quote:Op zondag 16 januari 2011 15:57 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Baskerville was idd top. Maar ik moest wel ff wennen aan die blij homo op t podium.
James Blake was ook aardig.
Heb je T.Raumschmier nog gezien?
Vriest het al in de hel dan?quote:Op zondag 16 januari 2011 16:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, en toch gaat het gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |