Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Hoiiquote:
DMquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:44 schreef DaMart het volgende:
Typisch... ben ik er een dag niet, gaat het ineens weer hard.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Je gaat vanavond voor het eerst in je leven...Nee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Maar ik heb wel koffie genoeg voor morgen in huis.
ja, totdat ik binnen komquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:44 schreef DaMart het volgende:
Hoe was je feestje??quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:44 schreef DaMart het volgende:
Als jij hoi zegt zijn we normaal gelijk 3 topics verderquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:44 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hoii
Wel lekker rustig hier jaIk dacht het topic is zo vol als ik hoi zeg, maar nee XD
Ik ben ook amper aanwezig geweest, dus bij mij hoef je niet te zijnquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:44 schreef DaMart het volgende:
ja, en als ik hoi zeg houdt iedereen z'm mondquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:45 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Als jij hoi zegt zijn we normaal gelijk 3 topics verder
Settlersquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:46 schreef DaMart het volgende:
Mogelijk ben ik de komende tijd ook wat minder hier trouwens... ik heb namelijk Settlers 7 gekregen voor mijn verjaardag... en Settlers is gewoon té verslavend.
Is het je jaardagquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:46 schreef DaMart het volgende:
Mogelijk ben ik de komende tijd ook wat minder hier trouwens... ik heb namelijk Settlers 7 gekregen voor mijn verjaardag... en Settlers is gewoon té verslavend.
Bedoel ikquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:45 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Als jij hoi zegt zijn we normaal gelijk 3 topics verder
Traag zaad?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:46 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Bedoel ikIk word oud, ik ben niet meer zo snel
![]()
ik klikte verkeerd..en toen...was alles wegquote:
FM11 en FIFA 11 blijven de meesters!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:46 schreef DaMart het volgende:
Oh dear, lieffiequote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik klikte verkeerd..en toen...was alles weg
Balen zegquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik klikte verkeerd..en toen...was alles weg
Ja, en deel 7 kon niet gedownload gespeeld worden omdat hij telkens via internet checkt of je versie wel legaal is... maar nu dus legaal speelbaarquote:
nee mijn ICD doet het nog, maar bedanktquote:
Ik moest het even googlen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:49 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee mijn ICD doet het nog, maar bedankt
FIFA 11 vind ik kut. Om het speelbaar te maken moet ik in de instellingen aangeven welke toets voor welke Xbox-knop moet worden gebruikt. Ik weet niet eens wat die Xbox-knoppen doen... waarom kunnen ze niet gewoon net als vroeger vragen welke toets je wilt gebruiken voor passen, schieten, rennen, etc. Als ik een Xbox-versie wilde spelen, had ik wel een Niksbox gekochtquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:47 schreef Toekito het volgende:
[..]
FM11 en FIFA 11 blijven de meesters!
Van iemand ie Bloo als UI heeft?quote:
FIFA hoort op een console!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
FIFA 11 vind ik kut. Om het speelbaar te maken moet ik in de instellingen aangeven welke toets voor welke Xbox-knop moet worden gebruikt. Ik weet niet eens wat die Xbox-knoppen doen... waarom kunnen ze niet gewoon net als vroeger vragen welke toets je wilt gebruiken voor passen, schieten, rennen, etc. Als ik een Xbox-versie wilde spelen, had ik wel een Niksbox gekocht.
Ooh zo... Nee ik verveel me gewoon, en hier zitten altijd wel leuke mensen.quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:52 schreef Muck het volgende:
[..]
Van iemand ie Bloo als UI heeft?
Altijd
Maar die heb ik dus nietquote:
Was laatste dagen daar ook zelden (behalve gisteren bij overgang naar #1000 )quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ooh zo... Nee ik verveel me gewoon, en hier zitten altijd wel leuke mensen.
Ik zit gewoon weer in GRTD.
Nu kappen he (je lijkt mij wel).. IK vind je gezellig hoorquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Was laatste dagen daar ook zelden (behalve gisteren bij overgang naar #1000 )
Was zo rustigjes steeds.
Maar hier meerstal gezellie (tenzij ik net binnenwandel )
Mja, ik speel af en toe FM, en verder niet veel spellen. Meestal download ik ze eerst om te kijken of ik ze leuk vind, en daarna koop ik ze eventueel. Alleen ben ik meestal binnen een week uitgekeken op een spelquote:
Jup, en nu dus ook nieuwe naam en nieuwe OP.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Was laatste dagen daar ook zelden (behalve gisteren bij overgang naar #1000 )
Was zo rustigjes steeds.
Maar hier meerstal gezellie (tenzij ik net binnenwandel )
wauw, origineelquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:55 schreef DaMart het volgende:
Ik kreeg trouwens ook nog een cadeau van de eigenaar van de Chinees... een set eetstokjes.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup, en nu dus ook nieuwe naam en nieuwe OP.Wat voor mij niet zo nodig hoefde maarja.
Het was vanmiddag/vanavond even iets drukker en ook wel echt gezellig weer.
En dat jij een topickiller bent is algemeen bekend.
Uuhhhh, dat zei IK ook hoorquote:
Lief is het belangrijkstquote:Op zondag 16 januari 2011 00:00 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Whiskers is lief
Maar eigk weten we niks over haar
quote:Op zondag 16 januari 2011 00:00 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Whiskers is lief
Maar eigk weten we niks over haar
Ik heb hem een tijd gehad voor ik Moomin ging gebruikenquote:
Ondanks die vieze gewoonte kan ik je nog wel lief vinden.quote:
Dan is het goedquote:Op zondag 16 januari 2011 00:02 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ondanks die vieze gewoonte kan ik je nog wel lief vinden.
Sttt!! Negeren, dan geen discussie...quote:
Alsof het een discussie is dat roken een vieze, stinkende en ongezonde gewoonte is die anderen overlast bezorgt.quote:
Nodig me eens uit voor een meet ofzo danquote:Op zondag 16 januari 2011 00:01 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
En de rest dan?
Ik ben wel nieuwsgierig
Gaan we nou wéér beginnen?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alsof het een discussie is dat roken een vieze, stinkende en ongezonde gewoonte is die anderen overlast bezorgt.
Heb je er ook al met je vingers aan gezeten?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:05 schreef pgrferrari het volgende:
Ik heb de poes van whiskers al wel gezien
Dat zou best mogen bij de eerstvolgende meet na die van februari denk ikquote:Op zondag 16 januari 2011 00:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nodig me eens uit voor een meet ofzo dan![]()
Nee, grapje hoor..
quote:Op zondag 16 januari 2011 00:05 schreef pgrferrari het volgende:
Ik heb de poes van whiskers al wel gezien
Ik ook niet.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:06 schreef Koen66 het volgende:
(en ik ook, ben ook op geen KSC meet geweest)
ik ook net een kleine 2 maanden oidquote:Op zondag 16 januari 2011 00:06 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Maar ik ben hier ook net.
Alsof we dagelijks meetenquote:Op zondag 16 januari 2011 00:06 schreef Koen66 het volgende:
Whiskie moet zeker op een meet komen
quote:Op zondag 16 januari 2011 00:06 schreef Koen66 het volgende:
Whiskie moet zeker op een meet komen
Het was écht een grapje.. Maar wél lief van julliequote:Op zondag 16 januari 2011 00:06 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat zou best mogen bij de eerstvolgende meet na die van februari denk ik
Inderdaad, en dat heeft ook wel iets vind ikquote:Op zondag 16 januari 2011 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik weet het, schijnt vrij uniek te zijn
klopt, iedere maand is ook weer zo..... gewoontjesquote:Op zondag 16 januari 2011 00:08 schreef Muck het volgende:
[..]
Inderdaad, en dat heeft ook wel iets vind ik
Sugarbabequote:
quote:Overdag breekt de zon op steeds meer plaatsen door. In de middag wordt het ronduit zonnig en stijgt het kwik daarbij naar 9 tot 12 graden.
Preciesquote:Op zondag 16 januari 2011 00:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, iedere maand is ook weer zo..... gewoontjes
Nee, ik begin echt niet aan die ongezonde verslavingquote:Op zondag 16 januari 2011 00:05 schreef Muck het volgende:
[..]
Gaan we nou wéér beginnen?
Ik heb jaren gerookt, maar je vindt mij toch ook nog steeds fantastisch?
Dat privacy is idd een ding, maar volgens mij is het wel leuk om elkaar in het echt te zien.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik weer ook niet of ik nou wel of niet naar een meet zou willen eigenlijk..
Aan de ene kant wel, want het lijkt me erg gezellig en ook leuk om iedereen nou eens in het echt te zien en te spreken..![]()
Aan de andere kant lijkt het me ook wel "eng", en ik ben enigzins gehecht aan mijn privacy![]()
Dilemma (als ik ooit de kans krijg that is)..
Enorme paalquote:Op zondag 16 januari 2011 00:11 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Sugarbabe
Kijk eens, weer 2 graden er bij
[..]
Privacy bestaat niet in Nederlandquote:Op zondag 16 januari 2011 00:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
Aan de andere kant lijkt het me ook wel "eng", en ik ben enigzins gehecht aan mijn privacy![]()
Marijkequote:Op zondag 16 januari 2011 00:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
Flitser!Is het gelukt met de wasmachine?
Is te begrijpen, maar het enigste wat we zullen weten als je komt is je voornaam en je hoe je eruit zietquote:Op zondag 16 januari 2011 00:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik weer ook niet of ik nou wel of niet naar een meet zou willen eigenlijk..
Aan de ene kant wel, want het lijkt me erg gezellig en ook leuk om iedereen nou eens in het echt te zien en te spreken..![]()
Dilemma (als ik ooit de kans krijg that is)..
quote:Op zondag 16 januari 2011 00:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
Flitser!Is het gelukt met de wasmachine?
Ga je langs de snelweg staan? Ik kom rond tussen 13.45u en 14.00u langs Zwolle.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Enorme paal![]()
Omg, ik ga morgen met zonder jas naar buiten
quote:Op zondag 16 januari 2011 00:12 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Marijke
Ja, mijn vader had een hele aanhanger vol spullen. Een kast en een bedbodem konden niet door het trapgat.![]()
En die wasmachine was zwaar.
Koenquote:
Naar jou ben ik ook wel benieuwd eigenlijk.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Lekker dat het klaar is dan
En elkaar in het echt zien is super leuk
[..]
Jaquote:Op zondag 16 januari 2011 00:13 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ga je langs de snelweg staan? Ik kom rond tussen 13.45u en 14.00u langs Zwolle.
quote:Op zondag 16 januari 2011 00:14 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Naar jou ben ik ook wel benieuwd eigenlijk.
Vast wel meer hoor...quote:Op zondag 16 januari 2011 00:13 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Is te begrijpen, maar het enigste wat we zullen weten als je komt is je voornaam en je hoe je eruit ziet
Ik niet meerquote:Op zondag 16 januari 2011 00:14 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Naar jou ben ik ook wel benieuwd eigenlijk.
Het was een Miele, die zijn heel zwaar.quote:
Mijn nichtje is jarig dus ik ga naar mijn zus.quote:
Bosch hierquote:Op zondag 16 januari 2011 00:16 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Het was een Miele, die zijn heel zwaar.
En wat is dat in centimeters?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:15 schreef pgrferrari het volgende:
"the average penis length is 5.6 inches, the average penis length of people googling for the average penis length is 3.5 inches"
Oh, tof, hoe oud is ze geworden?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:16 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Mijn nichtje is jarig dus ik ga naar mijn zus.
de onze is geen miele maar was wel bijna mijn doodquote:Op zondag 16 januari 2011 00:16 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Het was een Miele, die zijn heel zwaar.
Dan vermom ik me wel.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Maar dan ben je wel je anonimiteit kwijt
Vandaag wordt ze 3.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, tof, hoe oud is ze geworden?![]()
En gefeliciteerd
Owh ja, dat kan ook nogquote:
Zeker naar mij?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:17 schreef Koen66 het volgende:
ik ben benieuwd naar erg veel mensen hier
Niet de mijne , ik heb het ding alleen over de drempel gewipt.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:17 schreef Toekito het volgende:
[..]
de onze is geen miele maar was wel bijna mijn dood
let's rephrase thatquote:
Ik heb niets gedaanquote:Op zondag 16 januari 2011 00:18 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Niet de mijne , ik heb het ding alleen over de drempel gewipt.
eigenlijk wel, maar ik ben mijn boodschappenlijstje voor volgende week aan het opstellenquote:
Ik dus wel.quote:
1 woord is genoeg: VEEEEEEEEEEEEEEEEELquote:Op zondag 16 januari 2011 00:20 schreef Muck het volgende:
[..]
eigenlijk wel, maar ik ben mijn boodschappenlijstje voor volgende week aan het opstellen
Mijn broer is 28 en mijn vriend 25, dus die kunnen dat primaquote:Op zondag 16 januari 2011 00:20 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik dus wel.Maar mijn vader is al in de 60 dus die is niet zo sterk meer als vroeger.
quote:Op zondag 16 januari 2011 00:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Mijn broer is 28 en mijn vriend 25, dus die kunnen dat prima
ik moet straks nog naar een feestquote:Op zondag 16 januari 2011 00:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat doe jij nog op eigenlijk? Het is toch al lang kinderbedtijd?.
quote:Op zondag 16 januari 2011 00:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Mijn broer is 28 en mijn vriend 25 bijna 26, dus die kunnen dat prima
Wanneer ben je jarig dan??quote:
like I care, ik mag uitslapenquote:
Oh shit, ik bedoel Nederland 1.quote:
jejjj ik ben jaloersquote:Op zondag 16 januari 2011 00:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
like I care, ik mag uitslapen
Slaap zachtquote:
Owh, BIJNA bijna, niet bijna zoals DM...quote:
Dat is wel de planning jaquote:Op zondag 16 januari 2011 00:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, BIJNA bijna, niet bijna zoals DM...![]()
Zijn jullie dan klaar met het nieuwe huis??![]()
Maakt verjaardags-metal-note
ja dan zijn we klaar al moet ik daar ajax - feyenoord voor missen!quote:Op zondag 16 januari 2011 00:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, BIJNA bijna, niet bijna zoals DM...![]()
Zijn jullie dan klaar met het nieuwe huis??![]()
Maakt verjaardags-metal-note
Oeh. da's HEEL vastberadenquote:Op zondag 16 januari 2011 00:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja dan zijn we klaar al moet ik daar ajax - feyenoord voor missen!
Zal voor jullie duimenquote:
leuke dag zo te zien, truste Flesquote:Op zondag 16 januari 2011 00:28 schreef Dr_Flash het volgende:
End gereden vandaag (506 km), en daarna een 6gangendiner met 20 vrienden. Dus nu dood en in bed. Doei
Slaap lekker fles!!quote:Op zondag 16 januari 2011 00:28 schreef Dr_Flash het volgende:
End gereden vandaag (506 km), en daarna een 6gangendiner met 20 vrienden. Dus nu dood en in bed. Doei
Indeed! (was 2 weken te laat)quote:
Wat is snel?? Iig altijd te vroeg voor afspraken ed..quote:
Ik mis je oude UI nog steeds.quote:
ik was hem zatquote:Op zondag 16 januari 2011 00:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik mis je oude UI nog steeds.
Wat was dat dan??quote:Op zondag 16 januari 2011 00:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik mis je oude UI nog steeds.
Zo'n mannetje, in een groen natuur stukje.quote:
alweer?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:36 schreef Stuart het volgende:
Zo, even 2 broeken en een trui gestreken
zindelijk zelfstandig mannetje dat je d'r bentquote:Op zondag 16 januari 2011 00:36 schreef Stuart het volgende:
Kloptquote:Op zondag 16 januari 2011 00:37 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
zindelijk zelfstandig mannetje dat je d'r bent [ afbeelding ]
Strijkenquote:Op zondag 16 januari 2011 00:36 schreef Stuart het volgende:
Thanks!quote:Op zondag 16 januari 2011 00:36 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Zo'n mannetje, in een groen natuur stukje.
Sommige truien moeten nu eenmaal gestreken worden en Stewie komt graag goed voor de dagquote:Op zondag 16 januari 2011 00:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Strijken![]()
Truien strijken![]()
![]()
(WAAROM zou je een trui strijken???)
Gelukkig heb ik geen truien die gestreken moeten wordenquote:Op zondag 16 januari 2011 00:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sommige truien moeten nu eenmaal gestreken worden en Stewie komt graag goed voor de dag
Niet dat ik je weg wil hebben, maar hoe laat begint dat feest eigenlijk??quote:Op zondag 16 januari 2011 00:37 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
zindelijk zelfstandig mannetje dat je d'r bent [ afbeelding ]
half twee ongeveer, ga rond 1 uur weg.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet dat ik je weg wil hebben, maar hoe laat begint dat feest eigenlijk??
Een jongetje van 14 mag naar een feest midden in de nachtquote:Op zondag 16 januari 2011 00:42 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
half twee ongeveer, ga rond 1 uur weg.
wou dat mobile FOk! het deed op m'n mobiel, kon ik tussendoor nog even
Thanks! En welke heeft TFM het over??quote:
mag niet, ga wel.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een jongetje van 14 mag naar een feest midden in de nacht
ik denk deze, maar dat was mijn kerst UIquote:Op zondag 16 januari 2011 00:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Thanks! En welke heeft TFM het over??
maar een andere bedoel ikquote:
Jij als KerstBalquote:Op zondag 16 januari 2011 00:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik denk deze, maar dat was mijn kerst UI
Ik welquote:Op zondag 16 januari 2011 00:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik geen truien die gestreken moeten worden
dan maak je een lijfje aan je hoofdjequote:Op zondag 16 januari 2011 00:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
slaap zachtquote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 00:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een jongetje van 14 mag naar een feest midden in de nacht
mijn creativiteit is zo ongeveer vergelijkbaar met die van een krekelquote:Op zondag 16 januari 2011 00:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan maak je een lijfje aan je hoofdje![]()
ik vind deze echt heel tof
quote:Op zondag 16 januari 2011 00:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Al heb ik ze wel (denk het niet), ik strijk niksquote:
Ik welquote:Op zondag 16 januari 2011 00:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Was JIJ zo braaf toen je 14 was?? IK niet...
Sterker nog 14/15 was ik de ergste nachtmerie van mijn ouders...
ochheden, ook alquote:
Je logeert elders en liegt tegen paps en mams?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:43 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
mag niet, ga wel.
maar het gaat tot 6 uur door, maar heb geen zin om er zo lang te blijven, dus ga ik om 4 uur met een andere vriend naar zijn huis om daar de nacht door te brengen.
NIETS?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Al heb ik ze wel (denk het niet), ik strijk niks
jots.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je logeert elders en liegt tegen paps en mams?
Ik ben altijd lief geweestquote:Op zondag 16 januari 2011 00:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Was JIJ zo braaf toen je 14 was?? IK niet...
Sterker nog 14/15 was ik de ergste nachtmerie van mijn ouders...
slaap lekker danquote:
Wat bedoel je??quote:Op zondag 16 januari 2011 00:50 schreef Muck het volgende:
Zeg whiskers, ooit gehoord van multi-quoten?
Nee, ik hechtte gewoon waarde aan mijn school en bovenal respecteer ik mijn ouders verschrikkelijk enormquote:
Ik ook nietquote:Op zondag 16 januari 2011 00:50 schreef Muck het volgende:
Zeg whiskers, ooit gehoord van multi-quoten?
Mij en mijn ouders isquote:Op zondag 16 januari 2011 00:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, ik hechtte gewoon waarde aan mijn school en bovenal respecteer ik mijn ouders verschrikkelijk enormToen ook al
Ik hecht waarde aan school, besteed er enorm veel tijd aan, en meestal respecteer ik m'n ouders.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, ik hechtte gewoon waarde aan mijn school en bovenal respecteer ik mijn ouders verschrikkelijk enormToen ook al
idd, klikken, weer naar boven scrollen, zoeken, en weer klikken en scrollen enzo.quote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 00:53 schreef Koen66 het volgende:
Top 20 in de KoffieSC-reeks op 15-01-2011
01. 295 suikertaartje
02. 213 Stuart
03. 169 Kentekenplaat
04. 163 Trevland
05. 151 Marijkezwolle
06. 149 Koen66
07. 139 Whiskers2009
08. 135 pgrferrari
09. 106 Ajacied422
10. 093 goldfinger1963
11. 085 MPG
12. 079 D.Rose
13. 068 Muck
14. 056 LovelyLady
15. 053 DaMart
16. 047 Symphonic
17. 041 wel.o.k
18. 040 BONG4002
19. 036 TheFamousMan
20. 035 Fha
Je posts zijn zojuist aan je ouders gemaild.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:54 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik hecht waarde aan school, besteed er enorm veel tijd aan, en meestal respecteer ik m'n ouders.
Maar soms kan dat gewoon niet, moet ik even tegendraads doen.
Bedankt, zullen ze blij mee zijnquote:Op zondag 16 januari 2011 00:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je posts zijn zojuist aan je ouders gemaild.
Fijne nacht verder.
whahaha wilde het net zeggenquote:Op zondag 16 januari 2011 00:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
En dat was tussen 22:00-24:00
Edit: Owh nee, vannacht ook natuurlijk..
Gezelligquote:Op zondag 16 januari 2011 00:53 schreef Koen66 het volgende:
Top 20 in de KoffieSC-reeks op 15-01-2011
01. 295 suikertaartje
02. 213 Stuart
Ja, prima, lekker zelf weten, ik zat anders in elkaar en als mensen dat saai willen noemen, dan ook prima.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:54 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik hecht waarde aan school, besteed er enorm veel tijd aan, en meestal respecteer ik m'n ouders.
Maar soms kan dat gewoon niet, moet ik even tegendraads doen.
quote:Op zondag 16 januari 2011 00:55 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Bedankt, zullen ze blij mee zijn
valt mee, toch?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
En dat was tussen 22:00-24:00
Edit: Owh nee, vannacht ook natuurlijk..
Liefje toch.... Ik was niet serieus hoor...quote:Op zondag 16 januari 2011 00:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, prima, lekker zelf weten, ik zat anders in elkaar en als mensen dat saai willen noemen, dan ook prima.
Ik had gewoon geen behoefte aan het mijn ouders extra moeilijk maken![]()
En ik hing heus wel een keer dronken over een wc-pot, maar dat wisten zij dan weer niet.
Ze reageert toch ook niet op jou?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Liefje toch.... Ik was niet serieus hoor...![]()
Ik welquote:Op zondag 16 januari 2011 00:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Liefje toch.... Ik was niet serieus hoor...![]()
Leek me toch echt paralellen met mijn opmerking over hoe IK was toen ik 14/15 was te hebben hoor..quote:Op zondag 16 januari 2011 00:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze reageert toch ook niet op jou?.
Ik luisterde ook meestal wel naar wat mijn ouders zeiden. Heb nooit de behoefte gehad om rebels te doen. Dronken boven de wc-pot hangen, deed ik dan weer nietquote:Op zondag 16 januari 2011 00:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, prima, lekker zelf weten, ik zat anders in elkaar en als mensen dat saai willen noemen, dan ook prima.
Ik had gewoon geen behoefte aan het mijn ouders extra moeilijk maken![]()
En ik hing heus wel een keer dronken over een wc-pot, maar dat wisten zij dan weer niet.
Ach soquote:
Tsja. Ik was ergens wel een beetje wildquote:Op zondag 16 januari 2011 00:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik luisterde ook meestal wel naar wat mijn ouders zeiden. Heb nooit de behoefte gehad om rebels te doen. Dronken boven de wc-pot hangen, deed ik dan weer niet.
Ik ben nu wat wilder dan vroeger, geloof ikquote:Op zondag 16 januari 2011 01:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tsja. Ik was ergens wel een beetje wild
Op m'n 17e ging ik op kamersquote:Op zondag 16 januari 2011 01:03 schreef Koen66 het volgende:
ik was een hopeloze laatbloeier met wilde dingen doen, op m'n 17e hing ik voornamelijk boven m'n computer
ik ben er nog wel ffies hoorquote:Op zondag 16 januari 2011 01:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Op m'n 17e ging ik op kamers![]()
Ik wil niet meer slapenDus blijven er hier mensen nog lang op?
![]()
Nou, ik wilde eigenlijk wel gaan slapen zoquote:Op zondag 16 januari 2011 01:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat ik nog wakker ben (maar dat heb ik wel eens vaker als ik feitelijk wel slaap), dus:quote:Op zondag 16 januari 2011 01:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Ik op mijn 16e...quote:Op zondag 16 januari 2011 01:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Ik ookquote:Op zondag 16 januari 2011 01:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben nu wat wilder dan vroeger, geloof ik.
quote:
Heb je een leuk feestje gehad?!quote:Op zondag 16 januari 2011 01:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou, ik wilde eigenlijk wel gaan slapen zo.
Gezelligquote:Op zondag 16 januari 2011 01:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nog wakker ben (maar dat heb ik wel eens vaker als ik feitelijk wel slaap), dus:
quote:Op zondag 16 januari 2011 01:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
GezelligKan ik ook eens met jou kletsen
Ik ga ook alleen maar niet omdat er niemand mee wilquote:Op zondag 16 januari 2011 01:08 schreef Koen66 het volgende:
eigenlijk zou ik zelfs nu nog best regelmatig willen stappen
't is dat ik niet echt veel mensen meer ken die er ook zo over denken
Jaquote:Op zondag 16 januari 2011 01:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je een leuk feestje gehad?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |