Dat privacy is idd een ding, maar volgens mij is het wel leuk om elkaar in het echt te zien.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik weer ook niet of ik nou wel of niet naar een meet zou willen eigenlijk..
Aan de ene kant wel, want het lijkt me erg gezellig en ook leuk om iedereen nou eens in het echt te zien en te spreken..![]()
Aan de andere kant lijkt het me ook wel "eng", en ik ben enigzins gehecht aan mijn privacy![]()
Dilemma (als ik ooit de kans krijg that is)..
Enorme paalquote:Op zondag 16 januari 2011 00:11 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Sugarbabe
Kijk eens, weer 2 graden er bij
[..]
Privacy bestaat niet in Nederlandquote:Op zondag 16 januari 2011 00:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
Aan de andere kant lijkt het me ook wel "eng", en ik ben enigzins gehecht aan mijn privacy![]()
Marijkequote:Op zondag 16 januari 2011 00:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
Flitser!Is het gelukt met de wasmachine?
Is te begrijpen, maar het enigste wat we zullen weten als je komt is je voornaam en je hoe je eruit zietquote:Op zondag 16 januari 2011 00:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik weer ook niet of ik nou wel of niet naar een meet zou willen eigenlijk..
Aan de ene kant wel, want het lijkt me erg gezellig en ook leuk om iedereen nou eens in het echt te zien en te spreken..![]()
Dilemma (als ik ooit de kans krijg that is)..
quote:Op zondag 16 januari 2011 00:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
Flitser!Is het gelukt met de wasmachine?
Ga je langs de snelweg staan? Ik kom rond tussen 13.45u en 14.00u langs Zwolle.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Enorme paal![]()
Omg, ik ga morgen met zonder jas naar buiten
quote:Op zondag 16 januari 2011 00:12 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Marijke
Ja, mijn vader had een hele aanhanger vol spullen. Een kast en een bedbodem konden niet door het trapgat.![]()
En die wasmachine was zwaar.
Koenquote:
Naar jou ben ik ook wel benieuwd eigenlijk.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Lekker dat het klaar is dan
En elkaar in het echt zien is super leuk
[..]
Jaquote:Op zondag 16 januari 2011 00:13 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ga je langs de snelweg staan? Ik kom rond tussen 13.45u en 14.00u langs Zwolle.
quote:Op zondag 16 januari 2011 00:14 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Naar jou ben ik ook wel benieuwd eigenlijk.
Vast wel meer hoor...quote:Op zondag 16 januari 2011 00:13 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Is te begrijpen, maar het enigste wat we zullen weten als je komt is je voornaam en je hoe je eruit ziet
Ik niet meerquote:Op zondag 16 januari 2011 00:14 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Naar jou ben ik ook wel benieuwd eigenlijk.
Het was een Miele, die zijn heel zwaar.quote:
Mijn nichtje is jarig dus ik ga naar mijn zus.quote:
Bosch hierquote:Op zondag 16 januari 2011 00:16 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Het was een Miele, die zijn heel zwaar.
En wat is dat in centimeters?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:15 schreef pgrferrari het volgende:
"the average penis length is 5.6 inches, the average penis length of people googling for the average penis length is 3.5 inches"
Oh, tof, hoe oud is ze geworden?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:16 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Mijn nichtje is jarig dus ik ga naar mijn zus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |