Sttt!! Negeren, dan geen discussie...quote:
Alsof het een discussie is dat roken een vieze, stinkende en ongezonde gewoonte is die anderen overlast bezorgt.quote:
Nodig me eens uit voor een meet ofzo danquote:Op zondag 16 januari 2011 00:01 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
En de rest dan?
Ik ben wel nieuwsgierig
Gaan we nou wéér beginnen?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alsof het een discussie is dat roken een vieze, stinkende en ongezonde gewoonte is die anderen overlast bezorgt.
Heb je er ook al met je vingers aan gezeten?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:05 schreef pgrferrari het volgende:
Ik heb de poes van whiskers al wel gezien
Dat zou best mogen bij de eerstvolgende meet na die van februari denk ikquote:Op zondag 16 januari 2011 00:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nodig me eens uit voor een meet ofzo dan![]()
Nee, grapje hoor..
quote:Op zondag 16 januari 2011 00:05 schreef pgrferrari het volgende:
Ik heb de poes van whiskers al wel gezien
Ik ook niet.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:06 schreef Koen66 het volgende:
(en ik ook, ben ook op geen KSC meet geweest)
ik ook net een kleine 2 maanden oidquote:Op zondag 16 januari 2011 00:06 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Maar ik ben hier ook net.
Alsof we dagelijks meetenquote:Op zondag 16 januari 2011 00:06 schreef Koen66 het volgende:
Whiskie moet zeker op een meet komen
quote:Op zondag 16 januari 2011 00:06 schreef Koen66 het volgende:
Whiskie moet zeker op een meet komen
Het was écht een grapje.. Maar wél lief van julliequote:Op zondag 16 januari 2011 00:06 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat zou best mogen bij de eerstvolgende meet na die van februari denk ik
Inderdaad, en dat heeft ook wel iets vind ikquote:Op zondag 16 januari 2011 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik weet het, schijnt vrij uniek te zijn
klopt, iedere maand is ook weer zo..... gewoontjesquote:Op zondag 16 januari 2011 00:08 schreef Muck het volgende:
[..]
Inderdaad, en dat heeft ook wel iets vind ik
Sugarbabequote:
quote:Overdag breekt de zon op steeds meer plaatsen door. In de middag wordt het ronduit zonnig en stijgt het kwik daarbij naar 9 tot 12 graden.
Preciesquote:Op zondag 16 januari 2011 00:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, iedere maand is ook weer zo..... gewoontjes
Nee, ik begin echt niet aan die ongezonde verslavingquote:Op zondag 16 januari 2011 00:05 schreef Muck het volgende:
[..]
Gaan we nou wéér beginnen?
Ik heb jaren gerookt, maar je vindt mij toch ook nog steeds fantastisch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |