FIFA hoort op een console!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
FIFA 11 vind ik kut. Om het speelbaar te maken moet ik in de instellingen aangeven welke toets voor welke Xbox-knop moet worden gebruikt. Ik weet niet eens wat die Xbox-knoppen doen... waarom kunnen ze niet gewoon net als vroeger vragen welke toets je wilt gebruiken voor passen, schieten, rennen, etc. Als ik een Xbox-versie wilde spelen, had ik wel een Niksbox gekocht.
Ooh zo... Nee ik verveel me gewoon, en hier zitten altijd wel leuke mensen.quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:52 schreef Muck het volgende:
[..]
Van iemand ie Bloo als UI heeft?
Altijd
Maar die heb ik dus nietquote:
Was laatste dagen daar ook zelden (behalve gisteren bij overgang naar #1000 )quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ooh zo... Nee ik verveel me gewoon, en hier zitten altijd wel leuke mensen.
Ik zit gewoon weer in GRTD.
Nu kappen he (je lijkt mij wel).. IK vind je gezellig hoorquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Was laatste dagen daar ook zelden (behalve gisteren bij overgang naar #1000 )
Was zo rustigjes steeds.
Maar hier meerstal gezellie (tenzij ik net binnenwandel )
Mja, ik speel af en toe FM, en verder niet veel spellen. Meestal download ik ze eerst om te kijken of ik ze leuk vind, en daarna koop ik ze eventueel. Alleen ben ik meestal binnen een week uitgekeken op een spelquote:
Jup, en nu dus ook nieuwe naam en nieuwe OP.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Was laatste dagen daar ook zelden (behalve gisteren bij overgang naar #1000 )
Was zo rustigjes steeds.
Maar hier meerstal gezellie (tenzij ik net binnenwandel )
wauw, origineelquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:55 schreef DaMart het volgende:
Ik kreeg trouwens ook nog een cadeau van de eigenaar van de Chinees... een set eetstokjes.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup, en nu dus ook nieuwe naam en nieuwe OP.Wat voor mij niet zo nodig hoefde maarja.
Het was vanmiddag/vanavond even iets drukker en ook wel echt gezellig weer.
En dat jij een topickiller bent is algemeen bekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |