ik klikte verkeerd..en toen...was alles wegquote:
FM11 en FIFA 11 blijven de meesters!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:46 schreef DaMart het volgende:
Mogelijk ben ik de komende tijd ook wat minder hier trouwens... ik heb namelijk Settlers 7 gekregen voor mijn verjaardag... en Settlers is gewoon té verslavend.
Oh dear, lieffiequote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik klikte verkeerd..en toen...was alles weg
Balen zegquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik klikte verkeerd..en toen...was alles weg
Ja, en deel 7 kon niet gedownload gespeeld worden omdat hij telkens via internet checkt of je versie wel legaal is... maar nu dus legaal speelbaarquote:
nee mijn ICD doet het nog, maar bedanktquote:
Ik moest het even googlen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:49 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee mijn ICD doet het nog, maar bedankt
FIFA 11 vind ik kut. Om het speelbaar te maken moet ik in de instellingen aangeven welke toets voor welke Xbox-knop moet worden gebruikt. Ik weet niet eens wat die Xbox-knoppen doen... waarom kunnen ze niet gewoon net als vroeger vragen welke toets je wilt gebruiken voor passen, schieten, rennen, etc. Als ik een Xbox-versie wilde spelen, had ik wel een Niksbox gekochtquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:47 schreef Toekito het volgende:
[..]
FM11 en FIFA 11 blijven de meesters!
Van iemand ie Bloo als UI heeft?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |