valt mee, toch?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
En dat was tussen 22:00-24:00
Edit: Owh nee, vannacht ook natuurlijk..
Liefje toch.... Ik was niet serieus hoor...quote:Op zondag 16 januari 2011 00:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, prima, lekker zelf weten, ik zat anders in elkaar en als mensen dat saai willen noemen, dan ook prima.
Ik had gewoon geen behoefte aan het mijn ouders extra moeilijk maken![]()
En ik hing heus wel een keer dronken over een wc-pot, maar dat wisten zij dan weer niet.
Ze reageert toch ook niet op jou?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Liefje toch.... Ik was niet serieus hoor...![]()
Ik welquote:Op zondag 16 januari 2011 00:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Liefje toch.... Ik was niet serieus hoor...![]()
Leek me toch echt paralellen met mijn opmerking over hoe IK was toen ik 14/15 was te hebben hoor..quote:Op zondag 16 januari 2011 00:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze reageert toch ook niet op jou?.
Ik luisterde ook meestal wel naar wat mijn ouders zeiden. Heb nooit de behoefte gehad om rebels te doen. Dronken boven de wc-pot hangen, deed ik dan weer nietquote:Op zondag 16 januari 2011 00:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, prima, lekker zelf weten, ik zat anders in elkaar en als mensen dat saai willen noemen, dan ook prima.
Ik had gewoon geen behoefte aan het mijn ouders extra moeilijk maken![]()
En ik hing heus wel een keer dronken over een wc-pot, maar dat wisten zij dan weer niet.
Ach soquote:
Tsja. Ik was ergens wel een beetje wildquote:Op zondag 16 januari 2011 00:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik luisterde ook meestal wel naar wat mijn ouders zeiden. Heb nooit de behoefte gehad om rebels te doen. Dronken boven de wc-pot hangen, deed ik dan weer niet.
Ik ben nu wat wilder dan vroeger, geloof ikquote:Op zondag 16 januari 2011 01:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tsja. Ik was ergens wel een beetje wild
Op m'n 17e ging ik op kamersquote:Op zondag 16 januari 2011 01:03 schreef Koen66 het volgende:
ik was een hopeloze laatbloeier met wilde dingen doen, op m'n 17e hing ik voornamelijk boven m'n computer
ik ben er nog wel ffies hoorquote:Op zondag 16 januari 2011 01:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Op m'n 17e ging ik op kamers![]()
Ik wil niet meer slapenDus blijven er hier mensen nog lang op?
![]()
Nou, ik wilde eigenlijk wel gaan slapen zoquote:Op zondag 16 januari 2011 01:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat ik nog wakker ben (maar dat heb ik wel eens vaker als ik feitelijk wel slaap), dus:quote:Op zondag 16 januari 2011 01:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Ik op mijn 16e...quote:Op zondag 16 januari 2011 01:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Ik ookquote:Op zondag 16 januari 2011 01:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben nu wat wilder dan vroeger, geloof ik.
quote:
Heb je een leuk feestje gehad?!quote:Op zondag 16 januari 2011 01:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou, ik wilde eigenlijk wel gaan slapen zo.
Gezelligquote:Op zondag 16 januari 2011 01:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nog wakker ben (maar dat heb ik wel eens vaker als ik feitelijk wel slaap), dus:
quote:Op zondag 16 januari 2011 01:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
GezelligKan ik ook eens met jou kletsen
Ik ga ook alleen maar niet omdat er niemand mee wilquote:Op zondag 16 januari 2011 01:08 schreef Koen66 het volgende:
eigenlijk zou ik zelfs nu nog best regelmatig willen stappen
't is dat ik niet echt veel mensen meer ken die er ook zo over denken
Jaquote:Op zondag 16 januari 2011 01:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je een leuk feestje gehad?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |