Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaJij kan super goed knuffelen
Kiwitaartquote:
Ik heb ooit in London naast iemand in de auto gezeten die daar bekend was. Dat was best spannendquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
De eerste afslag zat ik ook op rechts. Toch een rare gewaarwording van die koplampen op je af zien komenje leert het wel snel af, dat wel
Nee gewoon sappigequote:
Warme appeltaart met vanille-ijsquote:
quote:
Vond dat Pheno dat verdiendequote:
Lekkerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Warme appeltaart met vanille-ijstenminste, dat had ik op.
Ik ben 2 weken op autovakantie geweest in Ierland, toen reed mijn medevakantiegangerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb ooit in London naast iemand in de auto gezeten die daar bekend was. Dat was best spannend
Zelf nooit daar gereden
Ik benn nog nooit in engeland geweest. Ik voel de behoefte ook niet.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb ooit in London naast iemand in de auto gezeten die daar bekend was. Dat was best spannend
Zelf nooit daar gereden
Oh niks mis meequote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:25 schreef Pheno het volgende:
Warme appeltaart met vanille-ijstenminste, dat had ik op.
Wat is er mis met Engelsen?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik benn nog nooit in engeland geweest. Ik voel de behoefte ook niet.
Zo wel dat ik de nieuwe cd ga kopen doenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zo'n mooi nummer en mooie mevrouw
Ik heb em gedownloadquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Zo wel dat ik de nieuwe cd ga kopen doen![]()
![]()
wie heeft geld over?![]()
quote:
Ach, zo hoef ik ook niet te trakteren op het werk. Of een manager te lezen krijgen die van zijn felicitatiemailtje geen reet meentquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Oh niks mis mee![]()
Ik heb met mn eigen verjaardag ook geen taart gehadDus ik ga maandag weer maken
Ik probeer er aan te denkenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb em gedownloadNeem vrijdag een stickie mee
En moet ik taart bakken vrijdag?
Erg mooi liedje ookquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zo'n mooi nummer en mooie mevrouw
quote:There's a fire starting in my heart,
Reaching a fever pitch and it's bring me out the dark,
Finally, I can see you crystal clear,
Go ahead and sell me out and I'll lay your shit bare,
See how I'll leave with every piece of you,
Don't underestimate the things that I will do,
Geen idee, het land zelf trekt me niet.quote:
Pestkopquote:
Ik overrule je.quote:
Ja hoi, welkom hier. Koffie? Thee?quote:
Jij alleenquote:
Mijn zusje zat daar op kamers, en de broer van een vriend nodigde ons uit om bij hem te logeren. Ook wil ik alle hoofdsteden van Europa een keer gezien hebbenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik benn nog nooit in engeland geweest. Ik voel de behoefte ook niet.
Ik ga gewon op hem zitten. Bij jou denkt hij dat er een vliegje op zijn haar zit.quote:
quote:
Thanks!quote:
Heb ik weer, denk ik even tof te kunnen doen met mijn kleurtje, komt er zo'n pestkop binnen.quote:
Nee bedankt, zit aan de drank.quote:
* wel.o.k maakt notitie, vrijdag naar de ijseltorenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb em gedownloadNeem vrijdag een stickie mee
En moet ik taart bakken vrijdag?
Londen moet ik ook heen.. Ben alleen naar Newcastle geweest, op een heuvelgebiedquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:32 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn zusje zat daar op kamers, en de broer van een vriend nodigde ons uit om bij hem te logeren. Ook wil ik alle hoofdsteden van Europa een keer gezien hebben
Niet met je zatte kloten met je knopjes spelen, dat gaat misquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
![]()
[..]
Thanks!
[..]
Heb ik weer, denk ik even tof te kunnen doen met mijn kleurtje, komt er zo'n pestkop binnen.![]()
[..]
Nee bedankt, zit aan de drank.
Hij, Noem hem maar Vincentquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:32 schreef Pheno het volgende:
Of is het een haar? Nog niet in het profiel gekeken.
Toen ik net ging plassen was ik nog een jongetjequote:
Goeie tip!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet met je zatte kloten met je knopjes spelen, dat gaat mis.
Alleen parijs vind ik tof, van wat ik gezie heb in europa dan. Die stad straalt echt wat uit. Voor de rest zoek ik het eerst wat verder. In europa kan ik nog altijd rondhangen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:32 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn zusje zat daar op kamers, en de broer van een vriend nodigde ons uit om bij hem te logeren. Ook wil ik alle hoofdsteden van Europa een keer gezien hebben
Er zijn heus nog wel andere toffe steden hoor!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen parijs vind ik tof, van wat ik gezie heb in europa dan. Die stad straalt echt wat uit. Voor de rest zoek ik het eerst wat verder. In europa kan ik nog altijd rondhangen.
Wel rot dat mijn #1 stad zo ver weg isTokio
hopelijk dit jaar weer even hoi zeggen daar.
Ik vond Parijs niet heel bijzonder, maar misschien heb ik er te weinig van gezien. Rome was tofquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen parijs vind ik tof, van wat ik gezie heb in europa dan. Die stad straalt echt wat uit. Voor de rest zoek ik het eerst wat verder. In europa kan ik nog altijd rondhangen.
Wel rot dat mijn #1 stad zo ver weg isTokio
hopelijk dit jaar weer even hoi zeggen daar.
Tot laterquote:
Vast. Maar tokio is bij mij nummer 1. Als het voelt als thuiskomen, dan zit dat gewoon goed. Nu in totaal twee maanden gezeten, en het verveelt me niet. Elke dag wat anders te doen, te zien of gewoon lekker in yoyogi-park op zondag rondhangen. Ideale dag!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Er zijn heus nog wel andere toffe steden hoor!
Symphquote:
Gezelligquote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k maakt notitie, vrijdag naar de ijseltoren
Fijne avond meisjequote:
Doeg lieve Phenoquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:41 schreef Pheno het volgende:
Ik ga afsluiten, wifi is op, krijg ik via een progje te horen.
Tot later Pinguinquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:41 schreef Pheno het volgende:
Ik ga afsluiten, wifi is op, krijg ik via een progje te horen.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k maakt notitie, vrijdag naar de ijseltoren
In dat geval ga ik denk ik maar naar de IJsseltorenquote:
We zijn nu betrekkelijk kalmquote:
Was jij altijd al blauw? Nee toch?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:44 schreef kanovinnie het volgende:
Dit ben ik niet meer gewend. De PUB sc (daar hang ik nu weer rond) gaat de laatste tijd langzaam
als jij dan daar blijft rijd ik even doorquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:43 schreef MPG het volgende:
[..]
In dat geval ga ik denk ik maar naar de IJsseltoren![]()
...
Ohnoes.quote:
Nee, hij is vanavond geverfd. Hij is onze noieuwe mod, hij volgt BeebIx opquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Was jij altijd al blauw? Nee toch?
En hoi
Ehm, neenee, degene die op de juiste locatie werkt aanwezig is, krijgt ook de pleziertjesquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als jij dan daar blijft rijd ik even door
werken leuke dames hoor, in de ijseltorenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Ehm, neenee, degene die op de juiste locatie werkt aanwezig is, krijgt ook de pleziertjes.
Onze nieuwe mod?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:46 schreef MPG het volgende:
Nee, hij is vanavond geverfd. Hij is onze noieuwe mod, hij volgt BeebIx op. Hij komt zich hier voorstellen.
Nope, ik ben sinds 10 minuten blauwquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Was jij altijd al blauw? Nee toch?
En hoi
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
werken leuke dames hoor, in de ijseltoren
Ja!quote:
Kut! Weer een spelfoutquote:
Staat je goed manquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:48 schreef kanovinnie het volgende:
Nope, ik ben sinds 10 minuten blauw
Ben je nu ook de notes van iedereen aan het lezen die je altijd al had willen lezen?quote:
drop hem even bij Marijke danquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wou je mpg mee hebben dan vrijdag?
Niet echt, alleen mijn eigen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Staat je goed man
[..]
Ben je nu ook de notes van iedereen aan het lezen die je altijd al had willen lezen?
Ja, foeiquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:49 schreef MPG het volgende:
Kut! Weer een spelfout?
Doe je wel verzachtende likjes nadat je me gemept hebt?
Doe ik het voorquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
drop hem even bij Marijke dan
Een kusje danquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, foei![]()
En nee, ik lik niet zomaar iedereen
Zou je dat willen dan?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:50 schreef suikertaartje het volgende:
Ben je nu ook de notes van iedereen aan het lezen die je altijd al had willen lezen?
Hmm. Ik geloof je. Voor nu.quote:
daar kom ik langsquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
drop hem even bij Marijke dan
dealquote:
Dat kan trouwens helemaal niet, die zou taart bakken en wij willen daar ook wat van proevenquote:
Dat kan, want wok wou haar ook even knuffelen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat kan trouwens helemaal niet, die zou taart bakken en wij willen daar ook wat van proeven
Ja, maar dan kan jij dus niet meequote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat kan, want wok wou haar ook even knuffelen.
Waarom nietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar dan kan jij dus niet mee
Jeejquote:
JAmaar jamaar jamaarquote:
Van mij ook hoorquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:55 schreef summer2bird het volgende:
Hallow mede Fok!kers! Ik hoop dat jullie dag en week net zo goed waren als het mijne.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijne nietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:55 schreef summer2bird het volgende:
Hallow mede Fok!kers! Ik hoop dat jullie dag en week net zo goed waren als het mijne.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik neem dan wel als laatstequote:
jij bent liefquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en je weet het, suikertaartje heeft ALTIJD gelijk
Sucsex!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:57 schreef wel.o.k het volgende:
ik ga toch nog even serieus proberen iets te leren en daarna tv kijken of zo iets
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:57 schreef wel.o.k het volgende:
ik ga toch nog even serieus proberen iets te leren en daarna tv kijken of zo iets
dat effect hebben we nou eenmaal op mensenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:58 schreef wel.o.k het volgende:
die meiden uit zwolle maken me verlegen
Zwoele meiden uit Zwollequote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die meiden uit zwolle maken me verlegen
Vooral in combinatie met Fha!quote:
Confirm.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
dat effect hebben we nou eenmaal op mensen
Zelfs geen volle MPG of Fhaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
Vooral in combinatie met Fha!Blijft er niets over
Ik zei al ik neem wel als laatstequote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vooral in combinatie met Fha!Blijft er niets over
Oma overleden, vandaag crematiequote:
Gecondoleerdquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oma overleden, vandaag crematie
Gecondoleerd, kerel!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gecondoleerd en sterktequote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
misschien meld ik me nog even voor een boekjequote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
dat effect hebben we nou eenmaal op mensen
Oh, getverdemme wat sip...quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
quote:
wat nou 'misschien'quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:00 schreef wel.o.k het volgende:
misschien meld ik me nog even voor een boekje
quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
misschien ik meld me nog even voor een boekje
Dan is het inderdaad wel beter dat het snel is gegaan, maar zo voelt het op dit moment vast helemaal niet, ookal weet je het wel.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:02 schreef kanovinnie het volgende:
Bedank, ben eigenlijk blij dat het zo snel gegaan is, herstellende van een kankeroperatie en daarna gevallen waardoor ze een herseninfarct had en zodoende verlamt was en haast niet meer reageerde op wat dan ook.
Getver wat naar! Maar dan kan het maar beter in korte tijd afgelopen zijn, want lang lijden is ook niks.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:02 schreef kanovinnie het volgende:
Bedank, ben eigenlijk blij dat het zo snel gegaan is, herstellende van een kankeroperatie en daarna gevallen waardoor ze een herseninfarct had en zodoende verlamt was en haast niet meer reageerde op wat dan ook.
dan hoeft het niet meer zo inderdaad.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:02 schreef kanovinnie het volgende:
oh..in dat geval...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:04 schreef wel.o.k het volgende:
ik kan jou toch niets weigeren lieverd![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh..in dat geval...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan is het inderdaad wel beter dat het snel is gegaan, maar zo voelt het op dit moment vast helemaal niet, ookal weet je het wel.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Getver wat naar! Maar dan kan het maar beter in korte tijd afgelopen zijn, want lang lijden is ook niks.
@alledrie, nu is het ff kut ja, maar als ze wel weer bijgekomen zou zijn moest ze toch naar een verzorgingstehuis. Die gedachte helpt dan best wel.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan hoeft het niet meer zo inderdaad.
maar toch, het blijft kl*te
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:06 schreef wel.o.k het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Ja, dat is ook zo.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:07 schreef kanovinnie het volgende:
@alledrie, nu is het ff kut ja, maar als ze wel weer bijgekomen zou zijn moest ze toch naar een verzorgingstehuis. Die gedachte helpt dan best wel.
Ja? Dan kan ik het wel ff aanpassen!quote:
Daar kan zij niks meer aan doen hequote:
quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:11 schreef MPG het volgende:
Hodfr. Deed ik het nog.
Dat was niet mijn bedoeling![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stuart jaagt niet meer op regenpakken?
Hoeraaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:16 schreef Stuart het volgende:
Bij Harrods 2 RL polo's gekocht en bij Harvey Nic een nieuwe spijkerbroek
En heel triest een foto van mezelf genomen in een spiegel daarquote:
Oja, ik moet ook een broekquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:16 schreef Stuart het volgende:
Bij Harrods 2 RL polo's gekocht en bij Harvey Nic een nieuwe spijkerbroek
Lekker bezigquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
En heel triest een foto van mezelf genomen in een spiegel daar
Ja? Ik vond het wel een super aanbieding eigenlijkquote:
Mijn broeken zijn goedkoperquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja? Ik vond het wel een super aanbieding eigenlijk
En de polo's helemaal. Die waren van £65 voor £29.95
Nou ja, het was dus 60% korting op de broek. Ik betaal altijd te veel anywayquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Evening![]()
http://cgi.ebay.com/Levis(...)&hash=item3efd138dfbquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, het was dus 60% korting op de broek. Ik betaal altijd te veel anyway![]()
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vraarie![]()
[..]
Toek
Ja ik heb zoooooooo enorm lekker gegeten bwoaaaaahhh
Ik zag vandaag een of ander vintage model van Levi's en die was £355quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:27 schreef D. het volgende:
[..]
http://cgi.ebay.com/Levis(...)&hash=item3efd138dfb
$38
Hengelen met je pensioenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben nog niet binnen. ik moet nog ff doorsparen
Je mag mijn vintage Levi's hebben voor de helftquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een of ander vintage model van Levi's en die was £355
Ik heb overigens 7 for all mankind
Whehehequote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:30 schreef D. het volgende:
[..]
Je mag mijn vintage Levi's hebben voor de helft
wat dan? Nu ik benieuwdquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
Toek
Ja ik heb zoooooooo enorm lekker gegeten bwoaaaaahhh
jaaaquote:
Jammerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:31 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
jaaa
moet zo naar een feest, dus ben er niet heel lang denk ik...
onee, laat maar, ben er nog zo'n 3 uurquote:
Mooizo... Jij bent vast rond 6 uur dronken thuis?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:32 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
onee, laat maar, ben er nog zo'n 3 uur
vooraf had ik eendeborst carpaccio en als hoofdgerecht varkenshaas in spek gerold met boontjes en frietjesquote:
het gaat idd wel tot 6 uur door jaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mooizo... Jij bent vast rond 6 uur dronken thuis?
Ik pas jouw broeken toch niet man. Ik heb maat 30quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:32 schreef D. het volgende:
[..]
Weet je wat, 60% korting, omdat vandaag een goede dag is
Leuk gehad dus?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vooraf had ik eendeborst carpaccio en als hoofdgerecht varkenshaas in spek gerold met boontjes en frietjes
Wil je het heel kotsen?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vooraf had ik eendeborst carpaccio en als hoofdgerecht varkenshaas in spek gerold met boontjes en frietjes
Dan zien we jou om 1800 morgenavond terugquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:33 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
het gaat idd wel tot 6 uur door ja
Baggy is toch 'hip'?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik pas jouw broeken toch niet man. Ik heb maat 30
jaa was heel gezellig en heel fijn en gelachen en het was topquote:
Ja, ze zei ook dat ze je te weinig zag.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jaa was heel gezellig en heel fijn en gelachen en het was top![]()
Was erg blij om mijn vriendinnetje weer te zien. Zie haar eigenlijk te weinig
whahahaha zit je me nou uit te horen en door te spelen, vuile spionquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:37 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, ze zei ook dat ze je te weinig zag.
MSNquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:37 schreef Stuart het volgende:
Ik heb net na jaren Messenger eens gedownload. Damn wat onoverzichtelijk
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
whahahaha zit je me nou uit te horen en door te spelen, vuile spion![]()
hahaha grapje hoorquote:
Symmiequote:
huh, wat?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja ik zit OZNZ te kijken en over een half uur de uitslag
Obers kijkenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hahaha grapje hoormaar goed, is mijn vriendinnetje
en was enorm gezellig vandaag
lekkere overs kijken
[..]
Symmie
bongquote:
Recepten mogen altijd gemaild wordenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
stuartquote:
vandaag nietquote:
ja doei ga zelf maar eten in utrechtquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:44 schreef Toekito het volgende:
[..]
Recepten mogen altijd gemaild worden
betaal jij?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja doei ga zelf maar eten in utrecht
Ja long time no seequote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:44 schreef BONG4002 het volgende:
Leuk om weer even op mijn "oude" stek langs te komen
quote:
het was een 3 gangenmenu voor 25 euroquote:
Kwam door Radio ONZ en de bijbehorende topicsquote:
en toch is het vrijdagquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het is rustig vandaag
en het is zaterdag![]()
de nieuwste is vooral kut, ik snapte er de eerst helemaal niks vanquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:37 schreef Stuart het volgende:
Ik heb net na jaren Messenger eens gedownload. Damn wat onoverzichtelijk
Ja gaaf he?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Kwam door Radio ONZ en de bijbehorende topics
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en toch is het vrijdag
Dat ik dat iemand met jouw vak nog uit moet leggen
Ik had je test-stream beluistert afgelopen weekquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja gaaf he?
Ik ga donderdag draaien
Ik heb het nu aangepast naar compact mode en nu gaat het welquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:47 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
de nieuwste is vooral kut, ik snapte er de eerst helemaal niks van
Ja, 70's 80'squote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik had je test-stream beluistert afgelopen weekVeel golden oldies
Tof dat je gaat draaien
Graag gedaan hoorquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, 70's 80's
En tof dat je geluisterd hebt
Hi D.quote:
tnxquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor
Kwaliteit was overigens uitstekend!
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:52 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben vergeten de tijd bij te houden
Ik las zojuist pas dat die gaat komen, maar kan me niet anders voorstellen dan dat dat het geval zal zijnquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
![]()
Even scherp als altijd
Ga je trouwens de nieuwe "bb" volgen?
Gezelligquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ik las zojuist pas dat die gaat komen, maar kan me niet anders voorstellen dan dat dat het geval zal zijn
No aapjes meerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik hou wel van dat soort aapjes :d
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:54 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
No aapjes meer
Maar wel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mooie foto's waar heb je die vandaan
![]()
Lijkt me wel. Als er geen streams zijn kost ze dat kijkersquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Hoop dat er streams komen....
Ik jou?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
heb jij mij een twitter request gestuurd btw?
Dat lijkt me ook ja, maar het is helaas wel SBS en geen RTL deze keerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:55 schreef D. het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Als er geen streams zijn kost ze dat kijkers
Van een forum, zal eens navragen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mooie foto's waar heb je die vandaan
SBS heeft toch ook al stream-ervaring?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook ja, maar het is helaas wel SBS en geen RTL deze keer
wie wat waar?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
![]()
Even scherp als altijd
Ga je trouwens de nieuwe "bb" volgen?
oke dan ben jij het niet.... hmmquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ik jou?
Geen idee, ik heb geen twitter en weet ook niet hoe het werkt
Zeker wel met dartsquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:57 schreef D. het volgende:
[..]
SBS heeft toch ook al streamervaring?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |