Jeejquote:
JAmaar jamaar jamaarquote:
Van mij ook hoorquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:55 schreef summer2bird het volgende:
Hallow mede Fok!kers! Ik hoop dat jullie dag en week net zo goed waren als het mijne.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijne nietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:55 schreef summer2bird het volgende:
Hallow mede Fok!kers! Ik hoop dat jullie dag en week net zo goed waren als het mijne.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik neem dan wel als laatstequote:
jij bent liefquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en je weet het, suikertaartje heeft ALTIJD gelijk
Sucsex!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:57 schreef wel.o.k het volgende:
ik ga toch nog even serieus proberen iets te leren en daarna tv kijken of zo iets
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:57 schreef wel.o.k het volgende:
ik ga toch nog even serieus proberen iets te leren en daarna tv kijken of zo iets
dat effect hebben we nou eenmaal op mensenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:58 schreef wel.o.k het volgende:
die meiden uit zwolle maken me verlegen
Zwoele meiden uit Zwollequote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die meiden uit zwolle maken me verlegen
Vooral in combinatie met Fha!quote:
Confirm.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
dat effect hebben we nou eenmaal op mensen
Zelfs geen volle MPG of Fhaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
Vooral in combinatie met Fha!Blijft er niets over
Ik zei al ik neem wel als laatstequote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vooral in combinatie met Fha!Blijft er niets over
Oma overleden, vandaag crematiequote:
Gecondoleerdquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oma overleden, vandaag crematie
Gecondoleerd, kerel!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gecondoleerd en sterktequote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
misschien meld ik me nog even voor een boekjequote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
dat effect hebben we nou eenmaal op mensen
Oh, getverdemme wat sip...quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
quote:
wat nou 'misschien'quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:00 schreef wel.o.k het volgende:
misschien meld ik me nog even voor een boekje
quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
misschien ik meld me nog even voor een boekje
Dan is het inderdaad wel beter dat het snel is gegaan, maar zo voelt het op dit moment vast helemaal niet, ookal weet je het wel.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:02 schreef kanovinnie het volgende:
Bedank, ben eigenlijk blij dat het zo snel gegaan is, herstellende van een kankeroperatie en daarna gevallen waardoor ze een herseninfarct had en zodoende verlamt was en haast niet meer reageerde op wat dan ook.
Getver wat naar! Maar dan kan het maar beter in korte tijd afgelopen zijn, want lang lijden is ook niks.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:02 schreef kanovinnie het volgende:
Bedank, ben eigenlijk blij dat het zo snel gegaan is, herstellende van een kankeroperatie en daarna gevallen waardoor ze een herseninfarct had en zodoende verlamt was en haast niet meer reageerde op wat dan ook.
dan hoeft het niet meer zo inderdaad.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:02 schreef kanovinnie het volgende:
oh..in dat geval...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:04 schreef wel.o.k het volgende:
ik kan jou toch niets weigeren lieverd![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh..in dat geval...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan is het inderdaad wel beter dat het snel is gegaan, maar zo voelt het op dit moment vast helemaal niet, ookal weet je het wel.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Getver wat naar! Maar dan kan het maar beter in korte tijd afgelopen zijn, want lang lijden is ook niks.
@alledrie, nu is het ff kut ja, maar als ze wel weer bijgekomen zou zijn moest ze toch naar een verzorgingstehuis. Die gedachte helpt dan best wel.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan hoeft het niet meer zo inderdaad.
maar toch, het blijft kl*te
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:06 schreef wel.o.k het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Ja, dat is ook zo.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:07 schreef kanovinnie het volgende:
@alledrie, nu is het ff kut ja, maar als ze wel weer bijgekomen zou zijn moest ze toch naar een verzorgingstehuis. Die gedachte helpt dan best wel.
Ja? Dan kan ik het wel ff aanpassen!quote:
Daar kan zij niks meer aan doen hequote:
quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:11 schreef MPG het volgende:
Hodfr. Deed ik het nog.
Dat was niet mijn bedoeling![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stuart jaagt niet meer op regenpakken?
Hoeraaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:16 schreef Stuart het volgende:
Bij Harrods 2 RL polo's gekocht en bij Harvey Nic een nieuwe spijkerbroek
En heel triest een foto van mezelf genomen in een spiegel daarquote:
Oja, ik moet ook een broekquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:16 schreef Stuart het volgende:
Bij Harrods 2 RL polo's gekocht en bij Harvey Nic een nieuwe spijkerbroek
Lekker bezigquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
En heel triest een foto van mezelf genomen in een spiegel daar
Ja? Ik vond het wel een super aanbieding eigenlijkquote:
Mijn broeken zijn goedkoperquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja? Ik vond het wel een super aanbieding eigenlijk
En de polo's helemaal. Die waren van £65 voor £29.95
Nou ja, het was dus 60% korting op de broek. Ik betaal altijd te veel anywayquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Evening![]()
http://cgi.ebay.com/Levis(...)&hash=item3efd138dfbquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, het was dus 60% korting op de broek. Ik betaal altijd te veel anyway![]()
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vraarie![]()
[..]
Toek
Ja ik heb zoooooooo enorm lekker gegeten bwoaaaaahhh
Ik zag vandaag een of ander vintage model van Levi's en die was £355quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:27 schreef D. het volgende:
[..]
http://cgi.ebay.com/Levis(...)&hash=item3efd138dfb
$38
Hengelen met je pensioenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben nog niet binnen. ik moet nog ff doorsparen
Je mag mijn vintage Levi's hebben voor de helftquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een of ander vintage model van Levi's en die was £355
Ik heb overigens 7 for all mankind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |