Jeejquote:
JAmaar jamaar jamaarquote:
Van mij ook hoorquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:55 schreef summer2bird het volgende:
Hallow mede Fok!kers! Ik hoop dat jullie dag en week net zo goed waren als het mijne.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijne nietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:55 schreef summer2bird het volgende:
Hallow mede Fok!kers! Ik hoop dat jullie dag en week net zo goed waren als het mijne.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik neem dan wel als laatstequote:
jij bent liefquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en je weet het, suikertaartje heeft ALTIJD gelijk
Sucsex!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:57 schreef wel.o.k het volgende:
ik ga toch nog even serieus proberen iets te leren en daarna tv kijken of zo iets
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:57 schreef wel.o.k het volgende:
ik ga toch nog even serieus proberen iets te leren en daarna tv kijken of zo iets
dat effect hebben we nou eenmaal op mensenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:58 schreef wel.o.k het volgende:
die meiden uit zwolle maken me verlegen
Zwoele meiden uit Zwollequote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die meiden uit zwolle maken me verlegen
Vooral in combinatie met Fha!quote:
Confirm.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
dat effect hebben we nou eenmaal op mensen
Zelfs geen volle MPG of Fhaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
Vooral in combinatie met Fha!Blijft er niets over
Ik zei al ik neem wel als laatstequote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vooral in combinatie met Fha!Blijft er niets over
Oma overleden, vandaag crematiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |