Whehehequote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:30 schreef D. het volgende:
[..]
Je mag mijn vintage Levi's hebben voor de helft
wat dan? Nu ik benieuwdquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
Toek
Ja ik heb zoooooooo enorm lekker gegeten bwoaaaaahhh
jaaaquote:
Jammerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:31 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
jaaa
moet zo naar een feest, dus ben er niet heel lang denk ik...
onee, laat maar, ben er nog zo'n 3 uurquote:
Mooizo... Jij bent vast rond 6 uur dronken thuis?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:32 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
onee, laat maar, ben er nog zo'n 3 uur
vooraf had ik eendeborst carpaccio en als hoofdgerecht varkenshaas in spek gerold met boontjes en frietjesquote:
het gaat idd wel tot 6 uur door jaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mooizo... Jij bent vast rond 6 uur dronken thuis?
Ik pas jouw broeken toch niet man. Ik heb maat 30quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:32 schreef D. het volgende:
[..]
Weet je wat, 60% korting, omdat vandaag een goede dag is
Leuk gehad dus?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vooraf had ik eendeborst carpaccio en als hoofdgerecht varkenshaas in spek gerold met boontjes en frietjes
Wil je het heel kotsen?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vooraf had ik eendeborst carpaccio en als hoofdgerecht varkenshaas in spek gerold met boontjes en frietjes
Dan zien we jou om 1800 morgenavond terugquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:33 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
het gaat idd wel tot 6 uur door ja
Baggy is toch 'hip'?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik pas jouw broeken toch niet man. Ik heb maat 30
jaa was heel gezellig en heel fijn en gelachen en het was topquote:
Ja, ze zei ook dat ze je te weinig zag.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jaa was heel gezellig en heel fijn en gelachen en het was top![]()
Was erg blij om mijn vriendinnetje weer te zien. Zie haar eigenlijk te weinig
whahahaha zit je me nou uit te horen en door te spelen, vuile spionquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:37 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, ze zei ook dat ze je te weinig zag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |