Die tedere momenten, die iedereen ons benijdtquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:30 schreef Loveless85 het volgende:
passionele nachten, in het heetst van de strijd
Kedeng kedeng.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die tedere momenten, die iedereen ons benijdt
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je beschermde me, ik had hetzelfde gehad.
Oh leukquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:34 schreef Loveless85 het volgende:
Zo een paar huizen kijken, daarna huishouden, morgen miss uit eten.
Dus ik ga me maar eens fatsoeneren
Oeh, klinkt ook als een goede zaterdagquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Vandaag darten kijken (of me nog tussen het deelnemersveld mengen) en bier drinken. Vanavond daar van bijkomen met een filmpje denk ik. Morgen niets op het programma.
Lijkt me ook.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oeh, klinkt ook als een goede zaterdag
Ik heb bakken met energiequote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Lijkt me ook.Over een paar minuutjes al weg.
Hou nog wat reserves voor morgen over Miauw!
Oehquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:46 schreef -Miauw- het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)eden-val-balkon.html
Dit is bij mij om de hoek
Ja, behoorlijkquote:
Ja, en als je dan betrapt wordt kun je ook blijven staan, zoals die vriend van mquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, behoorlijkFelle reacties ook op het nieuwsbericht op AT5. Rot dat hij dood is maar ja, je kiest er zelf voor om bij iemand in te breken met alle gevolgen van dien....
Die ging eerst nog worstelen met de agentenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en als je dan betrapt wordt kun je ook blijven staan, zoals die vriend van m
Wat ist?quote:
Tukkie doen?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
k ben moe, gaar, misselijk en sloom! En ik wil vanavond uit!
Hey Marijkequote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hallo allemaal![]()
Ik was jullie niet vergeten hoor, was gewoon even onder de radar
Hoe is het hier?
aan het werkquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tukkie doen?Of ben je net wakker?
Ohhhhhh zo. Tot hoe laat moet je?quote:
Alles oke, en met jou? Hoest op de stage?quote:
Marijkequote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hallo allemaal![]()
Ik was jullie niet vergeten hoor, was gewoon even onder de radar
Hoe is het hier?
Piscesquote:
En beterschap voor PatriQuequote:
Oeh Dushkaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Een poulegenoot van vorige week blijkt ziek. Net aangegeven bij organisator. Nu toch hopen op deelname.
tot 18.00 uur.. Verder!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ohhhhhh zo. Tot hoe laat moet je?
He Piscesquote:
Mauwtjequote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Marijke
[..]
Pisces
[..]
En beterschap voor PatriQue
Hij lijkt niet happig, ik ga nu gewoon aan een tafel voor zijn neus zitten.quote:
Oke hier, hoest met jou?quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij lijkt niet happig, ik ga nu gewoon aan een tafel voor zijn neus zitten.
Succesquote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij lijkt niet happig, ik ga nu gewoon aan een tafel voor zijn neus zitten.
Hier ook wel okquote:
Lekker niks doenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Succes dan maar!
[..]
Hier ook wel okLekker een weekendje niets, ben kapot
Ik miste jullie ookquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:53 schreef Pisces29 het volgende:
MiauwtjeJe werd gemist gister in het LIVE topic
Voel me al stukken beter maar nog niet helemaal opgeknapt. Dat hoesten houdt nog wel een tijdje aan denk ikquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
MauwtjeBen jij weer helemaal opgeknapt?
Kapot, hoe komt dat?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hier ook wel okLekker een weekendje niets, ben kapot
Oh, balen johquote:
quote:
Kattenbak al gedaan en was staat te draaienquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]Moet jij nu niet aan het huishouden?
Wat lekker zo'n moderne huisman.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kattenbak al gedaan en was staat te draaien
Kapot is van een drukke weekquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Kapot, hoe komt dat?
[..]
Oh, balen joh
Die wil ik ookquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat lekker zo'n moderne huisman.
Jij denkt dat ik alles in m'n uppie doe?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat lekker zo'n moderne huisman.
Nee, je vriendin die haalt de centjes binnen, zoals het hoort.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik alles in m'n uppie doe?
Nu nog niet, laten verdient ze vast meer dan ikquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, je vriendin die haalt de centjes binnen, zoals het hoort.
Ik ook. Dus ik heb een paar van die mini-Marsjes gepaktquote:
Goeie, maar die heb ik nietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:33 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik ook. Dus ik heb een paar van die mini-Marsjes gepakt
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ook hoor ik net, vis. Gereserveerd rond uurtje of 20u
Is een verrassingquote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ook hoor ik net, vis. Gereserveerd rond uurtje of 20u
Ik mag toch hopen dat je hier om 20.00 wel bent...quote:
Goedemiddag! Was het verder allemaal toppie?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:04 schreef -Vaduz- het volgende:
9 flesjes bier op denk ik, maar nog redelijk goed. Mooie middag!
De schuur waar je bij intrede even extra slikt.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Goedemiddag! Was het verder allemaal toppie?
Ik ga nu aan mijn tweede, daarna is het of trappist, of de schuur (TUMTUMTUM) inlopen.
Haha oké, lekker soppen meid!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De schuur waar je bij intrede even extra slikt.
Ja, was mooi. Een keer zo zonder druk kijken is niet erg, maar volgend jaar kom ik veel verder.
Nu in bad, hopelijk kom ik er nog uit voor morgen.
Precies hetzelfde hier, de groentenla.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:19 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb zo de keuze uit een westmalle tripel die ik nog heb, of wat randoms uit de groentenla die tot bierflesjes-grabbelton is omgedoopt
Die zit hier ook vol met blikjes bier.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Precies hetzelfde hier, de groentenla.
Gewoon wegmieteren, dat doe je niemand aan.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:16 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb nog heineken in de koelkast, maar ik drink heul geen bier
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Gewoon wegmieteren, dat doe je niemand aan.
Mijn zwager is geen fijnproever als de nood hoog isquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:26 schreef -Vaduz- het volgende:
De fijnproever wil ander bier. Ik nu niet, ik ga de rest van de avond aan de ijsthee, anders gaat het niet goed.
Goed, kapper geweest en ik doe nu een poging tot het uitzoeken van administratie/bewaarsels, maar ik heb een kat op schoot en er zit te veel leuks tussen om het snel te doenquote:
Haha, nuttigheid op een zaterdagavond. Dat kan ook niet goed gaan.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Goed, kapper geweest en ik doe nu een poging tot het uitzoeken van administratie/bewaarsels, maar ik heb een kat op schoot en er zit te veel leuks tussen om het snel te doen
Oh, langzaam maar zeker wel hoorquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Haha, nuttigheid op een zaterdagavond. Dat kan ook niet goed gaan.
ze heeft nu een mohawkquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:45 schreef -Vaduz- het volgende:
En zit je haar zoals gewenst? Ook belangrijk.
Jaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:45 schreef -Vaduz- het volgende:
En zit je haar zoals gewenst? Ook belangrijk.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
JaHoewel mn moeder zei dat ik wel 17 leek
![]()
Maar ze vond het wel leuk
Ik zit hier dus al bijna 3 uur te wachtenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je hier om 20.00 wel bent...
Mijn leven heeft geen zin meer nuquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Het was maar hoop. En nu is die vervlogen.
panklaar?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zit hier dus al bijna 3 uur te wachten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien heeft de rest wel zin.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mijn leven heeft geen zin meer nu
Wat is de rest? Valt die onder ''onder andere''?quote:
IK had zin in iets lekkersquote:
Ja! Voeg 'diegene' er ook aan toe. Ik heb het nog over 'dezelfde'.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat is de rest? Valt die onder ''onder andere''?
Ja ja ja ja, het zijn wel de mooiste verwijs en bijnamen ooit.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja! Voeg 'diegene' er ook aan toe. Ik heb het nog over 'dezelfde'.
Ja eh, omdat Ll zich aanboodt voor dat doel maar het af liet weten heb ik nu niks in huisquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Op zoek naar lekkere hapjes dus, met een randje spek.
Vroeger zaten we in dezelfde stapgroep, en we overlegden vaak dingen via msnquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe kom jij aan rare jochies op je msn?
Hij is ouder dan ikquote:
Nee, ik ben echt moeilijkquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Zonder klasse kom je bij jou echt nergens. En terecht.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik dacht zonder door te lezen dat je het ontdekt had tussen je tanden.Ik ga snel slapen.
Ja, iedereen heeft het al opgegeven, ik blijf nog even sticken! M'n ritme is toch naar de verneukeratiefenis.quote:
Dat bedoel ik.quote:
Oh ik ben verrot. Teveel aan wijnquote:Op zondag 16 januari 2011 00:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, iedereen heeft het al opgegeven, ik blijf nog even sticken! M'n ritme is toch naar de verneukeratiefenis.
quote:
Living on the edgequote:Op zondag 16 januari 2011 00:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Haha, ik heb 2 biertjes op, de tweede sloeg al hard aan, fuck yeah rock and roll life.
quote:Op zondag 16 januari 2011 00:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Living on the edge![]()
Ik heb 4 Prosecco op én een Sauvignon Blanc, jongens...
Dat valt op zich ook wel mee.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Living on the edge![]()
ohhhh, daar kan nog wat bijquote:Op zondag 16 januari 2011 00:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Living on the edge![]()
Ja en toch voel ik me alsof ik 4 flessen naar binnen heb geslingerdquote:Op zondag 16 januari 2011 00:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat valt op zich ook wel mee.Ik ga me denk ik nu ook wagen aan de prosecco.
ik heb wel wat bizarre records op mijn naam staan die ik zelf nauwelijks kan gelovenquote:
Tell usquote:Op zondag 16 januari 2011 00:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb wel wat bizarre records op mijn naam staan die ik zelf nauwelijks kan geloven
en die laten meteen mijn drinkgedrag veel erger klinken dan het is
Do tell. Stel je nu voor met een opgeknoopt tshirt en een jellyshot in je navel ergens op een bar.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb wel wat bizarre records op mijn naam staan die ik zelf nauwelijks kan geloven
en die laten meteen mijn drinkgedrag veel erger klinken dan het is
quote:Op zondag 16 januari 2011 00:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Do tell. Stel je nu voor met een opgeknoopt tshirt en een jellyshot in je navel ergens op een bar.
Sinds kort wel een beetjequote:
Mwahquote:
Oh wat schattigquote:Op zondag 16 januari 2011 00:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
MwahIk vind zoete witte wijn wel te doen
Het is meer dat ik dan ook eens champagne mee kan drinken enzo
Maar na 2 wijntjes voel/merk ik het al hoor!
Nah, ik drink echt heel weinig hoorquote:Op zondag 16 januari 2011 00:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh wat schattigEn na een tijdje vind je die zoete wijn niet meer te drinken
en ga je over op droog, droger, droogst
Pak?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nah, ik drink echt heel weinig hoor
Nu meer om het pak op te krijgen
Jaaaaaaa, had de goedkoopste zoete witte wijn (in pak jaquote:
nee, ik was afgeleid door een haiku's verzinnende, shakespeare quotende en imiterende stand up comedian op comedy centralquote:Op zondag 16 januari 2011 00:49 schreef Bellatrix het volgende:
Zwabber heeft zich in een coma gedronken?
dat is geen record, dat is plain weirdquote:Op zondag 16 januari 2011 00:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Do tell. Stel je nu voor met een opgeknoopt tshirt en een jellyshot in je navel ergens op een bar.
quote:Op zondag 16 januari 2011 01:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jaaaaaaa, had de goedkoopste zoete witte wijn (in pak ja) gekocht om te oefenen
Wie?quote:Op zondag 16 januari 2011 01:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, ik was afgeleid door een haiku's verzinnende, shakespeare quotende en imiterende stand up comedian op comedy central
Wtf.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:06 schreef DeZwabber het volgende:
meeste aantal biertjes op de avond was 35,
meeste hoeveelheid drank weet ik niet zeker...![]()
maar de laatste keer waarbij ik lekker aan de wijn zat, en vervoglens nog een halve fles wodka en een halve fles goldstrike op had was niet mijn persoonlijk record iig![]()
dat was voglens mij op een oud en neiuw twee jaar geleden, ook een hoop goldstrike, een halve krat bier, een keuken vol mixdrankjes en nog iets dat sterk was en ik me niet kan herinneren
quote:Op zondag 16 januari 2011 01:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wie?
Ik zit naar Tim Knol te kijken. Als ie zingt wil ik de liefde met hem bedrijven (neuken is een te banaal woord voor Tim en mij) en als ie niet zingt wil ik hem naar Sonja Bakker sturen.
Die naam komt echt hartstikke bekend voor, CC is echt geniaal met standup.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
bo nogwat, burnham geloof ik
kan niet de shakespeare fragmentjes terugvinden op youtube
op normale weekendavonden zag ik altijd iedereen dronken worden en bleef ik nog aanspreekbaarquote:Op zondag 16 januari 2011 01:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wtf.Tering joh dat is echt fokking veel. Ik wist niet dat je zo'n wilde Annie was.
Oh my 35 bierquote:Op zondag 16 januari 2011 01:06 schreef DeZwabber het volgende:
dat was volgens mij op een oud en neiuw twee jaar geleden, ook een hoop goldstrike, een halve krat bier, een keuken vol mixdrankjes en nog iets dat sterk was en ik me niet kan herinneren
Dat zijn de beste avonden, dat je er even tussenuit bent.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh my 35 bier![]()
Ik heb ook een keer een zeer dramatische o&n meegemaakt. Ik had drie mixdrankjes op, gemist door een vriendin. Ik weet niet wat ze er in heeft gestopt maar het was acht uur 's avonds, beneden probeerden irritantje jongetjes vuurwerk door het open raam te gooien (en wij maar aardig gelukkig nieuw jaar wensen) en ineens was het half 1 's nachts. Ik weet niet wat er gebeurd is in de tussentijdWas 2 dagen ziek...
Hierna misschienquote:Op zondag 16 januari 2011 01:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
oh neee dan krijg je straks nog een verkeerd beeld.
Dan kun je beter een goede dessertwijn aanschaffen
En daarna?quote:Op zondag 16 januari 2011 01:11 schreef DeZwabber het volgende:
overigens zullen daar van best wat kilo's zijn blijven hangen![]()
en ik maak het nu lang niet zo erg meer, nu ga ik misschien 1 a 2x per jaar los, en dar bljift het bij
ik ben ontzettend verlegen en introvert, en na zoveel drank op ben ik dat nog steeds, ik ga nooit raar doen als ik dronken ben, ik word alleen wat slomer en minder gecoordineerd
behalve 1x toen ik in een disco die ik niet leuk vond maar ben gaan drinken uit verveling, en ineens met een meisje heb staan dansen, en dat ging nog blijkbaar goed ook
Ik vond het anders reuze meevallen op de meet.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:12 schreef DeZwabber het volgende:
had ik al verteld dat ik verlegen en introvert ben
Nou de dingen die ik me wel herinner zijn niet zo fraai. Vechten om de wc-pot, samen kotsen, samen gal kotsen en compleet uitgeput zijnquote:Op zondag 16 januari 2011 01:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat zijn de beste avonden, dat je er even tussenuit bent.
ik doe m'n bestquote:Op zondag 16 januari 2011 01:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vond het anders reuze meevallen op de meet.
quote:Op zondag 16 januari 2011 01:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou de dingen die ik me wel herinner zijn niet zo fraai. Vechten om de wc-pot, samen kotsen, samen gal kotsen en compleet uitgeput zijn
quote:Op zondag 16 januari 2011 01:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
_! Meid toch, wat zat er dan in, sambal.
Vriendin van me ging een keer op een feestje naar de wc, en kwam terug zonder broek en alles.
Je blijft verlegen, zelfs met een halve slijterij in je mik?quote:Op zondag 16 januari 2011 01:11 schreef DeZwabber het volgende:
overigens zullen daar van best wat kilo's zijn blijven hangen![]()
en ik maak het nu lang niet zo erg meer, nu ga ik misschien 1 a 2x per jaar los, en dar bljift het bij
ik ben ontzettend verlegen en introvert, en na zoveel drank op ben ik dat nog steeds, ik ga nooit raar doen als ik dronken ben, ik word alleen wat slomer en minder gecoordineerd
behalve 1x toen ik in een disco die ik niet leuk vond maar ben gaan drinken uit verveling, en ineens met een meisje heb staan dansen, en dat ging nog blijkbaar goed ook
Nou alleen alcohol maar het brandde wel ja. Ze had allerlei soorten sterke drank bij elkaar gegoten. Waarschijnlijk verwarde ze het Anarchy cookbook met een cocktailboekquote:Op zondag 16 januari 2011 01:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
_! Meid toch, wat zat er dan in, sambal.
Vriendin van me ging een keer op een feestje naar de wc, en kwam terug zonder broek en alles.
ja, en ooit op een feestje, legde ik een vriend iets uit over quantummechanica, na bijna een hele krat bierquote:Op zondag 16 januari 2011 01:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je blijft verlegen, zelfs met een halve slijterij in je mik?![]()
Ik loop over van ehm, onbescheidenheid danIk vind mezelf dan echt grappig en deel dat het liefst met zoveel mogelijk mensen
quote:Op zondag 16 januari 2011 01:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou alleen alcohol maar het brandde wel ja. Ze had allerlei soorten sterke drank bij elkaar gegoten. Waarschijnlijk verwarde ze het Anarchy cookbook met een cocktailboek
ook een mooi stukje internetcultuur trouwensquote:Op zondag 16 januari 2011 01:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou alleen alcohol maar het brandde wel ja. Ze had allerlei soorten sterke drank bij elkaar gegoten. Waarschijnlijk verwarde ze het Anarchy cookbook met een cocktailboek
Oh wauw, ik kan het niet eens uitspreken als ik nuchter ben laat staan mét drankquote:Op zondag 16 januari 2011 01:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, en ooit op een feestje, legde ik een vriend iets uit over quantummechanica, na bijna een hele krat bier
Volgens mij ken ik iemand die het in de kast heeft staan en volgens mij dacht ik écht dat het om recepten gingquote:Op zondag 16 januari 2011 01:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ook een mooi stukje internetcultuur trouwens
quote:Op zondag 16 januari 2011 01:23 schreef DeZwabber het volgende:
ik ben overigens ongeveer een jaar geleden over geschakeld, naar kwaliteit ipv kwantiteit qua drinkgedrag, voordat mensen denken dat ik een alcoholist ben
Ja, dat was het dus ookquote:Op zondag 16 januari 2011 01:23 schreef Bellatrix het volgende:
Heerlijk toch zo'n anarchistisch aperitiefje, lekkere molotovcocktail.
uit het anarchy cookbook?quote:Op zondag 16 januari 2011 01:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat was het dus ook![]()
Ik kom zo terug, met mini-kaassouflées.
Nietquote:Op zondag 16 januari 2011 01:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uit het anarchy cookbook?
want dat zijn geen kaassouflés dan...
quote:Op zondag 16 januari 2011 01:34 schreef PatriQue89 het volgende:
Hallo schattiesm.ik ben lekker uit enzo.. Ik hou van jullie..
Ik heb sjans om het leven.. eat apart!
quote:Op zondag 16 januari 2011 01:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja.. Zo lang geleden dat ik uit ben geweest.. Lekker zuipen tot we kruipen!!
quote:Op zondag 16 januari 2011 01:34 schreef PatriQue89 het volgende:
Hallo schattiesm.ik ben lekker uit enzo.. Ik hou van jullie..
Ik heb sjans om het leven.. eat apart!
Zo ken ik er ook een.quote:
http://www.google.fm/ Ook een bazenland.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:56 schreef DeZwabber het volgende:
ik typ scheef,
http://www.google.ml
google mali
Jolly good!quote:Op zondag 16 januari 2011 01:55 schreef DeZwabber het volgende:
mildly enjoy, hmm, yes, yes....
*monocle en hoge hoed op doet*
yes, yes, indeeeeeeeeed
Lekker heur!quote:Op zondag 16 januari 2011 02:02 schreef DeZwabber het volgende:
crap, flashbacks naar mijn hardcore periode
ze zullen vast niet in ieder land servers hebben staan me dunkt, vooral die kleine kutlandjes nietquote:Op zondag 16 januari 2011 02:02 schreef Zeroku het volgende:
http://code.google.com/in(...)ix/countrycodes.html
Hier staan ze allemaal.
quote:Op zondag 16 januari 2011 02:03 schreef Zeroku het volgende:
Ik loop door Nijmegen, achter een meisje. Ziet ze aan de overkant van de straat een vriendin, dus ze roept:
"Hé Annie,alles goed?"
"Nee, ik heb een splinter in me kut !"
quote:Op zondag 16 januari 2011 02:03 schreef Zeroku het volgende:
Ik loop door Nijmegen, achter een meisje. Ziet ze aan de overkant van de straat een vriendin, dus ze roept:
"Hé Annie,alles goed?"
"Nee, ik heb een splinter in me kut !"
Lekker slapen gij!quote:
Oh, die heb ikquote:Op zondag 16 januari 2011 02:17 schreef DeZwabber het volgende:
dell xps, niet zo simpel
[ afbeelding ]
Ik kan deze zin gewoon echt niet lezen.quote:Op zondag 16 januari 2011 02:21 schreef DeZwabber het volgende:
awesome, jammer dat de xps gaming lijn nu alienware van dell is een beetje dood gegaan is
De lijn van XPS Gaming (Dell) is doodgegaan omdat Alienware nu ook van Dell is.quote:Op zondag 16 januari 2011 02:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik kan deze zin gewoon echt niet lezen.
datquote:Op zondag 16 januari 2011 02:23 schreef Zeroku het volgende:
Oftewel de serie laptops van Dell die XPS in haar naam heeft faalt, omdat Dell Alienware heeft overgenomen voor gamelaptops.
SHARE PL0X.quote:Op zondag 16 januari 2011 02:32 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ga knakworsten warm maken.
Voor een vakantie naar de Bahamas.
je hebt wel een hoop knakworsten nodig om het naar de bahama's te halen hoorquote:Op zondag 16 januari 2011 02:32 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ga knakworsten warm maken.
Voor een vakantie naar de Bahamas.
10 om alle gaatjes te vullen.quote:Op zondag 16 januari 2011 02:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je hebt wel een hoop knakworsten nodig om het naar de bahama's te halen hoor
quote:Op zondag 16 januari 2011 02:39 schreef Bellatrix het volgende:
10 gaan er in een blik. En niet mijn gaatjes.
O ik dacht dat je er al uit was.quote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 02:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
O ik dacht dat je er al uit was.
Lekker slapen.
oh ik dacht dat je de boel waterdicht ging maken en drijvend naar de bahama's gingquote:Op zondag 16 januari 2011 02:39 schreef Bellatrix het volgende:
10 gaan er in een blik. En niet mijn gaatjes.
quote:Op zondag 16 januari 2011 02:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh ik dacht dat je de boel waterdicht ging maken en drijvend naar de bahama's ging
Hoeveel had je op?quote:Op zondag 16 januari 2011 05:03 schreef PatriQue89 het volgende:
Zoa!! Een vette avond gehad! Bu in taxi naar slaapares, morgewn om 1200 uur in theatr zijn
Oh, hoe komt dat? Jij hebt wel vaak hoofdpijn hè?quote:Op zondag 16 januari 2011 10:21 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Goed ben ik niet van overtuigt
Heb hoofdpijn
Mja, redelijk wat.quote:Op zondag 16 januari 2011 10:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh, hoe komt dat? Jij hebt wel vaak hoofdpijn hè?
Oh leuk, doe je dat vaker?quote:Op zondag 16 januari 2011 10:32 schreef -Miauw- het volgende:
Heb je nog plannen voor vandaag? Ik ga zo wandelen
Nou de laatste tijd niet zo vaak maar ga het nu weer oppakkenquote:Op zondag 16 januari 2011 10:33 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Oh leuk, doe je dat vaker?
Nog wat voor school doen en wat gamen denk ik.
quote:Op zondag 16 januari 2011 10:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou de laatste tijd niet zo vaak maar ga het nu weer oppakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |